quote:Op zondag 17 mei 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
sterke persoonlijkheid, karakter, emotie, diepgang, doorzettingsvermogen, assertiviteit
de punten die je mens maken dus eigenlijk.
Eline mist ze zo'n beetje allemaal.
jij wil alleen horen wat je wil horen dat eline ervoor al een vluchtroute had gezien hoor je nietquote:Op zondag 17 mei 2009 13:41 schreef Danny het volgende:
[..]
het teken van een echte bikkel.
Overigens heeft Marielin al een vluchtroute gevonden. Ik overleef toch liever daarmee dan met iemand die daar bezig is te genieten van de bijtjes en de miertjes en de spinnetjes.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Marielin is veel en veel harder dan Eline.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
sterke persoonlijkheid, karakter, emotie, diepgang, doorzettingsvermogen, assertiviteit
de punten die je mens maken dus eigenlijk.
Eline mist ze zo'n beetje allemaal.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Marielin was aan het zoeken in het kastje en ontdekte al gaande dat haar was weg was. En die was hing niet, zoals jij eerder schreef, maar LAG in het kastje waarin ze aan het zoeken was.
Overdrijven is tot daar aan toe, verdraaien om iemand in een kwaad daglicht te zetten is iets anders.
Ik vond Amber een ook een lekker dingquote:Op zondag 17 mei 2009 13:30 schreef Stefan het volgende:
Wat is er zo geil aan Eline? Ze is een skinny bitch met een piepstemmetje. Geef mij Amber maar. Dat is meer een vrouw.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Mis me peuk..
Mis me vriend..
Mis me peuk..
Mis me vriend..
Mis me peuk..
Mis me vriend..
Mis me peuk..
Mis me vriend..
Ze is zo hard als een erectie van m'n overgrootvader.
Eline heeft een gymasiumdiploma, ze is verre van zwakzinnig.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Beetje lullig om te zeggen maar ga het toch doen....Eline lijkt wel een beetje zwakzinnig
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien, de enige echte vent in de bunker?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik zie al die Marilin soppers ook niets positiefs vermelden over marilin... Ze heeft een paar opdrachten gehaald. maar verder valt er niets positiefs over te melden.
Daar was niks mis mee, want anders had jij hier niet kunnen kalkenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze zoekt dus "toevallig' in de kast met HAAR spullen, zonder dat ze weet wat ze zoekt..
Ze kwam DAARNA pas vragen waarna ze zochten! Ze wist het niet eens..
Wat zeg je daar op?
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Beetje lullig om te zeggen maar ga het toch doen....Eline lijkt wel een beetje zwakzinnig
idiot savants kunnen enorme talenten hebben hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 13:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
Eline heeft een gymasiumdiploma, ze is verre van zwakzinnig.
Ik leg een vergrootglas op de waarheid. Dat is geen laster, maar wel lastig voor een marilin fan.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg daarop dat jij op een nogal boosaardige manier spijkers op laag water aan het zoeken bent, grenzend aan laster
Marielin was niet helemaal helder maar wel gewoon aan het zoeken, omdat de koffer open was raakte ze verward en vroeg ze voor de zekerheid nog eens waarnaar ze zochten.
So what? Je kent het gezegde: 'De gekken trekken de kaart'?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jij moet het echt hebben van de insinuaties hequote:Op zondag 17 mei 2009 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik leg een vergrootglas op de waarheid. Dat is geen laster, maar wel lastig voor een marilin fan.
dat is idd van hetzelfde niveau als 'piepelemientje'quote:Op zondag 17 mei 2009 13:53 schreef Deisyy het volgende:
Eline hoopt dat ze nu niet hoeft te p-o-e-p-e-n-.
Ze wil zeker geen poepen zeggen ofzo
Maar wel oppervlakkig, emotieloos en zo nep happy-de-peppy .quote:Op zondag 17 mei 2009 13:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Eline heeft een gymasiumdiploma, ze is verre van zwakzinnig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |