quote:Op zondag 17 mei 2009 13:05 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
2 argumenten dat Marielin of dom maakt, of wel degelijk bewijst dat ze groepsgevoel heeft.
-Tijdens haar verwendag was er 1 slaapzak te kort. Zij bood aan zonder te slapen, met de achterliggende gedachte alles te krijgen wat ze vroeg. Hier had ze ook gewoon iemand zonder slaapzak kunnen laten liggen.
-Ze kreeg een fles wijn voor zichzelf, daarna komt er drank binnen voor de groep. Wat doet Marielin? Die drinkt eerst haar eigen fles verder leeg, die ze ook makkelijk had kunnen bewaren, om nadien er nog van te genieten.
Dus dat.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En weer een mooi voorbeeld:
Marilin loopt naar binnen, klaagt dat haar ondergoed er niet hangt...en komt een paar minuten later vragen wat de rest eigenlijk zoekt...
Nog mensen die dit gaan goedpraten?
Viel mij ook op!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 13:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Marilin loopt naar binnen, klaagt dat haar ondergoed er niet hangt...en komt een paar minuten later vragen wat de rest eigenlijk zoekt...
Komt vast omdat ze niet meer normaal kan denken, door dat ze te weinig rookt.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Fase 2 was toch: niet meer delen?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:06 schreef Spooky4u het volgende:
2 argumenten dat Marielin of dom maakt, of wel degelijk bewijst dat ze groepsgevoel heeft.
-Tijdens haar verwendag was er 1 slaapzak te kort. Zij bood aan zonder te slapen, met de achterliggende gedachte alles te krijgen wat ze vroeg. Hier had ze ook gewoon iemand zonder slaapzak kunnen laten liggen.
-Ze kreeg een fles wijn voor zichzelf, daarna komt er drank binnen voor de groep. Wat doet Marielin? Die drinkt eerst haar eigen fles verder leeg, die ze ook makkelijk had kunnen bewaren, om nadien er nog van te genieten.
Waar praat ik over delen?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Fase 2 was toch: niet meer delen?
Wat ik zelf een hele rare regel vind maar goed
Vast wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
ja hoor ,ze was ff de weg kwijt door het gasquote:Op zondag 17 mei 2009 13:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze had gewoon dat masker af moeten doen en diep moeten inhalerenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:09 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
ja hoor ,ze was ff de weg kwijt door het gas
2 uur op 2 uur afquote:Op zondag 17 mei 2009 13:09 schreef mazaru het volgende:
Wat is dat toch met dat slapen? Blijven ze dat de hele dag doen?
Ik vind het ook een egoist,quote:Op zondag 17 mei 2009 13:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
De hele dag? Ik dacht dat dat alleen voor de nacht gold.quote:
Ik vond dat eerder achterbaks tbh, even puntjes scoren met "Ik offer me wel op jongens, zo goed ben ik wel" terwijl je weet dat je je helemaal niet opoffert, ze had ook gewoon een extra slaapzak kunnen vragen zonder die puntjes proberen te scoren bij de rest.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:06 schreef Spooky4u het volgende:
Sanctie, Jeroen 24 uur met H. Peekel in het tochtgat.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:09 schreef D. het volgende:
Dus de koffer was open, Jeroen gooit 'm weer diche en maakt 'm onlkaar zodat ie ook met sleutel niet meer open gaat?
Joh, ik dacht diepzeeduiken.quote:
mogguh BQquote:
Hoor je Eline ook klagen dan? "Nootjes opgegeten", "doet ie dat ding dicht, typisch iets voor Jeroen"quote:Op zondag 17 mei 2009 13:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ja en jeroen verpest het weer voor de andere. En niet een van de andere gaat even tegen jeroen tekeer hierover.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:09 schreef D. het volgende:
Dus de koffer was open, Jeroen gooit 'm weer diche en maakt 'm onlkaar zodat ie ook met sleutel niet meer open gaat?
Han Peekel in z'n tochtgat?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Sanctie, Jeroen 24 uur met H. Peekel in het tochtgat.
4 Eline'squote:Op zondag 17 mei 2009 13:12 schreef Stefan het volgende:
Wees blij dat Marielin jullie iig iets doet, irritatie is OOK een reactie. Of willen jullie 4 Eline's die in hun schulpje kruipen?
Moggûh Pietje.quote:
wel een paardenmasker mee geven.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Sanctie, Jeroen 24 uur met H. Peekel in het tochtgat.
Eline zorgt toch ook voor irritatie?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:12 schreef Stefan het volgende:
Wees blij dat Marielin jullie iig iets doet, irritatie is OOK een reactie. Of willen jullie 4 Eline's die in hun schulpje kruipen?
Die man is zo gezet, die zit gelijk klem tussen de muurtjes hahahaquote:
En weer treed de groep niet corrigerend op. Het hele groepsgebeuren begint op een lachertje te lijken.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Jeroen vond het nodig de boel weer dict te doen, even de boel saboteren en daarna wilde dat ding niet meer open.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moggûh Pietje.![]()
Hebben ze die blikken voedsel niet meegenomen of mocht dat niet?
Ik snap er niks meer van.
Maar ze doet weinig bijzonders.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:12 schreef Stefan het volgende:
Wees blij dat Marielin jullie iig iets doet
Jeroen is de meest egoïstische die erbij zit. Die denkt met helemaal niets aan anderen.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:13 schreef lies1958 het volgende:
Vannacht lag jeroen ook elke keer weg te dommelen en liet het waken ook al over aan pim. Die deed hem af en toe aan stoten om wakker te blijven.
Jeroen is eigen heel goed bezig voor zichzelf. Hij doet bijna niets en de andere vinden alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |