Dus het was niet de bedoeling dat de koffer open was???? achhhhh hebben jullie wel alles op papier boven staan voordat er wat moet gebeuren qua opdracht, je gaat toch eerst alles nakijken wat er in het *script* staat.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Dat Jeroen als nog de koffer dicht drukt was voor ons helemaal top, een mazzeltje wat we zo af en toe nodig hebben.
Maar goed ze hebben hem nu echt gesloopt en dus is de koffer verdwenen uit The Bunker.
En lucht het op nu het je keel uit is?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:22 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Het overdreven gegeil op nu eline, en daarvoor op lieke en dido kwam een beetje mijn keel uit.
Volgens mij irriteerden de medespelers zich vooral aan de relatie met Sabine. Maar Maurice was natuurlijk nog lowprofilerderquote:Op zondag 17 mei 2009 13:31 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Bart was het meest genomineerd door de medespelers................volgens mij nou niet bepaald een onopgemerkt persoontje.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:32 schreef Danny het volgende:
[..]
tot ze iets moet eten dat ze niet kent. dan gaat ze liever doodjes...
Marielin heeft alle opdrachten tot in de puntjes uitgevoerd, en daar zaten een paar niet misselijk tussen. Die van gisteren was denk ik de zwaarste die er is geweest, ze doorstaat het zonder gemekker. Tussen de opdrachten door blaast ze stoom af, haar manier van overleven.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Denk je? tegen de tijd dat marilin is uitgejankt over het feit dat het niet eerlijk is... en het hele eiland afstroopt op zoek naar tabaksbladeren...
Heeft Eline al hout gesprokkeld, een vuur gemaakt en een slaapplaats geregeld.
da's Eline. Dat stemmetje past prima bij haar blik op de wereldquote:Op zondag 17 mei 2009 13:33 schreef Suikeroom het volgende:
omg na 30 seconde stream uitgezet, irritant babystemmetje
Wat was de functie van de koffer dan precies?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:27 schreef Dementor het volgende:
Dat Jeroen als nog de koffer dicht drukt was voor ons helemaal top, een mazzeltje wat we zo af en toe nodig hebben.
Wie is Amber?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:30 schreef Stefan het volgende:
Wat is er zo geil aan Eline? Ze is een skinny bitch met een piepstemmetje. Geef mij Amber maar. Dat is meer een vrouw.
Ik kijk uit naar jouw 1ste productiequote:Op zondag 17 mei 2009 13:33 schreef Suikeroom het volgende:
omg na 30 seconde stream uitgezet, irritant babystemmetje.. en waarom spelen ze oorlogje.. programma 1 grote fail
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:35 schreef Danny het volgende:
[..]
da's Eline. Dat stemmetje past prima bij haar blik op de wereld
Opdrachten uitvoeren jaquote:Op zondag 17 mei 2009 13:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Marielin heeft alle opdrachten tot in de puntjes uitgevoerd, en daar zaten een paar niet misselijk tussen. Die van gisteren was denk ik de zwaarste die er is geweest, ze doorstaat het zonder gemekker. Tussen de opdrachten door blaast ze stoom af, haar manier van overleven.
Ja Marielin is een bikkel en Eline een zeurquote:Op zondag 17 mei 2009 13:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Marielin heeft alle opdrachten tot in de puntjes uitgevoerd, en daar zaten een paar niet misselijk tussen. Die van gisteren was denk ik de zwaarste die er is geweest, ze doorstaat het zonder gemekker. Tussen de opdrachten door blaast ze stoom af, haar manier van overleven.
Woensdagmiddag Kinderbios op de AVROquote:Op zondag 17 mei 2009 13:35 schreef Danny het volgende:
[..]
da's Eline. Dat stemmetje past prima bij haar blik op de wereld
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja Marielin is een bikkel en Eline een zeur
Owjaaa kweet nog steeds dat ik blij was dat ie weg moest.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens mij irriteerden de medespelers zich vooral aan de relatie met Sabine. Maar Maurice was natuurlijk nog lowprofilerder
Maar dat blijkt dus wel een goede survivorsmentaliteit te zijn!!quote:Op zondag 17 mei 2009 13:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Verwend nest is het die in haar schulpje kruipt.
Je ziet wat de gevolgen zijn van Jeroens overheersende gedrag. Een totaal passieve groep. Slim gespeeld van Jeroen voornamelijk tegen Peter daar niet van.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:30 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Vreemd genoeg was het ook Peter die een beter/sterker groepsgevoel wilde.
Bereik je dat met korrigeren of met aanmoedigen?
En was je eigen voorkeur daarin?
Kben ook voor een Bunker 2 van een maand langerder...............in mijn vakantie of zo dan.
Dis echt slecht voor me dagelijkse beslommeringen.
Dat blijkt pas als ze een keer een zware opdracht krijgt natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar dat blijkt dus wel een goede survivorsmentaliteit te zijn!!
Goh, zo nietszeggend, was het alweer vergetenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:36 schreef Danny het volgende:
[..]
die blonde die eruit gestemd is vorige week.
Over 12 uur gaat haar afscheiding schiften in de thermische onderbroekquote:Op zondag 17 mei 2009 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
en dan mekker je over wat urinespettertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |