quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:50 schreef Tinkepink het volgende:Ik wilde de lapo helemaal niet. Hebben jullie mijn laatste post nog gelezen?
Alweerquote:
Ja. Enerzijds vind ik alles prima, anderzijds vind ik sporten nu wel weer een erg fysieke kennismaking.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:50 schreef Tinkepink het volgende:Ik wilde de lapo helemaal niet. Hebben jullie mijn laatste post nog gelezen?
Het gaat om de combinatiequote:
Nou de vorige was 724 volgens het linkje dat bovenin staatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
AlweerIk wil de lapo echt neit meer. WElk nummer moet het zijn?
Ja, maar......spinnen kan ik niet en jullie welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatieDat is nou net waar het hier om draait: als je genoeg sport kan je eten wat je wilt.
Dat lijkt mij ook echt heel erg leuk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, dat is toevallig! Ik wilde net een meet voorstellen. Maar eigenlijk wlde ik eerst cyclechick pm-en of die voor mijn idee te porren is.![]()
Het idee was op een zaterdag of zondagochtend (uur of 11.00) onder leiding van cc een uurtje te spinnen (beginnersles uiteraard) en daarna ergens uitgebreid te lunchen. Leek me wel een leuk idee nu we allemaal zo sportief bezig zijn.
Lang leve sporten! Ik mis het echt.. Vandaag kon ik bijvoorbeeld niet, maar morgen kan ik ook niet echt veel doen omdat ik zondag aan de Marikenloop meedoequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatieDat is nou net waar het hier om draait: als je genoeg sport kan je eten wat je wilt.
Ohquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, maar......spinnen kan ik niet en jullie wel![]()
Kun je niet fietsen dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zumba zou ik wel mee doen
Typefout, bedoeld wordt: Lapo, energievretertjequote:
Ah okee, daar had ik echt nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
een soort kruidenlikeurtje uit Mallorca
Ja! Alleen heeft z'n vlucht meer dan een half uur vertraging!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
'porrend zumba-en'?wat moet ik me daarbij voorstellen?
Nynke's laatste T!
Ik heb nog nooit gespind (hoewel, wel aan een spinnewiel, of zacht knorrend tegen de kachel /liefste). Lijkt me niks aan, stilstaand fietsen in een zaal tussen zwetende vreemden onder leiding van een schreeuwende beul, maar wie weet valt het mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Baahquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja! Alleen heeft z'n vlucht meer dan een half uur vertraging!Snap niet hoe ze dat voor elkaar krijgen op ene vlucht die maar een krap uur duurt..
Als je het te zwaar vind geef je gewoon een slinger aan de knop zodat het lichter wordt of je gaat lekker zitten als de rest staat..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou......daar heb ik moeite genoeg mee
Ik ben geen schreeuwende beulquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gespind (hoewel, wel aan een spinnewiel, of zacht knorrend tegen de kachel /liefste). Lijkt me niks aan, stilstaand fietsen in een zaal tussen zwetende vreemden onder leiding van een schreeuwende beul, maar wie weet valt het mee.
Oh ik heb het ook nog nooit gedaan hoor. Daarbij zit ik al 6 weken op mn kont zonder enige inspanning, dus conditie heb ik ook niet. En ik heb wel zwakke knieen, dus ik zal halverwege wel instorten. Maar het lijkt me gewoon leuk. En ach, wie niet wil, komt dan gewoon alleen naar de lunch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaalquote:
Dat heb ik met lopen, het gaat ZO traag dat je bijna niet vooruitkomt. Het duurt allemaal zo lang, en daarom heb ik respect voor mensen die lange afstanden kunnen lopen (rennen of wandelen)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik haat fietsen,vooral met wind enzo...
Ik haat dus ook spinnen... wat een klote sport, je wordt er gvd ontzettend moe van![]()
Daarom vind ik iedereen die spint en fietst enorme toppers!!
Ik daag je uit om de proef op de som te nemenquote:
Hahaha Ja ik had 'm alquote:
Hmpf.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik daag je uit om de proef op de som te nemen
Zullen wij dan aan de zijkant zitten met een biertjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmpf.
Als er gemeet wordt en ik kom naar de meet en er wordt vooraf gesponnen, dan kom ik je beulskwaliteiten bewonderen.
Ik mág jou welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef neen het volgende:
[..]
Zullen wij dan aan de zijkant zitten met een biertje
quote:
Van het seizoen, En je moet hem kijken echt!!!! Hij is geweldig en grappig en zielig en verrassend en echt omgwtf.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Muis!
En NEEE is het dan de laatste aflevering??
Doennnn! Je moet ook wat tissues paraat houden hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef AKnynke het volgende:
ik ga hem morgen kijken denk ik. Met chocola!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |