abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69140203
Nog even een paar foto's van zaterdag van het openhuis van de Verdiepte bak te Almelo


Vanuit de bak richting Almelo


Feesttent in het midden van de bak


DM'90 3408 in de verdieptebak


Internationale trein rijdt over hulpspoor, DM'90 3408 in de verdieptebak


Cabine van een Stopmachine met uitzicht in de bak.


Live muziek tijdens het openhuis van de verdieptebak..


Mobiele Werkplaats in de verdieptebak.


Cargo rijdt langs over hulpspoor, en Mobiele Werkplaats en Olympische V-irm in de verdieptebak..


Internationale trein rijdt over het hulpspoor tijdens het openhuis van de verdieptebak.


Voor meer foto's ga naar mijn flickr


Later vandaag of morgen volgen nog foto's van gisteren, onder andere langs de baan gestaan te Wierden, Vriezenveen, Holten, Lochem, Zutphen, Deventer en Rijssen. Foto's staan al wel op flickr..
pi_69140350
quote:
Op maandag 18 mei 2009 02:08 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Boegdeuren bedoel je?

Op zich wel een revolutionair idee, maar ik zie slechts enkele spoorwegbedrijven die voor deze gimmick gaan.
Het zou niet de eerste keer zijn dat de NS zich op dit gebied zou begeven (koplopers enzo)
  maandag 18 mei 2009 @ 07:57:08 #103
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69140413
quote:
Op maandag 18 mei 2009 02:08 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Boegdeuren bedoel je?

Op zich wel een revolutionair idee, maar ik zie slechts enkele spoorwegbedrijven die voor deze gimmick gaan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_69144289
daarmet de thalys gespot op de hsl brug bij moerdijk. Wist niet dat het traject al geopend was?
Geen foto. Zat in de ic van rsd naar rotterdam.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 mei 2009 @ 11:08:18 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69144322
Zal wel een testrun zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 18 mei 2009 @ 13:46:09 #106
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69149503
Gekissebis tussen Prorail en NS op NU.nl. Maar wat staat er onderaan?
quote:
Het aantal afgelegde reizigerskilometers steeg van 129 miljoen in 2007 tot 131 miljoen vorig jaar.
Is dat niet een beetje WEINIG?? Een factortje honderd ongeveer?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 mei 2009 @ 13:49:12 #107
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69149592
De cijfers lijken me per dag te zijn?
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 18 mei 2009 @ 13:54:01 #108
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69149761
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
De cijfers lijken me per dag te zijn?
Nou dat lijkt me wel erg overdreven. volgens deze link schommelt het de laatste jaren rond de 15 miljard. Dat is iets van 40 miljoen per dag dus...
quote:
In 2008 steeg het aantal treinritten tot 3 miljoen, ProRail denkt dat dit aantal dit jaar verder stijgt tot 3,1 miljoen.
Dit is wel over een heel jaar. Lijkt me stug dat die andere cijfers dan per dag zijn

Maar wat het dan wel is?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 18 mei 2009 @ 14:00:08 #109
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69150010
Veel boeiender nieuws nog: Het IVW-rapport van de ICM vs Thalys @Gouda botsproef is uit
quote:
De zijdelingse aanrijding bij Gouda tussen de intercity en de Thalys op zaterdag 11 oktober 2008 is het gevolg geweest van een opeenvolging van onjuiste handelingen door de conducteurs en machinist van de intercity. Dit blijkt uit onderzoek van de Inspectie Verkeer en Waterstaat. Bij de aanrijding met lage snelheid vielen geen gewonden, wel was de materiele schade groot.

De Inspectie concludeert dat de hoofdconducteur van de intercitytrein ten onrechte de vertrekprocedure heeft ingezet en hierbij niet gecorrigeerd is door zijn collega. De machinist zag vervolgens niet dat het sein nog op rood stond en is vertrokken richting Utrecht. De intercity botste enkele tientallen meters later tegen de passerende Thalys. Beide treinen ontspoorden.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 mei 2009 @ 14:13:49 #110
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69150514
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou dat lijkt me wel erg overdreven. volgens deze link schommelt het de laatste jaren rond de 15 miljard. Dat is iets van 40 miljoen per dag dus...
k
quote:
[..]

Dit is wel over een heel jaar. Lijkt me stug dat die andere cijfers dan per dag zijn

Maar wat het dan wel is?
aantal unieke reizigers misschien?
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 18 mei 2009 @ 14:17:21 #111
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_69150638
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel boeiender nieuws nog: Het IVW-rapport van de ICM vs Thalys @Gouda botsproef is uit
[..]
Ha, bedankt voor de melding!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 18 mei 2009 @ 14:29:16 #112
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_69151024
Ik zag afgelopen week dit ding staan, op een rangeerterrein vlakbij Amsterdam Muiderpoort:



(sorry voor de matige pic, telefoon met tegenlicht wil niet zo...)

De kleine lettertjes kan je niet meer lezen, maar er stond iets met Breda... Jullie weten vast wat dit voor ding is, en waarom hij daar stond. Ik ben nieuwsgierig.
Are these the nazis, Walter?
  maandag 18 mei 2009 @ 14:30:08 #113
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_69151055
Ik realiseer me nu dat de wagons wel erg veel op die van de HSL lijken.. Maar dat kan ik ook helemaal verkeerd zien. De kleurtjes wel in elk geval.
Are these the nazis, Walter?
pi_69151128
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 18 mei 2009 @ 14:35:15 #115
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69151219
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Guard het volgende:
das dus de V250:

http://nl.wikipedia.org/wiki/V250
De Nederlandse inzending voor het Eurovisie Hogesnelheidsfestival idd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 18 mei 2009 @ 14:35:41 #116
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_69151235
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Guard het volgende:
das dus de V250:

http://nl.wikipedia.org/wiki/V250
Ik was er ook net achter Ik had hem nog niet eerder in het wild gezien. Lelijk ding eigenlijk.
Are these the nazis, Walter?
pi_69151237
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

De Nederlandse inzending voor het Eurovisie Hogesnelheidsfestival idd
damnit weer geen finale plek dus....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_69151255
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:35 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Ik was er ook net achter Ik had hem nog niet eerder in het wild gezien. Lelijk ding eigenlijk.
Yup die gapende bek is spuuglelijk en de kleurstelling werkt ook niet echt in zijn voordeel
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 18 mei 2009 @ 16:37:33 #119
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69155303
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:29 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik zag afgelopen week dit ding staan, op een rangeerterrein vlakbij Amsterdam Muiderpoort:

[ afbeelding ]

(sorry voor de matige pic, telefoon met tegenlicht wil niet zo...)

De kleine lettertjes kan je niet meer lezen, maar er stond iets met Breda... Jullie weten vast wat dit voor ding is, en waarom hij daar stond. Ik ben nieuwsgierig.
FYI: Het gaat om Watergraafsmeer.
  maandag 18 mei 2009 @ 16:38:57 #120
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_69155362
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:35 schreef Guard het volgende:

[..]

damnit weer geen finale plek dus....
Nee, die gaan naar Oostblok-landen
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  Redactie Sport maandag 18 mei 2009 @ 16:43:26 #121
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_69155522
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Nee, die gaan naar Oostblok-landen
Gaat Polen de wadlopers ombouwen naar hogesnelheidstreinen
Dat wil ik zien
Hoe gaan ze dan heten, hardlopers?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_69155913
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef dennistd het volgende:

[..]

Gaat Polen de wadlopers ombouwen naar hogesnelheidstreinen
Dat wil ik zien
Hoe gaan ze dan heten, hardlopers?
en de Slowaken gaan zeker Plan U ombouwen naar hogesnelheidstreinen en dat inzenden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 18 mei 2009 @ 17:14:14 #123
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69156528
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef dennistd het volgende:

[..]

Gaat Polen de wadlopers ombouwen naar hogesnelheidstreinen
Dat wil ik zien
Hoe gaan ze dan heten, hardlopers?
Technisch niet mogelijk.

Het Oostblok loopt helaas nog een klein beetje achter. Er rijden wel Slechtvalken (Sapsans, red.) van Moskou naar Sint-Petersburg en Nizny Novgorod en vanuit Praag rijden Pendolino's naar Oostenrijk, maar er is nog heel wat werk aan de winkel.

De Scandinavische landen hebben ondertussen wel treinstellen in bezit die 200 km/h kunnen bereiken. Gemakshalve tel ik de DSB -IC4's van AnsaldoBreda mee.
  maandag 18 mei 2009 @ 17:16:06 #124
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69156603
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:08 schreef Peterselieman het volgende:
Zal wel een testrun zijn
Nog steeds een testrit inderdaad, eind dit jaar rijden de HSL-treinen voor het echie.

Onder voorbehoud dan.
  maandag 18 mei 2009 @ 17:19:08 #125
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69156715
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:14 schreef Ofyles2 het volgende:

De Scandinavische landen hebben ondertussen wel treinstellen in bezit die 200 km/h kunnen bereiken. Gemakshalve tel ik de DSB -IC4's van AnsaldoBreda mee.
Gemakshalve zijn de Zweedse X2000, de Noorse BM73 en de Finse Pendolino er natuurlijk ook nog. Allemaal alweer zo'n 12-15 jaar in dienst
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 18 mei 2009 @ 17:28:59 #126
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69157057
Leuk kaartje gevonden



Enkele onnauwkeurigheidjes daargelaten ( ) geeft het een aardig beeld. En inderdaad, In Oost-Europa is vrijwel niets qua hogesnelheidstreinen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 18 mei 2009 @ 17:38:24 #127
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69157400
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Gemakshalve zijn de Zweedse X2000, de Noorse BM73 en de Finse Pendolino er natuurlijk ook nog. Allemaal alweer zo'n 12-15 jaar in dienst
Ik mis er nog twee: De Stadler FLIRT, de BM71 (beiden van de NSB), de X3 en de Regina (beiden SJ).
  maandag 18 mei 2009 @ 17:44:19 #128
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69157586
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk kaartje gevonden

[ afbeelding ]

Enkele onnauwkeurigheidjes daargelaten ( ) geeft het een aardig beeld. En inderdaad, In Oost-Europa is vrijwel niets qua hogesnelheidstreinen.
De Europese Unie had ooit vooruitstrevende plannen voor een allesomvattend HSL-netwerk dat van Scandinavië tot aan de Mediterranen, maar de Commissarissen maken zich eerder druk over niet-gedeclareerde lunches.
  maandag 18 mei 2009 @ 18:00:34 #129
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69158100
Het frappantste aan dat kaartje vond ik nog wel dat ene Tempo 250 lijntje in Turkije Maar eens wat over opzoeken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 18 mei 2009 @ 18:15:28 #130
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69158541
Aha
quote:
The Ankara-Eskişehir section of the line, which has a length of 245 km and a projected travel time of 65 minutes, is completed.
Bron
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 18 mei 2009 @ 18:27:50 #131
148385 Wadloper
Noorderling
pi_69158916
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:56 schreef Guard het volgende:

[..]

en de Slowaken gaan zeker Plan U ombouwen naar hogesnelheidstreinen en dat inzenden
Gaat er nou nog iets met die plan U gebeuren, of blijven ze daar voor altijd staan?
Misschien kan de HIJSM zo'n stel terug kopen
  maandag 18 mei 2009 @ 18:30:21 #132
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69158992
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:27 schreef Wadloper het volgende:
Gaat er nou nog iets met die plan U gebeuren, of blijven ze daar voor altijd staan?
Misschien kan de HIJSM zo'n stel terug kopen
Ja zeg, we blijven slepen met die dingen Is er al een categorie in het Guinness Book of World Records voor "Meeste afgelegde spoorkilometers door een statisch railobject"?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 18 mei 2009 @ 19:45:33 #133
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69161441
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Aha
[..]

Bron
Dat schiet al wat sneller op.

Ik zou Turkije afraden in de EU plaats te nemen als specialist in de mobiliteit.
  maandag 18 mei 2009 @ 19:56:57 #134
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69161948
Aan wie zou je dat WEL overlaten dan? Duitsland?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_69162158
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Het frappantste aan dat kaartje vond ik nog wel dat ene Tempo 250 lijntje in Turkije Maar eens wat over opzoeken
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef sander89 het volgende:
In Turkije is 13 maart het eerst stuk HSL van 245 km in gebruik genomen.
Ze waren daar begonnen met de bouw van de HSL in 2003.

Filmpje


WIKIpedia High-speed rail in Turkey

We kunnen er gewoon niks van in NL.
............................
  maandag 18 mei 2009 @ 21:28:54 #136
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_69166825
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:37 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

FYI: Het gaat om Watergraafsmeer.
Bedoel je dat het rangeerterrein zo heet? Want dat de buurt daar zo heet dat weet ik wel, ik woon er.. De foto is dan ook gemaakt vanaf de gallerij bij mijn woning.

Vandaag stond er weer 1. Volgens mij een andere, want dit keer stond er geen AnsaldoBreda op de zijkant (of hij stond in de andere richting). Zijn ze nu gewoon een beetje met die dingen heen en weer aan het testrijden dan? Wat doen ze nu in Amsterdam?

Wat ik me ook afvroeg: een tijd geleden ging ik vaak met de internationale trein (Amsterdam-Brussel), en op die intercityrijtuigen (die lelijke roze/wit/rode) stond dat ze klaar gemaakt werden voor de HSL. Maar deze V250 treinstellen zijn toch duidelijk anders. Ik vond het al een beetje vreemd dat die gewone intercitybakken 250 km/u zouden halen, maar waarom niet, dacht ik.. Gaan die nou ook op het HSL traject rijden of hoe zit het? Met een andere locomotief misschien?

Ik stel waarschijnlijk n00bvragen, maar jullie willen ze vast wel beantwoorden

Ohja, nog 1 ding. Ik kijk dus dagelijks uit over dat rangeerterrein. Er staan daar heel vaak, wekenlang oude treinen, vaak Oost-Europees. Op bovenstaande foto zie je op de voorgrond ook een (Hongaarse?) slaaptrein staan. Dat ding staat er al tijden, en als hij straks weg is, staat er even later weer een andere. Gaan ze die opknappen en ombouwen voor NS-reizigers? Of zijn er heel andere redenen dat ze hier staan?
Are these the nazis, Walter?
  maandag 18 mei 2009 @ 21:34:02 #137
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_69167085
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk kaartje gevonden

[ afbeelding ]

Enkele onnauwkeurigheidjes daargelaten ( ) geeft het een aardig beeld. En inderdaad, In Oost-Europa is vrijwel niets qua hogesnelheidstreinen.
Toch is een leeg land als Rusland wel erg handig. Gewoon kaarsrechte lijn tussen St. Petersburg en Moskou
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 18 mei 2009 @ 21:37:52 #138
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69167271
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:34 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Toch is een leeg land als Rusland wel erg handig. Gewoon kaarsrechte lijn tussen St. Petersburg en Moskou
Dat was altijd al zo. Alleen nu wordt er wat harder gereden
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 mei 2009 @ 21:38:35 #139
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69167309
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:28 schreef WalterSobchak het volgende:

Bedoel je dat het rangeerterrein zo heet? Want dat de buurt daar zo heet dat weet ik wel, ik woon er.. De foto is dan ook gemaakt vanaf de gallerij bij mijn woning.
Dat terrein daar heet Watergraafsmeer ja
quote:
Vandaag stond er weer 1. Volgens mij een andere, want dit keer stond er geen AnsaldoBreda op de zijkant (of hij stond in de andere richting). Zijn ze nu gewoon een beetje met die dingen heen en weer aan het testrijden dan? Wat doen ze nu in Amsterdam?
Er zijn er nu twee en die worden afgebouwd om te gaan testrijden op de HSL.
quote:
Wat ik me ook afvroeg: een tijd geleden ging ik vaak met de internationale trein (Amsterdam-Brussel), en op die intercityrijtuigen (die lelijke roze/wit/rode) stond dat ze klaar gemaakt werden voor de HSL. Maar deze V250 treinstellen zijn toch duidelijk anders. Ik vond het al een beetje vreemd dat die gewone intercitybakken 250 km/u zouden halen, maar waarom niet, dacht ik.. Gaan die nou ook op het HSL traject rijden of hoe zit het? Met een andere locomotief misschien?
Die gaan door een locomotief getrokken worden. De maximum snelheid van die dingen is 160 km/h in deze setting.
quote:
Ik stel waarschijnlijk n00bvragen, maar jullie willen ze vast wel beantwoorden

Ohja, nog 1 ding. Ik kijk dus dagelijks uit over dat rangeerterrein. Er staan daar heel vaak, wekenlang oude treinen, vaak Oost-Europees. Op bovenstaande foto zie je op de voorgrond ook een (Hongaarse?) slaaptrein staan. Dat ding staat er al tijden, en als hij straks weg is, staat er even later weer een andere. Gaan ze die opknappen en ombouwen voor NS-reizigers? Of zijn er heel andere redenen dat ze hier staan?
Die rijtuigen liggen aan de ketting na het faillissement van TTC dat de Bergland Express reed. Laatst wilden ze de rijtuigen het land uit rijden, maar op last van de curator is de trein toen omgekeerd. Het betreffen idd gehuurde Hongaarse rijtuigen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 18 mei 2009 @ 21:47:34 #140
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_69167728
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat terrein daar heet Watergraafsmeer ja
[..]

Er zijn er nu twee en die worden afgebouwd om te gaan testrijden op de HSL.
[..]

Die gaan door een locomotief getrokken worden. De maximum snelheid van die dingen is 160 km/h in deze setting.
[..]

Die rijtuigen liggen aan de ketting na het faillissement van TTC dat de Bergland Express reed. Laatst wilden ze de rijtuigen het land uit rijden, maar op last van de curator is de trein toen omgekeerd. Het betreffen idd gehuurde Hongaarse rijtuigen.
OK, duidelijk, maar dit is niet de eerste roestige trein die daar een tijd staat. Gewoon toeval?
Are these the nazis, Walter?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 mei 2009 @ 22:14:46 #141
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69169081
ja
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 18 mei 2009 @ 22:51:29 #142
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_69171124
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef Peterselieman het volgende:


Die rijtuigen liggen aan de ketting na het faillissement van TTC dat de Bergland Express reed. Laatst wilden ze de rijtuigen het land uit rijden, maar op last van de curator is de trein toen omgekeerd. Het betreffen idd gehuurde Hongaarse rijtuigen.
Tering staan die dingen nog in Nederland.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 18 mei 2009 @ 22:51:57 #143
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_69171147
Er is wel een klein stukje high speed in Het voormalige Oostblok, sinds 1977 btw

http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_nr_4
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  maandag 18 mei 2009 @ 23:13:29 #144
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69172415
Hee bork Je gelooft hetniet Binnen een week ben ik in Polen geweest en alweer terug ook
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_69172558
Leuk wat is de planning?? Moet je de oostbloklopers even op de foto zetten?
  maandag 18 mei 2009 @ 23:19:28 #146
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69172702
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef thats-me het volgende:
Leuk wat is de planning?? Moet je de oostbloklopers even op de foto zetten?
Grofweg?

Do avond de CNL/EN naar Wwa, vrijdag Wwa bekijken, za uitslapen, ontbijtje, slagje Skarzysko-Kamienna met de stoppert, za avond uit in Wwa, zondag terug
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 18 mei 2009 @ 23:23:13 #147
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_69172874
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat was altijd al zo. Alleen nu wordt er wat harder gereden
Nou ja, niet helemaal, tot 2001 zat De Vinger van de Tsaar er nog in:

http://en.wikipedia.org/wiki/Moscow–Saint_Petersburg_Railway#The_Myth_of_the_Tsar.27s_Finger
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_69173586
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Grofweg?

Do avond de CNL/EN naar Wwa, vrijdag Wwa bekijken, za uitslapen, ontbijtje, slagje Skarzysko-Kamienna met de stoppert, za avond uit in Wwa, zondag terug
Grofweg is prima voor mij .. Maar klinkt goed
  maandag 18 mei 2009 @ 23:39:05 #149
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69173678
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Aan wie zou je dat WEL overlaten dan? Duitsland?
De verkeersministers zijn meer gefixeerd op het vliegtuig dan de trein.
  maandag 18 mei 2009 @ 23:42:09 #150
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69173802
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

De verkeersministers zijn meer gefixeerd op het vliegtuig dan de trein.
Dat zijn vrouwen. En vrouwen zijn DOM. Weet iedereen. Basiskennis.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')