volgende week misschienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:16 schreef earthling39 het volgende:
[..]
daar heb je op zitten wachten?![]()
benieuwd hoelang het duurt eer deze cos vol is
whehe, zijn persoonlijke handpijpertjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:16 schreef Toverheks het volgende:
Ach, die Han Peekel toch, hoop dan met zijn eigen cavia`s en niet met die van een ander.
die man is toch hartstikke oud nu krijgt hem vast niet meer omhoogquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:16 schreef Toverheks het volgende:
Ach, die Han Peekel toch, hoop dan met zijn eigen cavia`s en niet met die van een ander.
Neuh, niet op gewachtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:16 schreef earthling39 het volgende:
[..]
daar heb je op zitten wachten?![]()
benieuwd hoelang het duurt eer deze cos vol is
dagboek tikkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:17 schreef Leandra het volgende:
Streams net weer aan, maar geen Eline in beeld, waar hangt ze uit?
Dagboekje tikken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:17 schreef Leandra het volgende:
Streams net weer aan, maar geen Eline in beeld, waar hangt ze uit?
Inhoudelijk hoorquote:
Dagboekje tikken door middel van de toetsjes op het laptopje.quote:
o gut kon je het weer niet latenquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
o gut kon je het weer niet latenjullie vervelen je écht hé?
je mag trouwens geen users afzeiken als lid van de ''crew'' dan moet je onpartijdig zijn![]()
JE KAN UT !
Ik denk dat hij zijn liefde voor Goofy iets te ver heeft doorgevoerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:20 schreef Toverheks het volgende:
Hahahaha nooit gedacht dat Han Peekel ons door de saaie uurtjes trekt met zijn dierensex en ander aanverwante bezigheden/hobby`s
Waarschijnlijk wel, en als er weer een drama komt omdat het geen eigen subforum blijft verbaast het me ook nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Volgende week is het hele subforum dicht
Of krijgen we hier nog napraattopics?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn liefde voor Goofy iets te ver heeft doorgevoerd
dan krijg je zoiets denk ik...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn liefde voor Goofy iets te ver heeft doorgevoerd
Je nog een keer bedenken kan ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb me ineens bedacht, gewoon omdat het kan
Jij kan je gelukkig wel inhoudenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
o gut kon je het weer niet latenjullie vervelen je écht hé?
je mag trouwens geen users afzeiken als lid van de ''crew'' dan moet je onpartijdig zijn![]()
JE KAN UT !
Djeez die is ranzigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]
dan krijg je zoiets denk ik...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fann die mij even gaat vertellen hoe het werkt.
Is Marielin ook bekend? Op google? Of bedoel je wat anders?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
Time for Testimonials..? Marieline bekend.. ze voelt zich beroerd...
[ afbeelding ]
Na het dagduel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:29 schreef koffieleutjuh het volgende:
dementor hoelaat komt er een brief de bunker in over fase 3 ?
op gepaste afstand.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je komt hier omdat je de Bunker volgt?
en dit is de reden waarom ik die gepaste afstand houdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fann die mij even gaat vertellen hoe het werkt.
Zou zó maar kunnen...je weet 't niet hé tegenwoordig...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is Marielin ook bekend? Op google? Of bedoel je wat anders?
Na de douche-scene welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou zó maar kunnen...je weet 't niet hé tegenwoordig...![]()
Ze hebben het best gezellig zo met elkaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:36 schreef Toverheks het volgende:
ach al is het fantasie van Jeroen, zolang hij het zelf geloofd, en hij doet tenminste zijn mond open en vermaakt ons een klein beetje
Ja, ik ook hoor, hij kan leuk vertellenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben het best gezellig zo met elkaar.
Pim zit er ook van te genieten, van de verhalen van Jeroen.
Van roestvrijstaalquote:
bedankt hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:38 schreef D. het volgende:
Voor de niet autokenners: dat is de auto van Back to the Future
Ja hij is wel de gangmaker daar. Al vind ik het hem gewoon zo af en toe ook best irritant.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben het best gezellig zo met elkaar.
Pim zit er ook van te genieten, van de verhalen van Jeroen.
voor op de streams okee moet er niet aandenken dat in echt aan te horen heel de avondquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor, hij kan leuk vertellen
Ja stoere verhalen en na een blikje of 7 bier helemaal total loss vannacht als enige. De rest was alleen aangeschoten na net zoveel drank.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:38 schreef TheBomb het volgende:
Wat een verhalen van Jeroen, maja hij houd de boel teminste nog een beetje levend.
Daarom help ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, ik vroeg me al af wat het was.
Ja heb het gezien, Zat hij te smeken om nog 1 biertje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja stoere verhalen en na een blikje of 7 bier helemaal total loss vannacht als enige. De rest was alleen aangeschoten na net zoveel drank.
Vannacht wilde hij gewoon met Eline het bed in. Maar die had daar geen trek in, en dat heeft ze hem ook duidelijk gemaakt. Ja, en toen werd hij een beetje vervelend, ook door de drank natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:41 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
Ja hij is wel de gangmaker daar. Al vind ik het hem gewoon zo af en toe ook best irritant.
Maar misschien is het gewoon zijn stemgeluid waar ik de rillingen van krijg en ook van zijn rare trekken met zijn ogen. Zoals vannacht ook dan vind ik hem gewoon een creep.
eetsequote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:48 schreef D. het volgende:
De eerste pizza zal wel ongeveer klaar zijn
Later
eet smakelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:48 schreef D. het volgende:
De eerste pizza zal wel ongeveer klaar zijn
Later
Ja drank was daar zeker de oorzaak van. Hij had van te voren al in het isoleerhok tegen zn vriendin gesproken omdat hij dus in ieder geval hoopte dat er iets zou gebeuren met Eline. Maar hij droop netjes af moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vannacht wilde hij gewoon met Eline het bed in. Maar die had daar geen trek in, en dat heeft ze hem ook duidelijk gemaakt. Ja, en toen werd hij een beetje vervelend, ook door de drank natuurlijk.
na het dagduel pas dus nog even wachtenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
Jeroen eerder: Als jullie net zoveel lullen als je typt hadden we iig een geprek.
And he's so right. De rest zit zijn tijd uit.
Kom op Bart, ik zit klaar voor fase 3.
Ik ook maar hoe laat kunnen we dat ca. verwachten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
Jeroen eerder: Als jullie net zoveel lullen als je typt hadden we iig een gesprek.
And he's so right. De rest zit zijn tijd uit.
Kom op Bart, ik zit klaar voor fase 3.
Ja eline pakte hem goed aan. En in het hokje zeggen tegen zijn vriendin dat hij niet wist waarom ze boos was op de crematie. En maar zeggen ik zit in een spel jij bent de enige waar ik van hou. Maar het is allemaal voor het spel. En toen moves maken richting eline. Hij heeft geld genoeg dus waarom hij dit zo zei snap ik nog niet. Zou dat geld teveel misschien overdreven zijn of .quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:50 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
Ja drank was daar zeker de oorzaak van. Hij had van te voren al in het isoleerhok tegen zn vriendin gesproken omdat hij dus in ieder geval hoopte dat er iets zou gebeuren met Eline. Maar hij droop netjes af moet ik zeggen.
Nou drinken kan ze dus wel hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
Het eet niet, rookt niet, zuipt niet, neukt niet en maakt geen ruzie.. is dát het geheim??
[ afbeelding ]
Ze eet wel, als ze tenminste eten kríjgt, ze zuipt als een kerel, neuken zal ze gerust wel doen maar niet daar en geen ruzie, tja, niet iedereen houdt daar vanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
Het eet niet, rookt niet, zuipt niet, neukt niet en maakt geen ruzie.. is dát het geheim??
[ afbeelding ]
En deze moest ik hebben tja ik ben nieuw he hahaha.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:54 schreef beequeen het volgende:
Ze krijgen eerst nog fanmail.![]()
Wie dat verzonnen heeft, ongezien de tyfus.
Zal ze ook niet meer doen denk ik, ze is in haar ziel getast.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef snetje het volgende:
Marilien : bout bout bout bout bout......
ik had eerder het idee dat Peter bedoelde dat ze niet zo vaak in de camera moest kijken....
Toch blijft die opmerking Marielin dwarszitten.Je kunt een hele berg complimenten krijgen, één nare opmerking er tussen en gegarandeerd dat die blijft hangen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef snetje het volgende:
Marilien : bout bout bout bout bout......
ik had eerder het idee dat Peter bedoelde dat ze niet zo vaak in de camera moest kijken....
vervelend voor drquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch blijft die opmerking Marielin dwarszitten.Je kunt een hele berg complimenten krijgen, één nare opmerking er tussen en gegarandeerd dat die blijft hangen.
Is toch een rotopmerking, nee vind dat echt heel naar voor dat meisje, vind ik nu echt heul zieligquote:
Prachtige uitlegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:23 schreef Leandra het volgende:
Waarschijnlijk wel, en als er weer een drama komt omdat het geen eigen subforum blijft verbaast het me ook niet
Van die mensen die alleen maar ergens komen als er een feestje is, dan naar binnen lopen en direct naast de tafel met de thuistap en de hapjes gaan zitten, en 3 weken later een keer binnen komen en verontwaardigd zijn dat er geen thuistap en hapjes op tafel staan, maar gewoon bier in de bijkeuken en hapjes in de koelkast
Peterquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
peter zegt zal is even marielin dr peuken door de plee spoelen gelijk geluid achter de pc das persoonlijke item nou als er morgen peuken bij de boodschappen zitten eiste ik mn deel op als ik pim was en hoppaaaaa zo door de plee ermee
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is toch een rotopmerking, nee vind dat echt heel naar voor dat meisje, vind ik nu echt heul zielig![]()
(ben benieuwd hoevaak ze het nog gaat zeggen vanavond)
Heeft ze weer sigaretten gekregen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
peter zegt zal is even marielin dr peuken door de plee spoelen gelijk geluid achter de pc das persoonlijke item nou als er morgen peuken bij de boodschappen zitten eiste ik mn deel op als ik pim was en hoppaaaaa zo door de plee ermee
Dat deed ik ook wel eens toen ik nog piepjong was en ik nog geen centjes had om sigaretten te kopen en mijn ma nog niet wist dat ik rookte. Je had me moeten zien. Asbakken afstruinen naar een stompje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
nee rookt soms stompie van oud peukje op
ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef lunareclipse het volgende:Wat heeft Marielin nou te vertellen?!
eh schrijven
Haha,ik dacht exact hetzelfdequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten!
zou wel leuk zijn onverwacht een exitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef Deisyy het volgende:
volgens jeroen zou Fase III weleens met 3 mensen kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
vaak en dat ze nog vaak mag kijken in de camera en dat bart meer ff omroept BOUT misschien leert ze het dan af
Mooi dat dat ter sprake komt, dan komt de exit mindfuck straks 'echter' overquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Komt die vandaag??quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mooi dat dat ter sprake komt, dan komt de exit mindfuck straks 'echter' over.
Cool, gaat dat er aan komen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ja, ze hebben nog niet hun spullen bijeen hoeven pakken?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar sowieso het bespreken van de mogelijkheidquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten!
Jij houdt iets voor ons achterquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar sowieso het bespreken van de mogelijkheid.
Het zou mij niets verbazen als er tijdens Fase 3 iemand exit gaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als ze van die opmerking al ondersteboven is, moet ze ook maar niet het Komentaar hier gaan lezen als ze eruit komt.
Ja, ik ben alleen maar Positief over haar, vind het een moordmeid, echt gezellig en ze heeft voor iedereen wat over, nee en zeuren, heb haar amper gehoord.
Wat betekend dan Bout.m'n streams haperen n,l heel erg en heb niet alles meegekregen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
vaak en dat ze nog vaak mag kijken in de camera en dat bart meer ff omroept BOUT misschien leert ze het dan af
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee echt niet, heb de uitslag verstuurd naar de redactie en daar ligt nu 't initiatiefquote:
jij ben lekker ons eerst gek maken en dan zeggen weet ik nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar sowieso het bespreken van de mogelijkheid.
Marielin,Marielin,Marielinquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als er tijdens Fase 3 iemand exit gaat.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:29 schreef crazygirl29 het volgende:
Lieve mensen, ik wens jullie nog veel streamplezier vanavond maar ik ga dr vantussen.
Heb weer een heerlijke familieverplichting.
liefs Daan.
wat is de uitslag?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee echt niet, heb de uitslag verstuurd naar de redactie en daar ligt nu 't initiatief.
peter had mailtje gestuurt en schreef over marielien als ze in de camera keek (wat nog al is gebeurt ) het er BOUT uitzietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat betekend dan Bout.m'n streams haperen n,l heel erg en heb niet alles meegekregen.
Welke uitslag? Ik hoop dat het besmettelijk is!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee echt niet, heb de uitslag verstuurd naar de redactie en daar ligt nu 't initiatief.
Mooi, laat ze er maar flink wat actie in gooienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als het lekker zwaar is heb ik wel iemand op het oog.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
En BOUT is negatief of positief?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:32 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
peter had mailtje gestuurt en schreef over marielien als ze in de camera keek (wat nog al is gebeurt ) het er BOUT uitziet
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De FOK!dracht - stemronde!
Wel opletten Marrije.
Uitslag waarvan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |