quote:Op zondag 17 mei 2009 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei gisteren dat ze serieus in het leger had gewild
zij lacht tenminste nog..........quote:Op zondag 17 mei 2009 13:14 schreef Danny het volgende:
wat is dat met dat gemaakte lachje van Eline?
'a-ha-ha-ha-ha....'
Ik zou best wel met 4 Elientjes in een bunker willen zitten. Mij hoor je niet klagen..quote:Op zondag 17 mei 2009 13:12 schreef Stefan het volgende:
Wees blij dat Marielin jullie iig iets doet, irritatie is OOK een reactie. Of willen jullie 4 Eline's die in hun schulpje kruipen?
Ik vind 1 al teveel. Nepwijf met een neplachje.quote:
Der batterijen zijn bijna leeg, lijkt het welquote:Op zondag 17 mei 2009 13:14 schreef Danny het volgende:
'a-ha-ha-ha-ha....'
Ik heb het genoemde voorbeeld gemist, maar ze zijn erg vriendelijk voor elkaar.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:14 schreef akveor het volgende:
[..]
En weer treed de groep niet corrigerend op. Het hele groepsgebeuren begint op een lachertje te lijken.
Misschien moest het wel zoquote:Op zondag 17 mei 2009 13:16 schreef Disana het volgende:
Weer een blunder dus dat die koffer open was. Controleren ze daar de dingen niet?
Heee... een medekwijler..quote:
Ok, thanx. Maar wat was dat dan voor sleutel die Pim vond? Ik snap het nog steeds niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:14 schreef blomst het volgende:
Jeroen vond het nodig de boel weer dict te doen, even de boel saboteren en daarna wilde dat ding niet meer open.
Mens huur een vrouw bj een club en ga je daar op uitleven. Of neem er 3. 1 die lijkt op dido, 1 die lijkt op lieke en 1 die lijkt op eline. Is gelijk je droom uitgekomen en zijn wij ervan verlost.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou best wel met 4 Elientjes in een bunker willen zitten. Mij hoor je niet klagen..![]()
Misschien bedoelde ze Club * Groene Helmpjes*.......voor al U wensen groot of klein.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei gisteren dat ze serieus in het leger had gewild
Je moet er niet aan denken met zo iemand opgesloten te zitten. als je nog geen zelfmoord wilde plegen wil je het na een paar dagen met haar wel...quote:Op zondag 17 mei 2009 13:16 schreef Dottey het volgende:
"maak mij even chill wakker." Eline na de gasaanval
Och ja of ze nu in het luchtruim zitten of in de bunker, het blijven saaie overlevers.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:18 schreef Mirjam het volgende:
ik heb de stream maar uitgezet, de hele tijd staren naar die saaie luchtruimte waar4 zo goed als niks gebeurt is echt geen reet aan
want?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Mens huur een vrouw bj een club en ga je daar op uitleven. Of neem er 3. 1 die lijkt op dido, 1 die lijkt op lieke en 1 die lijkt op eline. Is gelijk je droom uitgekomen en zijn wij ervan verlost.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:14 schreef akveor het volgende:
[..]
En weer treed de groep niet corrigerend op. Het hele groepsgebeuren begint op een lachertje te lijken.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:15 schreef lies1958 het volgende:
eline vindt de aktie van jeroen wel een beetje suf
Ik heb nu meer last van Marielin dan van Elinequote:Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Je moet er niet aan denken met zo iemand opgesloten te zitten. als je nog geen zelfmoord wilde plegen wil je het na een paar dagen met haar wel...
Sorry, was even weg, zooi administratie wegwerken. Grote schoonmaak door papierhandel zeg maar.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:04 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik hoop dat hij een keer komt kijken op fok! ik mag em wel!![]()
Ik vond het naast m,n moodswings verder erg gaaf om mee te maken.En ernaast ben ik blij weer de vrijheid te hebben, maar zou het ondanks alles zo weer doen!
ik doe m,n vrijwilligerswerk bij De Zonnebloem en binnenkort weer betaald werk.
Het overdreven gegeil op nu eline, en daarvoor op lieke en dido kwam een beetje mijn keel uit.quote:
Aan Eline is niets 'gemaakt'. Het is gewoon een toppertje!!quote:Op zondag 17 mei 2009 13:14 schreef Danny het volgende:
'a-ha-ha-ha-ha....'
Wees eens eerlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 13:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ellendig dat zo'n koffer zo snel dicht klapt!
Verwend nest is het die in haar schulpje kruipt.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aan Eline is niets 'gemaakt'. Het is gewoon een toppertje!!
Ja wel der hele neus is al verbouwdquote:Op zondag 17 mei 2009 13:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aan Eline is niets 'gemaakt'. Het is gewoon een toppertje!!
Ik bezoek ouderen die mentaal nog 100% zijn maar door omstandigheden vereenzamen. Het is erg dankbaar werkquote:Op zondag 17 mei 2009 13:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Sorry, was even weg, zooi administratie wegwerken. Grote schoonmaak door papierhandel zeg maar.
Jaap was oké op de ranzige dingen na, ik was meer een Nicolaas en Huub fan.
Wat doe je bij de zonnebloem?
ah ok. het was dus een persoonlijk berichtquote:Op zondag 17 mei 2009 13:22 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Het overdreven gegeil op nu eline, en daarvoor op lieke en dido kwam een beetje mijn keel uit.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze doet het wel degelijk, maar ze klinkt als een seniele kleuterjuf, daarom valt het minder op
volgens mij niet, gelukkigquote:Op zondag 17 mei 2009 13:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Verwend nest is het die in haar schulpje kruipt.
Iets anders, is Peter nog op FOK! actief geweest?
Eens.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ze doet weinig bijzonders.
Ivm haar nicotineverslaving is ze wat gefixeerd op roken, en als gevolg daarvan wordt elke kleine actie van haar negatief gedraaid.
Dat ze gisteren bijna 3 uur onder een ijskoude, druppelende zak heeft gelegen (zonder te klagen, althans: zeker niet meer dan Jeroen), wordt verder vergeten.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ellendig dat zo'n koffer zo snel dicht klapt!
Vooral omdat ze ook heel veel positieve dingen zegt, dat doet Marielin gewoonweg nooit.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Neuh, Eline klaagt écht niet![]()
Ze doet het wel degelijk, maar ze klinkt als een seniele kleuterjuf, daarom valt het minder op
Ja had eigenlijk via pm gemoetenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:24 schreef Danny het volgende:
[..]
ah ok. het was dus een persoonlijk bericht
[..]
Ik hoop het. Laat ze er maar 48 uur zitten.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb het genoemde voorbeeld gemist, maar ze zijn erg vriendelijk voor elkaar.
Ik zie geen onderlinge spanningen, en heb het idee dat ze elkaar alles wel gunnen.
Misschien dat door het slaapgebrek de irritatie later nog zal gaan oplopen?
Je bent niet jaloers?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:24 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik bezoek ouderen die mentaal nog 100% zijn ....
Dast verschilquote:Op zondag 17 mei 2009 13:25 schreef NrTH het volgende:
[..]
Vooral omdat ze ook heel veel positieve dingen zegt, dat doet Marielin gewoonweg nooit.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees eens eerlijkWas het de bedoeling dat hij open was?
Zit er niet op te wachten maar, inderdaad, waarom de mannen wel en de vrouwen niet in beeld als ze pissen.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:24 schreef Oorlogsheld het volgende:
waarom mogen wij eline niet op de plee zien zitten??
Denk om je bloeddruk.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Mens huur een vrouw bj een club en ga je daar op uitleven. Of neem er 3. 1 die lijkt op dido, 1 die lijkt op lieke en 1 die lijkt op eline. Is gelijk je droom uitgekomen en zijn wij ervan verlost.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop het. Laat ze er maar 48 uur zitten.
Maar het is gewoon opvallend. Ook een Peter die erg weinig bijval kreeg. Peter was eigenlijk de enige die zijn irritaties tegen medebewoners uitsprak. Vreemd genoeg werd juist hij daar door de stemmers op afgerekend. Ook Marielin deed zo nu en dan eens een poging. Eline en Pim, tja, je kan er eigenlijk ook weinig tegen hebben. Die zij alleen maar positief of durven niet op de voorgrond te treden.
Ik moet er niet aan denken dat ik zou moeten overleven en alles maar van elkaar zou moeten slikken. Misschien moeten ze deze episode maar met en maandje verlengen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |