quote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef mazaru het volgende:
Nee, dat was Marilyn, gisteren tijdens het druppelen ging ze druppelen
Ik ben blij dat ik niet iedere keer als ik het koud heb, ongesteld wordt.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:14 schreef Danny het volgende:
[..]
niet gek ook gezien de zware opdrachten die ze gehad heeft.
Wat heeft jeroen voor vlek op z'n hand?
Jij bent gewoon een echte bikkel !quote:Op zondag 17 mei 2009 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet iedere keer als ik het koud heb, ongesteld wordt.
Ik heb het dan ook over de periode vanaf vanmorgen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch enorm negatief telkens. Lees de COS-sen er maar op terug van gisteravond en vannacht. Mensen hebben zich uitstekend vermaakt en er waren eigenlijk alleen maar positieve berichten te lezen.
Joh, dat was lollig bedoeld, net zoals Bart in dat pakkie met een veel te lieve hond ernaast die overal vrolijk doorheen kwispelt op niemand indruk heeft gemaakt, maar wel lollig werd bevonden.quote:Nu kom jij vanochtend weer om de hoek kijken en ga je even speciaal een topic openen om je gal te spuwen.
De glazenwasser doet ook zijn stinkende best, maar als hij strepen achterlaat spreek ik 'm er ook op aan.quote:Iedereen hier doet zijn stinkende best om een mooi programma neer te zetten en jij zit langs de zijlijn op een Stadler & Waldorf achtige manier te mopperen. Bah!
Als ik TBO crew was zou ik voor TB2 absoluut niet met een instabiele factor als Danny nog zakendoen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch enorm negatief telkens. Lees de COS-sen er maar op terug van gisteravond en vannacht. Mensen hebben zich uitstekend vermaakt en er waren eigenlijk alleen maar positieve berichten te lezen.
Nu kom jij vanochtend weer om de hoek kijken en ga je even speciaal een topic openen om je gal te spuwen. Iedereen hier doet zijn stinkende best om een mooi programma neer te zetten en jij zit langs de zijlijn op een Stadler & Waldorf achtige manier te mopperen. Bah!
Daarom zei ik ook ofzoquote:Op zondag 17 mei 2009 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, door stress en spanningen kan je spontaan gaan vloeien. zo door de pil heen.
Ze wilden allemaal even op de gewone wc, in plaats van op de emmerquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:17 schreef blomst het volgende:
Marielin heeft gisteren zoveel gegeten dat haar lichaam denkt, alweer de maandelijkse vreetkik, weg met dat eitje
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zij ventileert ook haar mening en dat kan hier op Fok!
Nee, Jeroen stond achter haar, die viespeuk.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef beequeen het volgende:
Heeft Calimero tegen haar shirt aan gepist?
[ afbeelding ]
Hij zei dat vannacht is gezegd dat dat moest.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef Deisyy het volgende:
Waarom heeft Jeroen een gasmasker op tijdens het opwarmen van een prutje?
Natuurlijk mag dat, maar ik heb nog geen kritische noot gehoord van Juudje sinds zij daar af en toe rondloopt, het tegendeel wel! Het valt gewoon op.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is tegen de rook die van dat vuurtje afkomt geloof ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Moet jeroen trouwens dat gasmasker op of is dat gewoon een fetisj van 'm?
Dat moesten ze ook tijdens dat chocomelk verwarmen, dus ze denken dat het vAN boven moet.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef Deisyy het volgende:
De damp van die esbitblokjes is niet echt gezond, wij krijgen ze tegenwoordig dan ook niet meer verstrekt.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook ofzo![]()
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ze erom zou liegen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een kennerquote:Op zondag 17 mei 2009 15:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De damp van die esbitblokjes is niet echt gezond, wij krijgen ze tegenwoordig dan ook niet meer verstrekt.
Dat moet want ze koken met Esbit.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Moet jeroen trouwens dat gasmasker op of is dat gewoon een fetisj van 'm?
Zonder te klagen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:23 schreef mazaru het volgende:
En die vork stopt ze een minuut later in haar eten
[ afbeelding ]
Jeroen is kewl doed.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:21 schreef blomst het volgende:
Nee, Jeroen stond achter haar, die viespeuk.
Ik snap dat wel gezien een bepaalde relatie met een bepaald iemand. Jij toch ook wel?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, maar ik heb nog geen kritische noot gehoord van Juudje sinds zij daar af en toe rondloopt, het tegendeel wel! Het valt gewoon op.
Maar wel even liegen dat ze hem heeft afgewassenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zonder te klagen, dat dan weer wel.
Tja, dat zou ik in het normale leven ook niet doen, maar bij gebrek aan beter zie ik het wezenlijke verschil niet tussen handen en een vork.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:23 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
omgquote:Op zondag 17 mei 2009 15:23 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
daarom dacht ik meer aan Bunker Crew trekkerquote:Op zondag 17 mei 2009 15:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik snap dat wel gezien een bepaalde relatie met een bepaald iemand. Jij toch ook wel?
Ja, en het is oh zo een net en opgevoed meisje hequote:Op zondag 17 mei 2009 15:23 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder eerst even af te wassen. Ik lig in een deuk hier. Stelletje vunzen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:27 schreef Espabilado het volgende:
En nu vorken ze allebei hun haar met de vork waarmee ze gegeten hebben?
Welnee, er waren er gewoon een paar die te voorbarige conclusies aan het trekken waren, gewoon omdat dat weer voer geeft om op iemand af te kunnen geven.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:27 schreef Espabilado het volgende:
En nu vorken ze allebei hun haar met de vork waarmee ze gegeten hebben?
absoluut welquote:Op zondag 17 mei 2009 15:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Welnee, er waren er gewoon een paar die te voorbarige conclusies aan het trekken waren, gewoon omdat dat weer voer geeft om op iemand af te kunnen geven.
NIemand heeft met een vork gegeten.
Ze eten er niet mee, dus wat er mis met je haren op die manier verzorgen bij gebrek aan een borstel of kam?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:28 schreef Disana het volgende:
Wie o wie heeft er zin om verder streamverslagen te schrijven
De meiden zitten nu allebei tegelijk hun haren met een vork te kammen. Echt fris kan ik het niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |