Fantastisch, zeker met zo twee 'grote' kinderen die het al bewust meemaken denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, BM, mooi he, zo drie bij elkaar!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Kim een mooi grietje en wat lijken ze toch enorm op elkaar!
oeh Zenner! Dat kennen ze hier in kutklappeveen ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef Sugar het volgende:
Noli, wat een geweldige foto's van je drie geweldige kinderen!![]()
Sasha, wat ben je leuk, groot en lief!
Leuke foto's ook van Merel en Sara en van Elin, Kim, Tyler en de spruit van Jore!![]()
Maria heeft die haarspeldjes ook en ze komen gewoon van Kruidvat of Etos, zijn van zenner, denk ik.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:07 schreef huuphuup het volgende:
z0mg!!ga maar vast rennen bolleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Kim een mooi grietje en wat lijken ze toch enorm op elkaar!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
hahaha was n garpje Koot!quote:
dan vergeef ik het je. * bemoedigend schouderklopje geeft*quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha was n garpje Koot!echt heus!
nie slaan! Anders stem ik niet meer op biobabydraagdoekdinges!op de universiteit kan ik altijd oneindig stemmen op dingen
doet het ook leuk voor poll's enzo...
In photoshop, wou zelf even een overzichtje zien van klein naar groter en bedacht me toen dat het wel een goede tvp was hierquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Raissa, hoe heb je die collage gemaakt?
Dakota, ze lijkt idd ouder zo! Tyler krijgt nu haartjes
Ze waren er zelf ook best wel enthousiast overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |