quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaat uit van 't slechte, kan 't altijd meevallen.
Ik heb bart al zien praten over de exit mindfuck dus ik denk dat die wel komtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:57 schreef snetje het volgende:
[..]
het idee is ingediend... of het doorgaat is nog ff afwachten
Dat 't achteraf gezien voor kijker niets opgeleverde heeft kon niemand weten, hoe hard je dat nu ook roept.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:01 schreef Espabilado het volgende:
Wat een kutopdracht was die fokdracht eigenlijk zeg.. Marielin heeft nu een dik voordeel tegenover de rest... die heeft weer een energievoorraad van hier tot tokio.... en wat heeft het de kijker of het programma opgeleverd? NIETS
Vind toch wel dat wij leuke origenele ideeen steeds aandragen, alleen jammer ze doen er zo weinig mee..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:00 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
al maakt ze er stukkies van en gooit het dan weg marielin word gekkkkk dan
Ik noem 'm ook niet kut met de bedoeling iemand de schuld er van te geven, gewoon achteraf bekeken was ie kutquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat 't achteraf gezien voor kijker niets opgeleverde heeft kon niemand weten, hoe hard je dat nu ook roept.
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Marilin is gewoon lekker verwend en volgepropt met alles wat haar hartje begeerde en de winnaars van de opdracht moesten het doen met 1 lullig saucijzenbroodjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:01 schreef Espabilado het volgende:
Wat een kutopdracht was die fokdracht eigenlijk zeg.. Marielin heeft nu een dik voordeel tegenover de rest... die heeft weer een energievoorraad van hier tot tokio.... en wat heeft het de kijker of het programma opgeleverd? NIETS
Gelukkig is de exit mindfuck wel een goed idee
Misschien gaat Marielin wel (zogenaamd) weg, en krijgt ze weer al het voordeel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, nu de mindfuck, nieuwe ronde nieuwe prijzen![]()
vind je dat marielin er van opgeknapt is dan van al die luxequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Marilin is gewoon lekker verwend en volgepropt met alles wat haar hartje begeerde en de winnaars van de opdracht moesten het doen met 1 lullig saucijzenbroodje
Maar goed, nu de mindfuck, nieuwe ronde nieuwe prijzen![]()
ik zie Eline nog wel de bunker uitlopen dan. Jeroen niet. Pim ook niet. Marielin wel als ze niks meer te roken heeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Eline praat de anderen maar vooral zichzelf moed in voor Fase III: Het kan nooit zo erg zijn wat ze met je doen en als het echt heel erg wordt kunnen we de trap op en gewoon naar boven.
Ik zie alleen Marielin weglopen, volgens mij is Eline wel sterk genoeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zie Eline nog wel de bunker uitlopen dan. Jeroen niet. Pim ook niet. Marielin wel als ze niks meer te roken heeft.
ja moet danny anders met zn credits doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie alleen Marielin weglopen, volgens mij is Eline wel sterk genoeg.
En ik vermoed dat Marielin wel tegengehouden zal worden door boven, omdat ze geld opbrengt in de finale.
Daar gingen we van uitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:12 schreef Dementor het volgende:
Het begint zo...
alle luxe die Marielin heeft gehad tot 14.00 uur. Daarna weer alles inleveren incl.sigaretten. Verder weinig. Nu wachten op duel en Fase 3quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:11 schreef JediMasterLucia het volgende:
goede avond allemaal
heb ik nog wat gemist?
wat preciesquote:
zie TTquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:11 schreef JediMasterLucia het volgende:
goede avond allemaal
heb ik nog wat gemist?
Neuh...maar het gaat Marielin alleen maar om 1 ding denk ik, hoe triest ook. Sigaretten. Zolang ze ze heeft of denkt dat ze ze weer krijgt is het goed en kan ze alles aan, als ze ze niet krijgt is er paniek, en ja, dan zie ik haar er nog wel uitgaan ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:08 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
vind je dat marielin er van opgeknapt is dan van al die luxe
Tip voor de bunker IIquote:
thanks,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
alle luxe die Marielin heeft gehad tot 14.00 uur. Daarna weer alles inleveren incl.sigaretten. Verder weinig. Nu wachten op duel en Fase 3
Ik denk Jeroen; hij heeft zich toch wel misdragen maar vooral: hij gaat niet voor de poen, dus de rest zal hem wel wegstemmen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef snetje het volgende:
[..]
nog leuker als ze Eline zouden wegstemmen ... krijgt zij inene privileges ... eens kijken hoe Marilien daarop reageerd ....
en in the picture staanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neuh...maar het gaat Marielin alleen maar om 1 ding denk ik, hoe triest ook. Sigaretten. Zolang ze ze heeft of denkt dat ze ze weer krijgt is het goed en kan ze alles aan, als ze ze niet krijgt is er paniek, en ja, dan zie ik haar er nog wel uitgaan ook.
Dat is dus echt des Marielins, ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:20 schreef K_L het volgende:
Ow Jeroen wint toch (Marielin) ........... ze dekt zich alvast in
Daarom is het een marteling...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
Dat lijkt me echt afschuwelijk, die druppels steeds
Op een gegeven moment wordt het gewoon vervelend, je kan je niet meer concentreren op iets, en je kan het niet tegenhouden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is er precies erg aan? Waardoor is 't 'martelen'?
Dacht dat de regelmatig druppel op de zelfde plek je juist knettergek maakt. Voor hoelang is dit ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:23 schreef Espabilado het volgende:niet vastgebonde vuilniszak Jeroen draait als een gek niet onregelmatig
Het is dan ook een spel, ze hebben geen top secret information of zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:23 schreef Espabilado het volgende:
niet vastgebonde vuilniszak Jeroen draait als een gek niet onregelmatig
Ah, thanxquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:25 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt het gewoon vervelend, je kan je niet meer concentreren op iets, en je kan het niet tegenhouden.
Mythbusters hebben het ook een keer gedaan, met de veronderstelling dat het niks zou zijn, maar na een tijdje kwamen ze daarop terug.
Ja, dat is ook het idee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat de regelmatig druppel op de zelfde plek je juist knettergek maakt. Voor hoelang is dit ?
Tot Jeroen's zak leeg is.quote:
Chinese Martelopdracht is Chinese Martelopdrachtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is dan ook een spel, ze hebben geen top secret information of zo.
Na een halve minuut voelt het al of haar gezicht bevroren isquote:
Da's op 2 feestjes al niet gelukt....quote:
Ja viel mij ook al op,maar ik denk zeg maar niks.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:27 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Chinese Martelopdracht is Chinese MartelopdrachtEn bij Marielin komt druppel wel elke keer op zelfde plek (de essentie van de methode)...
Bij jeroen niet
Dus:
- Marielin wordt gemarteld
- Jeroen krijgt een koude douche
NO FAIR![]()
Tsja, je moet maar vertrouwen op boven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
En als ze beiden blijven liggen, wie verteld mij dat die zakken evenvol zitten, is het gaatje even groot?
Ik ben benieuwd wat beter is... praten haalt wel je focus weg...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze moeten stil houden, de spanning gaat weg door dat gegiegel van een 7jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |