Nouuuuu... je kan in ieder geval een sigaret opstekenquote:
als ze slim is belt ze ff ...quote:Op zondag 17 mei 2009 14:57 schreef loes39 het volgende:
goed gedaan van pim![]()
en jahoor nog geen 5 min binnen wil een sigaretje
Precies.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef pullup het volgende:
Herkansing vuur maken voor Pim dus. Goed dat hij dit zonder aarzelen accepteert
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nouuuuu... je kan in ieder geval een sigaret opsteken
Daar heb ik Pim niet voor nodig.Ik heb altijd genoeg aanstekers bij me.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nouuuuu... je kan in ieder geval een sigaret opsteken
ze kan toch wel iets zelf?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:00 schreef Danny het volgende:
@dementor;
Hebben jullie marielin's sigaretten toevallig? Zo ja dan mag ze die nu wel terug lijkt me?
al was het alleen maar om van de dodelijk saaie streams af te zijn. Het is nu al boeiender dan de afgelopen tien uur bij elkaar...quote:Op zondag 17 mei 2009 15:00 schreef blomst het volgende:
Toch zou ik het leuk vinden dat ze na de twee uur vrijheid, alle vier als groep besluiten binnen te blijven.
Nee, ze krijgt ze pas terug als ze er meer dan 2 uur niet om heeft gevraagd of gehuild.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:00 schreef Danny het volgende:
@dementor;
Hebben jullie marielin's sigaretten toevallig? Zo ja dan mag ze die nu wel terug lijkt me?
sigaretten maken van beddengoed kan ze denk ik niet. Ze heeft sigaretten laten liggen toen ze naar buiten moesten en die lijken weg te zijn. Niet meer dan logisch dat die terug komen.quote:
Een soorte van Ed-actiequote:Op zondag 17 mei 2009 15:00 schreef blomst het volgende:
Toch zou ik het leuk vinden dat ze na de twee uur vrijheid, alle vier als groep besluiten binnen te blijven.
en jeroen een biertjequote:Op zondag 17 mei 2009 15:00 schreef Danny het volgende:
@dementor;
Ze hadden beter jou kunnen vragen om het vuurtje aan te stekenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:02 schreef Danny het volgende:
[..]
al was het alleen maar om van de dodelijk saaie streams af te zijn. Het is nu al boeiender dan de afgelopen tien uur bij elkaar...
Ze kan praten toch? Ze weet ook hoe de telefoon werkt.. ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:02 schreef Danny het volgende:
[..]
sigaretten maken van beddengoed kan ze denk ik niet. Ze heeft sigaretten laten liggen toen ze naar buiten moesten en die lijken weg te zijn. Niet meer dan logisch dat die terug komen.
Niks is logisch in oorlogstijd.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:02 schreef Danny het volgende:
[..]
sigaretten maken van beddengoed kan ze denk ik niet. Ze heeft sigaretten laten liggen toen ze naar buiten moesten en die lijken weg te zijn. Niet meer dan logisch dat die terug komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |