In het centrum? Duur hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:02 schreef Janiek het volgende:
Hoi mensen!
Ik ben op zoek naar een kamer in Rotterdam voor volgend jaar..
Iemand een tip? Of nog beter een kamer?
Wel iets meer dan dat, gelukkig, maar meer dan modaal gaat het niet worden voor mij in 2009.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn ADHD hoofd ging van werk > salaris > chinese arbeiders > 1,10 per dag
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Janiek, schrijf je in bij stadswonen. Zij verhuren kamers tegen vrij redelijke prijzen op goede locaties.
dus niet in Westquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Janiek, schrijf je in bij stadswonen. Zij verhuren kamers tegen vrij redelijke prijzen op goede locaties.
En mocht je het niet erg vinden op Zuid te wonen, dan zou je daar eventueel een woning voor 200 tot 400 euro kunnen huren, met je eigen badkamer en alles.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik durf te wedden dat ik in een beter stukje Rotterdam woon dan de meeste mensen die hier posten!quote:
mits je een sociale opleiding gaat doen daarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En een aantal instellingen waaronder het HRO zijn daar studentenwoningen aan het inrichten. Daar krijg je korting op als je je tevens inzet voor de wijk
ja, ik ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik in een beter stukje Rotterdam woon dan de meeste mensen die hier posten!
kom jongens, nu allemaal happenquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
scheelt dat het meerendeel mannen is, die bunkeren wel door helemaal als het om vlees gaat![]()
Niks mis met Noord. Heiden6 woonde eerst in Schiebroek en ik vond het daar heel okay.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kwestie van gewenning![]()
Delen van zuid, west en Noordzijn in ogen van sommige no-go. Tevens ook de betaalbare en toch centrale delen
Ja, maar wij wonen nu in het zuidelijke gedeelte van Rotterdam.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niks mis met Noord. Heiden6 woonde eerst in Schiebroek en ik vond het daar heel okay.
Om 11:00 lopen er alleen minder negers dan om 23:00.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef Happel het volgende:
Zuid is best te doen. Mijn opa woont zijn hele leven al in Charlois, nu nog steeds. Nooit problemen daar. Kom er regelmatig en alhoewel het 'zwart' ziet van de mensen heb ik er ook nog nooit problemen meegemaakt. Of ik er nou om 11.00 of 23.00 liep.
Ja, ok.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Om 11:00 lopen er alleen minder negers dan om 23:00.
maar jij bent hooliganquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef Happel het volgende:
Zuid is best te doen. Mijn opa woont zijn hele leven al in Charlois, nu nog steeds. Nooit problemen daar. Kom er regelmatig en alhoewel het 'zwart' ziet van de mensen heb ik er ook nog nooit problemen meegemaakt. Of ik er nou om 11.00 of 23.00 liep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |