Ze zei aan het begin van dat buitengedoe nog, gelukkig ben ik niet ongesteld.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:11 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee Eline is een paar dagen geleden ongesteld geworden, voor haar zijn er tampons gekomen daarnet.
Marielin was ongesteld. Dat was voorbij. Tijdens het dagduel gister met het water is ze opnieuw ongesteld geworden. Veel te snel natuurlijk. Er zaten maar een paar dagen tussen. Dat kan gebeuren. Het is wel een teken dat ze lichamelijk wat verzwakt is.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze is ongesteld geworden gisteren... Ik snap er geen bal meer van. Ze lopen allemaal te liegen en te manipuleren daar
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat was Marilyn, gisteren tijdens het druppelen ging ze druppelen
Zo veel heeft ze nou ook weer niet aan haar hoofd daar. Hoe kun je dat nou vergeten?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marielin zei vanmorgen zelf ook al dat ze er niets van snapte dat ze ongesteld was geworden.
Ze zal wel een pil vergeten zijn ofzo.
Wat ben jij toch enorm negatief telkens. Lees de COS-sen er maar op terug van gisteravond en vannacht. Mensen hebben zich uitstekend vermaakt en er waren eigenlijk alleen maar positieve berichten te lezen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:02 schreef Danny het volgende:
[..]
al was het alleen maar om van de dodelijk saaie streams af te zijn. Het is nu al boeiender dan de afgelopen tien uur bij elkaar...
Oh, dat heb ik gemist. Dat is vreemd dan dat ze weer ongesteld is geworden.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is hem nog gewoon aan het slikken, de strip is nog niet leegquote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat kan heel goed hoor. Het is niet zo dat je meteen na de laatste pil van de strip acuut ongesteld wordt. Meestal zitten daar wel een aantal dagen tussen.
ws nadruppels, komt zo vaak voor.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Shauri het volgende:
[..]
Marielin was ongesteld. Dat was voorbij. Tijdens het dagduel gister met het water is ze opnieuw ongesteld geworden. Veel te snel natuurlijk. Er zaten maar een paar dagen tussen. Dat kan gebeuren. Het is wel een teken dat ze lichamelijk wat verzwakt is.
Nee, door stress en spanningen kan je spontaan gaan vloeien. zo door de pil heen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marielin zei vanmorgen zelf ook al dat ze er niets van snapte dat ze ongesteld was geworden.
Ze zal wel een pil vergeten zijn ofzo.
Strategisch denken is niet het sterkste puntquote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Deisyy het volgende:
Mogen ze nu nog in de luchtruimte?
Dan zouden ze meteen even die piesemmer moeten legen en om moeten spoelen.
Dat trekt schrijvers op Fok! Niet door de spannende streams, maar door de spannende COS-sen!quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch enorm negatief telkens. Lees de COS-sen er maar op terug van gisteravond en vannacht. Mensen hebben zich uitstekend vermaakt en er waren eigenlijk alleen maar positieve berichten te lezen.
Nu kom jij vanochtend weer om de hoek kijken en ga je even speciaal een topic openen om je gal te spuwen. Iedereen hier doet zijn stinkende best om een mooi programma neer te zetten en jij zit langs de zijlijn op een Stadler & Waldorf achtige manier te mopperen. Bah!
niet gek ook gezien de zware opdrachten die ze gehad heeft.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Shauri het volgende:
[..]
Marielin was ongesteld. Dat was voorbij. Tijdens het dagduel gister met het water is ze opnieuw ongesteld geworden. Veel te snel natuurlijk. Er zaten maar een paar dagen tussen. Dat kan gebeuren. Het is wel een teken dat ze lichamelijk wat verzwakt is.
Gestretsj van het niet rokenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, door stress en spanningen kan je spontaan gaan vloeien. zo door de pil heen.
Bunker Crew likkerquote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Iedereen hier doet zijn stinkende best om een mooi programma neer te zetten en jij zit langs de zijlijn op een Stadler & Waldorf achtige manier te mopperen. Bah!
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef mazaru het volgende:
Ik ben blij dat ik niet iedere keer als ik het koud heb, ongesteld wordt.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:14 schreef Danny het volgende:
[..]
niet gek ook gezien de zware opdrachten die ze gehad heeft.
Wat heeft jeroen voor vlek op z'n hand?
Jij bent gewoon een echte bikkel !quote:Op zondag 17 mei 2009 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet iedere keer als ik het koud heb, ongesteld wordt.
Ik heb het dan ook over de periode vanaf vanmorgen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch enorm negatief telkens. Lees de COS-sen er maar op terug van gisteravond en vannacht. Mensen hebben zich uitstekend vermaakt en er waren eigenlijk alleen maar positieve berichten te lezen.
Joh, dat was lollig bedoeld, net zoals Bart in dat pakkie met een veel te lieve hond ernaast die overal vrolijk doorheen kwispelt op niemand indruk heeft gemaakt, maar wel lollig werd bevonden.quote:Nu kom jij vanochtend weer om de hoek kijken en ga je even speciaal een topic openen om je gal te spuwen.
De glazenwasser doet ook zijn stinkende best, maar als hij strepen achterlaat spreek ik 'm er ook op aan.quote:Iedereen hier doet zijn stinkende best om een mooi programma neer te zetten en jij zit langs de zijlijn op een Stadler & Waldorf achtige manier te mopperen. Bah!
Als ik TBO crew was zou ik voor TB2 absoluut niet met een instabiele factor als Danny nog zakendoen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nu kom jij vanochtend weer om de hoek kijken en ga je even speciaal een topic openen om je gal te spuwen. Iedereen hier doet zijn stinkende best om een mooi programma neer te zetten en jij zit langs de zijlijn op een Stadler & Waldorf achtige manier te mopperen. Bah!
Daarom zei ik ook ofzoquote:Op zondag 17 mei 2009 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, door stress en spanningen kan je spontaan gaan vloeien. zo door de pil heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |