Bedanktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:32 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
peter had mailtje gestuurt en schreef over marielien als ze in de camera keek (wat nog al is gebeurt ) het er BOUT uitziet
Ja, het is en blijt mijn Flopertje, ben trots op die meid, je moet het maar kunnen zoveel weg te stouwen binnen een dag, zonder blikken en blozen riep ze zelf Pim van het Toilet, hij moet haar broodjes met Ham en Ei even komen bewonderen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
heel goed je kan het ik krijg het mn vingers niet uit hoor iets positiefs
Kijken jullie ook wel eens buiten de COSquote:
Flopertjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, het is en blijt mijn Flopertje, ben trots op die meid, je moet het maar kunnen zoveel weg te stouwen binnen een dag, zonder blikken en blozen riep ze zelf Pim van het Toilet, hij moet haar broodjes met Ham en Ei even komen bewonderen.
En dan zo ongegeneerd in dat glazen potje snoep graaien, zo snel mogelijk die zakjes open scheuren (viel me mee dat ze niet steeds mmmmm erbij mompelde)
Ach moet ik nog meer opnoemen over Mijn Flopertje???
Ik had al een dementortje gedaan in mijn vorige postquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kijken jullie ook wel eens buiten de COS? Al die moeite, weet geen COS'er er vanaf
.
Je mag haar ook wel Nicoretje noemen hoor, vind ze vast niet erg, denk dat als de Bunker afgelopen is zij echt haarquote:
Ja hoor, ik kijk overalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kijken jullie ook wel eens buiten de COS? Al die moeite, weet geen COS'er er vanaf
.
tuurlijk wel als er hier ff niks getikt wordquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
ik dacht dat het ging om de uitslag wie er dan uit moest, Marielin natuurlijk, maar het ging om de opdrachtquote:
Dat is juist de mindfuckquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef bamby het volgende:
[..]
schiet dan eens op zit te poppelen hier wat er gaat komen
volgens mij stond ik, samen met jou, in de top 5 van users die in verschillende topics posten op TBOquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Ik wist niet eens over welke stemming of poll het ging, keek al op de site, maar er schijnen hier meer topics te zijn dan de COSquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat het ging om de uitslag wie er dan uit moest, Marielin natuurlijk, maar het ging om de opdracht
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De FOK!dracht - stemronde!
Wel opletten Marrije.
Ging wat mis, ik wilde zeggen, als de Bunker afgelopen is, zij echt haar die hard fans ziet staan en vooral bedankt voor de onzegelijke steun die zij van hun heeft mogen ontvangen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je mag haar ook wel Nicoretje noemen hoor, vind ze vast niet erg, denk dat als de Bunker afgelopen is zij echt haarstaan????
open jij dr welkoms topic als ze eruit gaatquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je mag haar ook wel Nicoretje noemen hoor, vind ze vast niet erg, denk dat als de Bunker afgelopen is zij echt haarstaan????
ik had karaoke gekozenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Geloof dat ik daar 24 stond, dus draag ook een steentje bijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij stond ik, samen met jou, in de top 5 van users die in verschillende topics posten op TBO
Ik weet behoorlijk wat betekenissen voor het woord bout:quote:
Het zal toch wel om een duel gaan hoop ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:41 schreef snetje het volgende:
[..]
dat zal dus Jeroen worden die eruit wordt gestemd ... Marilien wil hem sowieso weg hebben ... Pim en Eline gaan mee om zo een sterke speler kwijt te zijn ... zorgt wel voor gave beelden ja
Nou, ik dacht dat nooit iemand het mij zou vragen, Jaaaaaaaa Natuurlijk, vind dat een hele eer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:42 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
open jij dr welkoms topic als ze eruit gaat![]()
Ik stem voor! kan iemand een polletje makenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:42 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
open jij dr welkoms topic als ze eruit gaat![]()
Véél liever Pim weg dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:41 schreef snetje het volgende:
[..]
dat zal dus Jeroen worden die eruit wordt gestemd ... Marilien wil hem sowieso weg hebben ... Pim en Eline gaan mee om zo een sterke speler kwijt te zijn ... zorgt wel voor gave beelden ja
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet behoorlijk wat betekenissen voor het woord bout:
Een bout om iets mee vast te zetten, in combinatie met een moer.
Een bout draaien, poepen dus.
Een bout, om te eten.
Een bout, als in politieagent.
Een bout, als in strijkijzer.
Maar er bout uitzien ken ik niet.
Als ik moet gokken, dan gok ik dat het negatief is?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:45 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
heel goed dus of ze het vooral niet meer wou doen
kost dr credits anders
Ben je betoeterdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Véél liever Pim weg dan.
Met die andere drie hebben we tenminste nog wat actie.
Heb niet veel geduld hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:40 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Dat is juist de mindfuckZelf in de bunker denken ze al dat er iemand exit gaat
Er als shit uitzienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet behoorlijk wat betekenissen voor het woord bout:
Een bout om iets mee vast te zetten, in combinatie met een moer.
Een bout draaien, poepen dus.
Een bout, om te eten.
Een bout, als in politieagent.
Een bout, als in strijkijzer.
Maar er bout uitzien ken ik niet.
Als ik moet gokken, dan gok ik dat het negatief is?
Exit mindfuckquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:42 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Het zal toch wel om een duel gaan hoop ik
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef Arn0 het volgende:
Tegen de bewoners zeggen dat er weer een fout was met de site, alle stemmen zijn ongeldig, ze moeten zelf kiezen wie er uitgaat, en niet zoals vorige keer keuze tussen 2 maar tussen iedereen. Nadat ze beslist hebben krijgt degene die eruit moet allerlei privileges ipv dat hij weg moet
Mag jeroen eigenlijk wel een beetje mee oppassen om dat zo te roepen dat hij van zeer betrouwbare bron dat heeft gehoord. Kan als laster beschouwd worden door die Han.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:52 schreef Toverheks het volgende:
Heeft hij het weer over Han Peekel, maar volgens mij heeft hij nu een produktiebedrijfje en maakt televisie dingen. zoiets.
Weet ik niet, maar als er een dagduel komt is dat toch meestal 8 uur??? nou dan moeten we 7 minuten nog wachten.quote:
nog leuker als ze Eline zouden wegstemmen ... krijgt zij inene privileges ... eens kijken hoe Marilien daarop reageerd ....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Gaat om iedereen las ik, leuke opdracht
het idee is ingediend... of het doorgaat is nog ff afwachtenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef D. het volgende:
Ik heb kennelijk iets gemist
Wanneer is die mindfuck?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof Han Peekel een oversexte bunkeroverlever serieus neemtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:53 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Mag jeroen eigenlijk wel een beetje mee oppassen om dat zo te roepen dat hij van zeer betrouwbare bron dat heeft gehoord. Kan als laster beschouwd worden door die Han.
Zou nog leuker wezen als Eline een pakje peuken kreeg, en het niet mocht delen en ze achter elkaar zou weg paffen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef snetje het volgende:
[..]
nog leuker als ze Eline zouden wegstemmen ... krijgt zij inene privileges ... eens kijken hoe Marilien daarop reageerd ....
Ow, dit komt alleen van 'onze' kant.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:57 schreef snetje het volgende:
[..]
het idee is ingediend... of het doorgaat is nog ff afwachten
Dat hoeft Han niet, zolang de rest van NL het maar doetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof Han Peekel een oversexte bunkeroverlever serieus neemt
Gaat uit van 't slechte, kan 't altijd meevallen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:59 schreef D. het volgende:
Ow, dit komt alleen van 'onze' kant.
dan gaat het vast niet door
al maakt ze er stukkies van en gooit het dan weg marielin word gekkkkk danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zou nog leuker wezen als Eline een pakje peuken kreeg, en het niet mocht delen en ze achter elkaar zou weg paffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |