In dat geval is ze een idiot savantquote:Op zondag 17 mei 2009 13:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Eline heeft een gymasiumdiploma, ze is verre van zwakzinnig.
Ik moet helemaal niets...quote:Op zondag 17 mei 2009 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij moet het echt hebben van de insinuaties he
"De Waarheid"quote:Op zondag 17 mei 2009 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik leg een vergrootglas op de waarheid. Dat is geen laster, maar wel lastig voor een marilin fan.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:56 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is idd van hetzelfde niveau als 'piepelemientje'
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:55 schreef Danny het volgende:
[..]
idiot savants kunnen enorme talenten hebben hoor
gmtaquote:Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In dat geval is ze een idiot savant
Geweldigquote:Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef Rainesz het volgende:
Voor de mensen die hem afgelopen nacht gemist hebben,nu even op herhaling![]()
[ afbeelding ]
Als je zo boosaardig bezig bent over een overlever met insinuaties en leugentjes (de was hing niet maar lag), dan moet je niet raar opkijken dat je tegengas krijgt van iemand die er bovenop zat om een streamverslag te schrijvenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets...
Maar scroll gerust over me heen!
Ik vond Eline helemaal niks in het begin,maar zo positief als zij is zijn er maar weinig.Ik irriteer me ook aan sommige maniertjes van haar,maar dat ze geen sterke persoonlijkheid,karakter,emotie,diepgang,doorzettingsvermogen zou hebben en niet assertief zou zijn ben ik absoluut niet met je eens.Het programma is ook wat kort om nu echte diepgang te ontdekken,maar ik geloof echt wel dat je met haar ook serieuze gesprekken kan voeren.Omdat ze altijd zo opgewekt is komt het wat luchtig over en zien mensen dat misschien anders.Ik zeg Pim en Eline in de finale .quote:Op zondag 17 mei 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
sterke persoonlijkheid, karakter, emotie, diepgang, doorzettingsvermogen, assertiviteit
de punten die je mens maken dus eigenlijk.
Eline mist ze zo'n beetje allemaal.
wat is dat toch opeens op FOK! met mensen die overal maar 80 puntjes achter flikkeren, interpunctie en spaties achterwege laten etc.? Een garoetenga epidemie ofzo?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:58 schreef bunkerman het volgende:
[..]
wat van niveau heeft marielin dan.......... oude zemelaar.............
Er zijn mensen die in de zon een gele vlek zien, anderen zijn het, die dankzij hun creativiteit, intelligentie en optimisme in een gele vlek de zon kunnen zien.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In dat geval is ze een idiot savant
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in de zon een gele vlek zien, anderen zijn het, die dankzij hun creativiteit, intelligentie en optimisme in een gele vlek de zon kunnen zien.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef Danny het volgende:
[..]
wat is dat toch opeens op FOK! met mensen die overal maar 80 puntjes achter flikkeren, interpunctie en spaties achterwege laten etc.? Een garoetenga epidemie ofzo?
iedere andere vrouw zou mooi de pil doorslikken als ze in zo'n situatie zaten, dat denk ik althansquote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Deisyy het volgende:
Marielin is ongesteld geworden terwijl ze onder de druppels lag, daarom was ze zo ook zoek naar haar slipje, dat wilde ze even utiwassen.
en dan zijn er idiot savants als Elientjequote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
Er zijn mensen die in de zon een gele vlek zien, anderen zijn het, die dankzij hun creativiteit, intelligentie en optimisme in een gele vlek de zon kunnen zien.
En anderen zijn weer zo slim om niet in de zon te kijken, en die worden dan niet blindquote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Boosaardigheid is niet mijn opzet... Ik mis gewoon het groepsgevoel bij haar. En Erger me aan de negatieve inslag.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je zo boosaardig bezig bent over een overlever met insinuaties en leugentjes (de was hing niet maar lag), dan moet je niet raar opkijken dat je tegengas krijgt van iemand die er bovenop zat om een streamverslag te schrijven
De tijd dat hij potent is geweest was hij nog niet m'n overgrootvader..quote:Op zondag 17 mei 2009 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar was niks mis mee, want anders had jij hier niet kunnen kalken
Lijkt mij ook, maar dat hebben ze volgens mijn geen van allen gedaanquote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iedere andere vrouw zou mooi de pil doorslikken als ze in zo'n situatie zaten, dat denk ik althans
ik wel iig
weer die puntjesquote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ja leuk he............ga nu eens inhoudelijk ergens op in ,inplaats van dat gezeik steeds naar de redactie toe.......is het je een beetje in je bolletje gestegen danny,is ook hulp voor.
Lijkt mij ook. En stoppen met roken voor je aan zo'n project begint getuigt ook van inzichtquote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iedere andere vrouw zou mooi de pil doorslikken als ze in zo'n situatie zaten, dat denk ik althans
ik wel iig
Ja, dat vind ik ook niet zo slim van de dames.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wel iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |