abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69174765
project blue beam:
quote:
supposedly, new discoveries will finally explain to all people the error of all fundamental religious doctrines. The falsification of this information will be used to make all nations believe that their religious doctrines have been misunderstood for centuries and misinterpreted. Psychological preparations for that first step have already been implemented with the film, "2001: A Space Oddessy;" the StarTrek series, and "Star Wars;" all of which deal with invasions from space and the coming together of all nations to repel the invaders. The last films, "Jurrassic Park," deals with the theories of evolution, and claim God's words are lies.
pi_69174960
We stammen toch af van buitenaards leven?
Tenminste meen dat ik dat vorige week ergens las of hoorde op tv?
Nu dat zal het nieuws wel zijn...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 08:47:39 #78
27074 Dezz
The Dog
pi_69178331
Het kan toch bijna niet om dat skelet gaan zou je denken, want wat heeft de eerste mens op de maan hier dan b.v. mee te maken?
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_69178413
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben jarig dan
Ik ook!
Zijn wij even speciaal nu.
I'm not a sinner.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:06:07 #80
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_69178712
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Montagui het volgende:
Haha, het wordt nog erger, de BBC begint zich er mee te bemoeien. Schijnbaar hebben zij nu ook een add (helaas (nog) geen link)
[..]

En iemand heeft de 'symbols' nagemaakt en gepost:

http://s421.photobucket.com/albums/pp293/slashher2/?newest=1

(Kan natuurlijk ook allemaal hoax zijn, maar ach....)
Moet diegene het wel goed doen. :S

Ik zie sowieso een symbool, soortgelijk als een wijnglas. Die heeft hij niet of niet goed nagemaakt.
Vaag..
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_69180780
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:06 schreef Ticker het volgende:

[..]

Moet diegene het wel goed doen. :S

Ik zie sowieso een symbool, soortgelijk als een wijnglas. Die heeft hij niet of niet goed nagemaakt.
Vaag..
Dat is het teken wat ze altijd op een kist/pakket zetten... breekbaar
Maar dit is gewoon reclame. Heeft niks met het event te maken
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_69181430
Het zijn inderdaad transport symbolen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_69186525
tvp
pi_69192594
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 08:47 schreef Dezz het volgende:
Het kan toch bijna niet om dat skelet gaan zou je denken, want wat heeft de eerste mens op de maan hier dan b.v. mee te maken?
Hiermee doelen ze er waarschijnlijk op dat het een grote gebeurtenis is.(in het rijtje van grote gebeurtenissen waaronder de eerste mens op de maan)
pi_69198887
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
We stammen toch af van buitenaards leven?
Tenminste meen dat ik dat vorige week ergens las of hoorde op tv?
Nu dat zal het nieuws wel zijn...
Jij wel ja.
pi_69201149
Nou, als dit het zou zijn, zou het echt wereldschokkend zijn zeg.
Het zou een stuk interessanter zijn als het iets heeft te maken met buitenaards leven, of tijdreizen bijvoorbeeld.
Hai, Ik ben Ruben. Een spontante jongen uit het noorden van het oosten,.. KAK!
pi_69201485
Zulke dingen worden wel vaker gevonden, alleen nu is het History Channel dat er wat reclame voor gaat maken,
en dan loopt iedereen meteen te jengelen dat er ufo`s komen.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:15:08 #90
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_69211190
Interessant, tvp.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_69215157
Het fossiel is het niet, anders zijn ze mooi te laat bij History
quote:
Bijna 50 miljoen jaar oude fossiel getoond

NEW YORK - Wetenschappers hebben dinsdag in New York de fossiele resten van een primaat van 47 miljoen jaar geleden getoond. Het schepsel zou volgens sommige wetenschappers een nauwe verwant kunnen zijn van de gezamenlijke voorouders van mensen en mensapen.

De wetenschappers hopen door het onderzoeken van het fossiel meer inzicht in de vroege evolutie van primaten te krijgen. Het fossiel met de bijnaam Ida is in de jaren tachtig gevonden in de buurt van de Duitse stad Darmstadt.
Ida maakte aanvankelijk deel uit van een privécollectie, meldt de BBC. In 2006 werd het fossiel te koop aangeboden aan de Noorse wetenschapper Jorn Hurum en de Universiteit van Oslo.

Het is het meest complete fossiel van een primaat dat ooit is gevonden, aldus het Hurum. Alleen een deel van een been ontbreekt.
De fossiele resten zijn van een schepsel met een lengte van 58 centimeter. Het gaat om een vrouwelijke primaat, die voor de geboorte overleed, aldus Hurum.

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2009 @ 09:18:36 #92
145738 superworm
is erbij
pi_69215846
Mja. Dit is het dus. Een soort oeraapje voor alle aapjes die d'r na kwamen. Ze hebben het beenmerg van dat fossiel kunnen samplen, volgens het filmpje. Betekent dat DNA? Of hoe moet ik dat zien?
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_69215916
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_69215979
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:18 schreef superworm het volgende:
Mja. Dit is het dus. Een soort oeraapje voor alle aapjes die d'r na kwamen. Ze hebben het beenmerg van dat fossiel kunnen samplen, volgens het filmpje. Betekent dat DNA? Of hoe moet ik dat zien?
Dit is het dus niet! Anders heeft History toch helemaal geen onthulling?
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2009 @ 09:28:28 #95
145738 superworm
is erbij
pi_69216111
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:22 schreef Dezz het volgende:

[..]

Dit is het dus niet! Anders heeft History toch helemaal geen onthulling?
Ze noemen zelf al '47 million years'. Het is ook geen nieuw nieuwtje, volgens het filmpje is het fossiel in de eighties al opgegraven en heeft het 20 jaar boven iemands schoorsteenmantel gehangen. Twee jaar geleden voor een miljoen dollar overgekocht en sindsdien hebben ze wetenschappelijk onderzoek gedaan.

Dat is deze weken uitgelekt, en het zou me niet verbazen als History Channel met een docu komt zoals ze dat ook met dino's doen: uitleggen wat het is, relevantie, blablabla, paar leuke animatiefilmpjes van hoe dat dier heeft gelopen en wellicht een soort VIS-AMFIBIE-RARE TUSSENLINK-AAP-MENS-schemaatje ofzo.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_69216163
En waarom zouden ze dan nog een persconferentie geven?
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2009 @ 09:54:14 #98
145738 superworm
is erbij
pi_69216848
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:40 schreef pberends het volgende:

[..]

1 ding snap ik niet: dit is toch de missing link tussen de aap en andere zoogdieren en NIET de missing link tussen de mens en de aap (waar men het altijd over had?)?
Sja, er zitten natuurlijk wel meer aannames en missing links in 4,5 miljard jaar evolutie hè
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_69217192
Het gaat inderdaad over het 'aapje'. Wat een teleurstelling...

http://www.history.com/content/the-link/watch-video
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:23:56 #100
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_69217669
Typisch propaganda van rechts, missing links.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')