Ik ook wel, dus eigenlijk zijn we proleten die profiteren van de geneugten, maar niet de verplichtingen onzer stadquote:
Het bevalt heeeeerlijk aan het zwembadquote:Op zondag 17 mei 2009 18:01 schreef Metatron het volgende:
Hmm.. Zou Breuls al wakker zijn?
GOEDEMORGEN BREULS! BEVALT HET EEN BEETJE AAN HET ZWEMBAD???
Whehehe.
zag ik jou nou ook lopen?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:33 schreef Isegrim het volgende:
http://www.ad.nl/video/3229574/Pakken_wat_je_pakken_kan.html
ik zie rotterdam als van boven en aan de rivier. alles daaronder is .... brabant boersquote:Op maandag 18 mei 2009 18:13 schreef Romanov het volgende:
[..]
Ik deel Rotterdam altijd globaal in als Noord en Zuid, met de Maas als middellijn. Heeft er denk ik mee te maken dat ik altijd familie had wonen op Zuid, maar zelf aan de andere kant woonde.
Ik denk trouwens dat dat voor wel meer Rotterdammers zo is. En tuurlijk weet ik dat ik in west woon, maar vindt de Maas een handige scheidingslijn.
Ik volg dit niet helemaal eigenlijk. Wat bedoel je?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:32 schreef BabySis het volgende:
En ik mocht haar vrienden altijd lenen, was een verreikende ervaring! Ik weet alleen niet precies of je dat bedoelde Ise?![]()
Ik ben ook nieuwsgierig aan het wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik volg dit niet helemaal eigenlijk. Wat bedoel je?
Dat kan ik mij voorstellen , maar de reden dat het er zo verkapt stond was juist omdat ik dat hier niet wilde openbaren.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwsgierig aan het worden
Kijk daarom...quote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ik zie rotterdam als van boven en aan de rivier. alles daaronder is .... brabant boers
maar daar hebben we in het verleden al genoeg discussies over gehad ...
Ik moet gewoon werken dan hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:05 schreef BabySis het volgende:
[..]
Nou wat zijn we lekker enthousiast![]()
Ik zit me er nu al op te verheugen!
Je bent niet de enige. LHO heeft ook allerlei dingen gemist.quote:
terwijl hij het lijdend voorwerp isquote:Op maandag 18 mei 2009 21:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. LHO heeft ook allerlei dingen gemist.![]()
Daarop kan ik in alle eerlijkheid antwoorden: niemand!quote:
El Capitan is streng maar rechtvaardig.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef BabySis het volgende:
[..]
Daarop kan ik in alle eerlijkheid antwoorden: niemand!
Heiden, of all people, heeft mij in toom weten te houden![]()
Ben ik toch ook een beetje zijn kleine zusje
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:38 schreef BabySis het volgende:
Streng en rechtvaardig! Gelukkig wel...
Dank je El Capitan for flying me out of the zone, just in time. Te veel turbulentie
Nou, zo klink het alsof het allemaal heel ordinair wasquote:Op maandag 18 mei 2009 23:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Je begon iets meer te kwijlen dan goed voor je is.![]()
Overigens, ik heb even voor je lopen spammen: Sauna Reviews #5 - Lekker ontspannen :)
Ik ga heel erg vroeg slapen vandaag want ik moet heel vroeg op voor mijn 2e gesprek morgenochtend.
Heel veel succes, ik ga voor je duimen!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Je begon iets meer te kwijlen dan goed voor je is.![]()
Overigens, ik heb even voor je lopen spammen: Sauna Reviews #5 - Lekker ontspannen :)
Ik ga heel erg vroeg slapen vandaag want ik moet heel vroeg op voor mijn 2e gesprek morgenochtend.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef BabySis het volgende:
[..]
Nou, zo klink het alsof het allemaal heel ordinair was
Dat weet ik wel, maar dan ga ik overdag lekker shoppen samen met mijn vriendje en als jullie dan thuis komen heb ik lekker voor jullie gekookt.quote:
Pokeren is voor oude mannen en gok-junksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef BabySis het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar dan ga ik overdag lekker shoppen samen met mijn vriendje en als jullie dan thuis komen heb ik lekker voor jullie gekookt.
En dan kan Heiden mij 's avonds leren pokeren.
bedankt héquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Pokeren is voor oude mannen en gok-junks
Oh, ik was hier al weer bezig met allerlei andere dingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:22 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen.Hebben jij en je
al plannen voor vanavond?
Heerlijk!quote:Op zondag 17 mei 2009 18:37 schreef Isegrim het volgende:
Nog 1 week en 5 dagen en dan vliegen wij naar Aruba.
[ afbeelding ]
Lekker.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ben vrij vandaag ( op een shitload aan huiswerk na) maar moet wel naar de tandarts straks... had die mevrouw net aan de telefoon, ze hebben iets meer dan een half uur uitgetrokken om tandsteen eruit te rukken..en als er iets een klotegevoel is....
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef Isegrim het volgende:
Kut, ik zit onder Isegrim haar account te posten.
Ging goed, ik hoor maandag meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:01 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh allemaal
heiden, hoe ging je gesprek?
quote:
Ik heb er wel een goed gevoel over en voor de zekerheid heb ik maar een wat lagere salariseis neergelegd dan ik van plan was, zodat het daar in elk geval niet op afketst.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hopen dat dat em gaat worden dan!
salaris kun je altijd nog over beginnen iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een goed gevoel over en voor de zekerheid heb ik maar een wat lagere salariseis neergelegd dan ik van plan was, zodat het daar in elk geval niet op afketst.
Ha! Met de vuist op tafel, show 'em who's daddy enzo...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een goed gevoel over en voor de zekerheid heb ik maar een wat lagere salariseis neergelegd dan ik van plan was, zodat het daar in elk geval niet op afketst.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
salaris kun je altijd nog over beginnen iddeerst maar eens zorgen dat je binnen bent.
Van 1,12 naar 1,11 per dag?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
quote:
In het centrum? Duur hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:02 schreef Janiek het volgende:
Hoi mensen!
Ik ben op zoek naar een kamer in Rotterdam voor volgend jaar..
Iemand een tip? Of nog beter een kamer?
Wel iets meer dan dat, gelukkig, maar meer dan modaal gaat het niet worden voor mij in 2009.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn ADHD hoofd ging van werk > salaris > chinese arbeiders > 1,10 per dag
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Janiek, schrijf je in bij stadswonen. Zij verhuren kamers tegen vrij redelijke prijzen op goede locaties.
dus niet in Westquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Janiek, schrijf je in bij stadswonen. Zij verhuren kamers tegen vrij redelijke prijzen op goede locaties.
En mocht je het niet erg vinden op Zuid te wonen, dan zou je daar eventueel een woning voor 200 tot 400 euro kunnen huren, met je eigen badkamer en alles.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik durf te wedden dat ik in een beter stukje Rotterdam woon dan de meeste mensen die hier posten!quote:
mits je een sociale opleiding gaat doen daarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En een aantal instellingen waaronder het HRO zijn daar studentenwoningen aan het inrichten. Daar krijg je korting op als je je tevens inzet voor de wijk
ja, ik ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik in een beter stukje Rotterdam woon dan de meeste mensen die hier posten!
kom jongens, nu allemaal happenquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
scheelt dat het meerendeel mannen is, die bunkeren wel door helemaal als het om vlees gaat![]()
Niks mis met Noord. Heiden6 woonde eerst in Schiebroek en ik vond het daar heel okay.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kwestie van gewenning![]()
Delen van zuid, west en Noordzijn in ogen van sommige no-go. Tevens ook de betaalbare en toch centrale delen
Ja, maar wij wonen nu in het zuidelijke gedeelte van Rotterdam.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niks mis met Noord. Heiden6 woonde eerst in Schiebroek en ik vond het daar heel okay.
Om 11:00 lopen er alleen minder negers dan om 23:00.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef Happel het volgende:
Zuid is best te doen. Mijn opa woont zijn hele leven al in Charlois, nu nog steeds. Nooit problemen daar. Kom er regelmatig en alhoewel het 'zwart' ziet van de mensen heb ik er ook nog nooit problemen meegemaakt. Of ik er nou om 11.00 of 23.00 liep.
Ja, ok.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Om 11:00 lopen er alleen minder negers dan om 23:00.
maar jij bent hooliganquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef Happel het volgende:
Zuid is best te doen. Mijn opa woont zijn hele leven al in Charlois, nu nog steeds. Nooit problemen daar. Kom er regelmatig en alhoewel het 'zwart' ziet van de mensen heb ik er ook nog nooit problemen meegemaakt. Of ik er nou om 11.00 of 23.00 liep.
gaat wfl op de schop dan ofzo? vaag om anders alleen de sc dicht te gooienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef Isegrim het volgende:
[WFL-LFC #771] Singing in the rainKutmods.
Haha, zoiets is ook eens in LIF gebeurd. Met als reden dat het niet genoeg over LIF-gerelateerde dingen zou gaan. Alsof het in reeksen als Slank, STA-topics en weet ik veel wat voor SC's al dan niet meer nooit over iets anders gaat dan waar het subforum in feite voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef Isegrim het volgende:
[WFL-LFC #771] Singing in the rainKutmods.
Een SC is wmb bedoeld voor mensen die affiniteit hebben met een bepaald subforum, maar gewoon gezellig willen ouwehoeren (met andere mensen die ook affiniteit hebben met dat subforum). En niemand heeft daar last van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:30 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Haha, zoiets is ook eens in LIF gebeurd. Met als reden dat het niet genoeg over LIF-gerelateerde dingen zou gaan. Alsof het in reeksen als Slank, STA-topics en weet ik veel wat voor SC's al dan niet meer nooit over iets anders gaat dan waar het subforum in feite voor bedoeld is.
Hebben ze daar geen FB topic dat daar geschikt voor is?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een SC is wmb bedoeld voor mensen die affiniteit hebben met een bepaald subforum, maar gewoon gezellig willen ouwehoeren (met andere mensen die ook affiniteit hebben met dat subforum). En niemand heeft daar last van.
Aber nein. Ordnung soll sein!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een SC is wmb bedoeld voor mensen die affiniteit hebben met een bepaald subforum, maar gewoon gezellig willen ouwehoeren (met andere mensen die ook affiniteit hebben met dat subforum). En niemand heeft daar last van.
Ik hoorde dat Triggershot ook het park wil laten sluiten, het niveau van de discussies op de meets is te laagquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:28 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan meeten we elke woensdag in het park daar kunnen ze niks aan doen.
RET vergeten de electriciteitsrekening te betalen?quote:
Ze hadden al onderhoud toch? Als er dan een wissel gaat bokken wordt het lastig idd..quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
'Door defect wisselrijdt metro erasmuslijn onregelmatig'. Inclusief fouten, nu op de borden.
15 min stil op maashaven, stapvoets en met een pauze naar rijnhaven, daar 5 minuten gestaan, nu bijna bij wilhelminaplein..
Dan kun je dus gewoon beter gaan lopenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
'Door defect wisselrijdt metro erasmuslijn onregelmatig'. Inclusief fouten, nu op de borden.
15 min stil op maashaven, stapvoets en met een pauze naar rijnhaven, daar 5 minuten gestaan, nu bijna bij wilhelminaplein..
Oke, dat er niet ergens een stroomstoring is of zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 @ 09:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |