over jou had ik het dus WELquote:Op zondag 17 mei 2009 14:54 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Ach zielepoot kun je het niet aan...en het ligt natuurlijk niet aan jou maar aan de andere. Wat je geeft krijg je terug....vergeet dat niet! Ik zal je even een spiegel voor houden!
Zo onbeschoft als je bent, heeft het over gasten die zich aan jou dienen aan te passen. Gedraag je eens volwassen. Of is het meer het gemak van achter je computertje te reageren.... Toen je in de Bunker zat kon je niet tot tien tellen. Met veel moeite wurmde je je in slaapzakje uit angst dat de overtollige kilo´s gezien werden. Trok toen je grote bek open.
Zoals je beweerd dat de mensen die hier komen, te gast zijn bij je, mag je je weleens als een gastheer gedragen. Voor je het weet zit je hier alleen te posten.
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ke....dan ga ik nu ff aankleden op mn gemak
Als gasten zich bij mij thuis zo gedragen had ik ze buitengedragenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:54 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Ach zielepoot kun je het niet aan...en het ligt natuurlijk niet aan jou maar aan de andere. Wat je geeft krijg je terug....vergeet dat niet! Ik zal je even een spiegel voor houden!
Zo onbeschoft als je bent, heeft het over gasten die zich aan jou dienen aan te passen. Gedraag je eens volwassen. Of is het meer het gemak van achter je computertje te reageren.... Toen je in de Bunker zat kon je niet tot tien tellen. Met veel moeite wurmde je je in slaapzakje uit angst dat de overtollige kilo´s gezien werden. Trok toen je grote bek open.
Zoals je beweerd dat de mensen die hier komen, te gast zijn bij je, mag je je weleens als een gastheer gedragen. Voor je het weet zit je hier alleen te posten.
of Eline. Beiden bakten er niets van.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:56 schreef blomst het volgende:
Het is Pim gelukt , nu de pannenkoek opdracht voor Marielin.
quote:
ja en zonder thermo kleding buiten slapen voor iedereenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:56 schreef blomst het volgende:
Het is Pim gelukt , nu de pannenkoek opdracht voor Marielin.
ja stiekum is het een scattiequote:Op zondag 17 mei 2009 14:58 schreef Deisyy het volgende:
Eline ligt op de grond, ze ziet haar spiegelbeeld, ze had verwacht meer een duivennest op haar hoofd te hebben.
Pim: jullie zien er goed uit hoor.
En toch is hij lief
maar Marielin won niet, daarna de eetopdracht van Eline, zo tevreden.quote:
Ik had ze via mijn Balkon zo de straat opgepleurd.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als gasten zich bij mij thuis zo gedragen had ik ze buitengedragen
Nouuuuu... je kan in ieder geval een sigaret opstekenquote:
als ze slim is belt ze ff ...quote:Op zondag 17 mei 2009 14:57 schreef loes39 het volgende:
goed gedaan van pim![]()
en jahoor nog geen 5 min binnen wil een sigaretje
Precies.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef pullup het volgende:
Herkansing vuur maken voor Pim dus. Goed dat hij dit zonder aarzelen accepteert
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nouuuuu... je kan in ieder geval een sigaret opsteken
Daar heb ik Pim niet voor nodig.Ik heb altijd genoeg aanstekers bij me.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nouuuuu... je kan in ieder geval een sigaret opsteken
ze kan toch wel iets zelf?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:00 schreef Danny het volgende:
@dementor;
Hebben jullie marielin's sigaretten toevallig? Zo ja dan mag ze die nu wel terug lijkt me?
al was het alleen maar om van de dodelijk saaie streams af te zijn. Het is nu al boeiender dan de afgelopen tien uur bij elkaar...quote:Op zondag 17 mei 2009 15:00 schreef blomst het volgende:
Toch zou ik het leuk vinden dat ze na de twee uur vrijheid, alle vier als groep besluiten binnen te blijven.
Nee, ze krijgt ze pas terug als ze er meer dan 2 uur niet om heeft gevraagd of gehuild.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:00 schreef Danny het volgende:
@dementor;
Hebben jullie marielin's sigaretten toevallig? Zo ja dan mag ze die nu wel terug lijkt me?
sigaretten maken van beddengoed kan ze denk ik niet. Ze heeft sigaretten laten liggen toen ze naar buiten moesten en die lijken weg te zijn. Niet meer dan logisch dat die terug komen.quote:
Een soorte van Ed-actiequote:Op zondag 17 mei 2009 15:00 schreef blomst het volgende:
Toch zou ik het leuk vinden dat ze na de twee uur vrijheid, alle vier als groep besluiten binnen te blijven.
en jeroen een biertjequote:Op zondag 17 mei 2009 15:00 schreef Danny het volgende:
@dementor;
Ze hadden beter jou kunnen vragen om het vuurtje aan te stekenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:02 schreef Danny het volgende:
[..]
al was het alleen maar om van de dodelijk saaie streams af te zijn. Het is nu al boeiender dan de afgelopen tien uur bij elkaar...
Ze kan praten toch? Ze weet ook hoe de telefoon werkt.. ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:02 schreef Danny het volgende:
[..]
sigaretten maken van beddengoed kan ze denk ik niet. Ze heeft sigaretten laten liggen toen ze naar buiten moesten en die lijken weg te zijn. Niet meer dan logisch dat die terug komen.
Niks is logisch in oorlogstijd.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:02 schreef Danny het volgende:
[..]
sigaretten maken van beddengoed kan ze denk ik niet. Ze heeft sigaretten laten liggen toen ze naar buiten moesten en die lijken weg te zijn. Niet meer dan logisch dat die terug komen.
Nee, die hebben ze gisteren niet gewonnen met het dagduel. De sigaretten en het colbert wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:03 schreef loes39 het volgende:
[..]
en jeroen een biertje
eline een schone bh
en pim ook maar een biertje heeft die wel verdiend
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:02 schreef Danny het volgende:
[..]
dan kan ze even bellen ... of moet Jeroen dat weer voor haar doen?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat niet-roken geldt toch alleen voor de luchtruimte of houden ze nu strikt de poll aan?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:02 schreef mazaru het volgende:
Nee, ze krijgt ze pas terug als ze er meer dan 2 uur niet om heeft gevraagd of gehuild.
dat is waarquote:Op zondag 17 mei 2009 15:04 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze gisteren niet gewonnen met het dagduel. De sigaretten en het colbert wel.
Ja, dat is een legitiem argument danquote:Op zondag 17 mei 2009 15:06 schreef Joylove het volgende:
Nou ik zou nog meer zeuren om sigaretten dan marilin doet
Ik ben verslaafd als ik geen peuken heb ga ik tegen de muren omhoog dus tja ik begrijp dat gezeik om peuken wel en vindt het daarom ook niet irri
Goed idee.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:07 schreef pullup het volgende:
Geef Marielin gewoon een paar sigaretten die ze alleen mag aansteken met een zelf aangestoken vuurtje, dus zonder aansteker of lucifers
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:07 schreef pullup het volgende:
Geef Marielin gewoon een paar sigaretten die ze alleen mag aansteken met een zelf aangestoken vuurtje, dus zonder aansteker of lucifers
Nou ik ben ook behoorlijk verslaafd... maar echt niet dat ik me zo de baas zou laten zijn door zo'n peuk! En al helemaal niet in de bunker.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:06 schreef Joylove het volgende:
Nou ik zou nog meer zeuren om sigaretten dan marilin doet
Ik ben verslaafd als ik geen peuken heb ga ik tegen de muren omhoog dus tja ik begrijp dat gezeik om peuken wel en vindt het daarom ook niet irri
En ze is ongesteld geworden gisteren... Ik snap er geen bal meer van. Ze lopen allemaal te liegen en te manipuleren daarquote:Op zondag 17 mei 2009 15:08 schreef Maria44 het volgende:
Oh Marielin heeft vanmorgen wel haar pil gekregen, dat houden ze wel goed in de gaten.
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:07 schreef pullup het volgende:
Nee Eline is een paar dagen geleden ongesteld geworden, voor haar zijn er tampons gekomen daarnet.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze is ongesteld geworden gisteren... Ik snap er geen bal meer van. Ze lopen allemaal te liegen en te manipuleren daar
Marielin zei vanmorgen zelf ook al dat ze er niets van snapte dat ze ongesteld was geworden.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze is ongesteld geworden gisteren... Ik snap er geen bal meer van. Ze lopen allemaal te liegen en te manipuleren daar
Nee, dat was Marilyn, gisteren tijdens het druppelen ging ze druppelenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:11 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee Eline is een paar dagen geleden ongesteld geworden, voor haar zijn er tampons gekomen daarnet.
Dat kan heel goed hoor. Het is niet zo dat je meteen na de laatste pil van de strip acuut ongesteld wordt. Meestal zitten daar wel een aantal dagen tussen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een goed puntquote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Deisyy het volgende:
Mogen ze nu nog in de luchtruimte?
Dan zouden ze meteen even die piesemmer moeten legen en om moeten spoelen.
Ze zei aan het begin van dat buitengedoe nog, gelukkig ben ik niet ongesteld.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:11 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee Eline is een paar dagen geleden ongesteld geworden, voor haar zijn er tampons gekomen daarnet.
Marielin was ongesteld. Dat was voorbij. Tijdens het dagduel gister met het water is ze opnieuw ongesteld geworden. Veel te snel natuurlijk. Er zaten maar een paar dagen tussen. Dat kan gebeuren. Het is wel een teken dat ze lichamelijk wat verzwakt is.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat was Marilyn, gisteren tijdens het druppelen ging ze druppelen
Zo veel heeft ze nou ook weer niet aan haar hoofd daar. Hoe kun je dat nou vergeten?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marielin zei vanmorgen zelf ook al dat ze er niets van snapte dat ze ongesteld was geworden.
Ze zal wel een pil vergeten zijn ofzo.
Wat ben jij toch enorm negatief telkens. Lees de COS-sen er maar op terug van gisteravond en vannacht. Mensen hebben zich uitstekend vermaakt en er waren eigenlijk alleen maar positieve berichten te lezen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:02 schreef Danny het volgende:
[..]
al was het alleen maar om van de dodelijk saaie streams af te zijn. Het is nu al boeiender dan de afgelopen tien uur bij elkaar...
Oh, dat heb ik gemist. Dat is vreemd dan dat ze weer ongesteld is geworden.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is hem nog gewoon aan het slikken, de strip is nog niet leegquote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat kan heel goed hoor. Het is niet zo dat je meteen na de laatste pil van de strip acuut ongesteld wordt. Meestal zitten daar wel een aantal dagen tussen.
ws nadruppels, komt zo vaak voor.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Shauri het volgende:
[..]
Marielin was ongesteld. Dat was voorbij. Tijdens het dagduel gister met het water is ze opnieuw ongesteld geworden. Veel te snel natuurlijk. Er zaten maar een paar dagen tussen. Dat kan gebeuren. Het is wel een teken dat ze lichamelijk wat verzwakt is.
Nee, door stress en spanningen kan je spontaan gaan vloeien. zo door de pil heen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marielin zei vanmorgen zelf ook al dat ze er niets van snapte dat ze ongesteld was geworden.
Ze zal wel een pil vergeten zijn ofzo.
Strategisch denken is niet het sterkste puntquote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Deisyy het volgende:
Mogen ze nu nog in de luchtruimte?
Dan zouden ze meteen even die piesemmer moeten legen en om moeten spoelen.
Dat trekt schrijvers op Fok! Niet door de spannende streams, maar door de spannende COS-sen!quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch enorm negatief telkens. Lees de COS-sen er maar op terug van gisteravond en vannacht. Mensen hebben zich uitstekend vermaakt en er waren eigenlijk alleen maar positieve berichten te lezen.
Nu kom jij vanochtend weer om de hoek kijken en ga je even speciaal een topic openen om je gal te spuwen. Iedereen hier doet zijn stinkende best om een mooi programma neer te zetten en jij zit langs de zijlijn op een Stadler & Waldorf achtige manier te mopperen. Bah!
niet gek ook gezien de zware opdrachten die ze gehad heeft.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Shauri het volgende:
[..]
Marielin was ongesteld. Dat was voorbij. Tijdens het dagduel gister met het water is ze opnieuw ongesteld geworden. Veel te snel natuurlijk. Er zaten maar een paar dagen tussen. Dat kan gebeuren. Het is wel een teken dat ze lichamelijk wat verzwakt is.
Gestretsj van het niet rokenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, door stress en spanningen kan je spontaan gaan vloeien. zo door de pil heen.
Bunker Crew likkerquote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Iedereen hier doet zijn stinkende best om een mooi programma neer te zetten en jij zit langs de zijlijn op een Stadler & Waldorf achtige manier te mopperen. Bah!
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef mazaru het volgende:
Ik ben blij dat ik niet iedere keer als ik het koud heb, ongesteld wordt.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:14 schreef Danny het volgende:
[..]
niet gek ook gezien de zware opdrachten die ze gehad heeft.
Wat heeft jeroen voor vlek op z'n hand?
Jij bent gewoon een echte bikkel !quote:Op zondag 17 mei 2009 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet iedere keer als ik het koud heb, ongesteld wordt.
Ik heb het dan ook over de periode vanaf vanmorgen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch enorm negatief telkens. Lees de COS-sen er maar op terug van gisteravond en vannacht. Mensen hebben zich uitstekend vermaakt en er waren eigenlijk alleen maar positieve berichten te lezen.
Joh, dat was lollig bedoeld, net zoals Bart in dat pakkie met een veel te lieve hond ernaast die overal vrolijk doorheen kwispelt op niemand indruk heeft gemaakt, maar wel lollig werd bevonden.quote:Nu kom jij vanochtend weer om de hoek kijken en ga je even speciaal een topic openen om je gal te spuwen.
De glazenwasser doet ook zijn stinkende best, maar als hij strepen achterlaat spreek ik 'm er ook op aan.quote:Iedereen hier doet zijn stinkende best om een mooi programma neer te zetten en jij zit langs de zijlijn op een Stadler & Waldorf achtige manier te mopperen. Bah!
Als ik TBO crew was zou ik voor TB2 absoluut niet met een instabiele factor als Danny nog zakendoen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nu kom jij vanochtend weer om de hoek kijken en ga je even speciaal een topic openen om je gal te spuwen. Iedereen hier doet zijn stinkende best om een mooi programma neer te zetten en jij zit langs de zijlijn op een Stadler & Waldorf achtige manier te mopperen. Bah!
Daarom zei ik ook ofzoquote:Op zondag 17 mei 2009 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, door stress en spanningen kan je spontaan gaan vloeien. zo door de pil heen.
Ze wilden allemaal even op de gewone wc, in plaats van op de emmerquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:17 schreef blomst het volgende:
Marielin heeft gisteren zoveel gegeten dat haar lichaam denkt, alweer de maandelijkse vreetkik, weg met dat eitje
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zij ventileert ook haar mening en dat kan hier op Fok!
Nee, Jeroen stond achter haar, die viespeuk.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef beequeen het volgende:
Heeft Calimero tegen haar shirt aan gepist?
[ afbeelding ]
Hij zei dat vannacht is gezegd dat dat moest.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef Deisyy het volgende:
Waarom heeft Jeroen een gasmasker op tijdens het opwarmen van een prutje?
Natuurlijk mag dat, maar ik heb nog geen kritische noot gehoord van Juudje sinds zij daar af en toe rondloopt, het tegendeel wel! Het valt gewoon op.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is tegen de rook die van dat vuurtje afkomt geloof ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Moet jeroen trouwens dat gasmasker op of is dat gewoon een fetisj van 'm?
Dat moesten ze ook tijdens dat chocomelk verwarmen, dus ze denken dat het vAN boven moet.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef Deisyy het volgende:
De damp van die esbitblokjes is niet echt gezond, wij krijgen ze tegenwoordig dan ook niet meer verstrekt.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook ofzo![]()
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ze erom zou liegen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een kennerquote:Op zondag 17 mei 2009 15:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De damp van die esbitblokjes is niet echt gezond, wij krijgen ze tegenwoordig dan ook niet meer verstrekt.
Dat moet want ze koken met Esbit.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Moet jeroen trouwens dat gasmasker op of is dat gewoon een fetisj van 'm?
Zonder te klagen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:23 schreef mazaru het volgende:
En die vork stopt ze een minuut later in haar eten
[ afbeelding ]
Jeroen is kewl doed.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:21 schreef blomst het volgende:
Nee, Jeroen stond achter haar, die viespeuk.
Ik snap dat wel gezien een bepaalde relatie met een bepaald iemand. Jij toch ook wel?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, maar ik heb nog geen kritische noot gehoord van Juudje sinds zij daar af en toe rondloopt, het tegendeel wel! Het valt gewoon op.
Maar wel even liegen dat ze hem heeft afgewassenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zonder te klagen, dat dan weer wel.
Tja, dat zou ik in het normale leven ook niet doen, maar bij gebrek aan beter zie ik het wezenlijke verschil niet tussen handen en een vork.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:23 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
omgquote:Op zondag 17 mei 2009 15:23 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
daarom dacht ik meer aan Bunker Crew trekkerquote:Op zondag 17 mei 2009 15:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik snap dat wel gezien een bepaalde relatie met een bepaald iemand. Jij toch ook wel?
Ja, en het is oh zo een net en opgevoed meisje hequote:Op zondag 17 mei 2009 15:23 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder eerst even af te wassen. Ik lig in een deuk hier. Stelletje vunzen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:27 schreef Espabilado het volgende:
En nu vorken ze allebei hun haar met de vork waarmee ze gegeten hebben?
Welnee, er waren er gewoon een paar die te voorbarige conclusies aan het trekken waren, gewoon omdat dat weer voer geeft om op iemand af te kunnen geven.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:27 schreef Espabilado het volgende:
En nu vorken ze allebei hun haar met de vork waarmee ze gegeten hebben?
absoluut welquote:Op zondag 17 mei 2009 15:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Welnee, er waren er gewoon een paar die te voorbarige conclusies aan het trekken waren, gewoon omdat dat weer voer geeft om op iemand af te kunnen geven.
NIemand heeft met een vork gegeten.
Ze eten er niet mee, dus wat er mis met je haren op die manier verzorgen bij gebrek aan een borstel of kam?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:28 schreef Disana het volgende:
Wie o wie heeft er zin om verder streamverslagen te schrijven
De meiden zitten nu allebei tegelijk hun haren met een vork te kammen. Echt fris kan ik het niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |