Er zijn mensen die in de zon een gele vlek zien, anderen zijn het, die dankzij hun creativiteit, intelligentie en optimisme in een gele vlek de zon kunnen zien.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In dat geval is ze een idiot savant
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in de zon een gele vlek zien, anderen zijn het, die dankzij hun creativiteit, intelligentie en optimisme in een gele vlek de zon kunnen zien.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef Danny het volgende:
[..]
wat is dat toch opeens op FOK! met mensen die overal maar 80 puntjes achter flikkeren, interpunctie en spaties achterwege laten etc.? Een garoetenga epidemie ofzo?
iedere andere vrouw zou mooi de pil doorslikken als ze in zo'n situatie zaten, dat denk ik althansquote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Deisyy het volgende:
Marielin is ongesteld geworden terwijl ze onder de druppels lag, daarom was ze zo ook zoek naar haar slipje, dat wilde ze even utiwassen.
en dan zijn er idiot savants als Elientjequote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
Er zijn mensen die in de zon een gele vlek zien, anderen zijn het, die dankzij hun creativiteit, intelligentie en optimisme in een gele vlek de zon kunnen zien.
En anderen zijn weer zo slim om niet in de zon te kijken, en die worden dan niet blindquote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Boosaardigheid is niet mijn opzet... Ik mis gewoon het groepsgevoel bij haar. En Erger me aan de negatieve inslag.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je zo boosaardig bezig bent over een overlever met insinuaties en leugentjes (de was hing niet maar lag), dan moet je niet raar opkijken dat je tegengas krijgt van iemand die er bovenop zat om een streamverslag te schrijven
De tijd dat hij potent is geweest was hij nog niet m'n overgrootvader..quote:Op zondag 17 mei 2009 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar was niks mis mee, want anders had jij hier niet kunnen kalken
Lijkt mij ook, maar dat hebben ze volgens mijn geen van allen gedaanquote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iedere andere vrouw zou mooi de pil doorslikken als ze in zo'n situatie zaten, dat denk ik althans
ik wel iig
weer die puntjesquote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ja leuk he............ga nu eens inhoudelijk ergens op in ,inplaats van dat gezeik steeds naar de redactie toe.......is het je een beetje in je bolletje gestegen danny,is ook hulp voor.
Lijkt mij ook. En stoppen met roken voor je aan zo'n project begint getuigt ook van inzichtquote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iedere andere vrouw zou mooi de pil doorslikken als ze in zo'n situatie zaten, dat denk ik althans
ik wel iig
Ja, dat vind ik ook niet zo slim van de dames.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wel iig
JIj bent ook een doorlopende zure regen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef Danny het volgende:
[..]
en dan zijn er idiot savants als Elientje
HoHoquote:Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef Danny het volgende:
[..]
wat is dat toch opeens op FOK! met mensen die overal maar 80 puntjes achter flikkeren, interpunctie en spaties achterwege laten etc.? Een garoetenga epidemie ofzo?
nee, dat snap ik écht niet inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar dat hebben ze volgens mijn geen van allen gedaan![]()
Dit moet je toch niet willen
want het is raar om te praten over dingen die je mist of waar je behoefte aan hebt?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Even geen gezeur over peuken, begint ze weer over d'r vriend..
Gewoon je eigen wensen niet als streamobservatie presenteren, kan ik met de streamverslagen ook niet doenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Boosaardigheid is niet mijn opzet... Ik mis gewoon het groepsgevoel bij haar. En Erger me aan de negatieve inslag.
En sorry dat de was lag ipv hing... Dat maakt het wel even een ander verhaal.
We zijn het tegenwoordig soms eens met elkaarquote:Op zondag 17 mei 2009 14:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Even geen gezeur over peuken, begint ze weer over d'r vriend..
Dat is zeker dankbaar werk, eerlijk gezegd neem ik mij dat ook al jaren voor om te gaan doen, niet specifiek bij de zonnebloem trouwens maar er zitten hier uiteraard ook veel mensen die wel wat gezelschap kunnen gebruiken. Trouwens heb ik veel vrijwilligerswerk gedaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:24 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik bezoek ouderen die mentaal nog 100% zijn maar door omstandigheden vereenzamen. Het is erg dankbaar werk
ga binnenkort weer een betaalde job doen maar zit nog in de orientatie-fase er is namelijk zoveel leuks te doen!
marielin had meer ontsnappingsmogelijkheden op dat moment, wat aangeeft dat zij er al een stuk verder mee was in gedachten. Wel oplettenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:04 schreef goldengirl64 het volgende:
Eline kwam het eerste hoor met haar ontsnappingsplan en niet Marielyn
Is geen praten maar ouwehoeren wat ze doetquote:Op zondag 17 mei 2009 14:04 schreef Danny het volgende:
[..]
want het is raar om te praten over dingen die je mist of waar je behoefte aan hebt?
De afgunst druipt eraf..quote:Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel oppervlakkig, emotieloos en zo nep happy-de-peppy .
Ze komt op mij ontzettend nep over.
Ik kan het beidequote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |