Cool, gaat dat er aan komen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mooi dat dat ter sprake komt, dan komt de exit mindfuck straks 'echter' over.
ja, ze hebben nog niet hun spullen bijeen hoeven pakken?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar sowieso het bespreken van de mogelijkheidquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten!
Jij houdt iets voor ons achterquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar sowieso het bespreken van de mogelijkheid.
Het zou mij niets verbazen als er tijdens Fase 3 iemand exit gaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef Deisyy het volgende:
volgens jeroen zou Fase III weleens met 3 mensen kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als ze van die opmerking al ondersteboven is, moet ze ook maar niet het Komentaar hier gaan lezen als ze eruit komt.
Ja, ik ben alleen maar Positief over haar, vind het een moordmeid, echt gezellig en ze heeft voor iedereen wat over, nee en zeuren, heb haar amper gehoord.
Wat betekend dan Bout.m'n streams haperen n,l heel erg en heb niet alles meegekregen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
vaak en dat ze nog vaak mag kijken in de camera en dat bart meer ff omroept BOUT misschien leert ze het dan af
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee echt niet, heb de uitslag verstuurd naar de redactie en daar ligt nu 't initiatiefquote:
jij ben lekker ons eerst gek maken en dan zeggen weet ik nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar sowieso het bespreken van de mogelijkheid.
Marielin,Marielin,Marielinquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als er tijdens Fase 3 iemand exit gaat.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:29 schreef crazygirl29 het volgende:
Lieve mensen, ik wens jullie nog veel streamplezier vanavond maar ik ga dr vantussen.
Heb weer een heerlijke familieverplichting.
liefs Daan.
wat is de uitslag?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee echt niet, heb de uitslag verstuurd naar de redactie en daar ligt nu 't initiatief.
peter had mailtje gestuurt en schreef over marielien als ze in de camera keek (wat nog al is gebeurt ) het er BOUT uitzietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat betekend dan Bout.m'n streams haperen n,l heel erg en heb niet alles meegekregen.
Welke uitslag? Ik hoop dat het besmettelijk is!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee echt niet, heb de uitslag verstuurd naar de redactie en daar ligt nu 't initiatief.
Mooi, laat ze er maar flink wat actie in gooienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als het lekker zwaar is heb ik wel iemand op het oog.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
En BOUT is negatief of positief?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:32 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
peter had mailtje gestuurt en schreef over marielien als ze in de camera keek (wat nog al is gebeurt ) het er BOUT uitziet
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De FOK!dracht - stemronde!
Wel opletten Marrije.
Uitslag waarvan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |