quote:Op maandag 18 mei 2009 22:38 schreef BabySis het volgende:
Streng en rechtvaardig! Gelukkig wel...
Dank je El Capitan for flying me out of the zone, just in time. Te veel turbulentie
Nou, zo klink het alsof het allemaal heel ordinair wasquote:Op maandag 18 mei 2009 23:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Je begon iets meer te kwijlen dan goed voor je is.![]()
Overigens, ik heb even voor je lopen spammen: Sauna Reviews #5 - Lekker ontspannen :)
Ik ga heel erg vroeg slapen vandaag want ik moet heel vroeg op voor mijn 2e gesprek morgenochtend.
Heel veel succes, ik ga voor je duimen!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Je begon iets meer te kwijlen dan goed voor je is.![]()
Overigens, ik heb even voor je lopen spammen: Sauna Reviews #5 - Lekker ontspannen :)
Ik ga heel erg vroeg slapen vandaag want ik moet heel vroeg op voor mijn 2e gesprek morgenochtend.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef BabySis het volgende:
[..]
Nou, zo klink het alsof het allemaal heel ordinair was
Dat weet ik wel, maar dan ga ik overdag lekker shoppen samen met mijn vriendje en als jullie dan thuis komen heb ik lekker voor jullie gekookt.quote:
Pokeren is voor oude mannen en gok-junksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef BabySis het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar dan ga ik overdag lekker shoppen samen met mijn vriendje en als jullie dan thuis komen heb ik lekker voor jullie gekookt.
En dan kan Heiden mij 's avonds leren pokeren.
bedankt héquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Pokeren is voor oude mannen en gok-junks
Oh, ik was hier al weer bezig met allerlei andere dingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:22 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen.Hebben jij en je
al plannen voor vanavond?
Heerlijk!quote:Op zondag 17 mei 2009 18:37 schreef Isegrim het volgende:
Nog 1 week en 5 dagen en dan vliegen wij naar Aruba.
[ afbeelding ]
Lekker.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ben vrij vandaag ( op een shitload aan huiswerk na) maar moet wel naar de tandarts straks... had die mevrouw net aan de telefoon, ze hebben iets meer dan een half uur uitgetrokken om tandsteen eruit te rukken..en als er iets een klotegevoel is....
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef Isegrim het volgende:
Kut, ik zit onder Isegrim haar account te posten.
Ging goed, ik hoor maandag meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:01 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh allemaal
heiden, hoe ging je gesprek?
quote:
Ik heb er wel een goed gevoel over en voor de zekerheid heb ik maar een wat lagere salariseis neergelegd dan ik van plan was, zodat het daar in elk geval niet op afketst.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hopen dat dat em gaat worden dan!
salaris kun je altijd nog over beginnen iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een goed gevoel over en voor de zekerheid heb ik maar een wat lagere salariseis neergelegd dan ik van plan was, zodat het daar in elk geval niet op afketst.
Ha! Met de vuist op tafel, show 'em who's daddy enzo...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een goed gevoel over en voor de zekerheid heb ik maar een wat lagere salariseis neergelegd dan ik van plan was, zodat het daar in elk geval niet op afketst.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
salaris kun je altijd nog over beginnen iddeerst maar eens zorgen dat je binnen bent.
Van 1,12 naar 1,11 per dag?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |