abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69139145
quote:
Op maandag 18 mei 2009 00:21 schreef Erasmo het volgende:
Ik kan me wel vinden in de volgende joetoebreactie:
[..]

Dat zou stiekem wel geniaal zijn eigenlijk.
pi_69139393
Tvp, en nu maar wachten op de 25ste!
pi_69145705
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:40 schreef Montagui het volgende:

[..]

Och grappig toch, een beetje speculeren.

Zoals bv dat de Mars lander Phoenix op 25 mei precies 1 jaar geleden op mars is geland.
Speculeren is zeker dikke fun, ik ben alleen bang dat het straks op een grote teleurstelling uitdraait
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 18 mei 2009 @ 11:54:26 #54
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_69145903
tvp
pi_69146200
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Speculeren is zeker dikke fun, ik ben alleen bang dat het straks op een grote teleurstelling uitdraait
Er staat iig niks op de site van History Channel, grote kans dat het hier gaat om een hoax.
pi_69146255
Ik ben jarig dan
compact en kleverig.
pi_69148926
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:03 schreef pberends het volgende:
Als ik de filmpjes opnieuw bekijkt, lijkt me de vondst van een missing link tussen de aap en de mens uitgesloten, ook al is die 47 miljoen jaar opvallend.

"This changes everything" Ik denk niet dat de vondst van een missing link tussen de aap en de mens alles op zijn kop zet, of het moet een alien zijn ofzo .
MIsschien kwam dat ding van een andere planeet hier terecht en stammen we daar vervolgens van af
pi_69149425
tvp
pi_69150433
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef Nee het volgende:

[..]

Er staat iig niks op de site van History Channel, grote kans dat het hier gaat om een hoax.
Lijkt mij ook stug dat men'een 'wereldveranderende gebeurtenis' twee weken lang geheim kunnen houden. Daarnaast worden dergelijke gebeurtenissen nooit van tevoren aangekondigd, maar gebeuren ze altijd onverwacht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_69150601
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:22 schreef pberends het volgende:

Tja, dat zit er dik in ja. Maar hopelijk hebben ze echt iets, de missing link tussen de aap en de mens ofzo.
Is Danny niet de missing link?
pi_69150744
20 April werdt door radar onderzoek (vermoedelijk) de tombe van Cleopatra gevonden.
Misschien gaan ze het nu opoenen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_69151795
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:20 schreef -CRASH- het volgende:
20 April werdt door radar onderzoek (vermoedelijk) de tombe van Cleopatra gevonden.
Misschien gaan ze het nu opoenen.
Oh gaap, ik heb zo'n ontzettende grafhekel aan alles wat met piramide's te maken heeft.
pi_69151815
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:16 schreef Serellyn het volgende:

[..]

Is Danny niet de missing link?
pi_69154887
TVP.

Mocht de History Channel keihard op z'n bek gaan, dan kunnen ze altijd nog 24/7 WW2 documentaires uitzenden. Oh wacht .. dat doen ze al
pi_69155818
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef Nee het volgende:

[..]

http://www.history.com/content/this-changes-everything
pi_69159041
Moet haast wel dat fossiel zijn. Vooral omdat ze praten over ''de meest belangrijke vondst in 47 miljoen jaar', wat opzich wel een beetje teleurstellend is. Ok dat ze de missing link hebben gevonden tussen 'aap en mens', dus zeg maar voor 'lucy'', is opzich wel een mooie vondst maar of dat nu alles veranderd?? Ik geloof wel in een god en ik geloof ook wel in evolutie en het is niet echt een vondst waarom ik nu bv niet in god kan geloven. Wanneer was de mens, echt een mens? wanneer het op 2 benen liep? of wanneer het een geest had/kon praten en zich bewust is van zichzelf? En dat zullen ze nooit precies weten. Alles heeft geheugen, alles heeft een tijd.

En het is vooral een slimme manier om veel kijkers te krijgen, tenminste daar lijkt het op.
Toch hoop ik nog een klein beetje dat het wat meer schokkend nieuws is.
  maandag 18 mei 2009 @ 18:37:38 #67
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69159231
tvp
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_69164954
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:32 schreef Billary het volgende:
Moet haast wel dat fossiel zijn. Vooral omdat ze praten over ''de meest belangrijke vondst in 47 miljoen jaar', wat opzich wel een beetje teleurstellend is. Ok dat ze de missing link hebben gevonden tussen 'aap en mens', dus zeg maar voor 'lucy'', is opzich wel een mooie vondst maar of dat nu alles veranderd?? Ik geloof wel in een god en ik geloof ook wel in evolutie en het is niet echt een vondst waarom ik nu bv niet in god kan geloven. Wanneer was de mens, echt een mens? wanneer het op 2 benen liep? of wanneer het een geest had/kon praten en zich bewust is van zichzelf? En dat zullen ze nooit precies weten. Alles heeft geheugen, alles heeft een tijd.

En het is vooral een slimme manier om veel kijkers te krijgen, tenminste daar lijkt het op.
Toch hoop ik nog een klein beetje dat het wat meer schokkend nieuws is.
Volgens mij kan het niet om het fossiel gaan want dat wordt uitgezonden op de BBC:

http://www.dailymail.co.u(...)human-evolution.html
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_69166524
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef Montagui het volgende:

[..]

Volgens mij kan het niet om het fossiel gaan want dat wordt uitgezonden op de BBC:

http://www.dailymail.co.u(...)human-evolution.html
Het een sluit het ander niet uit -- De docu van THC staat op de 25e en de link die ik post in de 4e of 5e post van het topic heeft het over een 'Tuesday', geen datum, meen ik. Kan ook morgen zijn.

En het zou absoluut niet de eerste keer zijn dat [random TV-channel] iets als exclusief vermeldt terwijl het dat niet is.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_69166706
nee echt niet !
pi_69167076
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit -- De docu van THC staat op de 25e en de link die ik post in de 4e of 5e post van het topic heeft het over een 'Tuesday', geen datum, meen ik. Kan ook morgen zijn.

En het zou absoluut niet de eerste keer zijn dat [random TV-channel] iets als exclusief vermeldt terwijl het dat niet is.
Inderdaad, tuesday (de 19e) zoals in de link in mijn vorige post wordt vermeld:
quote:
The 90-minute programme is top secret but The Mail on Sunday has learned from sources in America that the results of the study on which it is based will be revealed by a team of scientists and broadcasters in New York on May 19.
Dan wordt het dus bekend gemaakt en op dinsdag 26 mei is dan die uitzending op de BBC met David Attenborough.

Via de volgende link lijkt het erop dat THC de BBC dan dus 1 dag voor is.

http://www.nytimes.com/2009/05/16/science/16fossil.html?_r=2&ref=world
quote:
As part of a heavily promoted publicity campaign, the skeleton will be displayed at a news conference on Tuesday at the American Museum of Natural History in New York; the History Channel plans a documentary on the primate at 9 p.m. on May 25; and Little Brown is bringing out a book. The Wall Street Journal published an article on Friday giving some scientific details of the discovery.
Beetje raar eigenlijk, dat THC nu met zo'n suggestieve add komt die m.i. meer overkomt op een 'earth changing global event' wat ik eigenljk niet echt kan relateren aan die vondst van dat skelet, maar wie weet wat er nog meer voor verrassends aan die vondst is.
pi_69167284
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:33 schreef Montagui het volgende:

[..]

Inderdaad, tuesday (de 19e) zoals in de link in mijn vorige post wordt vermeld:
[..]

Dan wordt het dus bekend gemaakt en op dinsdag 26 mei is dan die uitzending op de BBC met David Attenborough.

Via de volgende link lijkt het erop dat THC de BBC dan dus 1 dag voor is.

http://www.nytimes.com/2009/05/16/science/16fossil.html?_r=2&ref=world
[..]

Beetje raar eigenlijk, dat THC nu met zo'n suggestieve add komt die m.i. meer overkomt op een 'earth changing global event' wat ik eigenljk niet echt kan relateren aan die vondst van dat skelet, maar wie weet wat er nog meer voor verrassends aan die vondst is.
Dan is THC de BBC een halve dag voor. Boohoo.

Gingen de kijkcijfers van THC niet almaar omlaag? Mensen doen rare dingen voor kijkcijfers.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_69168229
Haha, het wordt nog erger, de BBC begint zich er mee te bemoeien. Schijnbaar hebben zij nu ook een add (helaas (nog) geen link)
quote:
I will try to storyboard the ad.

Scene 1: Man takes thin stencil out of a draw coverd in a cloth
"Women says "An ancient discovery, that will change the way we think about ourselves.....forever"
Scene 2: Man takes cloth off symbol stencil and places it on top of the crate
Scene3: Spray paints symbols on lid of crate
Scene4: Camera zooms to crate lid.
End of ad.
En iemand heeft de 'symbols' nagemaakt en gepost:

http://s421.photobucket.com/albums/pp293/slashher2/?newest=1

(Kan natuurlijk ook allemaal hoax zijn, maar ach....)
pi_69168952
Ah, en hier een foto van de krat in de BBC commercial:

http://i495.photobucket.c(...)/BBCMay25thevent.jpg
pi_69173703
En de commercial op de BBC zelf:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: