Ik deel Rotterdam altijd globaal in als Noord en Zuid, met de Maas als middellijn. Heeft er denk ik mee te maken dat ik altijd familie had wonen op Zuid, maar zelf aan de andere kant woonde.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
Dizzy zit daar nog net iets voorbij.
maaruh.. binnenweg noord? sinds wanner is alles boven de rivier noord?
Ik ook wel, dus eigenlijk zijn we proleten die profiteren van de geneugten, maar niet de verplichtingen onzer stadquote:
Het bevalt heeeeerlijk aan het zwembadquote:Op zondag 17 mei 2009 18:01 schreef Metatron het volgende:
Hmm.. Zou Breuls al wakker zijn?
GOEDEMORGEN BREULS! BEVALT HET EEN BEETJE AAN HET ZWEMBAD???
Whehehe.
zag ik jou nou ook lopen?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:33 schreef Isegrim het volgende:
http://www.ad.nl/video/3229574/Pakken_wat_je_pakken_kan.html
ik zie rotterdam als van boven en aan de rivier. alles daaronder is .... brabant boersquote:Op maandag 18 mei 2009 18:13 schreef Romanov het volgende:
[..]
Ik deel Rotterdam altijd globaal in als Noord en Zuid, met de Maas als middellijn. Heeft er denk ik mee te maken dat ik altijd familie had wonen op Zuid, maar zelf aan de andere kant woonde.
Ik denk trouwens dat dat voor wel meer Rotterdammers zo is. En tuurlijk weet ik dat ik in west woon, maar vindt de Maas een handige scheidingslijn.
Ik volg dit niet helemaal eigenlijk. Wat bedoel je?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:32 schreef BabySis het volgende:
En ik mocht haar vrienden altijd lenen, was een verreikende ervaring! Ik weet alleen niet precies of je dat bedoelde Ise?![]()
Ik ben ook nieuwsgierig aan het wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik volg dit niet helemaal eigenlijk. Wat bedoel je?
Dat kan ik mij voorstellen , maar de reden dat het er zo verkapt stond was juist omdat ik dat hier niet wilde openbaren.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwsgierig aan het worden
Kijk daarom...quote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ik zie rotterdam als van boven en aan de rivier. alles daaronder is .... brabant boers
maar daar hebben we in het verleden al genoeg discussies over gehad ...
Ik moet gewoon werken dan hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:05 schreef BabySis het volgende:
[..]
Nou wat zijn we lekker enthousiast![]()
Ik zit me er nu al op te verheugen!
Je bent niet de enige. LHO heeft ook allerlei dingen gemist.quote:
terwijl hij het lijdend voorwerp isquote:Op maandag 18 mei 2009 21:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. LHO heeft ook allerlei dingen gemist.![]()
Daarop kan ik in alle eerlijkheid antwoorden: niemand!quote:
El Capitan is streng maar rechtvaardig.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef BabySis het volgende:
[..]
Daarop kan ik in alle eerlijkheid antwoorden: niemand!
Heiden, of all people, heeft mij in toom weten te houden![]()
Ben ik toch ook een beetje zijn kleine zusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |