quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:50 schreef Tinkepink het volgende:Ik wilde de lapo helemaal niet. Hebben jullie mijn laatste post nog gelezen?
Alweerquote:
Ja. Enerzijds vind ik alles prima, anderzijds vind ik sporten nu wel weer een erg fysieke kennismaking.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:50 schreef Tinkepink het volgende:Ik wilde de lapo helemaal niet. Hebben jullie mijn laatste post nog gelezen?
Het gaat om de combinatiequote:
Nou de vorige was 724 volgens het linkje dat bovenin staatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
AlweerIk wil de lapo echt neit meer. WElk nummer moet het zijn?
Ja, maar......spinnen kan ik niet en jullie welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatieDat is nou net waar het hier om draait: als je genoeg sport kan je eten wat je wilt.
Dat lijkt mij ook echt heel erg leuk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, dat is toevallig! Ik wilde net een meet voorstellen. Maar eigenlijk wlde ik eerst cyclechick pm-en of die voor mijn idee te porren is.![]()
Het idee was op een zaterdag of zondagochtend (uur of 11.00) onder leiding van cc een uurtje te spinnen (beginnersles uiteraard) en daarna ergens uitgebreid te lunchen. Leek me wel een leuk idee nu we allemaal zo sportief bezig zijn.
Lang leve sporten! Ik mis het echt.. Vandaag kon ik bijvoorbeeld niet, maar morgen kan ik ook niet echt veel doen omdat ik zondag aan de Marikenloop meedoequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatieDat is nou net waar het hier om draait: als je genoeg sport kan je eten wat je wilt.
Ohquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, maar......spinnen kan ik niet en jullie wel![]()
Kun je niet fietsen dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zumba zou ik wel mee doen
Typefout, bedoeld wordt: Lapo, energievretertjequote:
Ah okee, daar had ik echt nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
een soort kruidenlikeurtje uit Mallorca
Ja! Alleen heeft z'n vlucht meer dan een half uur vertraging!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
'porrend zumba-en'?wat moet ik me daarbij voorstellen?
Nynke's laatste T!
Ik heb nog nooit gespind (hoewel, wel aan een spinnewiel, of zacht knorrend tegen de kachel /liefste). Lijkt me niks aan, stilstaand fietsen in een zaal tussen zwetende vreemden onder leiding van een schreeuwende beul, maar wie weet valt het mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Baahquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja! Alleen heeft z'n vlucht meer dan een half uur vertraging!Snap niet hoe ze dat voor elkaar krijgen op ene vlucht die maar een krap uur duurt..
Als je het te zwaar vind geef je gewoon een slinger aan de knop zodat het lichter wordt of je gaat lekker zitten als de rest staat..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou......daar heb ik moeite genoeg mee
Ik ben geen schreeuwende beulquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gespind (hoewel, wel aan een spinnewiel, of zacht knorrend tegen de kachel /liefste). Lijkt me niks aan, stilstaand fietsen in een zaal tussen zwetende vreemden onder leiding van een schreeuwende beul, maar wie weet valt het mee.
Oh ik heb het ook nog nooit gedaan hoor. Daarbij zit ik al 6 weken op mn kont zonder enige inspanning, dus conditie heb ik ook niet. En ik heb wel zwakke knieen, dus ik zal halverwege wel instorten. Maar het lijkt me gewoon leuk. En ach, wie niet wil, komt dan gewoon alleen naar de lunch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaalquote:
Dat heb ik met lopen, het gaat ZO traag dat je bijna niet vooruitkomt. Het duurt allemaal zo lang, en daarom heb ik respect voor mensen die lange afstanden kunnen lopen (rennen of wandelen)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik haat fietsen,vooral met wind enzo...
Ik haat dus ook spinnen... wat een klote sport, je wordt er gvd ontzettend moe van![]()
Daarom vind ik iedereen die spint en fietst enorme toppers!!
Ik daag je uit om de proef op de som te nemenquote:
Hahaha Ja ik had 'm alquote:
Hmpf.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik daag je uit om de proef op de som te nemen
Zullen wij dan aan de zijkant zitten met een biertjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmpf.
Als er gemeet wordt en ik kom naar de meet en er wordt vooraf gesponnen, dan kom ik je beulskwaliteiten bewonderen.
Ik mág jou welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef neen het volgende:
[..]
Zullen wij dan aan de zijkant zitten met een biertje
quote:
Van het seizoen, En je moet hem kijken echt!!!! Hij is geweldig en grappig en zielig en verrassend en echt omgwtf.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Muis!
En NEEE is het dan de laatste aflevering??
Doennnn! Je moet ook wat tissues paraat houden hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef AKnynke het volgende:
ik ga hem morgen kijken denk ik. Met chocola!
Thanks! Ik ben vandaag van mn fiets af gespoeldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik haat fietsen,vooral met wind enzo...
Ik haat dus ook spinnen... wat een klote sport, je wordt er gvd ontzettend moe van![]()
Daarom vind ik iedereen die spint en fietst enorme toppers!!
Rond een uur of vier/half vijf?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Thanks! Ik ben vandaag van mn fiets af gespoeld
Ja, we waren net de grote vrijdagmiddagfinale aan 't rijden toen begon 't te regenen. Ik had een stuk tegenwind richting 't westen dus ik dacht ik doe mn regenjas niet aan want 't wappert zo tegenwind en ik ben toch bijna klaarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Rond een uur of vier/half vijf?
You rock! En rule!![]()
Ik ga je voorbeeld volgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:48 schreef ElisaB het volgende:
Wij hebben vreselijk zitten snoepen zonet
Het was lekker
Je durft!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:18 schreef conleche het volgende:
Ik eet ook een time out koekje met sjokola
Wat heb je gesnaaid, feestbeestje van me?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:48 schreef ElisaB het volgende:
Wij hebben vreselijk zitten snoepen zonet
Het was lekker
Dat was m'n 4e al.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je durft!![]()
Hoe ver ben je inmiddels met GA?
plus nog twee glaasjes rode wijn...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:47 schreef AKnynke het volgende:
Lijstje:
O: 3 boterhammen met hagelslag
L: pancakes met jam
T: stroopwafel
D: entrecote met sla en een broodje
T: rabarber/aardbei crumble
T:ophalen van het station!
Ik weet het uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:58 schreef neen het volgende:
Verwijder dat nummer gewoon, opgelost.
ik wou dat ik het ook niet meer wist neenquote:
Ik ken nog steeds het 9-cijferige nummer van m'n eerste hardnekkige aanbidder uit m'n hoofd. Dat was zo makkelijk, volgens mij kan ik het niet eens vergeten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef neen het volgende:
Dat is de les van deze avond jongens en meisjes, leer telefoonnummers nooit uit je hoofd! Goodnight.
Haha! Ik ook en dat wist ik niet, dat ik dat nog wist.......nav je post ging ik denken en ik riedelde het zo op. En toen ik wat met die jongen had was ik 14 en 15. Grappig! (Bij mij was het trouwens geen hardnekkige aanbidder hoor. Gewoon mijn eerste liefde.)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ken nog steeds het 9-cijferige nummer van m'n eerste hardnekkige aanbidder uit m'n hoofd. Dat was zo makkelijk, volgens mij kan ik het niet eens vergeten.
Oef! Wat een leeftijdsverschil zeg!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Idd, heerlijk zonnetje! Tof, want ik ben vrij! Het is zaterdag en ik hoef niet te werken.. Das lang geleden... We hebben vandaag een groot feest van de vader van m'n vriend en diens vriendin. Hij is 60 geworden en zij 38.
Ik ben wel voor een meet, mits niet op zaterdag (zie bovenstaande) en spinning is ook niet bepaald één van m'n talenten, maar goed.
Ja, zij is dus ook maar 5,5 jaar ouder dan m'n vriend, hehe.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oef! Wat een leeftijdsverschil zeg!.
Veel plezier vandaag!.
Deel dat met ons! Wij willen natuurlijk ook weten wat leuk en effectief is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:51 schreef conleche het volgende:
Zo, ik heb echt heerlijk gesport weer! Ik weet nu eigenlijk wel precies naar welke lesjes ik moet gaan voor het beste resultaat. Zowel qua effectief als leuk.![]()
Bami ook links laten liggen, liever neem je rijst. Tip 2: genieten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:47 schreef Miss_S het volgende:
D: we gaan uiteten bij de chinees dus iemand tips? behalve dat ik geen toetje neem en ook geen alcohol
Thanksquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Bami ook links laten liggen, liever neem je rijst. Tip 2: genieten.
Hoiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:11 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. Angels en Demons was erg leuk, ze zijn redelijk dicht bij het boek gebleven en het was een verrassend positieve film! Ik vreesde dat het een "de kerk is slecht en de aanhangers dom" insteek zou hebben, maar dat was juist het tegendeel, ik zou het bijna liefdevol noemen. Dat vind ik positief, want schoppen tegen de gevestigde orde kan iedereen wel en het was heel makkelijk geweest om er zo'n film van te maken. Dus ik heb hem zelfs mijn ouders aangeraden
.
En leukste natuurlijk: mn broertje en ik die steeds zagen "hey daar ben ik ook geweest!".
Zoals je het schrijft klinkt het alsof Antonia en Salma gezellig samen met jou die films gaan kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vanavond een El Mariachi-marathon houden: El Mariachi, Desperado en Once Upon A Time In Mexico. Met Antonio Banderas
en Salma Hayek
.
Ik wil er ook nog heenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:11 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. Angels en Demons was erg leuk, ze zijn redelijk dicht bij het boek gebleven en het was een verrassend positieve film!
Als Salma Hayek hier was zouden we wel wat anders gaan doen dan films kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Zoals je het schrijft klinkt het alsof Antonia en Salma gezellig samen met jou die films gaan kijken
Dat klinkt heel gestructureerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:31 schreef Ek-Mei het volgende:
O: optimel vanille yoghurt (veel denk 400 ml) met lijnzaad en een peer (net op)
L: denk 2 boterhammen met kipfilet en komkommer
T: weet niet of er nog een t komt met late O en late L
D: wat de pot schaft op t werk
T: misschien een biertje met iets
Nu nog wel, dit is voor dat ik besluit me te vergrijpen aaan allerlei lekkers op t werkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat klinkt heel gestructureerdWeekenden zijn zooooo moeilijk met normaal eten! Vind ik dan.
Drinken ze in de film ook zoveel koffie?? Ik kan me herinneren dat ik in het boek op een gegeven moment de slappe lach kreeg van de hoeveelheid "goede kopjes espresso" die er naar binnen werden gewerkt. Het leest heerlijk weg en is ook best spannend, maar een hele goede schrijver vind ik het niet!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben er dus ook geweest en ik vond hem ook erg leuk. Ik vond DVC echt slaapverwekkend, maar Angels & Demons was top. In het begin ergerde ik me wel een beetje aan Robert Langdon met z'n "Kijk eens hoe erudiet ik ben"-attitude (hij strooide wat met weetjes, zonder dat het een functie had). Idd erg leuk om de locaties die je zelf hebt bezocht (het Pantheon, Santa Maria del Popolo, Piazza Navona etc) terug te zien in de film
.
O en die explosie was zó indrukwekkend!. Die muziek eronder ook
.
wou dat ik dan kon, ik ben vaak een losgeslagen beest en vind dat ik alles mag "omdat het weekend is"quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind weekenden niet moeilijker dan door-de-weeks, hoor. Ik eet in het weekend niet anders.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:35 schreef Miss_S het volgende:
Oja hoorde gisteren van iemand dat ze gestopt is met chips eten maar wel op een avond een pak sultana op had (niet zo'n pakje met 3 sultana's maar zo'n heel pak met een paar pakketjes van 3 sultana's)
Tja...volgens mij kan je dan beter een zak chips op eten....
Ik vind alleen de vrijdagavond en zondagochtend echt moeilijk om gezond te doen, maar dat hoeft ook niet perse van mij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind weekenden niet moeilijker dan door-de-weeks, hoor. Ik eet in het weekend niet anders.
Nee, helemaal niet zelfsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Drinken ze in de film ook zoveel koffie?? Ik kan me herinneren dat ik in het boek op een gegeven moment de slappe lach kreeg van de hoeveelheid "goede kopjes espresso" die er naar binnen werden gewerkt. Het leest heerlijk weg en is ook best spannend, maar een hele goede schrijver vind ik het niet!!
Maar ik denk dat er bij jou minder verschil tussen weekdagen en weekends. In je ritme, bedoel ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond het ook ergerlijk... Heb overigens alleen de Da Vinci Code gelezen. Dat je het toch uitleest, ookal is het het slechtste boek dat je in tijden in je handen hebt gehadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Drinken ze in de film ook zoveel koffie?? Ik kan me herinneren dat ik in het boek op een gegeven moment de slappe lach kreeg van de hoeveelheid "goede kopjes espresso" die er naar binnen werden gewerkt. Het leest heerlijk weg en is ook best spannend, maar een hele goede schrijver vind ik het niet!!
Waarom zou je in het weekend chips nemen en doordeweeks niet? Dat heeft toch niks met je ritme te maken? Ik kan me wel voorstellen dat mensen in het weekend gezonder eten, omdat ze dan meer tijd hebben om te koken, maar dat blijkt in de praktijk juist niet zo te zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik denk dat er bij jou minder verschil tussen weekdagen en weekends. In je ritme, bedoel ik.
O het had meer te maken met de verschillende instructeurs en zo, maar het lesje wat ik het meest effectief vind, is een interval-les. Dus je begint met cardio (in mijn geval steps) Dan bodyshape, meestal squats, dan weer steps, dan weer een andere spiergroep, bv je borstspieren (opdrukken of met een stang met gewichten) usw. Ten eerste blijft je hartslag zo hoog en ten tweede is het zo veel minder saai. Ik vind bodyshape nl. niks aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:38 schreef loveli het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Deel dat met ons! Wij willen natuurlijk ook weten wat leuk en effectief is.
Ik vond DVC een erg fijn boek anders en Angels & Demons ook, maar dat komt ook doordat ik in die tijd alles waarin tegen heilige huisjes werd aangeschopt geweldig vondquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond het ook ergerlijk... Heb overigens alleen de Da Vinci Code gelezen. Dat je het toch uitleest, ookal is het het slechtste boek dat je in tijden in je handen hebt gehad
Omdat ik doordeweeks geen tijd heb voor gezellig-een-film-met-een-wijntje?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou je in het weekend chips nemen en doordeweeks niet? Dat heeft toch niks met je ritme te maken? Ik kan me wel voorstellen dat mensen in het weekend gezonder eten, omdat ze dan meer tijd hebben om te koken, maar dat blijkt in de praktijk juist niet zo te zijn. Heel veel mensen staan zichzelf toe in het weekend te zondigen. Dat doe ik niet. Maar ik denk niet: o het is weekend, dus nu mag ik chips of een rosébiertje.
Dat doe ik gerust doordeweeks als ik daar zin in heb.
goed bezig op de vroege zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:48 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O: paar lepels citroenkwark (toen was ie op) en een bruine boterham gekookt ei
S: Uurtje sportschool, voornamelijk krachttraining (op warming up en cooling down na)
![]()
![]()
Ik las: "paar lepels citroenkwark op een bruine boterham gekookt ei" en ik dacht iewwwwwquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:48 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O: paar lepels citroenkwark (toen was ie op) en een bruine boterham gekookt ei
S: Uurtje sportschool, voornamelijk krachttraining (op warming up en cooling down na)
![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik niet hoefde te werken in het weekend stond ik waarschijnlijk hele zaterdagen te bakken.. Er staan nu ook cupcakes in de oven, die ik straks ga opspuiten met aardbeiencrème.
.
Bah! Nee, ik heb dat bakje even leeggelepeld toen de eieren opstondenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: "paar lepels citroenkwark op een bruine boterham gekookt ei" en ik dacht iewwwww.
Ik heb ook citroenkwark op, 225 gr.
Lijstje voor vandaag:
O: citroenkwark dus
T: handje ongezouten cashewnoten
L: twee boterhammen met pindakaas
T: appel ofzo
D: maaltijdsalade
Ik maak me trouwens wel een beetje zorgen om m'n eetlust 's avonds. Gisteravond ging ik dus uit eten. Normaal eet ik dan een hoofdgerecht en een toetje, maar nu krijg ik vaak m'n hoofdgerecht niet eens op. Heb een pepersteak gehad en een paar aardappeltjes. Normaal roer ik de salade ook nog wel aan (ondanks de vette dressing), maar ik was nu halverwege al verzadigd. Ik krijg tegenwoordig ook opmerkingen als "Wat eet je weinig zeg!" als ik uit eten ga. Maar ja, misschien komt het ook doordat ik vroeger altijd door at tot ik bomvol zat en nu niet meer.
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bah! Nee, ik heb dat bakje even leeggelepeld toen de eieren opstonden. Hoeveel is 225 gram, de helft van het bakje?
Maar dat lijstje van vandaag is toch eigenlijk ook best wel weinig?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: "paar lepels citroenkwark op een bruine boterham gekookt ei" en ik dacht iewwwww.
Lijstje voor vandaag:
Ik maak me trouwens wel een beetje zorgen om m'n eetlust 's avonds. Gisteravond ging ik dus uit eten. Normaal eet ik dan een hoofdgerecht en een toetje, maar nu krijg ik vaak m'n hoofdgerecht niet eens op. Heb een pepersteak gehad en een paar aardappeltjes. Normaal roer ik de salade ook nog wel aan (ondanks de vette dressing), maar ik was nu halverwege al verzadigd. Ik krijg tegenwoordig ook opmerkingen als "Wat eet je weinig zeg!" als ik uit eten ga. Maar ja, misschien komt het ook doordat ik vroeger altijd door at tot ik bomvol zat en nu niet meer.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
O het had meer te maken met de verschillende instructeurs en zo, maar het lesje wat ik het meest effectief vind, is een interval-les. Dus je begint met cardio (in mijn geval steps) Dan bodyshape, meestal squats, dan weer steps, dan weer een andere spiergroep, bv je borstspieren (opdrukken of met een stang met gewichten) usw. Ten eerste blijft je hartslag zo hoog en ten tweede is het zo veel minder saai. Ik vind bodyshape nl. niks aan.
ik heb in het weekend veel minder om handen, en denk dus de hele dag aan etenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou je in het weekend chips nemen en doordeweeks niet? Dat heeft toch niks met je ritme te maken? Ik kan me wel voorstellen dat mensen in het weekend gezonder eten, omdat ze dan meer tijd hebben om te koken, maar dat blijkt in de praktijk juist niet zo te zijn. Heel veel mensen staan zichzelf toe in het weekend te zondigen. Dat doe ik niet. Maar ik denk niet: o het is weekend, dus nu mag ik chips of een rosébiertje.
Dat doe ik gerust doordeweeks als ik daar zin in heb.
Da Vinci Code vond ik een van de slechtste boeken die ik afgelopen jaren gelezen heb. Maar ik heb sowieso een hekel aan mensen/boeken die gebaseerd zijn op het omlaag halen van anderen. Angels&Demons, Juvenalis en Delta vond ik wel weer heel goed. Al staat er ook grote bullshit in over natuurkundige dingenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond het ook ergerlijk... Heb overigens alleen de Da Vinci Code gelezen. Dat je het toch uitleest, ookal is het het slechtste boek dat je in tijden in je handen hebt gehad
Ik heb de andere lijstjes niet meer voor ogen van afgelopen week, maar de hoeveelheden zijn ook niet zó groot Vik. En het is nu eenmaal zo dat je lichaam went aan weinig eten. Daarom mag je ook niet té weinig eten omdat je lichaam anders in de spaarstand gaat. Weet je zeker dat je wel aan je BMR komt vandaag?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijstje voor vandaag:
Vind je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dat lijstje van vandaag is toch eigenlijk ook best wel weinig?
Ik vroeg jou gister nog wat over sport, maar heb het antwoord daarvan niet meer gezien (of misschien heb jij mijn vraag niet eens gezien?)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vind je?
Ik doe niet aan calorieën tellen en eet gewoon op vaste tijden, of ik nu trek heb of niet. Dus geen idee of ik eigs wel voldoende binnen krijg. Vergeet niet dat ik momenteel niet aan sport doe hè.
Gisteren ook nog een halve bak popcorn en een handje M&M's gehad trouwens. Dat compenseerde de karige avondmaaltijd wel weer
. Maar ik vind het op deze manier bijna zonde worden om uit eten te gaan als ik maar de helft op kan
.
Dat doe ik ook heel vaak, om precies dezelfde redenen! En ik heb nog bijna nooit een compleet hoofdgerecht + toetje gegeten, dat krijg ik nooit op. Is vast niet raar en slecht denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:26 schreef conleche het volgende:
@Vik: Ik neem heel vaak 2 voorgerechtjes in een restaurant. Vooral omdat ik op dat gedeelte van de menukaart vaker dingen zie ik lekker vind, maar ook omdat ik dan meer verschillende dingen kan proeven zonder bommetje vol te raken. Misschien een tip?
nóóiy onder de BMR gaan zitten. max. 500 kcal onder je onderhoud, maar niet als dat minder is dan je BMRquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Net even mijn BMR berekend op voedingswaarde.info en dat is 1846 calorieën. Hoeveel moet ik daaronder gaan zitten om af te vallen?(fuck, ik post hier al jaren mee en dan weet ik zoiets nóg niet
).
O sorry, niet gezien neequote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik vroeg jou gister nog wat over sport, maar heb het antwoord daarvan niet meer gezien (of misschien heb jij mijn vraag niet eens gezien?)
Kan/mag jij momenteel wel sporten? En zo ja: waarom doe je dat niet en wat vind je leuk?
Zo nee: wanneer wel en wat wil je dan gaan doen?
Begon nav dat bootcamp
Klopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:30 schreef kwakveense het volgende:
maar ik snap die site van voedingswaarde.info niet... hij neemt daarin namelijk ej activiteit mee, en dan zou het niet je BMR zijn maar je onderhoud...
er is en betere site om het te berekenen
quote:(behalve dan dat je van sporten strak wordt en van gewoon minder eten niet, natuurlijk ).
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nóóiy onder de BMR gaan zitten. max. 500 kcal onder je onderhoud, maar niet als dat minder is dan je BMR
Nou kan ik je natuurlijk allemaal redenen gaan geven waarom je zou moeten sporten behalve om een strakker/dunner lichaam te krijgen (het is namelijk goed voor je! goed tegen stress! goed voor je hart en vaatstelsel, het is fijn om een goede/gezonde lichamelijke conditie te hebben, je wordt blij van de endorfines en adrenaline en alle stofjes die aangemaakt worden! goed ook om op latere leeftijd je hersenen te beschermen tegen deterioration (wazda in NL?) en het is goed tegen hoge bloeddruk, cholestrol etc etcquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O sorry, niet gezien nee.
Ehm, ik weet niet of ik er momenteel verstandig aan doe om te sporten, aangezien ik dus nog steeds last heb van duizeligheid. Maar ja, ik denk dat ik er pas achter kom of het wel of niet kan als ik het probeer.
En waarom doe ik het niet? Om meerdere redenen eigenlijk:
1) Ik heb een grafhekel aan sporten, zoals velen hier. Ik eet liever minder dan dat ik veel eet en het er weer af sport, zoals CF.
2) Ik zit momenteel krap bij kas en veel sporten kosten geld, behalve hardlopen enzo, maar dat heb ik dus al een tijdje gedaan en ik had steeds blessures en het ging op den duur gewoon vervelen. Ik heb me voorgenomen om toch weer iets als bootcamp te gaan doen of iets anders met muziek en dansjes als ik eenmaal een inkomen en dus meer geld heb,
3) Het klinkt misschien raar, maar ik heb nu een eetpatroon waar ik aan gewend ben en waar ik me prettig bij voel. Als ik ga sporten moet ik ook weer meer gaan eten en dat vind ik een onprettig idee (ja, ik ben nogal een autist die waarde hecht aan vaste patronen). Bovendien zie ik ook niet zo goed in waarom ik erbij zou gaan sporten als ik ook gewicht verlies met minder eten (behalve dan dat je van sporten strak wordt en van gewoon minder eten niet, natuurlijk
).
Zo. En dan weet je nu ook meteen waarom je zo slecht afviel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dus ik moet gewoon 1500 calorieën per dag binnen krijgen? Christ
. Dat lukt me echt niet, hoor...
water koken, laten afkoelen, en dan met een schoon wattenschijfje gedoopt in dat gekookte water je oog schoonmaken, van buiten naar binnen (je neus) wrijvenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:41 schreef cyclechick het volgende:
Mijn oog gaat ontsteken ofzo. Precies in de ooghoek doet het heel veel zeer als je er aankomt of als ik mijn ogen dichtknijp. Het is nog niet dik of pus (yukkie) maar de huid ziet er wel rood/geirriteerd uit.
Kan ik iets doen om dit nog tegen te houden/sneller over te laten gaan?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:40 schreef Tinkepink het volgende:
Wat kan helpen om sport wel leuk te gaan vinden:
- doe niet één sport, maar meerdere dingen
- begin met iets wat je wél goed kan; succes stimuleert zoveel meer dan een failgevoel (wandelen?)
- als een bepaalde sport nu niets voor je is, probeer het dan over een half jaartje nog eens: ik vond hardlopen bijvoorbeeld nooit leuk (lees: ik had een te slechte conditie), maar nu zie ik er de lol wel van in. Maar niet meer dan één keer per week
- als je je schaamt voor een rood hoofd: bedenk je dan dat anderen waarschijnlijk net zo met zichzelf bezig zijn als jij en dat het ze waarschijnlijk niet eens opvalt dat je rood en bezweet bent (en als ze het wel zien, wat dan nog)
Niet aankomen. Alleen eventueel even schoonmaken met lauwwarm gekookt water en een watje. (van buiten naar binnen wrijven).quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:41 schreef cyclechick het volgende:
Mijn oog gaat ontsteken ofzo. Precies in de ooghoek doet het heel veel zeer als je er aankomt of als ik mijn ogen dichtknijp. Het is nog niet dik of pus (yukkie) maar de huid ziet er wel rood/geirriteerd uit.
Kan ik iets doen om dit nog tegen te houden/sneller over te laten gaan?
het is dus niet dik, maar tis ook niet IN mijn oog, maar net het hoekje wat pijn doetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet aankomen. Alleen eventueel even schoonmaken met lauwwarm gekookt water en een watje. (van buiten naar binnen wrijven).
Als het al dik is kan je bijvoorbeeld bevroren doperwten in een washandje doen en dat washandje een tijdje op je oog leggen.
Er zijn ook sporten die vergelijkbaar zijn met een vechtsport,maar waarbij je geen klappen krijgt. Misschien is dat wel iets voor jou.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat ik maar even een paar weken calorieën ga tellen om te kijken hoeveel ik nou eigenlijk binnen krijg. Want volgens mij is dat noooooooooit 1500 calorieën en als het idd zo is wat Tink zegt, dat ik daardoor zo slecht afval, dan is het wel iets om even naar te kijken.
Wat sporten betreft: dingen als (kick)boksen en karate enzo hebben me wel altijd erg leuk geleken, maar die mocht ik nooit doen, omdat ik klappen op m'n hoofd moet vermijden. En nu al helemaal met een CI in m'n hoofd.
Je hebt in veel sportscholen een variant op dit soort sporten: kickfun, kick en punch of iets dergelijks (wat moblo ook doet) daarbij ram je op een zak en niet op elkaar en is je hoofd dus altijd veiliig. Misschien is dat iets?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat ik maar even een paar weken calorieën ga tellen om te kijken hoeveel ik nou eigenlijk binnen krijg. Want volgens mij is dat noooooooooit 1500 calorieën en als het idd zo is wat Tink zegt, dat ik daardoor zo slecht afval, dan is het wel iets om even naar te kijken.
Wat sporten betreft: dingen als (kick)boksen en karate enzo hebben me wel altijd erg leuk geleken, maar die mocht ik nooit doen, omdat ik klappen op m'n hoofd moet vermijden. En nu al helemaal met een CI in m'n hoofd.
O dat klinkt wel als iets ja!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Je hebt in veel sportscholen een variant op dit soort sporten: kickfun, kick en punch of iets dergelijks (wat moblo ook doet) daarbij ram je op een zak en niet op elkaar en is je hoofd dus altijd veiliig. Misschien is dat iets?
Ik zat me bij DVC echt doooood te ergeren aan het gebrek aan kennis van Dan Brown. Hij schrijft heel luchtigjes over kunst, terwijl hij obviously op wikipedia heeft opgezocht (ofzo) hoe dat zit met die schilderijen van Da Vinci.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Da Vinci Code vond ik een van de slechtste boeken die ik afgelopen jaren gelezen heb. Maar ik heb sowieso een hekel aan mensen/boeken die gebaseerd zijn op het omlaag halen van anderen. Angels&Demons, Juvenalis en Delta vond ik wel weer heel goed. Al staat er ook grote bullshit in over natuurkundige dingen.
Laten we niet doen alsof ik zo dol op sporten benquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:34 schreef Viking84 het volgende:
1) Ik heb een grafhekel aan sporten, zoals velen hier. Ik eet liever minder dan dat ik veel eet en het er weer af sport, zoals CF.
Je weet dat je Word zo kunt instellen dat ie alles automatisch opslaat om de zoveel tijd?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:17 schreef cyclechick het volgende:
Ik zit alweer een tijdje ijverig in de bieb aan een presentatie te werken, heb denk ik alweer 10x op save gedruktDat gebeurt me niet nog een keer
![]()
That is sooo last yearquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:10 schreef Muis006 het volgende:
Cod afternoon!
Ik heb uitgeslapen, aan school gewerkt en nu luister ik Miss Kiss Kiss Bang
En straksss ga ik naar de stad. En ik heb 2 boterhammen met ei op hoera!
carry on.
aftakeling?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nou kan ik je natuurlijk allemaal redenen gaan geven waarom je zou moeten sporten behalve om een strakker/dunner lichaam te krijgen (het is namelijk goed voor je! goed tegen stress! goed voor je hart en vaatstelsel, het is fijn om een goede/gezonde lichamelijke conditie te hebben, je wordt blij van de endorfines en adrenaline en alle stofjes die aangemaakt worden! goed ook om op latere leeftijd je hersenen te beschermen tegen deterioration (wazda in NL?) en het is goed tegen hoge bloeddruk, cholestrol etc etc![]()
Oh, nu deed ik het toch
![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:14 schreef neen het volgende:
L: 4 broodjes van de bakker, superheerlijk, zo zacht als een babyhuidje tering!
L: Aaaaaaaaaaaaaight Gangstaaaahquote:
Als de nood aan de man komt ben je prima in staat om voor jezelf en je gezin te zorgen op financieel, fysiek en emotioneel gebied. Dat heb je in de pocket. Moet je ook alles tegelijk doen om je er goed bij te voelen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:26 schreef Tinkepink het volgende:![]()
![]()
![]()
Na een paar dagen huisvrouw gespeeld te hebben voel ik me zo in-en-in tevreden dat ik er van baal dat mijn eigen ambitie (en het feit dat ik vind dat een vrouw voor zichzelf moet kunnen zorgen én ik ook aan de toekomst moet denken) me zo in de weg zit. Soepjes koken, jammetjes maken, in de tuin werken... het is zo leuk
Wees blij dat je het allebei kan!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:26 schreef Tinkepink het volgende:![]()
![]()
![]()
Na een paar dagen huisvrouw gespeeld te hebben voel ik me zo in-en-in tevreden dat ik er van baal dat mijn eigen ambitie (en het feit dat ik vind dat een vrouw voor zichzelf moet kunnen zorgen én ik ook aan de toekomst moet denken) me zo in de weg zit. Soepjes koken, jammetjes maken, in de tuin werken... het is zo leuk
Toen m'n ouders laatst een weekendje weg waren heb ik echt het hele huis opgeruimdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:49 schreef Daph_ het volgende:
Ik mag in juli gaan oefenen hoe het is om op mezelf te wonen.. Mijn ouders zijn op vakantie en als het goed is werk ik fulltime dus dan gaat het hele circus draaien.. Ben benieuwd
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:52 schreef neen het volgende:
[..]
Toen m'n ouders laatst een weekendje weg waren heb ik echt het hele huis opgeruimdwtf? WTF?
Een kanon na 25 km wandelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, net terug van 25 km wandelen.
De laatste 5 zijn toch wel het zwaarst
Lijst tot nu toe:
O: Boterham met 1 tomaat, plakjes augurk, sjalotje, komkommer en achterham, sneetje mueslibrood, beschuit halvajam, groot glas optimel
S: van 8.30 tot 14.00 uur gewandeld
T's (geen L vandaag): sneetje mueslibrood, 2 sneetjes volkorenbrood met 20+ smeerkaas, gekookt ei, 2 appels, peer, mandarijn, blokje choco, 2 pepermuntjes.
Nu: een 1/2 liter Grolsch kanon en een sneetje volkoren met smeerkaas
D: kipfilet met zoetzure saus, sperzieboontjes, dop/wort en een salade
Wat is je onderhoud, dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn BMR is door mijn gewichtsverlies 400 kcal minder als voorheen (1600 nu)! zit er elke dag boven en val nog af, nou ja afvallen de laatste 2 maand een kilo ofzo maar toch.
Blijf er gewoon boven zitten, kijken wat het doet.
Aja, fuck it! mijn basale is 1240 en de rest is 1650... Dat bedoel ik...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is je onderhoud, dan?
Je moet sowieso nooit onder je basale energiebehoefte gaan zitten, natuurlijk
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Aja, fuck it! mijn basale is 1240 en de rest is 1650... Dat bedoel ik...
Ja toch?quote:
ben oudquote:
super hip!quote:
'te slim' is denk ik niet echt van toepassing, al vinden ze van wel. Dit is wat ik wel écht kan, en wilquote:Gefeli met je politiegedoe maar ben je daar niet veel te slim voor? Of ga je later specialiseren?
MoMui klinkt wat minder leukquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:28 schreef ColdFeet het volgende:
@Mo: neem je dan Motormuis als nick, in plaats van Motorbloempje?
Je wordt vast wel weer een keer geband waardoor een nieuwe nick noodzakelijk isquote:
Het zijn de oud-huisgenoten van René, dus eigenlijk hoor jij er ook niet bij te zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
René had zijn oud huisgenoten voor vanavond uitgenodigd en nu kregen we dus vannacht een mailtje van een van die mensen:
"hoi, ik ben er ook bij, en neem mijn vriendin mee."
niet even 'is het goed als ik haar ook meeneem?'
nee, gewoon: ze komt mee, PUNT, terwijl René echt niets met haar heeft, laat staan ik.
Als hij 't had gevraagd, soit, dan hadden we ook wel 'ok' gezegd, maar zomaar je vriendin / iemand anders dan jezelf uitnodigen op een feestje waarbij niet stond 'partners ook welkom' ofzo![]()
en nu heb ik d'r al geen zin meer in, eigenlijk
Volgens mij nergens. Beter ga je freelancen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:44 schreef Chicolate het volgende:
Maar waar vind je bijbanen, waarbij je mag ontwerpen (kan redelijke foto's maken en kan goed genoeg omgaan met photoshop) maar geen opleiding gevolgd hebt daarvoor?
Ik weet het zelf niet, maar je zou Sugar een PM kunnen sturen. Volgens mij heeft die een baan met precies de dingen die jij noemt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:44 schreef Chicolate het volgende:
Mja dat wel raar Moblo ... misschien ging ie er vanuit dat het toch geen probleem zou zijn?
Vraagje voor alle creatievelingen hier:
afgelopen maand moest ik een poster maken van een onderzoek. Ik heb daar al mn creativiteit in gegooid en hij is heel erg mooi geworden, volgens studiegenoten (en vind ik zelf ook eigenlijk). Maar gister vroeg er iemand: "waarom ben je eigenlijk niet iets grafisch gaan studeren" ... Nou, omdat ik graag iets wil doen waar ik slim voor moet zijn. Maar ondertussen is het wel in mn achterhoofd gaan spelen, dat ik graag iets grafisch wil gaan doen. Het liefst als bijbaan.
Maar waar vind je bijbanen, waarbij je mag ontwerpen (kan redelijke foto's maken en kan goed genoeg omgaan met photoshop) maar geen opleiding gevolgd hebt daarvoor? Ik kom op internet niet echt veel vacatures tegen voor studenten zonder 'echte' ervaring, maar het lijkt me wel heel erg leuk om hier iets mee te doen.
En hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij nergens. Beter ga je freelancen.
Misschien kun je websites gaan ontwerpen? Dat werkt freelance wel aardig als je mooie ontwerpen maakt en je kunt al snel simpele websites bouwen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:44 schreef Chicolate het volgende:
Mja dat wel raar Moblo ... misschien ging ie er vanuit dat het toch geen probleem zou zijn?
Vraagje voor alle creatievelingen hier:
afgelopen maand moest ik een poster maken van een onderzoek. Ik heb daar al mn creativiteit in gegooid en hij is heel erg mooi geworden, volgens studiegenoten (en vind ik zelf ook eigenlijk). Maar gister vroeg er iemand: "waarom ben je eigenlijk niet iets grafisch gaan studeren" ... Nou, omdat ik graag iets wil doen waar ik slim voor moet zijn. Maar ondertussen is het wel in mn achterhoofd gaan spelen, dat ik graag iets grafisch wil gaan doen. Het liefst als bijbaan.
Maar waar vind je bijbanen, waarbij je mag ontwerpen (kan redelijke foto's maken en kan goed genoeg omgaan met photoshop) maar geen opleiding gevolgd hebt daarvoor? Ik kom op internet niet echt veel vacatures tegen voor studenten zonder 'echte' ervaring, maar het lijkt me wel heel erg leuk om hier iets mee te doen.
Moet je daarvoor om kunnen gaan met PHP oid?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef SiTu het volgende:
[..]
Misschien kun je websites gaan ontwerpen? Dat werkt freelance wel aardig als je mooie ontwerpen maakt en je kunt al snel simpele websites bouwen.
Ik was ermee begonnen, maar toen kreeg ik het 's avonds te druk en had ik opeens een bijbaantje. Maar ik vond het zelf wel dusdanig leuk dat ik het deze zomer weer oppak
juh...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
@Mo: ik zou me er niet te druk om makenLeuk juist, vriendin-van-vriend beter leren kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal zo eens mn lijstje tot nu toe maken!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi!![]()
Ik ben weer wezen Zumba-en, vanochtend om 9 uur!Op zaterdag nog wel, ik sta te kijken van mezelf
![]()
Ennnn ik heb een nieuw jurkje, van el H&M! Nais en cheap, en hij is nog best flatteus ook!Ik heb met foto's maken (in de badkamer ja, daar is tenminste een spiegel
) ook eens een zijaanzicht genomen, dan zien jullie waar mn vetjes zitten
(buik en bips), al moet er rekening mee gehouden worden dat de jurk nog best flatteert dus
Goed zo, zo vroeg (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal zo eens mn lijstje tot nu toe maken!
) al sporten! En je ziet er leuk uit
. Jurkje is hetzelfde model als mijn jurkje
.
Eten weer op (kreeg weer bijna mond bord niet leeg), maar eens verder met foto's/proefjes.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ik heb geen piccasquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merci Uniekzels!
Muis: piccas?En wat de shmook is een boekweit kussen
![]()
En jaaa Chico ik dacht al dat ie hetzelfde was!En wel goed eten he! *stopt thermometer in de mond en maakt thee met honing*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:37 schreef P.F het volgende:Ooooh wat prinsessig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me likey mucho.
Verder heb ik er geen kaas van gegeten of het té zou zijn![]()
Maar ik vind hem wel erg mooi
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
5 1/2 uur maar dat is incl. kopje koffie in cafe, even sms'en, wat eten etzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef sigme het volgende:
Mooie jurken hoor.
Uniekhoorn, hoe lang heb je gedaan over 25km wandelen, en was het leuk / gezellig / mooi / slopend?
Precies wat ik dacht, Maria is een schoonheidquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:14 schreef Tinkepink het volgende:
En Maria: Wat heb jij eigenlijk een mooi figuur.Stevig en rond! Ik weet eerlijk gezegd niet zeker of jij eer echt mooier op wordt als je (veel) slanker bent.
Aawquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:14 schreef Tinkepink het volgende:
En Maria: Wat heb jij eigenlijk een mooi figuur.Stevig en rond! Ik weet eerlijk gezegd niet zeker of jij eer echt mooier op wordt als je (veel) slanker bent.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:37 schreef P.F het volgende:Ik vind hem echt leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat je mooi en hij kan imho ook als galajurk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Hihi ik ben niet ziek, voel me juist heel erg lekker, maar thee met honing gaat er altijd wel inquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
En wel goed eten he! *stopt thermometer in de mond en maakt thee met honing*
truste schatquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Weltrusten lieve slankies !! Morgen gaat de wekker weer om 4.45, even uitgebreid douchen enzo... Heerijk
beetje chique oorbellen zilver met een steentjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
Staat je goed PF. Wat voor sierraden ed. doe je om/aan? Met een pittig () detail staat de jurk je nog beter
Oh leuk, allemaal kledingruil binnen het topicquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:17 schreef P.F het volgende:
is de jurk van loveli he! Kan hier alleen niet echt computeren, ben bij de ouders van de BF en hier is amper bereik..
Ik kijk niet bang, ik heb geen make up op en een oververhit hoofd
wat een boten zeg! Wat voor maat heb je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:30 schreef Muis006 het volgende:
Speciaal voor Maria pics van de schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker subtielquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:58 schreef AKnynke het volgende:
wat een boten zeg! Wat voor maat heb je?
oh, ik ga nu zometeen GA kijken...het ijs staat al bijna klaar!
38.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ach, die olietankers van mij zijn nog dubbel zo groot!
Dat is ook nodig, anders waai je omquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ach, die olietankers van mij zijn nog dubbel zo groot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |