quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
En ik kwam laten zien dat wij hier in huis toch ook echt geen babietje meer hebben.
[ afbeelding ]
Vlak voor hij naar de kapper ging. Na-foto heb ik niet.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook 2 keer moet kijken bij deze foto hoor. Gek is dat toch. Soms heeft hij zoveel gezichten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]Die zou ik niet meer herkennen.
Mooi ventje.
als je er ook 1 wil van tyler ofzo..stuur je maar wat fotootjes op (mail) dan wil ik er wel 1 voor je photoshoppen hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Raissa, hoe heb je die collage gemaakt?
Dakota, ze lijkt idd ouder zo! Tyler krijgt nu haartjes
...zei de man met de wazige foto uit eigen studio...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:11 schreef joers1 het volgende:
Photoshoppen? Als ik de 3 foto's van je kind bekijk, kun je beter eerst gewoon fatsoenlijke foto's leren maken (zonder volle flits in het gezicht met rode ogen) , voor je je aan Photoshop gaat wagen![]()
klinkt vervelend.... maar het is wel een feit dat z'n 3 foto's fotografisch gewoon waardeloos zijn en dán over photoshop gaan praten maakt een beetje een maffe indruk
Nee hoor..iemand die fotografisch 3 waardeloze foto's post, maar vervolgens aanbiedt andermans foto's te bewerken met Photosahop, maakt niet echt een geloofwaardige indruk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Goh, beetje gekrenkt dat niemand op je foto reageert.
Het gaat hier om de objecten, niet om de foto technieken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:14 schreef joers1 het volgende:
[..]
Nee hoor..iemand die fotografisch 3 waardeloze foto's post, maar vervolgens aanbiedt andermans foto's te bewerken met Photosahop, maakt niet echt een geloofwaardige indruk.
Haha weer een leek dus...dat is niet vaag, dat is soft-tone fotografie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:14 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
...zei de man met de wazige foto uit eigen studio...
Nou, ik vind die van jou anders niet super mooi ofzo. De foto dan, het meisje is wel leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:14 schreef joers1 het volgende:
[..]
Nee hoor..iemand die fotografisch 3 waardeloze foto's post, maar vervolgens aanbiedt andermans foto's te bewerken met Photosahop, maakt niet echt een geloofwaardige indruk.
en die zwaar overbelichte foto's van een jongen of meisje (ik zie het niet) met ingeflitste rode ogen vind je wel mooi? ????quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nou, ik vind die van jou anders niet super mooi ofzo. De foto dan, het meisje is wel leuk.
Maar ik kan zelf geen goede foto's maken, voordat je dat straks gaat zeggen. Gaat toch om de leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |