Nee, helemaal niet zelfsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Drinken ze in de film ook zoveel koffie?? Ik kan me herinneren dat ik in het boek op een gegeven moment de slappe lach kreeg van de hoeveelheid "goede kopjes espresso" die er naar binnen werden gewerkt. Het leest heerlijk weg en is ook best spannend, maar een hele goede schrijver vind ik het niet!!
Maar ik denk dat er bij jou minder verschil tussen weekdagen en weekends. In je ritme, bedoel ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind weekenden niet moeilijker dan door-de-weeks, hoor. Ik eet in het weekend niet anders.
Ik vond het ook ergerlijk... Heb overigens alleen de Da Vinci Code gelezen. Dat je het toch uitleest, ookal is het het slechtste boek dat je in tijden in je handen hebt gehadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Drinken ze in de film ook zoveel koffie?? Ik kan me herinneren dat ik in het boek op een gegeven moment de slappe lach kreeg van de hoeveelheid "goede kopjes espresso" die er naar binnen werden gewerkt. Het leest heerlijk weg en is ook best spannend, maar een hele goede schrijver vind ik het niet!!
Waarom zou je in het weekend chips nemen en doordeweeks niet? Dat heeft toch niks met je ritme te maken? Ik kan me wel voorstellen dat mensen in het weekend gezonder eten, omdat ze dan meer tijd hebben om te koken, maar dat blijkt in de praktijk juist niet zo te zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik denk dat er bij jou minder verschil tussen weekdagen en weekends. In je ritme, bedoel ik.
O het had meer te maken met de verschillende instructeurs en zo, maar het lesje wat ik het meest effectief vind, is een interval-les. Dus je begint met cardio (in mijn geval steps) Dan bodyshape, meestal squats, dan weer steps, dan weer een andere spiergroep, bv je borstspieren (opdrukken of met een stang met gewichten) usw. Ten eerste blijft je hartslag zo hoog en ten tweede is het zo veel minder saai. Ik vind bodyshape nl. niks aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:38 schreef loveli het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Deel dat met ons! Wij willen natuurlijk ook weten wat leuk en effectief is.
Ik vond DVC een erg fijn boek anders en Angels & Demons ook, maar dat komt ook doordat ik in die tijd alles waarin tegen heilige huisjes werd aangeschopt geweldig vondquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond het ook ergerlijk... Heb overigens alleen de Da Vinci Code gelezen. Dat je het toch uitleest, ookal is het het slechtste boek dat je in tijden in je handen hebt gehad
Omdat ik doordeweeks geen tijd heb voor gezellig-een-film-met-een-wijntje?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou je in het weekend chips nemen en doordeweeks niet? Dat heeft toch niks met je ritme te maken? Ik kan me wel voorstellen dat mensen in het weekend gezonder eten, omdat ze dan meer tijd hebben om te koken, maar dat blijkt in de praktijk juist niet zo te zijn. Heel veel mensen staan zichzelf toe in het weekend te zondigen. Dat doe ik niet. Maar ik denk niet: o het is weekend, dus nu mag ik chips of een rosébiertje.
Dat doe ik gerust doordeweeks als ik daar zin in heb.
goed bezig op de vroege zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:48 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O: paar lepels citroenkwark (toen was ie op) en een bruine boterham gekookt ei
S: Uurtje sportschool, voornamelijk krachttraining (op warming up en cooling down na)
![]()
![]()
Ik las: "paar lepels citroenkwark op een bruine boterham gekookt ei" en ik dacht iewwwwwquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:48 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O: paar lepels citroenkwark (toen was ie op) en een bruine boterham gekookt ei
S: Uurtje sportschool, voornamelijk krachttraining (op warming up en cooling down na)
![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik niet hoefde te werken in het weekend stond ik waarschijnlijk hele zaterdagen te bakken.. Er staan nu ook cupcakes in de oven, die ik straks ga opspuiten met aardbeiencrème.
.
Bah! Nee, ik heb dat bakje even leeggelepeld toen de eieren opstondenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: "paar lepels citroenkwark op een bruine boterham gekookt ei" en ik dacht iewwwww.
Ik heb ook citroenkwark op, 225 gr.
Lijstje voor vandaag:
O: citroenkwark dus
T: handje ongezouten cashewnoten
L: twee boterhammen met pindakaas
T: appel ofzo
D: maaltijdsalade
Ik maak me trouwens wel een beetje zorgen om m'n eetlust 's avonds. Gisteravond ging ik dus uit eten. Normaal eet ik dan een hoofdgerecht en een toetje, maar nu krijg ik vaak m'n hoofdgerecht niet eens op. Heb een pepersteak gehad en een paar aardappeltjes. Normaal roer ik de salade ook nog wel aan (ondanks de vette dressing), maar ik was nu halverwege al verzadigd. Ik krijg tegenwoordig ook opmerkingen als "Wat eet je weinig zeg!" als ik uit eten ga. Maar ja, misschien komt het ook doordat ik vroeger altijd door at tot ik bomvol zat en nu niet meer.
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bah! Nee, ik heb dat bakje even leeggelepeld toen de eieren opstonden. Hoeveel is 225 gram, de helft van het bakje?
Maar dat lijstje van vandaag is toch eigenlijk ook best wel weinig?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: "paar lepels citroenkwark op een bruine boterham gekookt ei" en ik dacht iewwwww.
Ik heb ook citroenkwark op, 225 gr.
Lijstje voor vandaag:
O: citroenkwark dus
T: handje ongezouten cashewnoten
L: twee boterhammen met pindakaas
T: appel ofzo
D: maaltijdsalade
Ik maak me trouwens wel een beetje zorgen om m'n eetlust 's avonds. Gisteravond ging ik dus uit eten. Normaal eet ik dan een hoofdgerecht en een toetje, maar nu krijg ik vaak m'n hoofdgerecht niet eens op. Heb een pepersteak gehad en een paar aardappeltjes. Normaal roer ik de salade ook nog wel aan (ondanks de vette dressing), maar ik was nu halverwege al verzadigd. Ik krijg tegenwoordig ook opmerkingen als "Wat eet je weinig zeg!" als ik uit eten ga. Maar ja, misschien komt het ook doordat ik vroeger altijd door at tot ik bomvol zat en nu niet meer.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
O het had meer te maken met de verschillende instructeurs en zo, maar het lesje wat ik het meest effectief vind, is een interval-les. Dus je begint met cardio (in mijn geval steps) Dan bodyshape, meestal squats, dan weer steps, dan weer een andere spiergroep, bv je borstspieren (opdrukken of met een stang met gewichten) usw. Ten eerste blijft je hartslag zo hoog en ten tweede is het zo veel minder saai. Ik vind bodyshape nl. niks aan.
ik heb in het weekend veel minder om handen, en denk dus de hele dag aan etenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou je in het weekend chips nemen en doordeweeks niet? Dat heeft toch niks met je ritme te maken? Ik kan me wel voorstellen dat mensen in het weekend gezonder eten, omdat ze dan meer tijd hebben om te koken, maar dat blijkt in de praktijk juist niet zo te zijn. Heel veel mensen staan zichzelf toe in het weekend te zondigen. Dat doe ik niet. Maar ik denk niet: o het is weekend, dus nu mag ik chips of een rosébiertje.
Dat doe ik gerust doordeweeks als ik daar zin in heb.
Da Vinci Code vond ik een van de slechtste boeken die ik afgelopen jaren gelezen heb. Maar ik heb sowieso een hekel aan mensen/boeken die gebaseerd zijn op het omlaag halen van anderen. Angels&Demons, Juvenalis en Delta vond ik wel weer heel goed. Al staat er ook grote bullshit in over natuurkundige dingenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond het ook ergerlijk... Heb overigens alleen de Da Vinci Code gelezen. Dat je het toch uitleest, ookal is het het slechtste boek dat je in tijden in je handen hebt gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |