Ja duh, ze heeft honger en er zaten wel 6 blikken voedsel in die koffer. Wacht maar tot Marielin honger krijgt (die heeft zich gisteren nog overmatig volgestouwd, dus dat duurt nog even).quote:Op zondag 17 mei 2009 14:16 schreef Danny het volgende:
Ja hoor, Eline begint na een uur nog even over de koffer en hoe dom het van jeroen was die dicht te doen
Jeroen ligt erbij, dus er wordt gewoon over hem geluld waar hij bij is.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:17 schreef Danny het volgende:
[..]
assertief is als je voor jezelf opkomt. dit is gewoon achter zijn rug om lullen natuurlijk
op isolatie is helemaal niet gestemd zelfs. Dus na de isolatie gaat de 48 uur fase 3 in?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:18 schreef Dementor het volgende:
Er is gestemd op 48 uur Fase III, niet op 48 uur isolatie.
Dementor, ik vroeg toen straks aan je,hoe dom het was, dat de Crew de koffer per ongeluk open had gelaten, jij schreef dat het een mazzeltje was, dat Jeroen de koffer dicht deed.quote:
De isolatie is onderdeel van Fase 3.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:21 schreef Danny het volgende:
[..]
op isolatie is helemaal niet gestemd zelfs. Dus na de isolatie gaat de 48 uur fase 3 in?
duhu...quote:Op zondag 17 mei 2009 14:22 schreef Kaat38 het volgende:
Leuke titel, mag de volgende zijn: waar Marieline blijft doorzaniken?
Dan zou ik zeggen dat Jeroen,Pim en Eline nu verplicht moeten poepen en mag Marielin er met haar neus boven hangenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:22 schreef Danny het volgende:
Marielin wil nog een gasaanval. Gelijk heeft ze. Actie!
Eline zit ook maar een beetje gezapig te niksen in haar eigen wereldje.
eline doet niet aan poepen. die doet aan p-o-e-p-e-nquote:Op zondag 17 mei 2009 14:25 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen dat Jeroen,Pim en Eline nu verplicht moeten poepen en mag Marielin er met haar neus boven hangen
Eline drukt.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:25 schreef Danny het volgende:
[..]
eline doet niet aan poepen. die doet aan p-o-e-p-e-n
ow, dat heb ik gemist in de uitleg op de sitequote:
quote:Fase III gaat vanavond van start. Het wordt nog zwaarder voor de Overlevers, in Fase III mag er nog maar sporadisch gedoucht worden, er komt geen fanmail meer The Bunker in, minimaal proviand, beperkte kleding die ze zelf moeten wassen en het heel strikt hanteren van de regels waar steeds zwaardere sancties op staan zo mag er ook in deze fase niets meer worden gedeeld. Per dag zullen de Overlevers nog maar 15 minuten water krijgen, ze mogen nog maar 30 minuten per dag koken, het luik staat de hele dag open en er moet wacht gelopen worden.
De koffer is ook gecheckt maar het ding heeft in het verleden wel eens eerder dit mankement vertoond.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dementor, ik vroeg toen straks aan je,hoe dom het was, dat de Crew de koffer per ongeluk open had gelaten, jij schreef dat het een mazzeltje was, dat Jeroen de koffer dicht deed.
In mijn ogen vind ik voordat er een opdracht uit gevoerd moet worden, alles even extra nagekeken wordt door de Crew, of zie ik dat verkeerd.
jeroen ligt in coma. je hoort 'm keihard snurken. Had ze lef had ze 'm gewoon persoonlijk geconfronteerd.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeroen ligt erbij, dus er wordt gewoon over hem geluld waar hij bij is.
Misschien omdat diezelfde mannen de meiden vannacht wakker hielden met hun gepraat?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:
De mannen proberen te slapen. Calimero's neplachje schalt door de luchtruimte.
Het onzekere mutsje dat zo graag naar complimentjes vist...quote:Op zondag 17 mei 2009 14:27 schreef Danny het volgende:
Marielin complimenteert Eline's uiterlijk, maar Eline moet even net doen alsof ze het zwaar heeft en dat ze hoopt dat ze buiten niet op haar afknappen
en daar maak jij je druk om omdat?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:29 schreef Madelonna het volgende:
Danny zal nog diep straks in zijn beurs moeten tasten om ZIJN Marielinnetje te laten winnen.
Marielin heeft vanochtend tig keer gevraagd of de mannen zachter wilde praten. Dat deden ze dus ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien omdat diezelfde mannen de meiden vannacht wakker hielden met hun gepraat?
All's fair in love and war
In dit geval was het toch niet moeilijk om even te checken of de koffer wel dicht was? Dat kost iig geen extra tijd.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
De koffer is ook gecheckt maar het ding heeft in het verleden wel eens eerder dit mankement vertoond.
We dachten dat de koffer na herhaaldelijk testen in orde was maar dat bleek dus niet zo te zijn.
Gelukkig hebben we nog genoeg andere leuke dingen achter de hand, er zijn dingen die je kunt controleren voordat ze The Bunker in gaan maar er zijn er ook dingen bij (water torture) die je niet kunt testen in deze omgeving vanwege tijdsdruk en vanwege het feit dat jullie in de namiddag het dagduel kunnen veranderen waardoor wij twee spellen klaar moeten zetten.
Daarnaast weet je in dat soort gevallen nooit precies hoe het uitpakt, je kunt alleen maar hopen dat goed gaat en risico's verkleinen.
ik gok dat sly wat van zijn volgelingen heeft gestuurd. Het niveau van de reacties verraadt dat wel een beetje. Ow, en hun eenzijdige manier van posten. Komt laten wij danny afzeikenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:30 schreef Spooky4u het volgende:
Wie heeft die pot huisvrouwen hier vandaag opengetrokken?
Of je bent gewoon heel flauw bezig om de posts over Marielin na te doen in kader van spiegel voorhouden oidquote:Op zondag 17 mei 2009 14:13 schreef Danny het volgende:
[..]
het gaat toch over de streams?
ontopic:
Eline heeft een klaagmoment. Marielin laat haar maar even gaan.
Ondanks dat er een boel bladeren naar beneden lazert blijft Marielin positief en noemt het 'een lekker weertje'.
Eline vindt dat er nodig gestofzuigd moet worden. (zal wel een basisbehoefte voor overlevers zijn?)
Als ze het tig keer moest vragen zijn ze er dus niet meteen mee gestopt.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Marielin heeft vanochtend tig keer gevraagd of de mannen zachter wilde praten. Dat deden ze dus ook.
en daar maak je je druk om omdat?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:32 schreef Madelonna het volgende:
[..]
Maak ik me niet druk om, je bent en blijft een slappe zak.
Klopt, dat zou ik ook hebben gedaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
In dit geval was het toch niet moeilijk om even te checken of de koffer wel dicht was? Dat kost iig geen extra tijd.
ja maar dan hebben we 2 van die doorgerookte stemmen en weten we niet meer wie wat zegt...quote:Op zondag 17 mei 2009 14:29 schreef R0T29 het volgende:
Peuken en Whiskey naar binnen, maar verplicht opmaken voor Eline. Misschien wordt dat irritante stemmetje van d'r dan wat verdraagzamer.
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:30 schreef Spooky4u het volgende:
Wie heeft die pot huisvrouwen hier vandaag opengetrokken?
heb al meerdere keren gezegd dat het het eerste was. als je alleen de negatieve punten gaat bekijken van één persoon dan is het heel eenvoudig daar continu over door te drammen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:33 schreef Espabilado het volgende:
Of je bent gewoon heel flauw bezig om de posts over Marielin na te doen in kader van spiegel voorhouden oid
Of je hebt nog meer steekjes los dan ik al dacht en neemt alles te letterlijk zonder enig gevoel voor intonatie e.d.
Naast je neer leggen? Volgens mij maar jij er vandaag je dagvertier vanquote:Op zondag 17 mei 2009 14:32 schreef Danny het volgende:
[..]
ik gok dat sly wat van zijn volgelingen heeft gestuurd. Het niveau van de reacties verraadt dat wel een beetje. Ow, en hun eenzijdige manier van posten. Komt laten wij danny afzeiken
Je kunt merken dat ze weinig gewend zijn in ieder geval en geen idee hebben hoe het er op FOK! aan toe gaat. Na 10 jaar lang FOK!kers die WEL over intelligentie beschikken over me heen te hebben gekregen heb ik geen enkel probleem de debiele comments van een stel huisvrouwen zonder opleiding naast me neer te leggen
Zelfs toen de mannen stonden te fluisteren ging ze door met haar gedram. Gevoelige oortjes wellicht?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
Als ze het tig keer moest vragen zijn ze er dus niet meteen mee gestopt.
vergeet het gebrek aan interpunctie, spaties en alinea's nietquote:Op zondag 17 mei 2009 14:32 schreef Danny het volgende:
[..]
ik gok dat sly wat van zijn volgelingen heeft gestuurd. Het niveau van de reacties verraadt dat wel een beetje. Ow, en hun eenzijdige manier van posten. Komt laten wij danny afzeiken
Je kunt merken dat ze weinig gewend zijn in ieder geval en geen idee hebben hoe het er op FOK! aan toe gaat. Na 10 jaar lang FOK!kers die WEL over intelligentie beschikken over me heen te hebben gekregen heb ik geen enkel probleem de debiele comments van een stel huisvrouwen zonder opleiding naast me neer te leggen
Dat heeft Jeroen echt per ongeluk gedaan maar we moesten natuurlijk wel lachen op de regie.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:33 schreef Stefan het volgende:
Dementor, wat wa snu de functie van de koffer en waarom hielp Jeroen jullie door m dicht te gooien?
Oke, dank je voor je antwoordquote:Op zondag 17 mei 2009 14:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
De koffer is ook gecheckt maar het ding heeft in het verleden wel eens eerder dit mankement vertoond.
We dachten dat de koffer na herhaaldelijk testen in orde was maar dat bleek dus niet zo te zijn.
Gelukkig hebben we nog genoeg andere leuke dingen achter de hand, er zijn dingen die je kunt controleren voordat ze The Bunker in gaan maar er zijn er ook dingen bij (water torture) die je niet kunt testen in deze omgeving vanwege tijdsdruk en vanwege het feit dat jullie in de namiddag het dagduel kunnen veranderen waardoor wij twee spellen klaar moeten zetten.
Daarnaast weet je in dat soort gevallen nooit precies hoe het uitpakt, je kunt alleen maar hopen dat goed gaat en risico's verkleinen.
Sorry hoor, maar wat laat jij je enorm kennen zegquote:Op zondag 17 mei 2009 14:32 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:35 schreef sherry777 het volgende:
en weer moeten we het gezeik van marielin aanhoren over de sigaretten. Echt een verkeerd naam in de Topic!!!
Ik vind alles prima als @Toverheks de welkomspagina van Marielin mag maken zoals ze al eerder aangaf vannachtquote:Op zondag 17 mei 2009 14:34 schreef Danny het volgende:
[..]
heb al meerdere keren gezegd dat het het eerste was. als je alleen de negatieve punten gaat bekijken van één persoon dan is het heel eenvoudig daar continu over door te drammen.
Ongeacht wie het lijdend voorwerp is.
Cossen verneukt? Ik lach me dood man!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat laat jij je enorm kennen zeg
Zo kinderachtig, dat de COS'sen zo verneukt zijn komt niet door een groep debiele huisvrouwen, maar door oude dikke mannetjes met grootheidswaanzin.
Wat zij zegt!!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:33 schreef Toverheks het volgende:
Eline doet gemaakt verlegen, leuk, voert een act op, beetje het hoofd schuin en lief lachen.
Volgens mij heeft ze flink geoefend voor de spiegel, Eline vind ik te Gemaakt, ik had na een dag al, haar een paar pompertjes (vooral Tjes) gegeven.
Marilien vind ik een klager, die klaagd thuis volgens mij ook overal over, vind haar met weinig tevreden en ze kan niks waarderen, of het nu goed of niet goed is.
Vind ze alle2 een steletje soepkutten die denken dat de wereld alleen maar om hun draait.
helemaal mee eens.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zo kinderachtig, dat de COS'sen zo verneukt zijn komt niet door een groep debiele huisvrouwen, maar door oude dikke mannetjes met grootheidswaanzin.
Het is elke keer als jij je gelijk niet krijgt dat er 10 COS'sen volgespamt worden met dat anderen volgens jou hun ongelijk niet kunnen toegeven, vrij ergelijk imo.
Hier reageer ik dan maar eens op, we hebben een meningsverschil, ik ben geen middelbare huisvrouw van nowlive en kom al vanaf sept. 2005 op fok. Met mijn intelligentie zit het best, tenzij jij hbo te licht vind.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:32 schreef Danny het volgende:
[..]
ik voel me gevleid dat je zoveel interesse in me hebt, maar dat gevoel is niet wederzijds helaas.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:36 schreef Madelonna het volgende:
Je vervalt in herhaling, bezoekje huisarts misschien handig?
Het kan best even leuk zijn, maar de COS is niet de plek daarvoor lijkt me, heb vandaag nergens nog normaal commentaar op de stream gezien.quote:
Waar is het verneukt? De topics gaan harder dan anders en we vernaken ons hier met elkaar, op de stream gebeurt niet veel verder hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:35 schreef NrTH het volgende:
Zo kinderachtig, dat de COS'sen zo verneukt zijn
zit je nu in de bunker?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat heeft Jeroen echt per ongeluk gedaan maar we moesten natuurlijk wel lachen op de regie.
Op de man spelen doen we niet in de COS.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:32 schreef Madelonna het volgende:
[..]
Maak ik me niet druk om, je bent en blijft een slappe zak.
ik heb het niet over jou, maar over het blik nieuwelingen dat is opengetrokken en hier vanuit het niets op mij komen kankeren.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier reageer ik dan maar eens op, we hebben een meningsverschil, ik ben geen middelbare huisvrouw van nowlive en kom al vanaf sept. 2005 op fok. Met mijn intelligentie zit het best, tenzij jij hbo te licht vind.
Maar jij geeft commentaar en ik geef commentaar terug en naar mijn inziens mag dat altijd op fok.
Ik val niemand persoonlijk aan maar ben wel van mening dat je enorm kinderachtig doet wb. de spelers etc.
Ieder haar/zijn mening toch?
Niet mee eens. Er werd alweer op drammerige en domme wijze constant tot vervelens toe afgegeven op Marielin. Herhaling op herhaling, iedereen hetzelfde. Dan kun je op een gegeven moment een koekje van eigen deeg verwachten. Wees blij dat de fans van Marielin en de tegenstanders van Eline normaal niet zo bezig zijn als de dumpers op Marielin.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Het is elke keer als jij je gelijk niet krijgt dat er 10 COS'sen volgespamt worden met dat anderen volgens jou hun ongelijk niet kunnen toegeven, vrij ergelijk imo.
ze gaan niet meer aan hun haar zitten.......gelukkig maar want ze zitten in de bunkerquote:Op zondag 17 mei 2009 14:38 schreef NrTH het volgende:
[..]
Het kan best even leuk zijn, maar de COS is niet de plek daarvoor lijkt me, heb vandaag nergens nog normaal commentaar op de stream gezien.
COCOS-en toch?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waar is het verneukt? De topics gaan harder dan anders en we vernaken ons hier met elkaar, op de stream gebeurt niet veel verder hoor.
Je bent de 1e 2 weken vergeten al?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er werd alweer op drammerige en domme wijze constant tot vervelens toe afgegeven op Marielin. Herhaling op herhaling, iedereen hetzelfde. Dan kun je op een gegeven moment een koekje van eigen deeg verwachten. Wees blij dat de fans van Marielin en de tegenstanders van Eline normaal niet zo bezig zijn als de dumpers op Marielin.
Welk spel??quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Dementor het volgende:
We gaan weer draaien, het spel gaat er nu in.
ke....dan ga ik nu ff aankleden op mn gemakquote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Dementor het volgende:
Enthousiast welkom voor de nieuwelingen!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb het niet over jou, maar over het blik nieuwelingen dat is opengetrokken en hier vanuit het niets op mij komen kankeren.
verder zeg je dat ieder zijn/haar mening heeft. Dat geldt dan toch ook voor mij?
Zachtjes, ze horen julliequote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Dementor het volgende:
Ben benieuwd!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:38 schreef NrTH het volgende:
[..]
Het kan best even leuk zijn, maar de COS is niet de plek daarvoor lijkt me, heb vandaag nergens nog normaal commentaar op de stream gezien.
Wat Stefan zegt dus. Gisteren nog 50E uitgegeven?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waar is het verneukt? De topics gaan harder dan anders en we vernaken ons hier met elkaar, op de stream gebeurt niet veel verder hoor.
Deal maar hoe je tegen Huub deed vond ik inderdaad niet leuk maar eens dat jij gek op Marielin mag zijn, waarom niet alleen zeik Eline niet zo onterecht af om haar naar beneden te halen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb het niet over jou, maar over het blik nieuwelingen dat is opengetrokken en hier vanuit het niets op mij komen kankeren.
verder zeg je dat ieder zijn/haar mening heeft. Dat geldt dan toch ook voor mij?
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef mazaru het volgende:
Toen ze klein was, was ze best wel lief om te zien
[ afbeelding ]
Er is wel een verschil. Danny kan namelijk best anders en met wat meer inhoud posten als hij wil . Dat maakt dit urenlange gedram extra iritant.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er werd alweer op drammerige en domme wijze constant tot vervelens toe afgegeven op Marielin. Herhaling op herhaling, iedereen hetzelfde. Dan kun je op een gegeven moment een koekje van eigen deeg verwachten. Wees blij dat de fans van Marielin en de tegenstanders van Eline normaal niet zo bezig zijn als de dumpers op Marielin.
De reeks heet 'commentaar op streams', maar goed het werkt natuurlijk 2 kanten uit. Als we nou eens niet allemaal op Danny gaan reageren dan is de lol er snel vanaf.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:38 schreef Stefan het volgende:
Ja, natuurlijk, wat ik beloof doe ik he, alleen als Danny me dan maar niet voor isquote:Op zondag 17 mei 2009 14:36 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vind alles prima als @Toverheks de welkomspagina van Marielin mag maken zoals ze al eerder aangaf vannacht
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef mazaru het volgende:
Toen ze klein was, was ze best wel lief om te zien
[ afbeelding ]
lief zo`n welkomquote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
tis een spelquote:Op zondag 17 mei 2009 14:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is wel een verschil. Danny kan namelijk best anders en met wat meer inhoud posten als hij wil . Dat maakt dit urenlange gedram extra iritant.
Waarom dit zinnetje The Bunker community is powered by: Fok.nl dan op de bunkersite????quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |