zit je nu in de bunker?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat heeft Jeroen echt per ongeluk gedaan maar we moesten natuurlijk wel lachen op de regie.
Op de man spelen doen we niet in de COS.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:32 schreef Madelonna het volgende:
[..]
Maak ik me niet druk om, je bent en blijft een slappe zak.
ik heb het niet over jou, maar over het blik nieuwelingen dat is opengetrokken en hier vanuit het niets op mij komen kankeren.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier reageer ik dan maar eens op, we hebben een meningsverschil, ik ben geen middelbare huisvrouw van nowlive en kom al vanaf sept. 2005 op fok. Met mijn intelligentie zit het best, tenzij jij hbo te licht vind.
Maar jij geeft commentaar en ik geef commentaar terug en naar mijn inziens mag dat altijd op fok.
Ik val niemand persoonlijk aan maar ben wel van mening dat je enorm kinderachtig doet wb. de spelers etc.
Ieder haar/zijn mening toch?
Niet mee eens. Er werd alweer op drammerige en domme wijze constant tot vervelens toe afgegeven op Marielin. Herhaling op herhaling, iedereen hetzelfde. Dan kun je op een gegeven moment een koekje van eigen deeg verwachten. Wees blij dat de fans van Marielin en de tegenstanders van Eline normaal niet zo bezig zijn als de dumpers op Marielin.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat laat jij je enorm kennen zeg
Zo kinderachtig, dat de COS'sen zo verneukt zijn komt niet door een groep debiele huisvrouwen, maar door oude dikke mannetjes met grootheidswaanzin.
Het is elke keer als jij je gelijk niet krijgt dat er 10 COS'sen volgespamt worden met dat anderen volgens jou hun ongelijk niet kunnen toegeven, vrij ergelijk imo.
ze gaan niet meer aan hun haar zitten.......gelukkig maar want ze zitten in de bunkerquote:Op zondag 17 mei 2009 14:38 schreef NrTH het volgende:
[..]
Het kan best even leuk zijn, maar de COS is niet de plek daarvoor lijkt me, heb vandaag nergens nog normaal commentaar op de stream gezien.
COCOS-en toch?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waar is het verneukt? De topics gaan harder dan anders en we vernaken ons hier met elkaar, op de stream gebeurt niet veel verder hoor.
Je bent de 1e 2 weken vergeten al?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er werd alweer op drammerige en domme wijze constant tot vervelens toe afgegeven op Marielin. Herhaling op herhaling, iedereen hetzelfde. Dan kun je op een gegeven moment een koekje van eigen deeg verwachten. Wees blij dat de fans van Marielin en de tegenstanders van Eline normaal niet zo bezig zijn als de dumpers op Marielin.
Welk spel??quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Dementor het volgende:
We gaan weer draaien, het spel gaat er nu in.
ke....dan ga ik nu ff aankleden op mn gemakquote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Dementor het volgende:
Enthousiast welkom voor de nieuwelingen!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb het niet over jou, maar over het blik nieuwelingen dat is opengetrokken en hier vanuit het niets op mij komen kankeren.
verder zeg je dat ieder zijn/haar mening heeft. Dat geldt dan toch ook voor mij?
Zachtjes, ze horen julliequote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Dementor het volgende:
Ben benieuwd!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:38 schreef NrTH het volgende:
[..]
Het kan best even leuk zijn, maar de COS is niet de plek daarvoor lijkt me, heb vandaag nergens nog normaal commentaar op de stream gezien.
Wat Stefan zegt dus. Gisteren nog 50E uitgegeven?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waar is het verneukt? De topics gaan harder dan anders en we vernaken ons hier met elkaar, op de stream gebeurt niet veel verder hoor.
Deal maar hoe je tegen Huub deed vond ik inderdaad niet leuk maar eens dat jij gek op Marielin mag zijn, waarom niet alleen zeik Eline niet zo onterecht af om haar naar beneden te halen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb het niet over jou, maar over het blik nieuwelingen dat is opengetrokken en hier vanuit het niets op mij komen kankeren.
verder zeg je dat ieder zijn/haar mening heeft. Dat geldt dan toch ook voor mij?
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef mazaru het volgende:
Toen ze klein was, was ze best wel lief om te zien
[ afbeelding ]
Er is wel een verschil. Danny kan namelijk best anders en met wat meer inhoud posten als hij wil . Dat maakt dit urenlange gedram extra iritant.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er werd alweer op drammerige en domme wijze constant tot vervelens toe afgegeven op Marielin. Herhaling op herhaling, iedereen hetzelfde. Dan kun je op een gegeven moment een koekje van eigen deeg verwachten. Wees blij dat de fans van Marielin en de tegenstanders van Eline normaal niet zo bezig zijn als de dumpers op Marielin.
De reeks heet 'commentaar op streams', maar goed het werkt natuurlijk 2 kanten uit. Als we nou eens niet allemaal op Danny gaan reageren dan is de lol er snel vanaf.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:38 schreef Stefan het volgende:
Ja, natuurlijk, wat ik beloof doe ik he, alleen als Danny me dan maar niet voor isquote:Op zondag 17 mei 2009 14:36 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vind alles prima als @Toverheks de welkomspagina van Marielin mag maken zoals ze al eerder aangaf vannacht
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef mazaru het volgende:
Toen ze klein was, was ze best wel lief om te zien
[ afbeelding ]
lief zo`n welkomquote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
tis een spelquote:Op zondag 17 mei 2009 14:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is wel een verschil. Danny kan namelijk best anders en met wat meer inhoud posten als hij wil . Dat maakt dit urenlange gedram extra iritant.
Waarom dit zinnetje The Bunker community is powered by: Fok.nl dan op de bunkersite????quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
er zitten een paar heel doorzichtige anti-danny figuren tussen die met een waarschijnlijkheid grenzend aan 100% van nolife komen. Die zijn gewend bij het oneens zijn met hun webmaster Sly direct gebanned te worden en proberen dat hier kennelijk ook uit te lokken. Ik heb het dus niet tegen de mensen die NIET van nolife komen om hier op mij te kankerenquote:
Ja, maar de discussies komen voort uit de streamsquote:Op zondag 17 mei 2009 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De reeks heet 'commentaar op streams', maar goed het werkt natuurlijk 2 kanten uit.
Er gebeurt gewoon bijna niets op de streams, dat is een deel van het probleem... maar niet de reden dat hier ineens zoveel nieuwelingen zitten die maar blijven beuken op Danny en Marielin.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is wel een verschil. Danny kan namelijk best anders en met wat meer inhoud posten als hij wil . Dat maakt dit urenlange gedram extra iritant.
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Danny het volgende:
[..]
er zitten een paar heel doorzichtige anti-danny figuren tussen die met een waarschijnlijkheid grenzend aan 100% van nolife komen. Die zijn gewend bij het oneens zijn met hun webmaster Sly direct gebanned te worden en proberen dat hier kennelijk ook uit te lokken. Ik heb het dus niet tegen de mensen die NIET van nolife komen om hier op mij te kankeren
Ohhh dus wij mogen gewoon doorgaan?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Danny het volgende:
[..]
er zitten een paar heel doorzichtige anti-danny figuren tussen die met een waarschijnlijkheid grenzend aan 100% van nolife komen. Die zijn gewend bij het oneens zijn met hun webmaster Sly direct gebanned te worden en proberen dat hier kennelijk ook uit te lokken. Ik heb het dus niet tegen de mensen die NIET van nolife komen om hier op mij te kankeren
zeg een beetje meer respect voor '' the master''quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Danny het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ze niet welkom zijn?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:43 schreef blomst het volgende:
Waarom dit zinnetje The Bunker community is powered by: Fok.nl dan op de bunkersite????
Als nieuwelingen niet welkom zijn?
je komt net kijken? Het gaat er namelijk om dat ze nu pissig zijn dat ik de negatieve punten op de streams van Eline benadruk. Daar kan men slecht tegen blijkbaar. Aangezien het gewoon geaccepteerd wordt dat er continu op Marielin gezanikt wordt leek mij dat het op Eline ook was toegestaanquote:Op zondag 17 mei 2009 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De reeks heet 'commentaar op streams', maar goed het werkt natuurlijk 2 kanten uit. Als we nou eens niet allemaal op Danny gaan reageren dan is de lol er snel vanaf.
Ik vind het helemaal prima als jij hier in COS de negatieve eigenschappen van Eline wilt beschrijven. Maar bedenk wel dat wij an sich niet echt iets tegen Marielin hebben maar je gewoon niet onder het constante geklaag over peuken e.d. uit kan. (Hoewel ze zich er nu eindelijk bij neergelegd lijkt te hebben/ het voor zichzelf te houden).quote:Op zondag 17 mei 2009 14:34 schreef Danny het volgende:
[..]
heb al meerdere keren gezegd dat het het eerste was. als je alleen de negatieve punten gaat bekijken van één persoon dan is het heel eenvoudig daar continu over door te drammen.
Ongeacht wie het lijdend voorwerp is.
thanksquote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Loes welkom!
Ow, allemaal richitng isolatiecel?
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:45 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje! ... Shit, geen HUG hier
Ieder commentaar op streams is prima, maar of men van Nowlife of van Mars komt interesseert me geen zier en is compleet offtopic hier.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:46 schreef Danny het volgende:
je komt net kijken? Het gaat er namelijk om dat ze nu pissig zijn dat ik de negatieve punten op de streams van Eline benadruk. Daar kan men slecht tegen blijkbaar. Aangezien het gewoon geaccepteerd wordt dat er continu op Marielin gezanikt wordt leek mij dat het op Eline ook was toegestaan
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima als jij hier in COS de negatieve eigenschappen van Eline wilt beschrijven. Maar bedenk wel dat wij an sich niet echt iets tegen Marielin hebben maar je gewoon niet onder het constante geklaag over peuken e.d. uit kan. (Hoewel ze zich er nu eindelijk bij neergelegd lijkt te hebben/ het voor zichzelf te houden).
Maar ga niet dingen verdraaien. Als Marielin zegt 'ik wil mn peuken' en wij zeggen 'oh marielin roept weer om peuken' dan is dat gewoon weergave van wat zij doet/zegt.. daar is het ook Commentaar op Streams voor. Maar als je nu elke keer als Eline een grapje maakt als 'moeten hier eigenlijk stofzuigen' en je gaat dat hier weergeven alsof ze serieus loopt te piepen dan ben je aan de lezers hier expres een verdraait beeld aan het geven en dan ben je níet bezig met een spiegel voorhouden, maar met ongefundeerd drammen.
Zo ervaar ik dat ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima als jij hier in COS de negatieve eigenschappen van Eline wilt beschrijven. Maar bedenk wel dat wij an sich niet echt iets tegen Marielin hebben maar je gewoon niet onder het constante geklaag over peuken e.d. uit kan. (Hoewel ze zich er nu eindelijk bij neergelegd lijkt te hebben/ het voor zichzelf te houden).
Maar ga niet dingen verdraaien. Als Marielin zegt 'ik wil mn peuken' en wij zeggen 'oh marielin roept weer om peuken' dan is dat gewoon weergave van wat zij doet/zegt.. daar is het ook Commentaar op Streams voor. Maar als je nu elke keer als Eline een grapje maakt als 'moeten hier eigenlijk stofzuigen' en je gaat dat hier weergeven alsof ze serieus loopt te piepen dan ben je aan de lezers hier expres een verdraait beeld aan het geven en dan ben je níet bezig met een spiegel voorhouden, maar met ongefundeerd drammen.
ah, omdat je alleen zegt dat men niet op mij moet reageren. kwam nogal eenzijdig over van je. heb dan ook het idee dat je nog maar net binnenkomt en geen idee hebt hoe e.e.a ontstaan is in de topics vanmorgen. Wat meer onpartijdigheid zou welkom zijn imo.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ieder commentaar op streams is prima, maar of men van Nowlife of van Mars komt interesseert me geen zier en is compleet offtopic hier.
En dat rijmt.
Om de opdracht uit te kunnen voeren is de zaklamp nodig.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef Danny het volgende:
Marielin ziet als eerste dat ze wat opdrachten moeten doen. Eline wil graag een zaklamp (bang in het donker?)
dat is jouw perceptie en dat die verschilt van de mijne wisten we al.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je blaat steeds over intelligentie maar je slaat elke keer als een retard met je armen in het wild om je heen en als je dan een aantal mensen in het gezicht hebt geraakt, kom je later pas aan met wat damage control. Denk eens na voordat je iets schrijft. Dat anti-danny vraag je helemaal zelf om, je irriteert en beledigd mensen constant. Grow up imo.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Misschien praktisch om te kunnen kijken?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef Danny het volgende:
Marielin ziet als eerste dat ze wat opdrachten moeten doen. Eline wil graag een zaklamp (bang in het donker?)
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Deisyy het volgende:
Als iedereen klaar is met zijn mening te geven over andere users, kunnen we het nu weer over de bunker en zijn overlevers hebben misschien?!?!?
Het duurt nog maar een paar dagen dus laten we het nog even gezellig houden
Ah, om 't zo te laten overkomen was niet de bedoeling. Ik constateer nu (zonder me idd ingelezen te hebben) dat de discussie compleet om jou draait ipv om de actuele streams en dat vind ik jammer. Zonder iemand in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
ah, omdat je alleen zegt dat men niet op mij moet reageren. kwam nogal eenzijdig over van je. heb dan ook het idee dat je nog maar net binnenkomt en geen idee hebt hoe e.e.a ontstaan is in de topics vanmorgen. Wat meer onpartijdigheid zou welkom zijn imo.
Binnen 7 minuten vuurtje maken.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef blomst het volgende:
Wat is de Opdracht?, was net koffie aan het halen.
dat zou wel slim zijn inderdaadquote:
Ze moeten vuur maken.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef blomst het volgende:
Wat is de Opdracht?, was net koffie aan het halen.
Ja, zeker goed van hem.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef pullup het volgende:
Herkansing vuur maken voor Pim dus. Goed dat hij dit zonder aarzelen accepteert
je weet toch inmiddels wel dat ik totaal geen boodschap heb aan wat jij te zeggen hebt? zo niet weet je het nuquote:Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je blaat steeds over intelligentie maar je slaat elke keer als een retard met je armen in het wild om je heen en als je dan een aantal mensen in het gezicht hebt geraakt, kom je later pas aan met wat damage control. Denk eens na voordat je iets schrijft. Dat anti-danny vraag je helemaal zelf om, je irriteert en beledigd mensen constant. Grow up imo.
Yep,slimme gasten zijn het toch.quote:
Volgens mij wisten de vrouwen het zo veel beter toen... waarom doet een van hun het niet?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef pullup het volgende:
Herkansing vuur maken voor Pim dus. Goed dat hij dit zonder aarzelen accepteert
Ik kom van Venus!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ieder commentaar op streams is prima, maar of men van Nowlife of van Mars komt interesseert me geen zier en is compleet offtopic hier.
En dat rijmt.
verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:Op zondag 17 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ah, omdat je alleen zegt dat men niet op mij moet reageren. kwam nogal eenzijdig over van je. heb dan ook het idee dat je nog maar net binnenkomt en geen idee hebt hoe e.e.a ontstaan is in de topics vanmorgen. Wat meer onpartijdigheid zou welkom zijn imo.
Ach zielepoot kun je het niet aan...en het ligt natuurlijk niet aan jou maar aan de andere. Wat je geeft krijg je terug....vergeet dat niet! Ik zal je even een spiegel voor houden!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
zit je hem wel aan te moedigen anders wordt het weer niks met Pimquote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef mooiiiiii het volgende:
Alle ogen gericht op Pim die een vuurtje gaat stoken
Heel volwassen weerquote:Op zondag 17 mei 2009 14:53 schreef Danny het volgende:
[..]
je weet toch inmiddels wel dat ik totaal geen boodschap heb aan wat jij te zeggen hebt? zo niet weet je het nu
over jou had ik het dus WELquote:Op zondag 17 mei 2009 14:54 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Ach zielepoot kun je het niet aan...en het ligt natuurlijk niet aan jou maar aan de andere. Wat je geeft krijg je terug....vergeet dat niet! Ik zal je even een spiegel voor houden!
Zo onbeschoft als je bent, heeft het over gasten die zich aan jou dienen aan te passen. Gedraag je eens volwassen. Of is het meer het gemak van achter je computertje te reageren.... Toen je in de Bunker zat kon je niet tot tien tellen. Met veel moeite wurmde je je in slaapzakje uit angst dat de overtollige kilo´s gezien werden. Trok toen je grote bek open.
Zoals je beweerd dat de mensen die hier komen, te gast zijn bij je, mag je je weleens als een gastheer gedragen. Voor je het weet zit je hier alleen te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |