Aangemoedigd door de redactiequote:Op zondag 17 mei 2009 13:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Je ziet wat de gevolgen zijn van Jeroens overheersende gedrag. Een totaal passieve groep.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit je buiten te slapen, oorlogsgeluiden, geen vreten, gasaanvallen en dan mekker je over wat urinespettertjes.
Dat zei ik, kmis de verhalen en kmis de humor.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Je ziet wat de gevolgen zijn van Jeroens overheersende gedrag. Een totaal passieve groep. Slim gespeeld van Jeroen voornamelijk tegen Peter daar niet van.
Mijn voorkeur gaat uit naar mensen die uitgesproken zijn. Jeroen is dat en ook Marielin. Pim is te passief en Eline vind alles dolletjes. Daarmee heb je te weinig wrijving. Kan Marielin alleen nog maar zeuren over haar sigaretten want andere afleiding is er zo goed als niet. Waar zijn de discussie? Wanneer komen mensen eindelijk eens voor zichzelf op?
het teken van een echte bikkel.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit je buiten te slapen, oorlogsgeluiden, geen vreten, gasaanvallen en dan mekker je over wat urinespettertjes.
Ik blijf erbij dat de redactie zelf het format heeft omgebogen van samenwerken tot voor eerst voor jezelf zorgenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Of je gaat... (als de hele groep naar eten en drinken zoekt... ) op zoek naar je EIGEN spullen, zonder je om de groep te bekommeren.
Ja hoor, zonder enige gêne of terughoudendheid.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Of je gaat... (als de hele groep naar eten en drinken zoekt... ) op zoek naar je EIGEN spullen, zonder je om de groep te bekommeren.
En terwijl je je net 24 hebt volgepropt... Ga je wel even mee eten met het karige rantsoen van de rest van de groep ..
Nee, ze doen het beiden op hun manier. Maar ik deed gewoon even een paar negatieve postings over Eline achter elkaar en dan merk je dat dat het heel vervelend is om dat te lezen, als je op iedere slak zout gaat leggenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja Marielin is een bikkel en Eline een zeur
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:43 schreef -sabine- het volgende:
Voor ons vergelijkend warenonderzoek:
Pim en Eline ook de iritant erge druppels en Marielin en Jeroen de bijna niet goed te doene kaneelproef.
Ik ben voorquote:Op zondag 17 mei 2009 13:43 schreef -sabine- het volgende:
Voor ons vergelijkend warenonderzoek:
Pim en Eline ook de iritant erge druppels en Marielin en Jeroen de bijna niet goed te doene kaneelproef.
Eens..zelfde over het piepstemmetje.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ze doen het beiden op hun manier. Maar ik deed gewoon even een paar negatieve postings over Eline achter elkaar en dan merk je dat dat het heel vervelend is om dat te lezen, als je op iedere slak zout gaat leggen
Ik zie al die Marilin soppers ook niets positiefs vermelden over marilin... Ze heeft een paar opdrachten gehaald. maar verder valt er niets positiefs over te melden.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ze doen het beiden op hun manier. Maar ik deed gewoon even een paar negatieve postings over Eline achter elkaar en dan merk je dat dat het heel vervelend is om dat te lezen, als je op iedere slak zout gaat leggen
Wat een non argumenten voor een vent... Marielin is gewoon de lekkerste...quote:Op zondag 17 mei 2009 13:41 schreef Danny het volgende:
[..]
het teken van een echte bikkel.
Overigens heeft Marielin al een vluchtroute gevonden. Ik overleef toch liever daarmee dan met iemand die daar bezig is te genieten van de bijtjes en de miertjes en de spinnetjes.
+10quote:Op zondag 17 mei 2009 13:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat de redactie zelf het format heeft omgebogen van samenwerken tot voor eerst voor jezelf zorgen
ik ga daar voor de grap nog even mee doorquote:Op zondag 17 mei 2009 13:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Overleven met Marielin?! Alleen maar roepen dat ze thuis elke dag wel een wc-rol gebruikt en er echt niet zo uitziet en en ik ook en ik ook ik ookquote:Op zondag 17 mei 2009 13:44 schreef Stefan het volgende:
Ik overleef ook liever met Marielin. Pim heb je geen reet aan, die stopte na 4 maanden zn mariniersopleiding, Eline schrikt al van een mier! en jeroen is een psychopaat.
Ze blijft er iig niet 3 uur over door pijpzeiken, zoals Truus Peuk.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:25 schreef Disana het volgende:
Eline: Ooohhh, ik heb al een VLEK op mijn shirt gewoon! Wat stinkt dat he??? Een PISEMMER is het.
Maar inderdaad, Eline zeurt niet
Pim en Eline de proef van gisteren ook doen en Marielin en Jeroen de eetlepel kaneel.quote:
sterke persoonlijkheid, karakter, emotie, diepgang, doorzettingsvermogen, assertiviteitquote:Op zondag 17 mei 2009 13:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik zie al die Marilin soppers ook niets positiefs vermelden over marilin... Ze heeft een paar opdrachten gehaald. maar verder valt er niets positiefs over te melden.
Marielin was aan het zoeken in het kastje en ontdekte al gaande dat haar was weg was. En die was hing niet, zoals jij eerder schreef, maar LAG in het kastje waarin ze aan het zoeken was.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En terwijl je je net 24 hebt volgepropt... Ga je wel even mee eten met het karige rantsoen van de rest van de groep ..
Dat heeft weinig te maken met het fysieke of mentale aspect.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:47 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Pim en Eline de proef van gisteren ook doen en Marielin en Jeroen de eetlepel kaneel.
Dan vergelijk je eerlijk.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
sterke persoonlijkheid, karakter, emotie, diepgang, doorzettingsvermogen, assertiviteit
de punten die je mens maken dus eigenlijk.
Eline mist ze zo'n beetje allemaal.
jij wil alleen horen wat je wil horen dat eline ervoor al een vluchtroute had gezien hoor je nietquote:Op zondag 17 mei 2009 13:41 schreef Danny het volgende:
[..]
het teken van een echte bikkel.
Overigens heeft Marielin al een vluchtroute gevonden. Ik overleef toch liever daarmee dan met iemand die daar bezig is te genieten van de bijtjes en de miertjes en de spinnetjes.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Marielin is veel en veel harder dan Eline.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
sterke persoonlijkheid, karakter, emotie, diepgang, doorzettingsvermogen, assertiviteit
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Marielin was aan het zoeken in het kastje en ontdekte al gaande dat haar was weg was. En die was hing niet, zoals jij eerder schreef, maar LAG in het kastje waarin ze aan het zoeken was.
Overdrijven is tot daar aan toe, verdraaien om iemand in een kwaad daglicht te zetten is iets anders.
Ik vond Amber een ook een lekker dingquote:Op zondag 17 mei 2009 13:30 schreef Stefan het volgende:
Wat is er zo geil aan Eline? Ze is een skinny bitch met een piepstemmetje. Geef mij Amber maar. Dat is meer een vrouw.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Mis me peuk..
Mis me vriend..
Mis me peuk..
Mis me vriend..
Mis me peuk..
Mis me vriend..
Mis me peuk..
Mis me vriend..
Ze is zo hard als een erectie van m'n overgrootvader.
Eline heeft een gymasiumdiploma, ze is verre van zwakzinnig.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Beetje lullig om te zeggen maar ga het toch doen....Eline lijkt wel een beetje zwakzinnig
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien, de enige echte vent in de bunker?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik zie al die Marilin soppers ook niets positiefs vermelden over marilin... Ze heeft een paar opdrachten gehaald. maar verder valt er niets positiefs over te melden.
Daar was niks mis mee, want anders had jij hier niet kunnen kalkenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze zoekt dus "toevallig' in de kast met HAAR spullen, zonder dat ze weet wat ze zoekt..
Ze kwam DAARNA pas vragen waarna ze zochten! Ze wist het niet eens..
Wat zeg je daar op?
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Beetje lullig om te zeggen maar ga het toch doen....Eline lijkt wel een beetje zwakzinnig
idiot savants kunnen enorme talenten hebben hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 13:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
Eline heeft een gymasiumdiploma, ze is verre van zwakzinnig.
Ik leg een vergrootglas op de waarheid. Dat is geen laster, maar wel lastig voor een marilin fan.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg daarop dat jij op een nogal boosaardige manier spijkers op laag water aan het zoeken bent, grenzend aan laster
Marielin was niet helemaal helder maar wel gewoon aan het zoeken, omdat de koffer open was raakte ze verward en vroeg ze voor de zekerheid nog eens waarnaar ze zochten.
So what? Je kent het gezegde: 'De gekken trekken de kaart'?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jij moet het echt hebben van de insinuaties hequote:Op zondag 17 mei 2009 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik leg een vergrootglas op de waarheid. Dat is geen laster, maar wel lastig voor een marilin fan.
dat is idd van hetzelfde niveau als 'piepelemientje'quote:Op zondag 17 mei 2009 13:53 schreef Deisyy het volgende:
Eline hoopt dat ze nu niet hoeft te p-o-e-p-e-n-.
Ze wil zeker geen poepen zeggen ofzo
Maar wel oppervlakkig, emotieloos en zo nep happy-de-peppy .quote:Op zondag 17 mei 2009 13:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
In dat geval is ze een idiot savantquote:Op zondag 17 mei 2009 13:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets...quote:Op zondag 17 mei 2009 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij moet het echt hebben van de insinuaties he
"De Waarheid"quote:Op zondag 17 mei 2009 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik leg een vergrootglas op de waarheid. Dat is geen laster, maar wel lastig voor een marilin fan.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:56 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is idd van hetzelfde niveau als 'piepelemientje'
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:55 schreef Danny het volgende:
[..]
idiot savants kunnen enorme talenten hebben hoor
gmtaquote:Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In dat geval is ze een idiot savant
Geweldigquote:Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef Rainesz het volgende:
Voor de mensen die hem afgelopen nacht gemist hebben,nu even op herhaling![]()
[ afbeelding ]
Als je zo boosaardig bezig bent over een overlever met insinuaties en leugentjes (de was hing niet maar lag), dan moet je niet raar opkijken dat je tegengas krijgt van iemand die er bovenop zat om een streamverslag te schrijvenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets...
Maar scroll gerust over me heen!
Ik vond Eline helemaal niks in het begin,maar zo positief als zij is zijn er maar weinig.Ik irriteer me ook aan sommige maniertjes van haar,maar dat ze geen sterke persoonlijkheid,karakter,emotie,diepgang,doorzettingsvermogen zou hebben en niet assertief zou zijn ben ik absoluut niet met je eens.Het programma is ook wat kort om nu echte diepgang te ontdekken,maar ik geloof echt wel dat je met haar ook serieuze gesprekken kan voeren.Omdat ze altijd zo opgewekt is komt het wat luchtig over en zien mensen dat misschien anders.Ik zeg Pim en Eline in de finale .quote:Op zondag 17 mei 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
wat is dat toch opeens op FOK! met mensen die overal maar 80 puntjes achter flikkeren, interpunctie en spaties achterwege laten etc.? Een garoetenga epidemie ofzo?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:58 schreef bunkerman het volgende:
[..]
wat van niveau heeft marielin dan.......... oude zemelaar.............
Er zijn mensen die in de zon een gele vlek zien, anderen zijn het, die dankzij hun creativiteit, intelligentie en optimisme in een gele vlek de zon kunnen zien.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In dat geval is ze een idiot savant
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in de zon een gele vlek zien, anderen zijn het, die dankzij hun creativiteit, intelligentie en optimisme in een gele vlek de zon kunnen zien.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef Danny het volgende:
[..]
wat is dat toch opeens op FOK! met mensen die overal maar 80 puntjes achter flikkeren, interpunctie en spaties achterwege laten etc.? Een garoetenga epidemie ofzo?
iedere andere vrouw zou mooi de pil doorslikken als ze in zo'n situatie zaten, dat denk ik althansquote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Deisyy het volgende:
Marielin is ongesteld geworden terwijl ze onder de druppels lag, daarom was ze zo ook zoek naar haar slipje, dat wilde ze even utiwassen.
en dan zijn er idiot savants als Elientjequote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
Er zijn mensen die in de zon een gele vlek zien, anderen zijn het, die dankzij hun creativiteit, intelligentie en optimisme in een gele vlek de zon kunnen zien.
En anderen zijn weer zo slim om niet in de zon te kijken, en die worden dan niet blindquote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Boosaardigheid is niet mijn opzet... Ik mis gewoon het groepsgevoel bij haar. En Erger me aan de negatieve inslag.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je zo boosaardig bezig bent over een overlever met insinuaties en leugentjes (de was hing niet maar lag), dan moet je niet raar opkijken dat je tegengas krijgt van iemand die er bovenop zat om een streamverslag te schrijven
De tijd dat hij potent is geweest was hij nog niet m'n overgrootvader..quote:Op zondag 17 mei 2009 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar was niks mis mee, want anders had jij hier niet kunnen kalken
Lijkt mij ook, maar dat hebben ze volgens mijn geen van allen gedaanquote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iedere andere vrouw zou mooi de pil doorslikken als ze in zo'n situatie zaten, dat denk ik althans
ik wel iig
weer die puntjesquote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ja leuk he............ga nu eens inhoudelijk ergens op in ,inplaats van dat gezeik steeds naar de redactie toe.......is het je een beetje in je bolletje gestegen danny,is ook hulp voor.
Lijkt mij ook. En stoppen met roken voor je aan zo'n project begint getuigt ook van inzichtquote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iedere andere vrouw zou mooi de pil doorslikken als ze in zo'n situatie zaten, dat denk ik althans
ik wel iig
Ja, dat vind ik ook niet zo slim van de dames.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wel iig
JIj bent ook een doorlopende zure regen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef Danny het volgende:
[..]
en dan zijn er idiot savants als Elientje
HoHoquote:Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef Danny het volgende:
[..]
wat is dat toch opeens op FOK! met mensen die overal maar 80 puntjes achter flikkeren, interpunctie en spaties achterwege laten etc.? Een garoetenga epidemie ofzo?
nee, dat snap ik écht niet inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar dat hebben ze volgens mijn geen van allen gedaan![]()
Dit moet je toch niet willen
want het is raar om te praten over dingen die je mist of waar je behoefte aan hebt?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Even geen gezeur over peuken, begint ze weer over d'r vriend..
Gewoon je eigen wensen niet als streamobservatie presenteren, kan ik met de streamverslagen ook niet doenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Boosaardigheid is niet mijn opzet... Ik mis gewoon het groepsgevoel bij haar. En Erger me aan de negatieve inslag.
En sorry dat de was lag ipv hing... Dat maakt het wel even een ander verhaal.
We zijn het tegenwoordig soms eens met elkaarquote:Op zondag 17 mei 2009 14:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Even geen gezeur over peuken, begint ze weer over d'r vriend..
Dat is zeker dankbaar werk, eerlijk gezegd neem ik mij dat ook al jaren voor om te gaan doen, niet specifiek bij de zonnebloem trouwens maar er zitten hier uiteraard ook veel mensen die wel wat gezelschap kunnen gebruiken. Trouwens heb ik veel vrijwilligerswerk gedaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:24 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik bezoek ouderen die mentaal nog 100% zijn maar door omstandigheden vereenzamen. Het is erg dankbaar werk
ga binnenkort weer een betaalde job doen maar zit nog in de orientatie-fase er is namelijk zoveel leuks te doen!
marielin had meer ontsnappingsmogelijkheden op dat moment, wat aangeeft dat zij er al een stuk verder mee was in gedachten. Wel oplettenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:04 schreef goldengirl64 het volgende:
Eline kwam het eerste hoor met haar ontsnappingsplan en niet Marielyn
Is geen praten maar ouwehoeren wat ze doetquote:Op zondag 17 mei 2009 14:04 schreef Danny het volgende:
[..]
want het is raar om te praten over dingen die je mist of waar je behoefte aan hebt?
De afgunst druipt eraf..quote:Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel oppervlakkig, emotieloos en zo nep happy-de-peppy .
Ze komt op mij ontzettend nep over.
Ik kan het beidequote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat betwijfel ikquote:Op zondag 17 mei 2009 14:06 schreef Danny het volgende:
[..]
marielin had meer ontsnappingsmogelijkheden op dat moment, wat aangeeft dat zij er al een stuk verder mee was in gedachten. Wel opletten
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon je eigen wensen niet als streamobservatie presenteren, kan ik met de streamverslagen ook niet doen
Jeroen woont samen dus die is het wel gewend en Pim is een bikkel die zeurt gewoon nietquote:Op zondag 17 mei 2009 14:07 schreef Deisyy het volgende:
Zojuist zaten Eline en Marielin nog te klagen oer Pim en Jeroen, dat ze te hard praatten tijdens hun wacht, zodat de meisjes zich er niet voor af konden sluiten.
Maar zelf doen ze nu niet anders, het kan toch wel een standje zachter.
lekker he! zon groepsgevoelquote:Op zondag 17 mei 2009 14:05 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
We zijn het tegenwoordig soms eens met elkaar
Ja ik zou dat zeker gedaan hebben maargoed niet iedere vrouw slikt de pil natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wel iig
Denk hetquote:Op zondag 17 mei 2009 14:07 schreef Danny het volgende:
En Eline zanikt voor de zoveelste keer over die legerkleding. Ze wil buiten niet in deze achterlijke kleding gezien worden. Is niet dellerig genoeg waarschijnlijk.
5 Minuten later: Ik loop zo de Mac in met deze kleding.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:07 schreef Disana het volgende:
'En ik hoop ook dat dit de laatste keer is dat ik op legerkistjes sta.' 'Ik ga niet in deze achterlijke kleding naar buiten en gezien worden.'
Rara wie zeurde hier
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:03 schreef Danny het volgende:
[..]
weer die puntjesWel een fraaie poging tot interpunctiegebruik. Of in ieder geval een lachwekkende
Heb je op die inplaats je garoetenga opgelopen?
Nee, Calimero had het over de geruststellende gedachte van de vluchtroute. Marielin kwam met een 2e alternatief, ter plekkequote:Op zondag 17 mei 2009 14:06 schreef Danny het volgende:
[..]
marielin had meer ontsnappingsmogelijkheden op dat moment, wat aangeeft dat zij er al een stuk verder mee was in gedachten. Wel opletten
Juist: interpreteren. Niet: als waar gebeurd verkondigen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dit is de COS. Streamverslagen is een ander topic, hier interpreteert iedereen de streams zoals hij/zij dat wil, en terecht!
True!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:04 schreef goldengirl64 het volgende:
Eline kwam het eerste hoor met haar ontsnappingsplan en niet Marielyn
Spiraaltje, prikpil, tijdelijk toch aan de pil.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja ik zou dat zeker gedaan hebben maargoed niet iedere vrouw slikt de pil natuurlijk.
ik zie alleen maar puntjesquote:Op zondag 17 mei 2009 14:10 schreef bunkerman het volgende:
[..]
en weer niet inhoudelijk...................................tja geeft je niveau weer............voor jou nog wat extra puntjes.......................................................................je bent hier net zo triest als in de bunker ,niets zeggend gevalletje hopeloos,maar dat wist je al neem ik aan.
Tuurlijk:quote:Op zondag 17 mei 2009 14:11 schreef Dementor het volgende:
Dat ik dit ooit nog zou vragen maar kunnen we weer back on topic?
op dit moment zeurt iedereen hierquote:Op zondag 17 mei 2009 14:07 schreef Disana het volgende:
'En ik hoop ook dat dit de laatste keer is dat ik op legerkistjes sta.' 'Ik ga niet in deze achterlijke kleding naar buiten en gezien worden.'
Rara wie zeurde hier
Daar is niks vreemds aan. Alleen duidt het eindeloos herhalen van hetzelfde doorgaans op een beginnende fase van Alzheimer.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:04 schreef Danny het volgende:
[..]
want het is raar om te praten over dingen die je mist of waar je behoefte aan hebt?
En is daar euforisch overquote:Op zondag 17 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
Eline zit te klagen dat ze nu echt niets meer heeft.
Dat herhaalt ze een keer of vier. Vervolgens komt ze erachter dat ze nog een haarelastiek en een onderbroek heeft.
Ze zeurt. Maar ze doet het met een hoog stemmetje en een lachje en daarom geloven mensen dat ze niet zeurt.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
5 Minuten later: Ik loop zo de Mac in met deze kleding.
Weet ze nu niet wat ze gezegd heeft of wat?
En zo zag ik het ookquote:Op zondag 17 mei 2009 14:10 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Nee, Calimero had het over de geruststellende gedachte van de vluchtroute. Marielin kwam met een 2e alternatief, ter plekke
daar hadden ze echt niet van te voren over nagedacht.
quote:
En ze mogen straks hun vrijheid proberen terug te winnen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Tuurlijk:
Ze hangen in de steeg.
Klaar.
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ze mogen straks hun vrijheid proberen terug te winnen.
Ja.. Het moet toch niet veel gekker worden..quote:Op zondag 17 mei 2009 14:05 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
We zijn het tegenwoordig soms eens met elkaar
Kijk dat is beterquote:Op zondag 17 mei 2009 14:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:11 schreef Dementor het volgende:
Dat ik dit ooit nog zou vragen maar kunnen we weer back on topic?
Komt daar een opdracht voor?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
O doe je dat zoquote:Op zondag 17 mei 2009 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zeurt. Maar ze doet het met een hoog stemmetje en een lachje en daarom geloven mensen dat ze niet zeurt.
Klopt, ik trap daar echter niet in. Hihi.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:12 schreef Disana het volgende:
Ze zeurt. Maar ze doet het met een hoog stemmetje en een lachje en daarom geloven mensen dat ze niet zeurt.
Ik denk dat ze dat heel goed weet, en het als metafoor gebruikt om uit te spreken hoeveel zin ze heeft in een hamburger. Zoveel, dat ze zelfs in die kleding de Mac in zou lopen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
5 Minuten later: Ik loop zo de Mac in met deze kleding.
Weet ze nu niet wat ze gezegd heeft of wat?
Ja zou mijn keuze ook zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spiraaltje, prikpil, tijdelijk toch aan de pil.
Alles liever dan toch ongsteld worden daar.
Nou, een lekker wijf in GI tenue kan ook geil zijn hoor!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:07 schreef Danny het volgende:
En Eline zanikt voor de zoveelste keer over die legerkleding. Ze wil buiten niet in deze achterlijke kleding gezien worden. Is niet dellerig genoeg waarschijnlijk.
En over het overmatig gebruik van puntjesquote:Op zondag 17 mei 2009 14:13 schreef Danny het volgende:
[..]
het gaat toch over de streams?
ontopic:
Eline heeft een klaagmoment. Marielin laat haar maar even gaan.
Ondanks dat er een boel bladeren naar beneden lazert blijft Marielin positief en noemt het 'een lekker weertje'.
Eline vindt dat er nodig gestofzuigd moet worden. (zal wel een basisbehoefte voor overlevers zijn?)
Wanneer is straks?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Of een manquote:Op zondag 17 mei 2009 14:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, een lekker wijf in GI tenue kan ook geil zijn hoor!!!
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat heel goed weet, en het als metafoor gebruikt om uit te spreken hoeveel zin ze heeft in een hamburger. Zoveel, dat ze zelfs in die kleding de Mac in zou lopen.
Ja let maar op, ze klaagt enorm vaak maar wij (durf ik te zeggen: mannen?) registreren de toon meer dan de inhoud.quote:
Ach,zolang Pim Eline lief vindt kijk ik door zijn ogenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja.. Het moet toch niet veel gekker worden..
Tja khad er ook niet veel moeite mee om dat te snappen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat heel goed weet, en het als metafoor gebruikt om uit te spreken hoeveel zin ze heeft in een hamburger. Zoveel, dat ze zelfs in die kleding de Mac in zou lopen.
Nu word ze wat assertiever is het weer niet goed?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:16 schreef Danny het volgende:
Ja hoor, Eline begint na een uur nog even over de koffer en hoe dom het van jeroen was die dicht te doen
He klaag niet zo, doe eens positief!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
We kunnen natuurlijk ook proberen dat we met z'n allen alleen op de positieve dingen van ALLE bewoners letten.
FF een COS positief volspammen, goed voor het moraal hier!
Dat was toch ook oerstom?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:16 schreef Danny het volgende:
Ja hoor, Eline begint na een uur nog even over de koffer en hoe dom het van jeroen was die dicht te doen
Of kopen een zonnebril. altijd handigquote:Op zondag 17 mei 2009 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
En anderen zijn weer zo slim om niet in de zon te kijken, en die worden dan niet blind
assertief is als je voor jezelf opkomt. dit is gewoon achter zijn rug om lullen natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 14:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nu word ze wat assertiever is het weer niet goed?
Er is gestemd op 48 uur Fase III, niet op 48 uur isolatie.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:16 schreef Danny het volgende:
[..]
als de 48 uur waarop gestemd is voorbij zijn gok ik
fijn dat marilien zo bleek ziet nu dan zie je tenminste wie wie is.Met allemaal dezelfde kleren is het verschil bijna niet zichtbaar. Ook die wallen bij marilien zorgen ervoor dat ze zich duidelijk onderscheidt van de andere.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
We kunnen natuurlijk ook proberen dat we met z'n allen alleen op de positieve dingen van ALLE bewoners letten.
FF een COS positief volspammen, goed voor het moraal hier!
Jij klaagt dat wij klagen over Marieline maar je kan er zelf ook wat van zeg dus wederzijds genoegen dan toch?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:16 schreef Danny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |