er zitten een paar heel doorzichtige anti-danny figuren tussen die met een waarschijnlijkheid grenzend aan 100% van nolife komen. Die zijn gewend bij het oneens zijn met hun webmaster Sly direct gebanned te worden en proberen dat hier kennelijk ook uit te lokken. Ik heb het dus niet tegen de mensen die NIET van nolife komen om hier op mij te kankerenquote:
Ja, maar de discussies komen voort uit de streamsquote:Op zondag 17 mei 2009 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De reeks heet 'commentaar op streams', maar goed het werkt natuurlijk 2 kanten uit.
Er gebeurt gewoon bijna niets op de streams, dat is een deel van het probleem... maar niet de reden dat hier ineens zoveel nieuwelingen zitten die maar blijven beuken op Danny en Marielin.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is wel een verschil. Danny kan namelijk best anders en met wat meer inhoud posten als hij wil . Dat maakt dit urenlange gedram extra iritant.
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Danny het volgende:
[..]
er zitten een paar heel doorzichtige anti-danny figuren tussen die met een waarschijnlijkheid grenzend aan 100% van nolife komen. Die zijn gewend bij het oneens zijn met hun webmaster Sly direct gebanned te worden en proberen dat hier kennelijk ook uit te lokken. Ik heb het dus niet tegen de mensen die NIET van nolife komen om hier op mij te kankeren
Ohhh dus wij mogen gewoon doorgaan?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Danny het volgende:
[..]
er zitten een paar heel doorzichtige anti-danny figuren tussen die met een waarschijnlijkheid grenzend aan 100% van nolife komen. Die zijn gewend bij het oneens zijn met hun webmaster Sly direct gebanned te worden en proberen dat hier kennelijk ook uit te lokken. Ik heb het dus niet tegen de mensen die NIET van nolife komen om hier op mij te kankeren
zeg een beetje meer respect voor '' the master''quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Danny het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ze niet welkom zijn?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:43 schreef blomst het volgende:
Waarom dit zinnetje The Bunker community is powered by: Fok.nl dan op de bunkersite????
Als nieuwelingen niet welkom zijn?
je komt net kijken? Het gaat er namelijk om dat ze nu pissig zijn dat ik de negatieve punten op de streams van Eline benadruk. Daar kan men slecht tegen blijkbaar. Aangezien het gewoon geaccepteerd wordt dat er continu op Marielin gezanikt wordt leek mij dat het op Eline ook was toegestaanquote:Op zondag 17 mei 2009 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De reeks heet 'commentaar op streams', maar goed het werkt natuurlijk 2 kanten uit. Als we nou eens niet allemaal op Danny gaan reageren dan is de lol er snel vanaf.
Ik vind het helemaal prima als jij hier in COS de negatieve eigenschappen van Eline wilt beschrijven. Maar bedenk wel dat wij an sich niet echt iets tegen Marielin hebben maar je gewoon niet onder het constante geklaag over peuken e.d. uit kan. (Hoewel ze zich er nu eindelijk bij neergelegd lijkt te hebben/ het voor zichzelf te houden).quote:Op zondag 17 mei 2009 14:34 schreef Danny het volgende:
[..]
heb al meerdere keren gezegd dat het het eerste was. als je alleen de negatieve punten gaat bekijken van één persoon dan is het heel eenvoudig daar continu over door te drammen.
Ongeacht wie het lijdend voorwerp is.
thanksquote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Loes welkom!
Ow, allemaal richitng isolatiecel?
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:45 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje! ... Shit, geen HUG hier
Ieder commentaar op streams is prima, maar of men van Nowlife of van Mars komt interesseert me geen zier en is compleet offtopic hier.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:46 schreef Danny het volgende:
je komt net kijken? Het gaat er namelijk om dat ze nu pissig zijn dat ik de negatieve punten op de streams van Eline benadruk. Daar kan men slecht tegen blijkbaar. Aangezien het gewoon geaccepteerd wordt dat er continu op Marielin gezanikt wordt leek mij dat het op Eline ook was toegestaan
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima als jij hier in COS de negatieve eigenschappen van Eline wilt beschrijven. Maar bedenk wel dat wij an sich niet echt iets tegen Marielin hebben maar je gewoon niet onder het constante geklaag over peuken e.d. uit kan. (Hoewel ze zich er nu eindelijk bij neergelegd lijkt te hebben/ het voor zichzelf te houden).
Maar ga niet dingen verdraaien. Als Marielin zegt 'ik wil mn peuken' en wij zeggen 'oh marielin roept weer om peuken' dan is dat gewoon weergave van wat zij doet/zegt.. daar is het ook Commentaar op Streams voor. Maar als je nu elke keer als Eline een grapje maakt als 'moeten hier eigenlijk stofzuigen' en je gaat dat hier weergeven alsof ze serieus loopt te piepen dan ben je aan de lezers hier expres een verdraait beeld aan het geven en dan ben je níet bezig met een spiegel voorhouden, maar met ongefundeerd drammen.
Zo ervaar ik dat ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima als jij hier in COS de negatieve eigenschappen van Eline wilt beschrijven. Maar bedenk wel dat wij an sich niet echt iets tegen Marielin hebben maar je gewoon niet onder het constante geklaag over peuken e.d. uit kan. (Hoewel ze zich er nu eindelijk bij neergelegd lijkt te hebben/ het voor zichzelf te houden).
Maar ga niet dingen verdraaien. Als Marielin zegt 'ik wil mn peuken' en wij zeggen 'oh marielin roept weer om peuken' dan is dat gewoon weergave van wat zij doet/zegt.. daar is het ook Commentaar op Streams voor. Maar als je nu elke keer als Eline een grapje maakt als 'moeten hier eigenlijk stofzuigen' en je gaat dat hier weergeven alsof ze serieus loopt te piepen dan ben je aan de lezers hier expres een verdraait beeld aan het geven en dan ben je níet bezig met een spiegel voorhouden, maar met ongefundeerd drammen.
ah, omdat je alleen zegt dat men niet op mij moet reageren. kwam nogal eenzijdig over van je. heb dan ook het idee dat je nog maar net binnenkomt en geen idee hebt hoe e.e.a ontstaan is in de topics vanmorgen. Wat meer onpartijdigheid zou welkom zijn imo.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ieder commentaar op streams is prima, maar of men van Nowlife of van Mars komt interesseert me geen zier en is compleet offtopic hier.
En dat rijmt.
Om de opdracht uit te kunnen voeren is de zaklamp nodig.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef Danny het volgende:
Marielin ziet als eerste dat ze wat opdrachten moeten doen. Eline wil graag een zaklamp (bang in het donker?)
dat is jouw perceptie en dat die verschilt van de mijne wisten we al.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je blaat steeds over intelligentie maar je slaat elke keer als een retard met je armen in het wild om je heen en als je dan een aantal mensen in het gezicht hebt geraakt, kom je later pas aan met wat damage control. Denk eens na voordat je iets schrijft. Dat anti-danny vraag je helemaal zelf om, je irriteert en beledigd mensen constant. Grow up imo.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Danny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |