Exit mindfuckquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:42 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Het zal toch wel om een duel gaan hoop ik
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef Arn0 het volgende:
Tegen de bewoners zeggen dat er weer een fout was met de site, alle stemmen zijn ongeldig, ze moeten zelf kiezen wie er uitgaat, en niet zoals vorige keer keuze tussen 2 maar tussen iedereen. Nadat ze beslist hebben krijgt degene die eruit moet allerlei privileges ipv dat hij weg moet
Mag jeroen eigenlijk wel een beetje mee oppassen om dat zo te roepen dat hij van zeer betrouwbare bron dat heeft gehoord. Kan als laster beschouwd worden door die Han.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:52 schreef Toverheks het volgende:
Heeft hij het weer over Han Peekel, maar volgens mij heeft hij nu een produktiebedrijfje en maakt televisie dingen. zoiets.
Weet ik niet, maar als er een dagduel komt is dat toch meestal 8 uur??? nou dan moeten we 7 minuten nog wachten.quote:
nog leuker als ze Eline zouden wegstemmen ... krijgt zij inene privileges ... eens kijken hoe Marilien daarop reageerd ....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Gaat om iedereen las ik, leuke opdracht
het idee is ingediend... of het doorgaat is nog ff afwachtenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef D. het volgende:
Ik heb kennelijk iets gemist
Wanneer is die mindfuck?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof Han Peekel een oversexte bunkeroverlever serieus neemtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:53 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Mag jeroen eigenlijk wel een beetje mee oppassen om dat zo te roepen dat hij van zeer betrouwbare bron dat heeft gehoord. Kan als laster beschouwd worden door die Han.
Zou nog leuker wezen als Eline een pakje peuken kreeg, en het niet mocht delen en ze achter elkaar zou weg paffen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef snetje het volgende:
[..]
nog leuker als ze Eline zouden wegstemmen ... krijgt zij inene privileges ... eens kijken hoe Marilien daarop reageerd ....
Ow, dit komt alleen van 'onze' kant.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:57 schreef snetje het volgende:
[..]
het idee is ingediend... of het doorgaat is nog ff afwachten
Dat hoeft Han niet, zolang de rest van NL het maar doetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof Han Peekel een oversexte bunkeroverlever serieus neemt
Gaat uit van 't slechte, kan 't altijd meevallen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:59 schreef D. het volgende:
Ow, dit komt alleen van 'onze' kant.
dan gaat het vast niet door
al maakt ze er stukkies van en gooit het dan weg marielin word gekkkkk danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zou nog leuker wezen als Eline een pakje peuken kreeg, en het niet mocht delen en ze achter elkaar zou weg paffen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaat uit van 't slechte, kan 't altijd meevallen.
Ik heb bart al zien praten over de exit mindfuck dus ik denk dat die wel komtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:57 schreef snetje het volgende:
[..]
het idee is ingediend... of het doorgaat is nog ff afwachten
Dat 't achteraf gezien voor kijker niets opgeleverde heeft kon niemand weten, hoe hard je dat nu ook roept.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:01 schreef Espabilado het volgende:
Wat een kutopdracht was die fokdracht eigenlijk zeg.. Marielin heeft nu een dik voordeel tegenover de rest... die heeft weer een energievoorraad van hier tot tokio.... en wat heeft het de kijker of het programma opgeleverd? NIETS
Vind toch wel dat wij leuke origenele ideeen steeds aandragen, alleen jammer ze doen er zo weinig mee..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:00 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
al maakt ze er stukkies van en gooit het dan weg marielin word gekkkkk dan
Ik noem 'm ook niet kut met de bedoeling iemand de schuld er van te geven, gewoon achteraf bekeken was ie kutquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat 't achteraf gezien voor kijker niets opgeleverde heeft kon niemand weten, hoe hard je dat nu ook roept.
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Marilin is gewoon lekker verwend en volgepropt met alles wat haar hartje begeerde en de winnaars van de opdracht moesten het doen met 1 lullig saucijzenbroodjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:01 schreef Espabilado het volgende:
Wat een kutopdracht was die fokdracht eigenlijk zeg.. Marielin heeft nu een dik voordeel tegenover de rest... die heeft weer een energievoorraad van hier tot tokio.... en wat heeft het de kijker of het programma opgeleverd? NIETS
Gelukkig is de exit mindfuck wel een goed idee
Misschien gaat Marielin wel (zogenaamd) weg, en krijgt ze weer al het voordeel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, nu de mindfuck, nieuwe ronde nieuwe prijzen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |