Gewoon deze TT aanpassen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef Prosac het volgende:
Die andere titel was leuker inderdaad. Die weer open gooien?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:36 schreef golfer het volgende:
Ik las lul. Maar aangezien de naam van Sjimz ook in de TT staat kon dat dus niet waar zijn.
Nou omdat ik Hools nooit vind kijk ik altijd naar de posthistorie van users , in dit geval van Rubber. en die was op 2 topics . Valt op zich wel mee, maar ik zag er nog een, deze.quote:
Gewoon naar beneden scrollen in de index van VBL.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef maril het volgende:
[..]
Nou omdat ik Hools nooit vind kijk ik altijd naar de posthistorie van users , in dit geval van Rubber. en die was op 2 topics . Valt op zich wel mee, maar ik zag er nog een, deze.
Maar hier bleek de titel te zijn veranderd.
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:41 schreef sjimz het volgende:
Gewoon naar beneden scrollen in de index van VBL.
Het is gewoon onvindbaar die topics onderaan, het loopt voor geen meter zo. Net als diequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef sjimz het volgende:
Oudjes kunnen moeilijk tegen verandering, ik weet het.
Maar we zitten ook met een jonge garde.
Het VBL SC topic staat ook centraal en daar gaat tegenwoordig ook 1 topic per dag doorheen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is gewoon onvindbaar die topics onderaan, het loopt voor geen meter zo. Net als diecentrale
topics. Maar je doet maar hoor, jouw feestje, fok is allang niet meer voor de users.
Tis goed sjimz.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:52 schreef sjimz het volgende:
Het VBL SC topic staat ook centraal en daar gaat tegenwoordig ook 1 topic per dag doorheen.
Dus of het daar aan ligt....
Dat zou trouwe bezoekers toch ook niet hoeven te beletten om het te vinden. Als je weet dat het onderaan staat, plaats je even een tvp en het staat in je Myat. De irritatie kan ik wel voorstellen, maar als er weinig gepost wordt en het topic staat niet centraal, is het nog lastiger te vinden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is gewoon onvindbaar die topics onderaan, het loopt voor geen meter zo. Net als diecentrale
topics. Maar je doet maar hoor, jouw feestje, fok is allang niet meer voor de users.
Zo das heftig... wel bizar dat je dan niks gehoord heb...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 07:52 schreef Againzender het volgende:
WTF, zie tussen de P2000 meldingen dat er een paar uur geleden een traumaheli naar onze buren is gevlogen
niets van gemerkt, zal toch niets ergs zijn hoop ik
wij zitten hier aan een binnenstraat, dus die heli zal aan de straatkant geland zijn. Huis is enorm geisoleerd, en er komen wel vaker heli's over hier, dus zo gek is het ook weer niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo das heftig... wel bizar dat je dan niks gehoord heb...
Ja anders kijkt de buurt zo raar naar je als je in onderbroek rondlooptquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij zitten hier aan een binnenstraat, dus die heli zal aan de straatkant geland zijn. Huis is enorm geisoleerd, en er komen wel vaker heli's over hier, dus zo gek is het ook weer niet eigenlijk.
Maar je staat raar te kijken als je opeens een heel bekend adres ziet staan
Straks maar even kijken. Eerst maar eens verder aankleden....
Er gebeuren erg veel huis-tuin-en-keuken ongelukken, dat toonde mijn overbuurvrouw laatst wel weer aan door een gecompliceerde armbreuk in haar tuin op te lopen....quote:
Gewoon plassen, ophouden is slecht voor de prostaatquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:13 schreef tong80 het volgende:
Ik durf niet meer te plassen
Er staan geen mensen meer achter me
Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:13 schreef tong80 het volgende:
Ik durf niet meer te plassen
Er staan geen mensen meer achter me
En voor de baggerklier.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon plassen, ophouden is slecht voor de prostaat
Wat ben je toch ook een goede mod he. Met die laatste zin zorg je er toch weer voor dat de mensen hier het ook stukken beter kunnen inbeelden. Top.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:55 schreef RayMania het volgende:
Toch stiekem heel gek dat een topic die zoals vroeger door de index zweeft, makkelijker te vinden is dan een topic die tegenwoordig op één vaste plaats staat. Beetje vergelijkbaar met een rollator die random in het bejaardentehuis staat, maar wel makkelijker te vinden is dan een rollator die gewoon voor de deur staat.
Dementie hè.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:00 schreef dndiek het volgende:
Ik word zo moe van elke weer dat gedoe over wel of niet centraal
Gaat dat door danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja anders kijkt de buurt zo raar naar je als je in onderbroek rondloopt
Hopelijk dat het allemaal mee valt!
ps vanavond ga ik naar amsterdam toe(de rai voor de musical Joseph
)
Het is elke keer een grafeind scrollen. Maar je zegt het zelf ook al, het is hier al zo vaak genoemd, dat mensen dat nu inmiddels toch wel door moeten hebben. En of je nou moet scrollen of ctrl+f Hools. Dat duurt volgens mij even lang.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:00 schreef dndiek het volgende:
Ik word zo moe van elke weer dat gedoe over wel of niet centraal
Ik dacht meer aan incontinentiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |