Geen verkeersminister, maar deze Europarlementariër kan beter voor Berlusconi werken:quote:Op maandag 18 mei 2009 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen. En vrouwen zijn DOM. Weet iedereen. Basiskennis.
Of Limbavianen. En in Limbabwe hebben ze heuvels. In heuvels hebben ze bergen en in bergen hebben ze tunnels. Limbabwe heeft ook 1 tunnel en die eh tja eh ja nou ja hij is er dusquote:Op maandag 18 mei 2009 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
\quote:Op maandag 18 mei 2009 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Heuvels? Dat is ten noorden van de KUT dacht ik?
Ik had me zoveel voorgesteld van Camiel Eurlings.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:45 schreef JeePee83 het volgende:
[..]
Of Limbavianen. En in Limbabwe hebben ze heuvels. In heuvels hebben ze bergen en in bergen hebben ze tunnels. Limbabwe heeft ook 1 tunnel en die eh tja eh ja nou ja hij is er dus
ook Limbavianen graag geen minister meer...
Puzzeltje lijkt me opgeslot. Die 131 miljoen kilometer lijken me het aantal reizigers kilometers per dag te zijn die afgelegd worden door de 1,2 miljoen passagiers.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Gekissebis tussen Prorail en NS op NU.nl. Maar wat staat er onderaan?
[..]
Is dat niet een beetje WEINIG?? Een factortje honderd ongeveer?
Deze vind ik errug fraai!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:57 schreef thats-me het volgende:
[ link | afbeelding ]
Supporterstrein 28043 met 2x DD-AR te Veenweg, Holten
Even een vraagje, ben je met de fiets / brommer / motor / auto dat stuk afgegaan?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:57 schreef thats-me het volgende:
[ link | afbeelding ]
IC1650 te Drostenstraat, Holten
[ link | afbeelding ]
Stoptrein 7052 te Groeneweg, Holten
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe naief.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had me zoveel voorgesteld van Camiel Eurlings.
Dat het maar flink mag schrijnen.quote:Bleek het weer dat ik me weer van achteren liet nemen.
Whooptiefuckingdooquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:16 schreef daanski82 het volgende:
de loc 1754 (uit nijmegen) staat voor deventer te wachten op ons.
Dankjewel, ik vind hem zelf ook erg leukquote:
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Even een vraagje, ben je met de fiets / brommer / motor / auto dat stuk afgegaan?
Staat er in Zwolle ook altijd onder dat brussel middi, is dat extra omdat je vanuit roosendaal daar heen kunt of een fout die gewoon op meerdere stations zo te zien voorkomt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Nog een uurtje of 2 dan ben ik op kantoorWel goed voor de spoorkilometers trouwens
[ afbeelding ]
Ansaldo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:12 schreef Christiaan het volgende:
Ik hoor dat station Breda héél wat duurder gaat uitvallen dan gepland.
Iets met marktomstandigheden. Er komt vanmiddag een voortgangsrapportage uit.quote:
We hebben elkaar gekruist vanmorgenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Nog een uurtje of 2 dan ben ik op kantoorWel goed voor de spoorkilometers trouwens
[ afbeelding ]
Je snapt de grap geloof ik nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Iets met marktomstandigheden. Er komt vanmiddag een voortgangsrapportage uit.
Ook via allerlei exotische oorden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:28 schreef Guppyfriend het volgende:
We hebben elkaar gekruist vanmorgenIk ging om 07:46 uur van Arnhem naar Utrecht!
Nee, dat niet. Dat was jammer. Ik was op tijd op m'n werkquote:
Oh, wachtquote:
toevallig een nieuwe met blauwe stoelen? die zitten wel harder, maar na een half uurtje zitten ze beter dan van een oude virmquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef James1988 het volgende:
En ik ben ook onderweg naar huis, en ik zit in de trein. En voor mijn gevoel zitten de stoelen van deze VIRM anders dan anders... in elk geval een stuk harder. En dat zit eigenlijk best wel kut. ICRm / ICMm zit een stuk beter imo.
Dat weet Kapitein Schaukelboot heul goed hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:41 schreef dennistd het volgende:
[..]
toevallig een nieuwe met blauwe stoelen? die zitten wel harder, maar na een half uurtje zitten ze beter dan van een oude virm
Mwoh, afgelopen maandag stond er op Rotterdam ook een Virm voor de stopper naar Roosendaal. Klopt wel meer niet dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is vandaag ergens iets mis met de materieelomlopen in het oosten![]()
[ afbeelding ]
Komt dat stel niet uit Zutphen, zag het vandaag ook staanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
In de stopper apeldoorn enschede rijden er een losse SGMm-II rond en een ICM'etje, dus ook daar is het niet echt lekker. Zijn er zoveel SGMm-III's kapot ofzo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
8714, oude VIRM dus. Meestal vind ik VIRM wel te doen, maar nou kreeg ik gewoon rugpijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:41 schreef dennistd het volgende:
[..]
toevallig een nieuwe met blauwe stoelen? die zitten wel harder, maar na een half uurtje zitten ze beter dan van een oude virm
Nou veel plezier alvast gewenst, doe de groeten aan de mevrouw van de :quote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee borkJe gelooft hetniet
Binnen een week ben ik in Polen geweest en alweer terug ook
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |