ah, omdat je alleen zegt dat men niet op mij moet reageren. kwam nogal eenzijdig over van je. heb dan ook het idee dat je nog maar net binnenkomt en geen idee hebt hoe e.e.a ontstaan is in de topics vanmorgen. Wat meer onpartijdigheid zou welkom zijn imo.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ieder commentaar op streams is prima, maar of men van Nowlife of van Mars komt interesseert me geen zier en is compleet offtopic hier.
En dat rijmt.
Om de opdracht uit te kunnen voeren is de zaklamp nodig.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef Danny het volgende:
Marielin ziet als eerste dat ze wat opdrachten moeten doen. Eline wil graag een zaklamp (bang in het donker?)
dat is jouw perceptie en dat die verschilt van de mijne wisten we al.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima als jij hier in COS de negatieve eigenschappen van Eline wilt beschrijven. Maar bedenk wel dat wij an sich niet echt iets tegen Marielin hebben maar je gewoon niet onder het constante geklaag over peuken e.d. uit kan. (Hoewel ze zich er nu eindelijk bij neergelegd lijkt te hebben/ het voor zichzelf te houden).
Maar ga niet dingen verdraaien. Als Marielin zegt 'ik wil mn peuken' en wij zeggen 'oh marielin roept weer om peuken' dan is dat gewoon weergave van wat zij doet/zegt.. daar is het ook Commentaar op Streams voor. Maar als je nu elke keer als Eline een grapje maakt als 'moeten hier eigenlijk stofzuigen' en je gaat dat hier weergeven alsof ze serieus loopt te piepen dan ben je aan de lezers hier expres een verdraait beeld aan het geven en dan ben je níet bezig met een spiegel voorhouden, maar met ongefundeerd drammen.
Je blaat steeds over intelligentie maar je slaat elke keer als een retard met je armen in het wild om je heen en als je dan een aantal mensen in het gezicht hebt geraakt, kom je later pas aan met wat damage control. Denk eens na voordat je iets schrijft. Dat anti-danny vraag je helemaal zelf om, je irriteert en beledigd mensen constant. Grow up imo.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Danny het volgende:
[..]
er zitten een paar heel doorzichtige anti-danny figuren tussen die met een waarschijnlijkheid grenzend aan 100% van nolife komen. Die zijn gewend bij het oneens zijn met hun webmaster Sly direct gebanned te worden en proberen dat hier kennelijk ook uit te lokken. Ik heb het dus niet tegen de mensen die NIET van nolife komen om hier op mij te kankeren
Misschien praktisch om te kunnen kijken?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef Danny het volgende:
Marielin ziet als eerste dat ze wat opdrachten moeten doen. Eline wil graag een zaklamp (bang in het donker?)
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Deisyy het volgende:
Als iedereen klaar is met zijn mening te geven over andere users, kunnen we het nu weer over de bunker en zijn overlevers hebben misschien?!?!?
Het duurt nog maar een paar dagen dus laten we het nog even gezellig houden
Ah, om 't zo te laten overkomen was niet de bedoeling. Ik constateer nu (zonder me idd ingelezen te hebben) dat de discussie compleet om jou draait ipv om de actuele streams en dat vind ik jammer. Zonder iemand in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
ah, omdat je alleen zegt dat men niet op mij moet reageren. kwam nogal eenzijdig over van je. heb dan ook het idee dat je nog maar net binnenkomt en geen idee hebt hoe e.e.a ontstaan is in de topics vanmorgen. Wat meer onpartijdigheid zou welkom zijn imo.
Binnen 7 minuten vuurtje maken.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef blomst het volgende:
Wat is de Opdracht?, was net koffie aan het halen.
dat zou wel slim zijn inderdaadquote:
Ze moeten vuur maken.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef blomst het volgende:
Wat is de Opdracht?, was net koffie aan het halen.
Ja, zeker goed van hem.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef pullup het volgende:
Herkansing vuur maken voor Pim dus. Goed dat hij dit zonder aarzelen accepteert
je weet toch inmiddels wel dat ik totaal geen boodschap heb aan wat jij te zeggen hebt? zo niet weet je het nuquote:Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je blaat steeds over intelligentie maar je slaat elke keer als een retard met je armen in het wild om je heen en als je dan een aantal mensen in het gezicht hebt geraakt, kom je later pas aan met wat damage control. Denk eens na voordat je iets schrijft. Dat anti-danny vraag je helemaal zelf om, je irriteert en beledigd mensen constant. Grow up imo.
Yep,slimme gasten zijn het toch.quote:
Volgens mij wisten de vrouwen het zo veel beter toen... waarom doet een van hun het niet?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef pullup het volgende:
Ik kom van Venus!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ieder commentaar op streams is prima, maar of men van Nowlife of van Mars komt interesseert me geen zier en is compleet offtopic hier.
En dat rijmt.
verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:Op zondag 17 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ah, omdat je alleen zegt dat men niet op mij moet reageren. kwam nogal eenzijdig over van je. heb dan ook het idee dat je nog maar net binnenkomt en geen idee hebt hoe e.e.a ontstaan is in de topics vanmorgen. Wat meer onpartijdigheid zou welkom zijn imo.
Ach zielepoot kun je het niet aan...en het ligt natuurlijk niet aan jou maar aan de andere. Wat je geeft krijg je terug....vergeet dat niet! Ik zal je even een spiegel voor houden!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb het niet over jou, maar over het blik nieuwelingen dat is opengetrokken en hier vanuit het niets op mij komen kankeren.
verder zeg je dat ieder zijn/haar mening heeft. Dat geldt dan toch ook voor mij?
zit je hem wel aan te moedigen anders wordt het weer niks met Pimquote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef mooiiiiii het volgende:
Alle ogen gericht op Pim die een vuurtje gaat stoken
Heel volwassen weerquote:Op zondag 17 mei 2009 14:53 schreef Danny het volgende:
[..]
je weet toch inmiddels wel dat ik totaal geen boodschap heb aan wat jij te zeggen hebt? zo niet weet je het nu
over jou had ik het dus WELquote:Op zondag 17 mei 2009 14:54 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Ach zielepoot kun je het niet aan...en het ligt natuurlijk niet aan jou maar aan de andere. Wat je geeft krijg je terug....vergeet dat niet! Ik zal je even een spiegel voor houden!
Zo onbeschoft als je bent, heeft het over gasten die zich aan jou dienen aan te passen. Gedraag je eens volwassen. Of is het meer het gemak van achter je computertje te reageren.... Toen je in de Bunker zat kon je niet tot tien tellen. Met veel moeite wurmde je je in slaapzakje uit angst dat de overtollige kilo´s gezien werden. Trok toen je grote bek open.
Zoals je beweerd dat de mensen die hier komen, te gast zijn bij je, mag je je weleens als een gastheer gedragen. Voor je het weet zit je hier alleen te posten.
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ke....dan ga ik nu ff aankleden op mn gemak
Als gasten zich bij mij thuis zo gedragen had ik ze buitengedragenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:54 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Ach zielepoot kun je het niet aan...en het ligt natuurlijk niet aan jou maar aan de andere. Wat je geeft krijg je terug....vergeet dat niet! Ik zal je even een spiegel voor houden!
Zo onbeschoft als je bent, heeft het over gasten die zich aan jou dienen aan te passen. Gedraag je eens volwassen. Of is het meer het gemak van achter je computertje te reageren.... Toen je in de Bunker zat kon je niet tot tien tellen. Met veel moeite wurmde je je in slaapzakje uit angst dat de overtollige kilo´s gezien werden. Trok toen je grote bek open.
Zoals je beweerd dat de mensen die hier komen, te gast zijn bij je, mag je je weleens als een gastheer gedragen. Voor je het weet zit je hier alleen te posten.
of Eline. Beiden bakten er niets van.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:56 schreef blomst het volgende:
Het is Pim gelukt , nu de pannenkoek opdracht voor Marielin.
quote:
ja en zonder thermo kleding buiten slapen voor iedereenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:56 schreef blomst het volgende:
Het is Pim gelukt , nu de pannenkoek opdracht voor Marielin.
ja stiekum is het een scattiequote:Op zondag 17 mei 2009 14:58 schreef Deisyy het volgende:
Eline ligt op de grond, ze ziet haar spiegelbeeld, ze had verwacht meer een duivennest op haar hoofd te hebben.
Pim: jullie zien er goed uit hoor.
En toch is hij lief
maar Marielin won niet, daarna de eetopdracht van Eline, zo tevreden.quote:
Ik had ze via mijn Balkon zo de straat opgepleurd.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als gasten zich bij mij thuis zo gedragen had ik ze buitengedragen
Nouuuuu... je kan in ieder geval een sigaret opstekenquote:
als ze slim is belt ze ff ...quote:Op zondag 17 mei 2009 14:57 schreef loes39 het volgende:
goed gedaan van pim![]()
en jahoor nog geen 5 min binnen wil een sigaretje
Precies.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef pullup het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |