zelfde als ik dus.. de ene keer lieflijk en de andere keer kickassquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:50 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat vingertje.
'Haar' kledingstijl is wel nogal uiteenlopend he?

Ja, die krullen zijn ook wel verrassend natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:57 schreef Sugar het volgende:
Bass-miss, niet eens eigenlijk, die opmerkingen over haar blonde koppie. Storm leidt vaak af met die krullen, daarover beginnen mensen wel altijd.![]()

Hier ookquote:

misschien is 62/68 dan een optie want t lijkt me stug dat JJ wel in 68 past en het elin nog te groot is terwijl ze zwaarder en langer is dan JJquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:32 schreef DJMO het volgende:
broekjes gaat nog wel in 62, en dan vooral die trainingsgevallen. shirtjes en jasjes heb ik al circa twee weken alleen in 68. 62 krijg ik gewoon toe moeilijk over dat eigenwijze koppie heen

ik gebruik 68 babydolls als jurjes nu..dus kan er extra lang meequote:Op woensdag 20 mei 2009 08:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier ook
68 zit vaak ook goed, maar 62 soms ook nog wel. 74 past héél soms! En soms doe ik alsof het past, want hij heeft zo'n tof truitje!
Bij t-shirts maakt de maat niet heel veel uit trouwens

Nou?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Dakota het volgende:
oja ontopic!

Dat heb ik ook, ik ben totaal niet fotogeniek maar heb daarom ook veel te weing foto's van mezelf met mijn zoontje, jammer eigenlijk!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuke foto hoor DJMO. Ik haat het om op de foto te gaan, mislukt vaak. Misschien toch eens proberen binnenkort, is wel leuk om zo'n foto te hebben natuurlijk.

wat eenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:30 schreef freecell het volgende:
Scheiding bij een baby is absoluut not done
[ afbeelding ]

hehheh niks gesnoeid, zag je die lange vlechten niet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:28 schreef Sugar het volgende:
Een buxus.Wel in de vorm van een leuke wigwam gesnoeid dan?
ik haat winx ook!quote:En 't winxbroekie (ik háát winx!) is zo'n typische fijn-voor-op-de-camping-broek!
![]()

Ja, het is vreselijk eigenlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:28 schreef Sugar het volgende:
En owlet, was jij ook zo verslaafd? Ik ga bijna op vakantie en weet nu al dat ik ze ga missen.![]()

Bij mij ook hoor, en nog steeds welquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:36 schreef owlet het volgende:
[..]
Ja, het is vreselijk eigenlijk. En volgens mij is het echt hartstikke psychologisch, maar het was echt mijn opkikkertje na vroeg opstaan en Ronja wegbrengen.

quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:09 schreef Sugar het volgende:
Bixister Bukt-met-de-vlechten-en-rode-veer wat waren jullie mooie indianen!![]()
Seb en Elin![]()
![]()
![]()
Van ons tripje naar Zeeland:
Bij een restaurant: Maria vervoerde Storm in een supercoole bakfiets. Ze was er helemaal wég van echt!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ons (veel te vroege!) ontbijtje
[ afbeelding ]
Meehelpen met de afwas
[ afbeelding ]
Strand!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]