Doe geen moeite want:quote:Op maandag 18 mei 2009 11:04 schreef _Led_ het volgende:
Oeh, zal ik alvast maar weer m'n schuilkelder induiken ?
Zoiets zal het waarschijnlijk zijn...quote:
We zullen het wel zienquote:Op maandag 18 mei 2009 12:16 schreef Matteüs het volgende:
Wel lachen dat sommigen hier de suggesties van de schrijver van het artikel in de Times, die 47 miljoen jaar oude fossiel, aannemen alsof dat het antwoord is.
Gezien de introfilm en de inleidende teksten daarvan is te concluderen dat het daar niets mee te maken heeft.
Nee, lijkt me ook niet, want dat komt op de 26e op de BBC.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:16 schreef Matteüs het volgende:
Wel lachen dat sommigen hier de suggesties van de schrijver van het artikel in de Times, die 47 miljoen jaar oude fossiel, aannemen alsof dat het antwoord is.
Gezien de introfilm en de inleidende teksten daarvan is te concluderen dat het daar niets mee te maken heeft.
Geen idee.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
We zullen het wel zien
(Tenzij jij ons nu al kunt verlichten ?)
Zou het niet gewoon weer met de Jezus-tombe te maken hebben ofzo ?
Er staat niet dat hetr invloed heeft op onze lucht.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:24 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar als de intro spreekt over iets wat onze geschiedenis op de kop zet en invloed heeft op onze lucht, ons water en ons leven... dan is dat nooit een fossiel van hoe oud ook.
Nah... alles zou dus misschien een leugen kunnen zijn. Daarna komen ze met uitspraken over onze lucht, water, ons leven.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er staat niet dat hetr invloed heeft op onze lucht.
Er staat :
"What if everything you knew was a lie ?
<insert hoop data>
Our air
our life
creation"
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef _Led_ het volgende:
Het zal dus wel weer over een NWO-achtig iets gaan.
(Zie bv : 'Bilderberggroep wil Wereldoverheid' )
Ja, ik denk daar anders over.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:09 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Er is aangekondigd dat er diverse persconferenties komen en nieuwszenders zich hierover gaan buigen. (doe dit ff uit mijn hoofd maar volg de links van de OP). Pas daarna komt de docu van de History Channel op TV.
Als het zou gaan om een leuke verfrissende, spectaculaire docu over de NWO theorie/complot, kan ik me niet voorstellen dat de pers etc. zich er zo druk om maakt. Er zijn al enorm veel docu's over dat onderwerp op TV geweest.
Of denk je daar anders over?
Daar kun je gelijk in hebben... die hype dan.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk daar anders over.
Ik denk dat ze gewoon weer hype proberen te creeeren om aandacht voor hun kanaal te krijgen, meer niet.
Maar waarom staat er dan in het stukje tekst wat iemand hier op pagina 1 neerzette dat History Channel op 25 mei een documentaire over dat aap-fossiel gaat uitzenden?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:16 schreef Matteüs het volgende:
Welke pers doet er dan 'zoveel' moeite voor ?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Daar kun je gelijk in hebben... die hype dan.
Maar nog blijft het een belachelijk idee dat ze met iets zouden komen over de NWO, zoals jij denkt en nog steeds denkt, en dat de pers daar zoveel moeite voor doet (persconferenties, nieuwsuitzendingen...) zoals beschreven.
Nee, dat is de minst aannemelijk versie.
Dat las ik ergens op de site van History Channel zelf of op de Times site.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Welke pers doet er dan 'zoveel' moeite voor ?
Ik zie het verder nergens in de krant of op tv.
De enige die hier tam-tam maakt is History Channel zelf, en daarvan is het logisch dat ze een hype willen, een hype betekent kijkers en naamsbekendheid en dat betekent weer reclame-inkomsten.
Het kunnen toch 2 verschillende verhalen zijn? Het is namelijk nergens bekend dat History een docu hierover uitzend. Die Times artikelschrijver is namelijk de enige die dat beweerd. Hij knupt zomaar 2 bevindingen aan elkaar en de rest loopt ermee weg.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Maar waarom staat er dan in het stukje tekst wat iemand hier op pagina 1 neerzette dat History Channel op 25 mei een documentaire over dat aap-fossiel gaat uitzenden?
Ik quote: 'As part of a heavily promoted publicity campaign, the skeleton will be displayed at a news conference on Tuesday at the American Museum of Natural History in New York; the History Channel plans a documentary on the primate at 9 p.m. on May 25; and Little Brown is bringing out a book. The Wall Street Journal published an article on Friday giving some scientific details of the discovery.'
Trouwens ook beetje gek dat als het echt iets wereldschokkends zou zijn, ze het dan alleen uitzenden (naja die docu dan) op een kanaal wat niet iedereen heeft. Ik ken dat hele history channel niet hoor (zou bijna in mn digitale pakket gaan lopen zappen of ik history channel erbij heb zitten, hoezo hype/ reclamestunt). Maargoed misschien is het ook wel TEVENS op history channel en daarnaast nog in de pers en nog veel lokale zenders etc. History channel is wel een kanaal wat wereldwijd is (? toch) en dan is het wel weer handig om er dus veel mensen mee te bereiken.
Ik hoop niet dat onze lucht, water etc een leugen is, zitten we dalijk in een soort van Truman show of Matrix al die tijd, magnieDoe mij dan maar liever het scenario van dat de aarde een leerplek is en we hier meerdere levens hebben en daarna verder evolueren etc, maar niet dat alles nep is
(
) ....tevens verkapte TVP dit
Ik wacht wel af maar t zal wel weer niks zijn![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |