dan krijg je zoiets denk ik...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn liefde voor Goofy iets te ver heeft doorgevoerd
Je nog een keer bedenken kan ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb me ineens bedacht, gewoon omdat het kan
Jij kan je gelukkig wel inhoudenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
o gut kon je het weer niet latenjullie vervelen je écht hé?
je mag trouwens geen users afzeiken als lid van de ''crew'' dan moet je onpartijdig zijn![]()
JE KAN UT !
Djeez die is ranzigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]
dan krijg je zoiets denk ik...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fann die mij even gaat vertellen hoe het werkt.
Is Marielin ook bekend? Op google? Of bedoel je wat anders?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
Time for Testimonials..? Marieline bekend.. ze voelt zich beroerd...
[ afbeelding ]
Na het dagduel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:29 schreef koffieleutjuh het volgende:
dementor hoelaat komt er een brief de bunker in over fase 3 ?
op gepaste afstand.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je komt hier omdat je de Bunker volgt?
en dit is de reden waarom ik die gepaste afstand houdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fann die mij even gaat vertellen hoe het werkt.
Zou zó maar kunnen...je weet 't niet hé tegenwoordig...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is Marielin ook bekend? Op google? Of bedoel je wat anders?
Na de douche-scene welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou zó maar kunnen...je weet 't niet hé tegenwoordig...![]()
Ze hebben het best gezellig zo met elkaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:36 schreef Toverheks het volgende:
ach al is het fantasie van Jeroen, zolang hij het zelf geloofd, en hij doet tenminste zijn mond open en vermaakt ons een klein beetje
Ja, ik ook hoor, hij kan leuk vertellenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben het best gezellig zo met elkaar.
Pim zit er ook van te genieten, van de verhalen van Jeroen.
Van roestvrijstaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |