quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:50 schreef Tinkepink het volgende:Ik wilde de lapo helemaal niet. Hebben jullie mijn laatste post nog gelezen?
Alweerquote:
Ja. Enerzijds vind ik alles prima, anderzijds vind ik sporten nu wel weer een erg fysieke kennismaking.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:50 schreef Tinkepink het volgende:Ik wilde de lapo helemaal niet. Hebben jullie mijn laatste post nog gelezen?
Het gaat om de combinatiequote:
Nou de vorige was 724 volgens het linkje dat bovenin staatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
AlweerIk wil de lapo echt neit meer. WElk nummer moet het zijn?
Ja, maar......spinnen kan ik niet en jullie welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatieDat is nou net waar het hier om draait: als je genoeg sport kan je eten wat je wilt.
Dat lijkt mij ook echt heel erg leuk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, dat is toevallig! Ik wilde net een meet voorstellen. Maar eigenlijk wlde ik eerst cyclechick pm-en of die voor mijn idee te porren is.![]()
Het idee was op een zaterdag of zondagochtend (uur of 11.00) onder leiding van cc een uurtje te spinnen (beginnersles uiteraard) en daarna ergens uitgebreid te lunchen. Leek me wel een leuk idee nu we allemaal zo sportief bezig zijn.
Lang leve sporten! Ik mis het echt.. Vandaag kon ik bijvoorbeeld niet, maar morgen kan ik ook niet echt veel doen omdat ik zondag aan de Marikenloop meedoequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatieDat is nou net waar het hier om draait: als je genoeg sport kan je eten wat je wilt.
Ohquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, maar......spinnen kan ik niet en jullie wel![]()
Kun je niet fietsen dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zumba zou ik wel mee doen
Typefout, bedoeld wordt: Lapo, energievretertjequote:
Ah okee, daar had ik echt nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
een soort kruidenlikeurtje uit Mallorca
Ja! Alleen heeft z'n vlucht meer dan een half uur vertraging!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
'porrend zumba-en'?wat moet ik me daarbij voorstellen?
Nynke's laatste T!
Ik heb nog nooit gespind (hoewel, wel aan een spinnewiel, of zacht knorrend tegen de kachel /liefste). Lijkt me niks aan, stilstaand fietsen in een zaal tussen zwetende vreemden onder leiding van een schreeuwende beul, maar wie weet valt het mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Baahquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja! Alleen heeft z'n vlucht meer dan een half uur vertraging!Snap niet hoe ze dat voor elkaar krijgen op ene vlucht die maar een krap uur duurt..
Als je het te zwaar vind geef je gewoon een slinger aan de knop zodat het lichter wordt of je gaat lekker zitten als de rest staat..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou......daar heb ik moeite genoeg mee
Ik ben geen schreeuwende beulquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gespind (hoewel, wel aan een spinnewiel, of zacht knorrend tegen de kachel /liefste). Lijkt me niks aan, stilstaand fietsen in een zaal tussen zwetende vreemden onder leiding van een schreeuwende beul, maar wie weet valt het mee.
Oh ik heb het ook nog nooit gedaan hoor. Daarbij zit ik al 6 weken op mn kont zonder enige inspanning, dus conditie heb ik ook niet. En ik heb wel zwakke knieen, dus ik zal halverwege wel instorten. Maar het lijkt me gewoon leuk. En ach, wie niet wil, komt dan gewoon alleen naar de lunch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaalquote:
Dat heb ik met lopen, het gaat ZO traag dat je bijna niet vooruitkomt. Het duurt allemaal zo lang, en daarom heb ik respect voor mensen die lange afstanden kunnen lopen (rennen of wandelen)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik haat fietsen,vooral met wind enzo...
Ik haat dus ook spinnen... wat een klote sport, je wordt er gvd ontzettend moe van![]()
Daarom vind ik iedereen die spint en fietst enorme toppers!!
Ik daag je uit om de proef op de som te nemenquote:
Hahaha Ja ik had 'm alquote:
Hmpf.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik daag je uit om de proef op de som te nemen
Zullen wij dan aan de zijkant zitten met een biertjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmpf.
Als er gemeet wordt en ik kom naar de meet en er wordt vooraf gesponnen, dan kom ik je beulskwaliteiten bewonderen.
Ik mág jou welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef neen het volgende:
[..]
Zullen wij dan aan de zijkant zitten met een biertje
quote:
Van het seizoen, En je moet hem kijken echt!!!! Hij is geweldig en grappig en zielig en verrassend en echt omgwtf.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Muis!
En NEEE is het dan de laatste aflevering??
Doennnn! Je moet ook wat tissues paraat houden hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef AKnynke het volgende:
ik ga hem morgen kijken denk ik. Met chocola!
Thanks! Ik ben vandaag van mn fiets af gespoeldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik haat fietsen,vooral met wind enzo...
Ik haat dus ook spinnen... wat een klote sport, je wordt er gvd ontzettend moe van![]()
Daarom vind ik iedereen die spint en fietst enorme toppers!!
Rond een uur of vier/half vijf?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Thanks! Ik ben vandaag van mn fiets af gespoeld
Ja, we waren net de grote vrijdagmiddagfinale aan 't rijden toen begon 't te regenen. Ik had een stuk tegenwind richting 't westen dus ik dacht ik doe mn regenjas niet aan want 't wappert zo tegenwind en ik ben toch bijna klaarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Rond een uur of vier/half vijf?
You rock! En rule!![]()
Ik ga je voorbeeld volgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:48 schreef ElisaB het volgende:
Wij hebben vreselijk zitten snoepen zonet
Het was lekker
Je durft!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:18 schreef conleche het volgende:
Ik eet ook een time out koekje met sjokola
Wat heb je gesnaaid, feestbeestje van me?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:48 schreef ElisaB het volgende:
Wij hebben vreselijk zitten snoepen zonet
Het was lekker
Dat was m'n 4e al.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je durft!![]()
Hoe ver ben je inmiddels met GA?
plus nog twee glaasjes rode wijn...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:47 schreef AKnynke het volgende:
Lijstje:
O: 3 boterhammen met hagelslag
L: pancakes met jam
T: stroopwafel
D: entrecote met sla en een broodje
T: rabarber/aardbei crumble
T:ophalen van het station!
Ik weet het uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:58 schreef neen het volgende:
Verwijder dat nummer gewoon, opgelost.
ik wou dat ik het ook niet meer wist neenquote:
Ik ken nog steeds het 9-cijferige nummer van m'n eerste hardnekkige aanbidder uit m'n hoofd. Dat was zo makkelijk, volgens mij kan ik het niet eens vergeten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef neen het volgende:
Dat is de les van deze avond jongens en meisjes, leer telefoonnummers nooit uit je hoofd! Goodnight.
Haha! Ik ook en dat wist ik niet, dat ik dat nog wist.......nav je post ging ik denken en ik riedelde het zo op. En toen ik wat met die jongen had was ik 14 en 15. Grappig! (Bij mij was het trouwens geen hardnekkige aanbidder hoor. Gewoon mijn eerste liefde.)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ken nog steeds het 9-cijferige nummer van m'n eerste hardnekkige aanbidder uit m'n hoofd. Dat was zo makkelijk, volgens mij kan ik het niet eens vergeten.
Oef! Wat een leeftijdsverschil zeg!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Idd, heerlijk zonnetje! Tof, want ik ben vrij! Het is zaterdag en ik hoef niet te werken.. Das lang geleden... We hebben vandaag een groot feest van de vader van m'n vriend en diens vriendin. Hij is 60 geworden en zij 38.
Ik ben wel voor een meet, mits niet op zaterdag (zie bovenstaande) en spinning is ook niet bepaald één van m'n talenten, maar goed.
Ja, zij is dus ook maar 5,5 jaar ouder dan m'n vriend, hehe.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oef! Wat een leeftijdsverschil zeg!.
Veel plezier vandaag!.
Deel dat met ons! Wij willen natuurlijk ook weten wat leuk en effectief is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:51 schreef conleche het volgende:
Zo, ik heb echt heerlijk gesport weer! Ik weet nu eigenlijk wel precies naar welke lesjes ik moet gaan voor het beste resultaat. Zowel qua effectief als leuk.![]()
Bami ook links laten liggen, liever neem je rijst. Tip 2: genieten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:47 schreef Miss_S het volgende:
D: we gaan uiteten bij de chinees dus iemand tips? behalve dat ik geen toetje neem en ook geen alcohol
Thanksquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Bami ook links laten liggen, liever neem je rijst. Tip 2: genieten.
Hoiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:11 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. Angels en Demons was erg leuk, ze zijn redelijk dicht bij het boek gebleven en het was een verrassend positieve film! Ik vreesde dat het een "de kerk is slecht en de aanhangers dom" insteek zou hebben, maar dat was juist het tegendeel, ik zou het bijna liefdevol noemen. Dat vind ik positief, want schoppen tegen de gevestigde orde kan iedereen wel en het was heel makkelijk geweest om er zo'n film van te maken. Dus ik heb hem zelfs mijn ouders aangeraden
.
En leukste natuurlijk: mn broertje en ik die steeds zagen "hey daar ben ik ook geweest!".
Zoals je het schrijft klinkt het alsof Antonia en Salma gezellig samen met jou die films gaan kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vanavond een El Mariachi-marathon houden: El Mariachi, Desperado en Once Upon A Time In Mexico. Met Antonio Banderas
en Salma Hayek
.
Ik wil er ook nog heenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:11 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. Angels en Demons was erg leuk, ze zijn redelijk dicht bij het boek gebleven en het was een verrassend positieve film!
Als Salma Hayek hier was zouden we wel wat anders gaan doen dan films kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Zoals je het schrijft klinkt het alsof Antonia en Salma gezellig samen met jou die films gaan kijken
Dat klinkt heel gestructureerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:31 schreef Ek-Mei het volgende:
O: optimel vanille yoghurt (veel denk 400 ml) met lijnzaad en een peer (net op)
L: denk 2 boterhammen met kipfilet en komkommer
T: weet niet of er nog een t komt met late O en late L
D: wat de pot schaft op t werk
T: misschien een biertje met iets
Nu nog wel, dit is voor dat ik besluit me te vergrijpen aaan allerlei lekkers op t werkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat klinkt heel gestructureerdWeekenden zijn zooooo moeilijk met normaal eten! Vind ik dan.
Drinken ze in de film ook zoveel koffie?? Ik kan me herinneren dat ik in het boek op een gegeven moment de slappe lach kreeg van de hoeveelheid "goede kopjes espresso" die er naar binnen werden gewerkt. Het leest heerlijk weg en is ook best spannend, maar een hele goede schrijver vind ik het niet!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben er dus ook geweest en ik vond hem ook erg leuk. Ik vond DVC echt slaapverwekkend, maar Angels & Demons was top. In het begin ergerde ik me wel een beetje aan Robert Langdon met z'n "Kijk eens hoe erudiet ik ben"-attitude (hij strooide wat met weetjes, zonder dat het een functie had). Idd erg leuk om de locaties die je zelf hebt bezocht (het Pantheon, Santa Maria del Popolo, Piazza Navona etc) terug te zien in de film
.
O en die explosie was zó indrukwekkend!. Die muziek eronder ook
.
wou dat ik dan kon, ik ben vaak een losgeslagen beest en vind dat ik alles mag "omdat het weekend is"quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind weekenden niet moeilijker dan door-de-weeks, hoor. Ik eet in het weekend niet anders.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:35 schreef Miss_S het volgende:
Oja hoorde gisteren van iemand dat ze gestopt is met chips eten maar wel op een avond een pak sultana op had (niet zo'n pakje met 3 sultana's maar zo'n heel pak met een paar pakketjes van 3 sultana's)
Tja...volgens mij kan je dan beter een zak chips op eten....
Ik vind alleen de vrijdagavond en zondagochtend echt moeilijk om gezond te doen, maar dat hoeft ook niet perse van mij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind weekenden niet moeilijker dan door-de-weeks, hoor. Ik eet in het weekend niet anders.
Nee, helemaal niet zelfsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Drinken ze in de film ook zoveel koffie?? Ik kan me herinneren dat ik in het boek op een gegeven moment de slappe lach kreeg van de hoeveelheid "goede kopjes espresso" die er naar binnen werden gewerkt. Het leest heerlijk weg en is ook best spannend, maar een hele goede schrijver vind ik het niet!!
Maar ik denk dat er bij jou minder verschil tussen weekdagen en weekends. In je ritme, bedoel ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond het ook ergerlijk... Heb overigens alleen de Da Vinci Code gelezen. Dat je het toch uitleest, ookal is het het slechtste boek dat je in tijden in je handen hebt gehadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Drinken ze in de film ook zoveel koffie?? Ik kan me herinneren dat ik in het boek op een gegeven moment de slappe lach kreeg van de hoeveelheid "goede kopjes espresso" die er naar binnen werden gewerkt. Het leest heerlijk weg en is ook best spannend, maar een hele goede schrijver vind ik het niet!!
Waarom zou je in het weekend chips nemen en doordeweeks niet? Dat heeft toch niks met je ritme te maken? Ik kan me wel voorstellen dat mensen in het weekend gezonder eten, omdat ze dan meer tijd hebben om te koken, maar dat blijkt in de praktijk juist niet zo te zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik denk dat er bij jou minder verschil tussen weekdagen en weekends. In je ritme, bedoel ik.
O het had meer te maken met de verschillende instructeurs en zo, maar het lesje wat ik het meest effectief vind, is een interval-les. Dus je begint met cardio (in mijn geval steps) Dan bodyshape, meestal squats, dan weer steps, dan weer een andere spiergroep, bv je borstspieren (opdrukken of met een stang met gewichten) usw. Ten eerste blijft je hartslag zo hoog en ten tweede is het zo veel minder saai. Ik vind bodyshape nl. niks aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:38 schreef loveli het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Deel dat met ons! Wij willen natuurlijk ook weten wat leuk en effectief is.
Ik vond DVC een erg fijn boek anders en Angels & Demons ook, maar dat komt ook doordat ik in die tijd alles waarin tegen heilige huisjes werd aangeschopt geweldig vondquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond het ook ergerlijk... Heb overigens alleen de Da Vinci Code gelezen. Dat je het toch uitleest, ookal is het het slechtste boek dat je in tijden in je handen hebt gehad
Omdat ik doordeweeks geen tijd heb voor gezellig-een-film-met-een-wijntje?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou je in het weekend chips nemen en doordeweeks niet? Dat heeft toch niks met je ritme te maken? Ik kan me wel voorstellen dat mensen in het weekend gezonder eten, omdat ze dan meer tijd hebben om te koken, maar dat blijkt in de praktijk juist niet zo te zijn. Heel veel mensen staan zichzelf toe in het weekend te zondigen. Dat doe ik niet. Maar ik denk niet: o het is weekend, dus nu mag ik chips of een rosébiertje.
Dat doe ik gerust doordeweeks als ik daar zin in heb.
goed bezig op de vroege zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:48 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O: paar lepels citroenkwark (toen was ie op) en een bruine boterham gekookt ei
S: Uurtje sportschool, voornamelijk krachttraining (op warming up en cooling down na)
![]()
![]()
Ik las: "paar lepels citroenkwark op een bruine boterham gekookt ei" en ik dacht iewwwwwquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:48 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O: paar lepels citroenkwark (toen was ie op) en een bruine boterham gekookt ei
S: Uurtje sportschool, voornamelijk krachttraining (op warming up en cooling down na)
![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik niet hoefde te werken in het weekend stond ik waarschijnlijk hele zaterdagen te bakken.. Er staan nu ook cupcakes in de oven, die ik straks ga opspuiten met aardbeiencrème.
.
Bah! Nee, ik heb dat bakje even leeggelepeld toen de eieren opstondenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: "paar lepels citroenkwark op een bruine boterham gekookt ei" en ik dacht iewwwww.
Ik heb ook citroenkwark op, 225 gr.
Lijstje voor vandaag:
O: citroenkwark dus
T: handje ongezouten cashewnoten
L: twee boterhammen met pindakaas
T: appel ofzo
D: maaltijdsalade
Ik maak me trouwens wel een beetje zorgen om m'n eetlust 's avonds. Gisteravond ging ik dus uit eten. Normaal eet ik dan een hoofdgerecht en een toetje, maar nu krijg ik vaak m'n hoofdgerecht niet eens op. Heb een pepersteak gehad en een paar aardappeltjes. Normaal roer ik de salade ook nog wel aan (ondanks de vette dressing), maar ik was nu halverwege al verzadigd. Ik krijg tegenwoordig ook opmerkingen als "Wat eet je weinig zeg!" als ik uit eten ga. Maar ja, misschien komt het ook doordat ik vroeger altijd door at tot ik bomvol zat en nu niet meer.
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bah! Nee, ik heb dat bakje even leeggelepeld toen de eieren opstonden. Hoeveel is 225 gram, de helft van het bakje?
Maar dat lijstje van vandaag is toch eigenlijk ook best wel weinig?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: "paar lepels citroenkwark op een bruine boterham gekookt ei" en ik dacht iewwwww.
Ik heb ook citroenkwark op, 225 gr.
Lijstje voor vandaag:
O: citroenkwark dus
T: handje ongezouten cashewnoten
L: twee boterhammen met pindakaas
T: appel ofzo
D: maaltijdsalade
Ik maak me trouwens wel een beetje zorgen om m'n eetlust 's avonds. Gisteravond ging ik dus uit eten. Normaal eet ik dan een hoofdgerecht en een toetje, maar nu krijg ik vaak m'n hoofdgerecht niet eens op. Heb een pepersteak gehad en een paar aardappeltjes. Normaal roer ik de salade ook nog wel aan (ondanks de vette dressing), maar ik was nu halverwege al verzadigd. Ik krijg tegenwoordig ook opmerkingen als "Wat eet je weinig zeg!" als ik uit eten ga. Maar ja, misschien komt het ook doordat ik vroeger altijd door at tot ik bomvol zat en nu niet meer.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
O het had meer te maken met de verschillende instructeurs en zo, maar het lesje wat ik het meest effectief vind, is een interval-les. Dus je begint met cardio (in mijn geval steps) Dan bodyshape, meestal squats, dan weer steps, dan weer een andere spiergroep, bv je borstspieren (opdrukken of met een stang met gewichten) usw. Ten eerste blijft je hartslag zo hoog en ten tweede is het zo veel minder saai. Ik vind bodyshape nl. niks aan.
ik heb in het weekend veel minder om handen, en denk dus de hele dag aan etenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou je in het weekend chips nemen en doordeweeks niet? Dat heeft toch niks met je ritme te maken? Ik kan me wel voorstellen dat mensen in het weekend gezonder eten, omdat ze dan meer tijd hebben om te koken, maar dat blijkt in de praktijk juist niet zo te zijn. Heel veel mensen staan zichzelf toe in het weekend te zondigen. Dat doe ik niet. Maar ik denk niet: o het is weekend, dus nu mag ik chips of een rosébiertje.
Dat doe ik gerust doordeweeks als ik daar zin in heb.
Da Vinci Code vond ik een van de slechtste boeken die ik afgelopen jaren gelezen heb. Maar ik heb sowieso een hekel aan mensen/boeken die gebaseerd zijn op het omlaag halen van anderen. Angels&Demons, Juvenalis en Delta vond ik wel weer heel goed. Al staat er ook grote bullshit in over natuurkundige dingenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond het ook ergerlijk... Heb overigens alleen de Da Vinci Code gelezen. Dat je het toch uitleest, ookal is het het slechtste boek dat je in tijden in je handen hebt gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |