Ze eet wel, als ze tenminste eten kríjgt, ze zuipt als een kerel, neuken zal ze gerust wel doen maar niet daar en geen ruzie, tja, niet iedereen houdt daar vanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
Het eet niet, rookt niet, zuipt niet, neukt niet en maakt geen ruzie.. is dát het geheim??
[ afbeelding ]
En deze moest ik hebben tja ik ben nieuw he hahaha.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
Het eet niet, rookt niet, zuipt niet, neukt niet en maakt geen ruzie.. is dát het geheim??
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:54 schreef beequeen het volgende:
Ze krijgen eerst nog fanmail.![]()
Wie dat verzonnen heeft, ongezien de tyfus.
Zal ze ook niet meer doen denk ik, ze is in haar ziel getast.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef snetje het volgende:
Marilien : bout bout bout bout bout......
ik had eerder het idee dat Peter bedoelde dat ze niet zo vaak in de camera moest kijken....
Toch blijft die opmerking Marielin dwarszitten.Je kunt een hele berg complimenten krijgen, één nare opmerking er tussen en gegarandeerd dat die blijft hangen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef snetje het volgende:
Marilien : bout bout bout bout bout......
ik had eerder het idee dat Peter bedoelde dat ze niet zo vaak in de camera moest kijken....
vervelend voor drquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch blijft die opmerking Marielin dwarszitten.Je kunt een hele berg complimenten krijgen, één nare opmerking er tussen en gegarandeerd dat die blijft hangen.
Is toch een rotopmerking, nee vind dat echt heel naar voor dat meisje, vind ik nu echt heul zieligquote:
Prachtige uitlegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:23 schreef Leandra het volgende:
Waarschijnlijk wel, en als er weer een drama komt omdat het geen eigen subforum blijft verbaast het me ook niet
Van die mensen die alleen maar ergens komen als er een feestje is, dan naar binnen lopen en direct naast de tafel met de thuistap en de hapjes gaan zitten, en 3 weken later een keer binnen komen en verontwaardigd zijn dat er geen thuistap en hapjes op tafel staan, maar gewoon bier in de bijkeuken en hapjes in de koelkast
Peterquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
peter zegt zal is even marielin dr peuken door de plee spoelen gelijk geluid achter de pc das persoonlijke item nou als er morgen peuken bij de boodschappen zitten eiste ik mn deel op als ik pim was en hoppaaaaa zo door de plee ermee
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is toch een rotopmerking, nee vind dat echt heel naar voor dat meisje, vind ik nu echt heul zielig![]()
(ben benieuwd hoevaak ze het nog gaat zeggen vanavond)
Heeft ze weer sigaretten gekregen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
peter zegt zal is even marielin dr peuken door de plee spoelen gelijk geluid achter de pc das persoonlijke item nou als er morgen peuken bij de boodschappen zitten eiste ik mn deel op als ik pim was en hoppaaaaa zo door de plee ermee
Dat deed ik ook wel eens toen ik nog piepjong was en ik nog geen centjes had om sigaretten te kopen en mijn ma nog niet wist dat ik rookte. Je had me moeten zien. Asbakken afstruinen naar een stompje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
nee rookt soms stompie van oud peukje op
ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef lunareclipse het volgende:Wat heeft Marielin nou te vertellen?!
eh schrijven
Haha,ik dacht exact hetzelfdequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten! ik wil sigaretten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |