Misschien praktisch om te kunnen kijken?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef Danny het volgende:
Marielin ziet als eerste dat ze wat opdrachten moeten doen. Eline wil graag een zaklamp (bang in het donker?)
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Deisyy het volgende:
Als iedereen klaar is met zijn mening te geven over andere users, kunnen we het nu weer over de bunker en zijn overlevers hebben misschien?!?!?
Het duurt nog maar een paar dagen dus laten we het nog even gezellig houden
Ah, om 't zo te laten overkomen was niet de bedoeling. Ik constateer nu (zonder me idd ingelezen te hebben) dat de discussie compleet om jou draait ipv om de actuele streams en dat vind ik jammer. Zonder iemand in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
ah, omdat je alleen zegt dat men niet op mij moet reageren. kwam nogal eenzijdig over van je. heb dan ook het idee dat je nog maar net binnenkomt en geen idee hebt hoe e.e.a ontstaan is in de topics vanmorgen. Wat meer onpartijdigheid zou welkom zijn imo.
Binnen 7 minuten vuurtje maken.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef blomst het volgende:
Wat is de Opdracht?, was net koffie aan het halen.
dat zou wel slim zijn inderdaadquote:
Ze moeten vuur maken.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef blomst het volgende:
Wat is de Opdracht?, was net koffie aan het halen.
Ja, zeker goed van hem.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef pullup het volgende:
Herkansing vuur maken voor Pim dus. Goed dat hij dit zonder aarzelen accepteert
je weet toch inmiddels wel dat ik totaal geen boodschap heb aan wat jij te zeggen hebt? zo niet weet je het nuquote:Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je blaat steeds over intelligentie maar je slaat elke keer als een retard met je armen in het wild om je heen en als je dan een aantal mensen in het gezicht hebt geraakt, kom je later pas aan met wat damage control. Denk eens na voordat je iets schrijft. Dat anti-danny vraag je helemaal zelf om, je irriteert en beledigd mensen constant. Grow up imo.
Yep,slimme gasten zijn het toch.quote:
Volgens mij wisten de vrouwen het zo veel beter toen... waarom doet een van hun het niet?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef pullup het volgende:
Herkansing vuur maken voor Pim dus. Goed dat hij dit zonder aarzelen accepteert
Ik kom van Venus!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ieder commentaar op streams is prima, maar of men van Nowlife of van Mars komt interesseert me geen zier en is compleet offtopic hier.
En dat rijmt.
verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:Op zondag 17 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ah, omdat je alleen zegt dat men niet op mij moet reageren. kwam nogal eenzijdig over van je. heb dan ook het idee dat je nog maar net binnenkomt en geen idee hebt hoe e.e.a ontstaan is in de topics vanmorgen. Wat meer onpartijdigheid zou welkom zijn imo.
Ach zielepoot kun je het niet aan...en het ligt natuurlijk niet aan jou maar aan de andere. Wat je geeft krijg je terug....vergeet dat niet! Ik zal je even een spiegel voor houden!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb het niet over jou, maar over het blik nieuwelingen dat is opengetrokken en hier vanuit het niets op mij komen kankeren.
verder zeg je dat ieder zijn/haar mening heeft. Dat geldt dan toch ook voor mij?
zit je hem wel aan te moedigen anders wordt het weer niks met Pimquote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef mooiiiiii het volgende:
Alle ogen gericht op Pim die een vuurtje gaat stoken
Heel volwassen weerquote:Op zondag 17 mei 2009 14:53 schreef Danny het volgende:
[..]
je weet toch inmiddels wel dat ik totaal geen boodschap heb aan wat jij te zeggen hebt? zo niet weet je het nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |