Beetje boring inderdaad... en waarom is er maar 1 aapje gevonden... je zou er meer verwachten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:07 schreef Dezz het volgende:
Het gaat inderdaad over het 'aapje'. Wat een teleurstelling...
http://www.history.com/content/the-link/watch-video
Mja. Het zegt ook uiteindelijk weinig. Er zijn zoveel diersoorten en mutaties geweest dat je onmogelijk claims kunt maken dat dit enkele skeletje de periode 47 miljoen jaar geleden-3 miljoen jaar geleden overbrugt en daarmee in z'n eentje 40 miljoen jaar bewijsmateriaal is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Beetje boring inderdaad... en waarom is er maar 1 aapje gevonden... je zou er meer verwachten.
Dit slaat inderdaad nergens op.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Mja. Het zegt ook uiteindelijk weinig. Er zijn zoveel diersoorten en mutaties geweest dat je onmogelijk claims kunt maken dat dit enkele skeletje de periode 47 miljoen jaar geleden-3 miljoen jaar geleden overbrugt en daarmee in z'n eentje 40 miljoen jaar bewijsmateriaal is.
Details over de beenmerg-studie komen neem ik aan de 25e.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit slaat inderdaad nergens op.
En in hoeverre is het DNA van dit aapje hetzelfde als de mens?
Inderdaad, ik had ook wel wat meer verwacht. Op z'n minst een enorm complot dat al honderden jaren aan de gang is ofzo :pquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:38 schreef rouwe111 het volgende:
Dikke bummer. Wat boeit mij die aap nouHad toch verwacht dat het, aan de namen van de genodigden voor de persconferentie te zien, iets te maken zou hebben met tijdreizen
Ik had gehoopt op een samenvatting van de Bilderberg conferentiequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:49 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had ook wel wat meer verwacht. Op z'n minst een enorm complot dat al honderden jaren aan de gang is ofzo :p
Een echte baanbrekende wetenschappelijke ontdekking zal niet op HISTORY channel verschijnen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef pberends het volgende:
zero-point energy had ik nog het leukst gevonden. Zouden die baardapen in Saudia Arabie leuk gevonden hebben.
Wat maakt dat nu weer uit? Het is geen "officiele" naam, slechts een makkelijk te onthouden, pers vriendelijke naam. Augmenterix Opsteliostasis moniram zou minder makkelijk in de mond liggen...quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:52 schreef ToT het volgende:
Wel sneu trouwens dat zo'n gare wetenschapper het skeletje weer naar zijn dochtertje moet noemen he....
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:08 schreef Hallulama het volgende:
Wellicht dat deze gevonden "missing link" tevens de "missing link" is voor een aantal andere zaken waarbij men last had van een "missing link"?
Hoe dan ook, voorlopig stammen we dus af van de "Lemur"?
Wat een GIGANTISCHE anti-climax.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:26 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Als je, op de site van THC, klikt op "Play Video", krijg je een lange promo te zien waar ze het enkel hebben over dat fossiel. Ernstige anti-climax weer.
Tenzij ze natuurlijk gaan beweren dat t een alien is
Misschien geven ze er nog een geweldige wending aan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:37 schreef LordNemephis het volgende:
"what if everything you know is a lie"
En dan komen ze met zo'n stuk fossiel wat verder ook nog niks bewijst... wel een tegenvaller als dat alles is - zachtjes uitgedrukt.
Het was toch Amerikaanse tijd? Dus dan is het hier pas 26 mei...quote:
Mijn zus is vandaag ook jarig. Bij mijn weten is ze geen alien.quote:
Dank, maar ik kan de uitzending niet vinden... Helaas werkt de link voor "morgen" ook niet. "Internal Server Error"quote:Op maandag 25 mei 2009 12:15 schreef kahaarin het volgende:
En nu? Tijd voor een schuilkelder of wat?
edit: History chanel vandaag:
http://tvgids.upc.nl/TV/Guide/Channel/HISTORY%E2%84%A2/Today//
Ah okay thnx, dus nu rest enkel de vraag wat gaat er gebeuren?!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:34 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Dank, maar ik kan de uitzending niet vinden... Helaas werkt de link voor "morgen" ook niet. "Internal Server Error"
[edit]
UPC faalt en geeft de verkeerde link... De goede: http://tvgids.upc.nl/TV/Guide/Channel/HISTORY%E2%84%A2/Tomorrow//
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |