Gewoon deze TT aanpassen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef Prosac het volgende:
Die andere titel was leuker inderdaad. Die weer open gooien?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:36 schreef golfer het volgende:
Ik las lul. Maar aangezien de naam van Sjimz ook in de TT staat kon dat dus niet waar zijn.
Nou omdat ik Hools nooit vind kijk ik altijd naar de posthistorie van users , in dit geval van Rubber. en die was op 2 topics . Valt op zich wel mee, maar ik zag er nog een, deze.quote:
Gewoon naar beneden scrollen in de index van VBL.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef maril het volgende:
[..]
Nou omdat ik Hools nooit vind kijk ik altijd naar de posthistorie van users , in dit geval van Rubber. en die was op 2 topics . Valt op zich wel mee, maar ik zag er nog een, deze.
Maar hier bleek de titel te zijn veranderd.
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:41 schreef sjimz het volgende:
Gewoon naar beneden scrollen in de index van VBL.
Het is gewoon onvindbaar die topics onderaan, het loopt voor geen meter zo. Net als diequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef sjimz het volgende:
Oudjes kunnen moeilijk tegen verandering, ik weet het.
Maar we zitten ook met een jonge garde.
Het VBL SC topic staat ook centraal en daar gaat tegenwoordig ook 1 topic per dag doorheen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is gewoon onvindbaar die topics onderaan, het loopt voor geen meter zo. Net als diecentrale
topics. Maar je doet maar hoor, jouw feestje, fok is allang niet meer voor de users.
Tis goed sjimz.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:52 schreef sjimz het volgende:
Het VBL SC topic staat ook centraal en daar gaat tegenwoordig ook 1 topic per dag doorheen.
Dus of het daar aan ligt....
Dat zou trouwe bezoekers toch ook niet hoeven te beletten om het te vinden. Als je weet dat het onderaan staat, plaats je even een tvp en het staat in je Myat. De irritatie kan ik wel voorstellen, maar als er weinig gepost wordt en het topic staat niet centraal, is het nog lastiger te vinden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is gewoon onvindbaar die topics onderaan, het loopt voor geen meter zo. Net als diecentrale
topics. Maar je doet maar hoor, jouw feestje, fok is allang niet meer voor de users.
Zo das heftig... wel bizar dat je dan niks gehoord heb...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 07:52 schreef Againzender het volgende:
WTF, zie tussen de P2000 meldingen dat er een paar uur geleden een traumaheli naar onze buren is gevlogen
niets van gemerkt, zal toch niets ergs zijn hoop ik
wij zitten hier aan een binnenstraat, dus die heli zal aan de straatkant geland zijn. Huis is enorm geisoleerd, en er komen wel vaker heli's over hier, dus zo gek is het ook weer niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo das heftig... wel bizar dat je dan niks gehoord heb...
Ja anders kijkt de buurt zo raar naar je als je in onderbroek rondlooptquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij zitten hier aan een binnenstraat, dus die heli zal aan de straatkant geland zijn. Huis is enorm geisoleerd, en er komen wel vaker heli's over hier, dus zo gek is het ook weer niet eigenlijk.
Maar je staat raar te kijken als je opeens een heel bekend adres ziet staan
Straks maar even kijken. Eerst maar eens verder aankleden....
Er gebeuren erg veel huis-tuin-en-keuken ongelukken, dat toonde mijn overbuurvrouw laatst wel weer aan door een gecompliceerde armbreuk in haar tuin op te lopen....quote:
Gewoon plassen, ophouden is slecht voor de prostaatquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:13 schreef tong80 het volgende:
Ik durf niet meer te plassen
Er staan geen mensen meer achter me
Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:13 schreef tong80 het volgende:
Ik durf niet meer te plassen
Er staan geen mensen meer achter me
En voor de baggerklier.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon plassen, ophouden is slecht voor de prostaat
Wat ben je toch ook een goede mod he. Met die laatste zin zorg je er toch weer voor dat de mensen hier het ook stukken beter kunnen inbeelden. Top.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:55 schreef RayMania het volgende:
Toch stiekem heel gek dat een topic die zoals vroeger door de index zweeft, makkelijker te vinden is dan een topic die tegenwoordig op één vaste plaats staat. Beetje vergelijkbaar met een rollator die random in het bejaardentehuis staat, maar wel makkelijker te vinden is dan een rollator die gewoon voor de deur staat.
Dementie hè.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:00 schreef dndiek het volgende:
Ik word zo moe van elke weer dat gedoe over wel of niet centraal
Gaat dat door danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja anders kijkt de buurt zo raar naar je als je in onderbroek rondloopt
Hopelijk dat het allemaal mee valt!
ps vanavond ga ik naar amsterdam toe(de rai voor de musical Joseph
)
Het is elke keer een grafeind scrollen. Maar je zegt het zelf ook al, het is hier al zo vaak genoemd, dat mensen dat nu inmiddels toch wel door moeten hebben. En of je nou moet scrollen of ctrl+f Hools. Dat duurt volgens mij even lang.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:00 schreef dndiek het volgende:
Ik word zo moe van elke weer dat gedoe over wel of niet centraal
Ik dacht meer aan incontinentiequote:
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:10 schreef Bjoro het volgende:
Thanks !
Komt er trouwens nog een meet ten tijde van decupfinal ?
30 mei.quote:
Dan ga ik de eerste helft missen wegens amateurvoetbalverplichtingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
30 mei.
Dan zitten wij in Barcelona, dus geen Cupfinalmeet voor ons.
onze trouwdag, dus ik ga ookwat anders doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
30 mei.
Dan zitten wij in Barcelona, dus geen Cupfinalmeet voor ons.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
30 mei.
Dan zit ik in Boedapest, dus geen Cupfinalmeet voor moi.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:55 schreef RayMania het volgende:
Toch stiekem heel gek dat een topic die zoals vroeger door de index zweeft, makkelijker te vinden is dan een topic die tegenwoordig op één vaste plaats staat. Beetje vergelijkbaar met een rollator die random in het bejaardentehuis staat, maar wel makkelijker te vinden is dan een rollator die gewoon voor de deur staat.
Ga je zo dansen Diek ?quote:
30 mei sta ik op Emporium te stuiterenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:10 schreef Bjoro het volgende:
Thanks !
Komt er trouwens nog een meet ten tijde van decupfinal ?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Komen de hools ook allemaal even meepuffen![]()
hopelijk verloopt het beter dan een tijdje terug in Nederlandquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Triest iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:08 schreef Suijk het volgende:
Nou, die homo demonstratie is toch hard neergeslagen. Benieuwd of SCH vanavond gaat kijken naar het songfestival.
Ik heb helemaal niks met Brood dus ik denk dat ik toch maar een film uitkies om te kijken vanavond.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest idd
[TV-TIP] Docu. Herman Brood a.s. Zaterdag Reminder
Wil ik je Cha Cha aanbevelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met Brood dus ik denk dat ik toch maar een film uitkies om te kijken vanavond.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:17 schreef pfaf het volgende:
De rest van de maand allemaal gratis drinken op mijn kosten.
Idd. Wat is zuipen relaxt als het eigenlijk niet mag. Ik zou keihard aan mn scriptie werken en dat ga ik natuurlijk ook doen, maar nu ff niet.quote:
Schandalig die Scandinavische overheersingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef golfer het volgende:
Zo te zien kan SCH zich verder afrukken op z'n favoriete homojochie uit Noorwegen.
Die gaat dus echt wel winnen.
Nee, ik zat een film te kijken : aparte film trouwens : http://www.imdb.com/title/tt1139797/quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:53 schreef tong80 het volgende:
Bluezz je gaat toch wel kijken ?
[TV-TIP] Docu. Herman Brood a.s. Zaterdag
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik zat een film te kijken : aparte film trouwens : http://www.imdb.com/title/tt1139797/
Jij neukt niet buitenshuis.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:06 schreef Ole het volgende:
Ligt het aan mij of moet je als vrouw steeds raardere smoezen bedenken om gewoon naar je eigen huis te kunnen
Waarom doen we eigenlijk nog mee. Die finale halen lijkt/is onmogelijk. En sowieso gaat het allang niet meer om de muziek.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:03 schreef borisz het volgende:
Mogge
NL is in de halve finale 17e vd 19 geworden met 11 punten. 1 uit Denemarken en 10 uit Albanië
.
Het olifantje is geboren
Hij /zij is geboren , heb het helaas niet live meegemaakt maar het olifantje wordt zo te zien geaccepteerd door de familiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Nee, ik neuk alleen in mijn eigen huis, daar heb je gelijk in tongquote:Op zondag 17 mei 2009 04:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij neukt niet buitenshuis.
Vroeger was dat wel normaal
En waarom zenden we het eigenlijk nog uit?quote:
Noorwegen. Terecht.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:28 schreef Ole het volgende:
Wie heeft eigenlijk gewonnen bij het SF?
OK.. zal eens even joetjoepenquote:
quote:
wahahahahahahaha ooooo geweldig wat een grapquote:
Maril, we kwamen Mart vanmiddag nog tegen op station Haarlem. Kromme oude man is ie aan het worden.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:52 schreef maril het volgende:
Voor alle Heerenveen suporters een Hersi-cola
Klopt, ben Mart dit jaar ook al een paar keer tegen gekomenquote:Op zondag 17 mei 2009 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Maril, we kwamen Mart vanmiddag nog tegen op station Haarlem. Kromme oude man is ie aan het worden.
Net zoals hij helemaal niets won met Ajax en PSV inderdaad!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wahahahahahahaha ooooo geweldig wat een grap
Nou dat wordt volgend jaar dus niks met AZ...
A gossie, tja, Artrose hèquote:Op zondag 17 mei 2009 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Maril, we kwamen Mart vanmiddag nog tegen op station Haarlem. Kromme oude man is ie aan het worden.
Ik twijfelde ookquote:
ja maar dan was niet echt dankzij de goede werken van dhr. Koemanquote:Op zondag 17 mei 2009 20:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Net zoals hij helemaal niets won met Ajax en PSV inderdaad!
Gemist.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:25 schreef Bjoro het volgende:
Wij hadden vandaag een toernooi op de club met alle elftallen onderling (behalve het 1e en het 2e)
en ook hier waren we de sterkste !
De dubbel is dus binnen !
gaat mooi worden. Altijd mooi om al dat elektra en leidingen werk te zienquote:Op zondag 17 mei 2009 22:35 schreef pascalheister het volgende:
nog een kleine update met een impressie van de nieuwe keuken die in m'n woning komt
Show je keuken #2
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:38 schreef rubbereend het volgende:gefeliciteerd
daar moest natuurlijk op gedronken worden?
quote:
Subtiele manier van een vrouw om te zeggen dat ze aan de schijt is.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Subtiele manier van een vrouw om te zeggen dat ze aan de schijt is.
Vak S, achter het doel iets omhoog. Erg mooie plekkenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd SCH, waar zat je ongeveer?
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Grulez het volgende:
M'n theorie hoofdstuk was volgens mn referent fraai en elegant
Heldquote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Grulez het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Grulez het volgende:
Nou ik hoop eigenlijk wel een stukje beterquote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]je schrijft het dus net als je op FOK! schrijft
quote:Ik heb de eerste vier hoofdstukken van je scriptie gelezen. Belangrijk en prettig is dat tekst goed op papier staat. Het is een goed leesbaar stuk![]()
Ik bedoel fraai en elegantquote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou ik hoop eigenlijk wel een stukje beter
die smilie van een hij..........quote:Over mijn taalgebruik zei hij trouwens:
[..]
Lief hequote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik bedoel fraai en elegant
[..]
die smilie van een hij..........
Ze houdt van jequote:
Ik ken er wel een paar hier op Fok hoorquote:
een paar?quote:
understatementquote:
Kusje op je buikquote:Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef maril het volgende:
Mijn laatse fragminspuitje gezet, pff 6 weken lang in m'n buik.
[ afbeelding ]
goed zo!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef maril het volgende:
Mijn laatse fragminspuitje gezet, pff 6 weken lang in m'n buik.
[ afbeelding ]
Ze heeft wel 8 zwepenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef tong80 het volgende:
Maril is onze Hools heldin.
De enige die niet het keldertje van SCH in hoefde omdat SCH het niet had overleefd.
SCH ik was voor Twente dat weet je.quote:
Nou Zegquote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef SCH het volgende:
Zonder jou hebben we het ook gered tong80.
We hebben die sympathiesupporters niet nodig
Ik reageer wat laat, maar ik heb problemen met het Internet zo traag als stroop.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef Ole het volgende:
[..]
goed zo!
Gaat het verder een beetje de goede kant op?
Vangt wel beterquote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef SCH het volgende:
SM-meesteres is toch ook een beroep maril?
Ja ik heb een nieuwe heup. die oude was helemaal weg.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Maril heb je een nieuwe heup of zo?
Helemaal gemist
tsss zo is het altijd goed voor je, wel de makkelijk weg hoor tongquote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH ik was voor Twente dat weet je.
Maar ik juichde met je mee op het einde
Virtueel sprong ik in je armen
Rustig aan hoor en inderdaad kok is wel erg zwaar en nogal veel staan. Lijkt mij me voor zo iemand die het 'op de heupen heeft' (..) niet echt geschikt.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef maril het volgende:
Maar al met al ben ik bijzonder content en wil volgende week wat uurtjes gaan werken, ik heb toch nog steeds aangepast werk.
Dat wordt overigens mijn volgend doel , weer mijn oude werkzaamheden oppakken. of hetzij kok of wijkcentrabeheer, en dat laatste maakt de grootste kans, omdat kok wel erg zwaar werk is, maar goed we zullen zien.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Maril heb je een nieuwe heup of zo?
Helemaal gemist
Wesley meer een vent dan Janquote:Het sprookje tussen Yolanthe en Jan Smit lijkt over en uit. Yolanthe heeft het helemaal gehad met volkszangers, en wil nu gaan voor een echte man. De mooie Yolanthe is namelijk gesignaleerd met niemand minder dan Wesley Sneijder.
Ik kan SCH toch niet in de steek laten ?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tsss zo is het altijd goed voor je, wel de makkelijk weg hoor tong
Oh jee....het starfuckende hoertje heeft weer een andere rijke BN-er op het oog?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef Bjoro het volgende:
'Jan Smit en Yolanthe uit elkaar!'
wesley sneijder
Dan moet je niet zeggen dat je voor FC Twente bent. Dan moet je vanaf het begin voor SCH juichenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan SCH toch niet in de steek laten ?
Nee SCH wil ik niet verliezen als vriend. Dan huichel je soms.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je voor FC Twente bent. Dan moet je vanaf het begin voor SCH juichen
Ruilt Jan Yolanthe in voor Viola Holt ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee....het starfuckende hoertje heeft weer een andere rijke BN-er op het oog?
Hoewel? Submit by Djeez van Fok!? Dat is altijd wat minder betrouwbaar, wat die gek weer plaatst.
Jemig, ik had dat ook ff gemist.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef maril het volgende:
[..]
Ik reageer wat laat, maar ik heb problemen met het Internet zo traag als stroop.
Maar het gaat lekker, ik mag afbouwen met mn krukken .
Ik loop binnenshuis zonder krukken, en zonder pijn.
Dat is best lekker als je een paar jaar niet pijnloos kon lopen.
Ik heb vandaag bij de fysio keihard (lees heftig) geoefend, niet eens zo lang maar intensief geoefend en op de loopband gelopen. Ik moet nl wel opnieuw leren lopen als het waren , ik heb geforceerd (door pijn) gelopen en de spieren zijn zwak rondom mijn heup.
Maar al met al ben ik bijzonder content en wil volgende week wat uurtjes gaan werken, ik heb toch nog steeds aangepast werk.
Dat wordt overigens mijn volgend doel , weer mijn oude werkzaamheden oppakken. of hetzij kok of wijkcentrabeheer, en dat laatste maakt de grootste kans, omdat kok wel erg zwaar werk is, maar goed we zullen zien.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee SCH wil ik niet verliezen als vriend. Dan huichel je soms.
De kleine was lekker actief bezig in de buikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:51 schreef appelsientje het volgende:
Goed we gaan voor de echo naar de gynaecoloog
mooi!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De kleine was lekker actief bezig in de buik
alweer?quote:
Gaat de fusie straks toch door.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:05 schreef borisz het volgende:
Exit Fortuna
trapt hij al tweebenig?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De kleine was lekker actief bezig in de buik
kapot gemaakt, als die fusie niet zo ver was doorgedreven dan hat ToF wat meer tijd gehad om de club te reddenquote:
Volgens mij is dat al een jaar of 10 zoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:08 schreef rubbereend het volgende:
Leuk voor tong, FC Den Bosch komt op bezoek bij Nivo Sparta in de voorbereiding
Ook dat ze trainingskamp hebben?quote:
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:08 schreef rubbereend het volgende:
Leuk voor tong, FC Den Bosch komt op bezoek bij Nivo Sparta in de voorbereiding
Jaquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef SCH het volgende:
Ik zeg het niet snel: ik heb zin in RTL Boulevard
Het was zelfs een item in het NOS journaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef SCH het volgende:
Ik zeg het niet snel: ik heb zin in RTL Boulevard
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
![]()
Net m'n zus aan de telefoon. Het eerste wat ze zei: "heb je het al gehoord?"
En ik wist nog wat ze bedoelde ook...
18 wekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooi!
hoever is hij/zij nu eigenlijk?
Ik ben hem nu al aan het opvoedenquote:
Zielig voor Appeldinnetjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben hem nu al aan het opvoeden
Het schijnt dat hij me al kan horen.. dus ik zing de hele dag PSV liederen
En dan die vreselijke kluunquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:48 schreef SCH het volgende:
Nee, geen zak an. Allemaal van die inkoppertjesch.
is er dan niemand daar in Limburg die de 6 ton schuld kan ophoesten ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:05 schreef borisz het volgende:
Exit Fortuna
Ja hoor.quote:
Nee niet echt. Veels te moequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:43 schreef Bjoro het volgende:
Hallo...iedereen nog wakker ?
ik donderdag en vrijdagquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor.
Morgen en overmorgen lekker vrij.
Nederland verloedert.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:54 schreef Bjoro het volgende:
trouwens, * Bjoro start weer een potentieel juweeltje .....
[NIEUW] Koppelfoto's #1
(stroef begin, maar gaat nu een beetje lopen !)
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:14 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb al het werk van de Beatles gedownload, wat is dat toch goed
De meneer met "Jezus redt" op z'n dak ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 06:20 schreef SCH het volgende:
Wie wil er nou perse om 7.15 geinterviewd worden?
Stuur oplossingen naar SCH, Hools 1883, Fokdorp.
Fout maar je maakt nog steeds kans op de koelkast. Het heeft wel iets met een ochtendshow te maken.quote:
Per se. En jij bent journalist?quote:Op woensdag 20 mei 2009 06:20 schreef SCH het volgende:
Wie wil er nou perse om 7.15 geinterviewd worden?
Stuur oplossingen naar SCH, Hools 1883, Fokdorp.
Giel ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Fout maar je maakt nog steeds kans op de koelkast. Het heeft wel iets met een ochtendshow te maken.
Jij mag mee naar het keldertjequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jan de Hoop?
Volgens mij heb ik nog een FA-inbox.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:19 schreef borisz het volgende:
Even mijn PM box legen, die zat gewoon vol.
En dat zijn zo'n 2000 PM'squote:Inbox van RayMania (5 % gebruikt)
Is echt iets voor homo's.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:28 schreef pfaf het volgende:
Jullie gebruiken die PM's ook echt?Is er een ondergronds kinderporno netwerk actief op FOK!? Of roddelen jullie allemaal over mij ofzo?
Nee, dan ben je gewoon een loser, een rukker en een nerd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:31 schreef pfaf het volgende:
Ik heb geen seks met vrouwen, telt dat als homoseksualiteit?
Ik heb net nog twee keer SCH gepm-tquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:28 schreef pfaf het volgende:
Jullie gebruiken die PM's ook echt?Is er een ondergronds kinderporno netwerk actief op FOK!? Of roddelen jullie allemaal over mij ofzo?
Ik had er 500 ofzo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een FA-inbox.
[..]
En dat zijn zo'n 2000 PM's.
Hmmja, klinkt logisch.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon een loser, een rukker en een nerd.
Weet ik, hij stuurt ze allemaal door zodat ik ook eens PM's krijg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb net nog twee keer SCH gepm-t.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weet ik, hij stuurt ze allemaal door zodat ik ook eens PM's krijg.
Met grove fouten in de tekstquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb net nog twee keer SCH gepm-t.
Riep iemand mij?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon een loser, een rukker en een nerd.
Ik heb al 9% gebruiktquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:19 schreef borisz het volgende:
Even mijn PM box legen, die zat gewoon vol.
Ja, dus?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:16 schreef SCH het volgende:
Jij bent toch slim, aantrekkelijk en een wereldwijf?
Je verwart me nu met mn moeder, maar dat gebeurt wel vaker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent toch slim, aantrekkelijk en een wereldwijf?
Ik heb een lege box en hij staat op 35%quote:
Yups.quote:
Leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
Zo naar de Infadels in de Melkweg, mijn eerste Twitter-kaartje
Idd een kippenneuker hoeft niet te pinnen.quote:
leuke band, kwam ze op Lowlands per ongeluk tegen. Liep over het terrein en uit een kleine tent hoorde ik wat leuks. Ik loop naar binnen en er stonden rond de 80 mensen. Even geluisterd..... klonk goed, Na het optreden kwamen ze nog voor bij het hek buurten met de fans.... Nou dat bleken de Infadels te zijn. Het jaar erop stonden ze in een afgeladen volle Bravoquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
Zo naar de Infadels in de Melkweg, mijn eerste Twitter-kaartje
Ik had zoiets bij NOFX.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuke band, kwam ze op Lowlands per ongeluk tegen. Liep over het terrein en uit een kleine tent hoorde ik wat leuks. Ik loop naar binnen en er stonden rond de 80 mensen. Even geluisterd..... klonk goed, Na het optreden kwamen ze nog voor bij het hek buurten met de fans.... Nou dat bleken de Infadels te zijn. Het jaar erop stonden ze in een afgeladen volle Bravo
Ik zal morgen ff wat foto's maken van de eendquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuke band, kwam ze op Lowlands per ongeluk tegen. Liep over het terrein en uit een kleine tent hoorde ik wat leuks. Ik loop naar binnen en er stonden rond de 80 mensen. Even geluisterd..... klonk goed, Na het optreden kwamen ze nog voor bij het hek buurten met de fans.... Nou dat bleken de Infadels te zijn. Het jaar erop stonden ze in een afgeladen volle Bravo
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:57 schreef borisz het volgende:
Voor wie nog niet gestemd heeft
Fok! Gouden schoen 2008/2009: De Finale
nog 1 dag, 1 uur en 3 minuten
Leuk SCHquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:26 schreef SCH het volgende:
Infadels waren verrassend goed. Kruising tussen The Levellers, Talking Heads en nog iets, maar dat weet ik nog niet. Lekker in het zweet gedanst, voorproefje op Pinkpop.
Je eerste en tevens laatste post in Hools ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:57 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat is tong? http://www.nongnu.org/tong/
moest nog ff jureren bij de foto-onderschriften....maar nu ga ik echtquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moest nog ff jureren bij de foto-onderschriften....maar nu ga ik echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |