abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2009 @ 11:08:00 #26
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_69144306
Seizoen 3 van Iceroad truckers?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_69145161
Ik dacht al, waar blijft de nieuwe datum!

Volgens mij zijn het allemaal stoners die aliens; valt geen afspraak mee te maken!
  maandag 18 mei 2009 @ 11:32:39 #28
230727 sjoep
a new day!
pi_69145193
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:04 schreef _Led_ het volgende:
Oeh, zal ik alvast maar weer m'n schuilkelder induiken ?
Doe geen moeite want:
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
Seizoen 3 van Iceroad truckers?
Zoiets zal het waarschijnlijk zijn...
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_69145234
"Hebbben jullie onze voicemail niet gehad? De 25e hebben we al een dubbele afspraak staan"
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 18 mei 2009 @ 11:35:21 #30
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_69145284
En of er 25 mei iets groots gebeuren gaat: het is dan Towel Day! Dus handdoek mee en we kunnen alles aan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Towel_Day
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_69145319
Ik weet dat het zoveelste klomp onzin is en toch kan ik het weer niet laten om toch een tvp te plaatsen. .
pi_69145347
net op de radio: meet and greet te winnen met Marco Borsato op 25 mei.

Zou hij een alien zijn?
pi_69145495
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 18 mei 2009 @ 11:58:45 #34
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_69146016
tvp
pi_69146544
Wel lachen dat sommigen hier de suggesties van de schrijver van het artikel in de Times, die 47 miljoen jaar oude fossiel, aannemen alsof dat het antwoord is.
Gezien de introfilm en de inleidende teksten daarvan is te concluderen dat het daar niets mee te maken heeft.
  maandag 18 mei 2009 @ 12:18:21 #36
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_69146597
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:16 schreef Matteüs het volgende:
Wel lachen dat sommigen hier de suggesties van de schrijver van het artikel in de Times, die 47 miljoen jaar oude fossiel, aannemen alsof dat het antwoord is.
Gezien de introfilm en de inleidende teksten daarvan is te concluderen dat het daar niets mee te maken heeft.
We zullen het wel zien
(Tenzij jij ons nu al kunt verlichten ?)

Zou het niet gewoon weer met de Jezus-tombe te maken hebben ofzo ?
zzz
pi_69146707
quote:
Nee, lijkt me ook niet, want dat komt op de 26e op de BBC.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_69146809
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:18 schreef _Led_ het volgende:

[..]

We zullen het wel zien
(Tenzij jij ons nu al kunt verlichten ?)

Zou het niet gewoon weer met de Jezus-tombe te maken hebben ofzo ?
Geen idee.
Maar als de intro spreekt over iets wat onze geschiedenis op de kop zet en invloed heeft op onze lucht, ons water en ons leven... dan is dat nooit een fossiel van hoe oud ook.
Ik denk dat die artikelschrijver de zaak wilde bashen/belachelijk maken, en men het klakkeloos aanneemt zonder na te denken.

Of ik je kan verlichten? Nee. Ik heb geen idee maar ben wel benieuwd.
Maar ik bereid me voor op een momentje van "goh, dat was het?". Het blijft een commerciële bende.
  maandag 18 mei 2009 @ 12:54:09 #39
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_69147831
Zucht.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  maandag 18 mei 2009 @ 13:01:49 #40
31101 _Led_
pi_69148093
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:24 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Geen idee.
Maar als de intro spreekt over iets wat onze geschiedenis op de kop zet en invloed heeft op onze lucht, ons water en ons leven... dan is dat nooit een fossiel van hoe oud ook.
Er staat niet dat hetr invloed heeft op onze lucht.

Er staat :
"What if everything you knew was a lie ?

<insert hoop data>

Our air
our life
creation"

De data zijn onder andere die van de Pearl Harbour aanval,
de maanlanding,
de aanslag op Kennedy,
de US presidentsverkiezingen 2008,
het overlijden van de paus in 1958,
het ontploffen van de challenger spaceshuttle etc.

Het zal dus wel weer over een NWO-achtig iets gaan.
(Zie bv : 'Bilderberggroep wil Wereldoverheid' )
zzz
pi_69148238
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Er staat niet dat hetr invloed heeft op onze lucht.

Er staat :
"What if everything you knew was a lie ?
<insert hoop data>
Our air
our life
creation"
Nah... alles zou dus misschien een leugen kunnen zijn. Daarna komen ze met uitspraken over onze lucht, water, ons leven.
Tis 1+1=2 om te veronderstellen dat wat ze 25 mei presenteren daar dan ook invloed op heeft. Hoeveel en welke? Weet ik niet.
pi_69148271
Dat + Bilderberg = grote leegverkoop van bepaalde conservenartikelen
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_69148388
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef _Led_ het volgende:
Het zal dus wel weer over een NWO-achtig iets gaan.
(Zie bv : 'Bilderberggroep wil Wereldoverheid' )
Lijkt me sterk.
Er is aangekondigd dat er diverse persconferenties komen en nieuwszenders zich hierover gaan buigen. (doe dit ff uit mijn hoofd maar volg de links van de OP). Pas daarna komt de docu van de History Channel op TV.

Als het zou gaan om een leuke verfrissende, spectaculaire docu over de NWO theorie/complot, kan ik me niet voorstellen dat de pers etc. zich er zo druk om maakt. Er zijn al enorm veel docu's over dat onderwerp op TV geweest.
Of denk je daar anders over?
  maandag 18 mei 2009 @ 13:13:23 #44
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_69148488
tvp voor 26 mei
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 18 mei 2009 @ 13:13:40 #45
31101 _Led_
pi_69148497
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:09 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Lijkt me sterk.
Er is aangekondigd dat er diverse persconferenties komen en nieuwszenders zich hierover gaan buigen. (doe dit ff uit mijn hoofd maar volg de links van de OP). Pas daarna komt de docu van de History Channel op TV.

Als het zou gaan om een leuke verfrissende, spectaculaire docu over de NWO theorie/complot, kan ik me niet voorstellen dat de pers etc. zich er zo druk om maakt. Er zijn al enorm veel docu's over dat onderwerp op TV geweest.
Of denk je daar anders over?
Ja, ik denk daar anders over.
Ik denk dat ze gewoon weer hype proberen te creeeren om aandacht voor hun kanaal te krijgen, meer niet.
zzz
pi_69148564
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:13 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ja, ik denk daar anders over.
Ik denk dat ze gewoon weer hype proberen te creeeren om aandacht voor hun kanaal te krijgen, meer niet.
Daar kun je gelijk in hebben... die hype dan.

Maar nog blijft het een belachelijk idee dat ze met iets zouden komen over de NWO, zoals jij denkt en nog steeds denkt, en dat de pers daar zoveel moeite voor doet (persconferenties, nieuwsuitzendingen...) zoals beschreven.
Nee, dat is de minst aannemelijk versie.
pi_69148599
quote:
Maar waarom staat er dan in het stukje tekst wat iemand hier op pagina 1 neerzette dat History Channel op 25 mei een documentaire over dat aap-fossiel gaat uitzenden?
Ik quote: 'As part of a heavily promoted publicity campaign, the skeleton will be displayed at a news conference on Tuesday at the American Museum of Natural History in New York; the History Channel plans a documentary on the primate at 9 p.m. on May 25; and Little Brown is bringing out a book. The Wall Street Journal published an article on Friday giving some scientific details of the discovery.'

Trouwens ook beetje gek dat als het echt iets wereldschokkends zou zijn, ze het dan alleen uitzenden (naja die docu dan) op een kanaal wat niet iedereen heeft. Ik ken dat hele history channel niet hoor (zou bijna in mn digitale pakket gaan lopen zappen of ik history channel erbij heb zitten, hoezo hype/ reclamestunt ). Maargoed misschien is het ook wel TEVENS op history channel en daarnaast nog in de pers en nog veel lokale zenders etc. History channel is wel een kanaal wat wereldwijd is (? toch) en dan is het wel weer handig om er dus veel mensen mee te bereiken.

Ik hoop niet dat onze lucht, water etc een leugen is, zitten we dalijk in een soort van Truman show of Matrix al die tijd, magnie Doe mij dan maar liever het scenario van dat de aarde een leerplek is en we hier meerdere levens hebben en daarna verder evolueren etc, maar niet dat alles nep is ( ) ....tevens verkapte TVP dit

Ik wacht wel af maar t zal wel weer niks zijn

EDIT: vond nog een leuk filmpje op youtube: Misschien heeft het daar wel iets mee te maken hehe maar blijft speculeren allemaal. Ik weet ook niet wat ik van dat filmpje moet denken

[ Bericht 6% gewijzigd door bulbjes op 18-05-2009 13:43:01 ]
  maandag 18 mei 2009 @ 13:20:29 #48
31101 _Led_
pi_69148667
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Daar kun je gelijk in hebben... die hype dan.

Maar nog blijft het een belachelijk idee dat ze met iets zouden komen over de NWO, zoals jij denkt en nog steeds denkt, en dat de pers daar zoveel moeite voor doet (persconferenties, nieuwsuitzendingen...) zoals beschreven.
Nee, dat is de minst aannemelijk versie.
Welke pers doet er dan 'zoveel' moeite voor ?
Ik zie het verder nergens in de krant of op tv.
De enige die hier tam-tam maakt is History Channel zelf, en daarvan is het logisch dat ze een hype willen, een hype betekent kijkers en naamsbekendheid en dat betekent weer reclame-inkomsten.
zzz
pi_69149002
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:20 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Welke pers doet er dan 'zoveel' moeite voor ?
Ik zie het verder nergens in de krant of op tv.
De enige die hier tam-tam maakt is History Channel zelf, en daarvan is het logisch dat ze een hype willen, een hype betekent kijkers en naamsbekendheid en dat betekent weer reclame-inkomsten.
Dat las ik ergens op de site van History Channel zelf of op de Times site.
Tis niet zo dat men er zich nu om druk maakt... wat lezen mensen toch selectief. Kreun.
De persconferenties en de nieuwsuitzendingen zouden op 25 mei zijn. Dan wordt alles bekend gemaakt met veel tam-tam... en als slot zend History er een docu over.

Snappie het nu?

*Zal die link voor je opzoeken waarin dat verteld wordt.*
pi_69149128
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Maar waarom staat er dan in het stukje tekst wat iemand hier op pagina 1 neerzette dat History Channel op 25 mei een documentaire over dat aap-fossiel gaat uitzenden?
Ik quote: 'As part of a heavily promoted publicity campaign, the skeleton will be displayed at a news conference on Tuesday at the American Museum of Natural History in New York; the History Channel plans a documentary on the primate at 9 p.m. on May 25; and Little Brown is bringing out a book. The Wall Street Journal published an article on Friday giving some scientific details of the discovery.'

Trouwens ook beetje gek dat als het echt iets wereldschokkends zou zijn, ze het dan alleen uitzenden (naja die docu dan) op een kanaal wat niet iedereen heeft. Ik ken dat hele history channel niet hoor (zou bijna in mn digitale pakket gaan lopen zappen of ik history channel erbij heb zitten, hoezo hype/ reclamestunt ). Maargoed misschien is het ook wel TEVENS op history channel en daarnaast nog in de pers en nog veel lokale zenders etc. History channel is wel een kanaal wat wereldwijd is (? toch) en dan is het wel weer handig om er dus veel mensen mee te bereiken.

Ik hoop niet dat onze lucht, water etc een leugen is, zitten we dalijk in een soort van Truman show of Matrix al die tijd, magnie Doe mij dan maar liever het scenario van dat de aarde een leerplek is en we hier meerdere levens hebben en daarna verder evolueren etc, maar niet dat alles nep is ( ) ....tevens verkapte TVP dit

Ik wacht wel af maar t zal wel weer niks zijn
Het kunnen toch 2 verschillende verhalen zijn? Het is namelijk nergens bekend dat History een docu hierover uitzend. Die Times artikelschrijver is namelijk de enige die dat beweerd. Hij knupt zomaar 2 bevindingen aan elkaar en de rest loopt ermee weg.

Ik wil niet zeggen dat het compleet onmogelijk is dat het om die aap zou gaan. Maar het lijkt me sterk dat de wereld in schok raakt en men veel bombarie maakt over een 47 miljoen jaar oud fossiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')