quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
En ik kwam laten zien dat wij hier in huis toch ook echt geen babietje meer hebben.
[ afbeelding ]
Vlak voor hij naar de kapper ging. Na-foto heb ik niet.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook 2 keer moet kijken bij deze foto hoor. Gek is dat toch. Soms heeft hij zoveel gezichten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]Die zou ik niet meer herkennen.
Mooi ventje.
als je er ook 1 wil van tyler ofzo..stuur je maar wat fotootjes op (mail) dan wil ik er wel 1 voor je photoshoppen hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Raissa, hoe heb je die collage gemaakt?
Dakota, ze lijkt idd ouder zo! Tyler krijgt nu haartjes
...zei de man met de wazige foto uit eigen studio...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:11 schreef joers1 het volgende:
Photoshoppen? Als ik de 3 foto's van je kind bekijk, kun je beter eerst gewoon fatsoenlijke foto's leren maken (zonder volle flits in het gezicht met rode ogen) , voor je je aan Photoshop gaat wagen![]()
klinkt vervelend.... maar het is wel een feit dat z'n 3 foto's fotografisch gewoon waardeloos zijn en dán over photoshop gaan praten maakt een beetje een maffe indruk
Nee hoor..iemand die fotografisch 3 waardeloze foto's post, maar vervolgens aanbiedt andermans foto's te bewerken met Photosahop, maakt niet echt een geloofwaardige indruk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Goh, beetje gekrenkt dat niemand op je foto reageert.
Het gaat hier om de objecten, niet om de foto technieken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:14 schreef joers1 het volgende:
[..]
Nee hoor..iemand die fotografisch 3 waardeloze foto's post, maar vervolgens aanbiedt andermans foto's te bewerken met Photosahop, maakt niet echt een geloofwaardige indruk.
Haha weer een leek dus...dat is niet vaag, dat is soft-tone fotografie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:14 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
...zei de man met de wazige foto uit eigen studio...
Nou, ik vind die van jou anders niet super mooi ofzo. De foto dan, het meisje is wel leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:14 schreef joers1 het volgende:
[..]
Nee hoor..iemand die fotografisch 3 waardeloze foto's post, maar vervolgens aanbiedt andermans foto's te bewerken met Photosahop, maakt niet echt een geloofwaardige indruk.
en die zwaar overbelichte foto's van een jongen of meisje (ik zie het niet) met ingeflitste rode ogen vind je wel mooi? ????quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nou, ik vind die van jou anders niet super mooi ofzo. De foto dan, het meisje is wel leuk.
Maar ik kan zelf geen goede foto's maken, voordat je dat straks gaat zeggen. Gaat toch om de leuk.
Schoon.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:16 schreef joers1 het volgende:
[..]
Haha weer een leek dus...dat is niet vaag, dat is soft-tone fotografie.
ik vind ze naturel leuker dan dat ik mn kind fotosoepquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:11 schreef joers1 het volgende:
Photoshoppen? Als ik de 3 foto's van je kind bekijk, kun je beter eerst gewoon fatsoenlijke foto's leren maken (zonder volle flits in het gezicht met rode ogen) , voor je je aan Photoshop gaat wagen![]()
Ja, want daar staat tenminste een kind in haar natuurlijk doen op. Zo uit het leven. Geen zorgvuldige compositie, softtone nabewerkt. En aangezien het om kinderen gaat....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:18 schreef joers1 het volgende:
[..]
en die zwaar overbelichte foto's van een jongen of meisje (ik zie het niet) met ingeflitste rode ogen vind je wel mooi? ????
het GAAT niet om de foto's het gaat om het kindje in dit topic.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:18 schreef joers1 het volgende:
[..]
en die zwaar overbelichte foto's van een jongen of meisje (ik zie het niet) met ingeflitste rode ogen vind je wel mooi? ????
nee..dan die foto's van jouquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:22 schreef DJMO het volgende:
laat jullie toch niet opnaaien jongens .. of moet ik popcorn pakken en uitdelen?
Zet je brilletje even opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:18 schreef joers1 het volgende:
[..]
ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:24 schreef Dakota het volgende:
[..]
nee..dan die foto's van jou
die compositie jeeeeeeeeeeumig
is goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dakota, ik ga je mailen, want ik snap er de ballen van. En moet aan de kook enzo.
Dus iedereen wees gewaarschuwd er komen te donker, overbelichte, rode ogen etc foto's aan.
Haha jij weet overduidelijk heel heel veel van (studio)fotografie en belichtingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarnaast, als je het zo over fotoskills hebt, plaats dan geen slecht belichte, misplaatst nabewerkte 13 in dozijn compositie.
maar hier gaat t dus niet om skills ..daar heb je een ander topic voorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:38 schreef joers1 het volgende:
[..]
Haha jij weet overduidelijk heel heel veel van (studio)fotografie en belichting.....en daarom same for U: STFU
ONtopic...alle kinderen geven over het algemeen inderdaad leuke plaatsjes. Natuurlijke omegving, studio, op straat, bi j paps of mams op schoot...overal hebben ze iets.
..die van dat kind met die natte haren??? ja klopt, die is waardeloos jaquote:
klopt..sorry, was niet persoonlijk op jou. Maar ik vond de reactie van enkele mensen beetje vreemd: mijn foto slecht belicht noemen, daar waar dat niet terecht is en die kritiek bij andere foto's veel eerder op gaat,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:43 schreef Dakota het volgende:
[..]
maa hier gaat t dus niet om skills ..daar heb je een ander topic voor
hey, kap daar eens mee..ga je eigen kind maar afzeiken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:43 schreef joers1 het volgende:
[..]
..die van dat kind met die natte haren??? ja klopt, die is waardeloos ja
nee maar DAT kind is wel mijn kind..en ZE staat er erg lollig op.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:44 schreef joers1 het volgende:
[..]
klopt..sorry, was niet persoonlijk op jou.
Precies, en ze is gewoon een knapperdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:45 schreef Dakota het volgende:
[..]
nee maar DAT kind is wel mijn kind..en ZE staat er erg lollig op.
Genog om te weten dat je je dayjob beter maar aan kan houden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:38 schreef joers1 het volgende:
[..]
Haha jij weet overduidelijk heel heel veel van (studio)fotografie en belichting
Wat loop je dan bijdehand te ouwetyfus hoeren lul met vingers.quote:ONtopic...alle kinderen geven over het algemeen inderdaad leuke plaatsjes. Natuurlijke omegving, studio, op straat, bi j paps of mams op schoot...overal hebben ze iets.
Dat zijn alle kinderen, zeker als je ze kent....;)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Precies, en ze is gewoon een knapperd![]()
*popcorn pakt
lol, echt niet alle baby's en kinderen zijn knap/leuk om te zien, believe mequote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:49 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dat zijn alle kinderen, zeker als je ze kent....;)
De hele foto is vlak. Het object springt er totaal niet uit. Daarnaast zuigt de compositie stierenballen. Fuchsia roze shirt op een limegroen ikea stoeltje op oog hoogte recht toe rechtaan geschoten, kom nou tochquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:50 schreef joers1 het volgende:
[..]
Nou, vertel me dan maar eens...wát was er slecht belicht aan mijn foto...ben erg benieuwd.....
Nee ouwetyfushoeren, lul met vingers. Maar haak lekker af, denk niet dat we veel aan je missen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:50 schreef joers1 het volgende:
als we ons gaan verlagen tot dit soort kinderachtige/puberale taalgebruik, dan haak ik af
(hoerenlul met vingers???)
alle kinderen kun je op de foto heel knap/leuk maken hoor, geloof me.....dát bedoelde ik ermee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
lol, echt niet alle baby's en kinderen zijn knap/leuk om te zien, believe me
en ik ''ken'' Dakota of haar dochter helemaal niet
ik ken heule lellike kindersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
lol, echt niet alle baby's en kinderen zijn knap/leuk om te zien, believe me
en ik ''ken'' Dakota of haar dochter helemaal niet
de mijne zekerquote:
Waarom lukt het je dan niet bij je eigen kind?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:53 schreef joers1 het volgende:
[..]
alle kinderen kun je op de foto heel knap/leuk maken hoor, geloof me.....dát bedoelde ik ermee.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:57 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Waarom lukt het je dan niet bij je eigen kind?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:57 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Waarom lukt het je dan niet bij je eigen kind?
die heeft ze van nature mijn antichristjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:01 schreef MamsX het volgende:
Joers staat gewooon voor JalOERS
En Dakota wat een prachtig staaltje amateur fotografie. PRACHTIG en die rode ogen nou dat zijn net pareltjes
toevallig kan dakota anders goed photoshoppen heeft ze met een foto van mij wel bewezenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:14 schreef joers1 het volgende:
[..]
en zelfs een dure camera is geen garantie op geweldige foto's * opa met dure camera heeftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:36 schreef Popples het volgende:
[..]
toevallig kan dakota anders goed photoshoppen heeft ze met een foto van mij wel bewezen![]()
niet iedereen heeft een dure camera.
ik kan helemaal geen foto's maken. achja zo boeiend is het toch niet hoe de foto eruit ziet. als je maar mooie momenten kunt vastleggen.
Redelijk lang, maar ik denk dat het vooral opvalt omdat het donkere wimpers zijn rond blauwe oogjes. Broerlief heeft eerder peper en zout kleurige wimpers.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:47 schreef huuphuup het volgende:
BM wat is Elodieke een schone, ik vind die getekende wenkbrauwtjes zo leuk altijd. Een lijkt het nou maar zo of heeft ze keilange wimpers?
Je gooit er zelf ook een foto in zonder op de anderen te reageren, wat verwacht je dan?quote:
Volgens mij is alles wel gezegd inmiddels.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je gooit er zelf ook een foto in zonder op de anderen te reageren, wat verwacht je dan?
Oh wacht, er is al een discussie geweest... even lezen...
Fantastisch, zeker met zo twee 'grote' kinderen die het al bewust meemaken denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, BM, mooi he, zo drie bij elkaar!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Kim een mooi grietje en wat lijken ze toch enorm op elkaar!
oeh Zenner! Dat kennen ze hier in kutklappeveen ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef Sugar het volgende:
Noli, wat een geweldige foto's van je drie geweldige kinderen!![]()
Sasha, wat ben je leuk, groot en lief!
Leuke foto's ook van Merel en Sara en van Elin, Kim, Tyler en de spruit van Jore!![]()
Maria heeft die haarspeldjes ook en ze komen gewoon van Kruidvat of Etos, zijn van zenner, denk ik.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:07 schreef huuphuup het volgende:
z0mg!!ga maar vast rennen bolleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Kim een mooi grietje en wat lijken ze toch enorm op elkaar!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
hahaha was n garpje Koot!quote:
dan vergeef ik het je. * bemoedigend schouderklopje geeft*quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha was n garpje Koot!echt heus!
nie slaan! Anders stem ik niet meer op biobabydraagdoekdinges!op de universiteit kan ik altijd oneindig stemmen op dingen
doet het ook leuk voor poll's enzo...
In photoshop, wou zelf even een overzichtje zien van klein naar groter en bedacht me toen dat het wel een goede tvp was hierquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Raissa, hoe heb je die collage gemaakt?
Dakota, ze lijkt idd ouder zo! Tyler krijgt nu haartjes
Ze waren er zelf ook best wel enthousiast overquote:
heel erg idd freecell, hij heeft alleen mijn tengere bouw en (kleur) ogenquote:
jaquote:Op zondag 17 mei 2009 20:00 schreef Linda2205 het volgende:
Wat is jouw man lekker bruin DJMO! Werktie buiten? *jaloers is*
En wat is Sten een schatje! Ziet er veel ouder uit dan zn 8maandjes, of ligt dat aan mij?
Sten is idd groot voor zijn leeftijd. Bij de vorige meting bij het cb zat hij op de bovenste lijn van de groeicurve.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:00 schreef Linda2205 het volgende:
En wat is Sten een schatje! Ziet er veel ouder uit dan zn 8maandjes, of ligt dat aan mij?
Hahahahahaquote:Op zondag 17 mei 2009 20:20 schreef MamsX het volgende:
Nee lin ik dacht ook wat ouder inderdaad.
Even een xeleste spam hoor![]()
[ afbeelding ]
Tjah als ik niet uit het stoeltje kan klimmen dan gaat het stoeltje maar mee.
stoeltjeskontquote:Op zondag 17 mei 2009 20:20 schreef MamsX het volgende:
Nee lin ik dacht ook wat ouder inderdaad.
Even een xeleste spam hoor![]()
[ afbeelding ]
Tjah als ik niet uit het stoeltje kan klimmen dan gaat het stoeltje maar mee.
[ afbeelding ]
Mama ik ga later bij de Ninja turtles, dit bevalt me wel
[ afbeelding ]
Hieperde piep HOERAAAA![]()
[ afbeelding ]
Gewoon lief
Ja! Da's waar ook!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:06 schreef m@x het volgende:
Te schattig gewoon, die Anna. En ze heeft nog voeten ookik heb haar alleen schuifelend in haar slaapzakje gezien
ja behoorlijk, vooral mama's haren en ketting zijn favorietquote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef huuphuup het volgende:
JJ!
is ie in zn trek en knuffelfase ofzo?
ben benieuwdquote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja behoorlijk, vooral mama's haren en ketting zijn favoriet![]()
ik zal morgen trouwens eens een foto inscannen van mijn dochter, ze zijn voor mij echt bijna twee druppels water ...
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:45 schreef Reinhilde het volgende:
Elin!![]()
Thomas vindt pap héél erg lekker!
[ afbeelding ]
zelfde als ik dus.. de ene keer lieflijk en de andere keer kickassquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:50 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat vingertje.
'Haar' kledingstijl is wel nogal uiteenlopend he?
Ja, die krullen zijn ook wel verrassend natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:57 schreef Sugar het volgende:
Bass-miss, niet eens eigenlijk, die opmerkingen over haar blonde koppie. Storm leidt vaak af met die krullen, daarover beginnen mensen wel altijd.![]()
Hier ookquote:
misschien is 62/68 dan een optie want t lijkt me stug dat JJ wel in 68 past en het elin nog te groot is terwijl ze zwaarder en langer is dan JJquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:32 schreef DJMO het volgende:
broekjes gaat nog wel in 62, en dan vooral die trainingsgevallen. shirtjes en jasjes heb ik al circa twee weken alleen in 68. 62 krijg ik gewoon toe moeilijk over dat eigenwijze koppie heen
ik gebruik 68 babydolls als jurjes nu..dus kan er extra lang meequote:Op woensdag 20 mei 2009 08:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier ook
68 zit vaak ook goed, maar 62 soms ook nog wel. 74 past héél soms! En soms doe ik alsof het past, want hij heeft zo'n tof truitje!
Bij t-shirts maakt de maat niet heel veel uit trouwens
Nou?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Dakota het volgende:
oja ontopic!
Dat heb ik ook, ik ben totaal niet fotogeniek maar heb daarom ook veel te weing foto's van mezelf met mijn zoontje, jammer eigenlijk!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuke foto hoor DJMO. Ik haat het om op de foto te gaan, mislukt vaak. Misschien toch eens proberen binnenkort, is wel leuk om zo'n foto te hebben natuurlijk.
wat eenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:30 schreef freecell het volgende:
Scheiding bij een baby is absoluut not done
[ afbeelding ]
hehheh niks gesnoeid, zag je die lange vlechten niet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:28 schreef Sugar het volgende:
Een buxus.Wel in de vorm van een leuke wigwam gesnoeid dan?
ik haat winx ook!quote:En 't winxbroekie (ik háát winx!) is zo'n typische fijn-voor-op-de-camping-broek!
![]()
Ja, het is vreselijk eigenlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:28 schreef Sugar het volgende:
En owlet, was jij ook zo verslaafd? Ik ga bijna op vakantie en weet nu al dat ik ze ga missen.![]()
Bij mij ook hoor, en nog steeds welquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:36 schreef owlet het volgende:
[..]
Ja, het is vreselijk eigenlijk. En volgens mij is het echt hartstikke psychologisch, maar het was echt mijn opkikkertje na vroeg opstaan en Ronja wegbrengen.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:09 schreef Sugar het volgende:
Bixister Bukt-met-de-vlechten-en-rode-veer wat waren jullie mooie indianen!![]()
Seb en Elin![]()
![]()
![]()
Van ons tripje naar Zeeland:
Bij een restaurant: Maria vervoerde Storm in een supercoole bakfiets. Ze was er helemaal wég van echt!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ons (veel te vroege!) ontbijtje
[ afbeelding ]
Meehelpen met de afwas
[ afbeelding ]
Strand!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]