over jou had ik het dus WELquote:Op zondag 17 mei 2009 14:54 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Ach zielepoot kun je het niet aan...en het ligt natuurlijk niet aan jou maar aan de andere. Wat je geeft krijg je terug....vergeet dat niet! Ik zal je even een spiegel voor houden!
Zo onbeschoft als je bent, heeft het over gasten die zich aan jou dienen aan te passen. Gedraag je eens volwassen. Of is het meer het gemak van achter je computertje te reageren.... Toen je in de Bunker zat kon je niet tot tien tellen. Met veel moeite wurmde je je in slaapzakje uit angst dat de overtollige kilo´s gezien werden. Trok toen je grote bek open.
Zoals je beweerd dat de mensen die hier komen, te gast zijn bij je, mag je je weleens als een gastheer gedragen. Voor je het weet zit je hier alleen te posten.
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ke....dan ga ik nu ff aankleden op mn gemak
Als gasten zich bij mij thuis zo gedragen had ik ze buitengedragenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:54 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Ach zielepoot kun je het niet aan...en het ligt natuurlijk niet aan jou maar aan de andere. Wat je geeft krijg je terug....vergeet dat niet! Ik zal je even een spiegel voor houden!
Zo onbeschoft als je bent, heeft het over gasten die zich aan jou dienen aan te passen. Gedraag je eens volwassen. Of is het meer het gemak van achter je computertje te reageren.... Toen je in de Bunker zat kon je niet tot tien tellen. Met veel moeite wurmde je je in slaapzakje uit angst dat de overtollige kilo´s gezien werden. Trok toen je grote bek open.
Zoals je beweerd dat de mensen die hier komen, te gast zijn bij je, mag je je weleens als een gastheer gedragen. Voor je het weet zit je hier alleen te posten.
of Eline. Beiden bakten er niets van.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:56 schreef blomst het volgende:
Het is Pim gelukt , nu de pannenkoek opdracht voor Marielin.
quote:
ja en zonder thermo kleding buiten slapen voor iedereenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:56 schreef blomst het volgende:
Het is Pim gelukt , nu de pannenkoek opdracht voor Marielin.
ja stiekum is het een scattiequote:Op zondag 17 mei 2009 14:58 schreef Deisyy het volgende:
Eline ligt op de grond, ze ziet haar spiegelbeeld, ze had verwacht meer een duivennest op haar hoofd te hebben.
Pim: jullie zien er goed uit hoor.
En toch is hij lief
maar Marielin won niet, daarna de eetopdracht van Eline, zo tevreden.quote:
Ik had ze via mijn Balkon zo de straat opgepleurd.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als gasten zich bij mij thuis zo gedragen had ik ze buitengedragen
Nouuuuu... je kan in ieder geval een sigaret opstekenquote:
als ze slim is belt ze ff ...quote:Op zondag 17 mei 2009 14:57 schreef loes39 het volgende:
goed gedaan van pim![]()
en jahoor nog geen 5 min binnen wil een sigaretje
Precies.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef pullup het volgende:
Herkansing vuur maken voor Pim dus. Goed dat hij dit zonder aarzelen accepteert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |