wat preciesquote:
zie TTquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:11 schreef JediMasterLucia het volgende:
goede avond allemaal
heb ik nog wat gemist?
Neuh...maar het gaat Marielin alleen maar om 1 ding denk ik, hoe triest ook. Sigaretten. Zolang ze ze heeft of denkt dat ze ze weer krijgt is het goed en kan ze alles aan, als ze ze niet krijgt is er paniek, en ja, dan zie ik haar er nog wel uitgaan ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:08 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
vind je dat marielin er van opgeknapt is dan van al die luxe
Tip voor de bunker IIquote:
thanks,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
alle luxe die Marielin heeft gehad tot 14.00 uur. Daarna weer alles inleveren incl.sigaretten. Verder weinig. Nu wachten op duel en Fase 3
Ik denk Jeroen; hij heeft zich toch wel misdragen maar vooral: hij gaat niet voor de poen, dus de rest zal hem wel wegstemmen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef snetje het volgende:
[..]
nog leuker als ze Eline zouden wegstemmen ... krijgt zij inene privileges ... eens kijken hoe Marilien daarop reageerd ....
en in the picture staanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neuh...maar het gaat Marielin alleen maar om 1 ding denk ik, hoe triest ook. Sigaretten. Zolang ze ze heeft of denkt dat ze ze weer krijgt is het goed en kan ze alles aan, als ze ze niet krijgt is er paniek, en ja, dan zie ik haar er nog wel uitgaan ook.
Dat is dus echt des Marielins, ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:20 schreef K_L het volgende:
Ow Jeroen wint toch (Marielin) ........... ze dekt zich alvast in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |