Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een braafje; ik heb geen naamloze scharrels
Dan is mijn slaapmiddelmethode niet iets voor jou....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:12 schreef kwakveense het volgende:
tvp...
mijn lijstje is kort, maar ik weet van de eerste twee jongens met wie ik zoende (ook nog op één avond) ook geen naam...niet eens een voornaam...
toen stond ik 8 jaar droogletterlijk, niet eens iemand om mee te zoenen, en toen kwam McEx, en daarna McBath...
Nee, hij wou naar Zweden komen in het begin van het academische jaar, maar toen begon er net wat te spelen met de Duitser. Dus dat maar een beetje afeblazen. Behalve sex zou ik ook niet zo goed weten wat ik met hem zou moeten doen....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jaaaaHeb je daar nog weleens contact mee?
oh, en m'n kleine zusje leest hier soms mee...dus ik hoop heel hard dat ze nu heel hard aan het studeren is voor d'r examens!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, hij wou naar Zweden komen in het begin van het academische jaar, maar toen begon er net wat te spelen met de Duitser. Dus dat maar een beetje afeblazen. Behalve sex zou ik ook niet zo goed weten wat ik met hem zou moeten doen....
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, hij wou naar Zweden komen in het begin van het academische jaar, maar toen begon er net wat te spelen met de Duitser. Dus dat maar een beetje afeblazen. Behalve sex zou ik ook niet zo goed weten wat ik met hem zou moeten doen....
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, en m'n kleine zusje leest hier soms mee...dus ik hoop heel hard dat ze nu heel hard aan het studeren is voor d'r examens!
Iemand met wie gij de vleeschelijke lusten heeft ervaren, maar waarmee je geen relatie hebt gehad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:17 schreef Muis006 het volgende:
Geef de Slankdefinitie van 'scharrel' eens?
Dankje.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iemand met wie gij de vleeschelijke lusten heeft ervaren, maar waarmee je geen relatie hebt gehad.
oeh, een hele grote rib-eye, met heerlijke knapperige frieten erbij.. Ja hoor, die vleselijke lusten deel ik niet metquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:20 schreef Muis006 het volgende:
Nou goed ik ben weleens naar een Steakhouse gegaan met vrienden. Telt dat ook als vleeschelijke lusten?
Lekker hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, een hele grote rib-eye, met heerlijke knapperige frieten erbij.. Ja hoor, die vleselijke lusten deel ik niet metmaar heb ik wel heel vaak!
ooh, zo goddelijk. Misschien ga ik vavond gewoon wel heel veel geld uitgeven en in de supermarkt een entrecote kopen. Maar, dat kost dan wel 6 euro! Nog even over nadenken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lekker he![]()
Hoewel ik liever een T bone dan een ribeye heb! In een ribeye zitten wat meer pezen.
HAHAHAAAAAAAAAAAAA!quote:TELEAC QUIZ 'DE TAALMEESTERS'
Ik ga deelnemen aan de nieuwe taalquiz ‘ De Taalmeester’, die de educatieve omroep TELEAC dit jaar gaat uitzenden in de avond op Nederland 2.
Het programma behelst vijf ronden en een finalespel en de presentatie is in handen van Marit van Bohemen. Taalmeester’ is een spel voor iedereen die van taal en taalspelletjes houdt. Ik speel mee in een aflevering waarin zangers het tegen elkaar opnemen.
Samen met twee andere bekende zangers wordt ik getest op mijn taalkennis en ga ik strijden om de eretitel ‘De Taalmeester’. De quiz zal in de derde week van mei worden opgenomen in studio 31 op het Mediapark in Hilversum.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
Op de website van Bill van Dijk, in zijn weblog:
[..]
HAHAHAAAAAAAAAAAAA!
Is dat nou echt nodig?quote:
Disclaimer: vleeschelijke lusten begint al bij gewoon een potje tongzoenen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iemand met wie gij de vleeschelijke lusten heeft ervaren, maar waarmee je geen relatie hebt gehad.
same! al weet ik niet van iedereen de naam (meer)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:04 schreef Merel het volgende:
Het aantal mensen met wie ik gezoend heb is op twee handen te tellen. Het aantal mensen met wie ik naar bed ben geweest op één. Ik ben zo braaf
Zo bedoelde ik het ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Disclaimer: vleeschelijke lusten begint al bij gewoon een potje tongzoenen.
Wil je daarmee zeggen dat je van sommigen de naam überhaupt nooit hebt geweten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:06 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
same! al weet ik niet van iedereen de naam (meer)
geen commentaarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat je van sommigen de naam überhaupt nooit hebt geweten?.
Ik heb eitjes!.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat je van sommigen de naam überhaupt nooit hebt geweten?.
2 meergranen boterhammen met light mayo, gebakken kipfiletstukjes, komkommer, tomaat en paprikaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
2 meergranen boterhammen met zaanse mayo, gekookt ei, komkommer, kaas en ham
even for the record: van de mensen met wie ik het bed heb gedeeld weet ik wel hoe ze heten hoorquote:
Okequote:
Okequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Okemaar daar hebben we het nog weleens over tijdens een meeting ofzo. niets voor online dit onderwerp
Ik dus nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
even for the record: van de mensen met wie ik het bed heb gedeeld weet ik wel hoe ze heten hoor
Ik van eentje niet, tussen al die Italiaanse crap is vast d'r naam wel voorbij gekomen, maar ik was meer bezig met de non verbale communicatie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
even for the record: van de mensen met wie ik het bed heb gedeeld weet ik wel hoe ze heten hoor
Ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:30 schreef laziness het volgende:
In de kredietcrisis een contract voor onbepaalde tijd en salarisverhoging terwijl ik in december nog zonder baan zat.
Ik zeg![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:30 schreef laziness het volgende:
In de kredietcrisis een contract voor onbepaalde tijd en salarisverhoging terwijl ik in december nog zonder baan zat.
Ik zeg![]()
![]()
![]()
![]()
M'n kleine zusje, in m'n Zimbabwe topic!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef Fems het volgende:
Zo,
Ik vind dat ik hier ook wel even een opmerking mag plaatsen, aangezien ik sommige reacties die je hier krijgt in dit topic belachelijk vind.
Als naaste en liefhebbende zal ik dan maar even meedelen dat ik het volste vertrouwen heb dat je weer heel thuiskomt en dat je het aan kan.
En ik ben nog nooit met iemand naar bed geweest zonder dat daar een (soort van) relatie bijhoorde. En er zijn maar twee jongens (en één meisje voor de lolquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:04 schreef Merel het volgende:
Het aantal mensen met wie ik gezoend heb is op twee handen te tellen. Het aantal mensen met wie ik naar bed ben geweest op één. Ik ben zo braaf
Ja dat ben ik ook maar als bij hen na een week of vier blijkt dat zij dat minder zijn dan ga je met je long term commitmentsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef Merel het volgende:
[..]
En ik ben nog nooit met iemand naar bed geweest zonder dat daar een (soort van) relatie bijhoorde. En er zijn maar twee jongens (en één meisje voor de lol) met wie ik gezoend heb waar ik geen verkering mee had. Ik ben meer van de long term commitments
Ik woon niet in Bredaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:20 schreef P.F het volgende:
!ik zit in de trein naar breda
muis ik kom je halen!
Mensen die denken dat Breda hetzelfde is als Brabantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:20 schreef P.F het volgende:
!ik zit in de trein naar breda
muis ik kom je halen!
Breda ligt al in Brabant.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:26 schreef P.F het volgende:
ik stap over in breda op de trein naar brabant!
Je kunt hem ophalen vanaf het treinstation? Dat is gratisch en ook leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:26 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het twijfelen over of ik straks m'n vriendje op zal halen van het vliegveld als verassing.
Voordeel: leuk, kost niet zoveel tijd.
Nadeel: kost 25 euro aan treinkaartjes...
lastig lastig.
topografie was zeker niet je sterkste vakquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:26 schreef P.F het volgende:
ik stap over in breda op de trein naar brabant!
Oh, waar ik woon is het ongeveer een half uurtje rijden naar de grens met Belgiëquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Breda is zowat Belgie, man
Kwam ik pas achter toen ik in Belgie ging wonen
Ja, ik denk ook dat ik dat maar doe.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Je kunt hem ophalen vanaf het treinstation? Dat is gratisch en ook leuk
Mijn vaderrr maakt wel eens koolrolletjes, dan maakt hij gehaktballen (geen hele grote) en daar wikkelt hij chinese kool omheen. Dat doet hij in een ovenschaal en daar gaat (ik geloof) zoete tomatensaus overheen. En dan net zolang totdat het gehakt gaar is. Erg lekker maar ik weet niet hoe slank het isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:33 schreef Blurred86 het volgende:
Heeft iemand een tip voor een lekker (slank) gerecht met chinese kool?
Ik kom niet veel verder dan de standaard geroerbakte groente met rijst en kip oid
Jamie O heeft een recept voor gestoomde koolrolletjes met kip. Ik vond het waanzinnig lekker klinken, maar het was niet zoooooo speciaal. Wel lekker, though.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:33 schreef Blurred86 het volgende:
Heeft iemand een tip voor een lekker (slank) gerecht met chinese kool?
Ik kom niet veel verder dan de standaard geroerbakte groente met rijst en kip oid
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
topografie was zeker niet je sterkste vak
Ik denk dat 'ie meer prijs stelt op een verrassingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:26 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het twijfelen over of ik straks m'n vriendje op zal halen van het vliegveld als verassing.
Voordeel: leuk, kost niet zoveel tijd.
Nadeel: kost 25 euro aan treinkaartjes...
lastig lastig.
Ookquote:
yeah, maybe.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie meer prijs stelt op een verrassing.
[/flauw]
Hulde voor alle slettebakjes hierquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oooooh, ik smelt.. M'n nichtje van 10 maanden is hier en m'n vriend is helemaal dol op d'r. Zo leuk om hen samen te zien.
.
En Breda is tof!
En ik heb sinds m'n 16e nooit langer dan 3 weken geen vriendje/seks gehad..
alhoewel hij het verschil in het Nederlands niet snapt, en gelukkig maar!quote:
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vaderrr maakt wel eens koolrolletjes, dan maakt hij gehaktballen (geen hele grote) en daar wikkelt hij chinese kool omheen. Dat doet hij in een ovenschaal en daar gaat (ik geloof) zoete tomatensaus overheen. En dan net zolang totdat het gehakt gaar is. Erg lekker maar ik weet niet hoe slank het is?
http://www.channel4.com/f(...)rcel-recipe_p_1.html deze?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jamie O heeft een recept voor gestoomde koolrolletjes met kip. Ik vond het waanzinnig lekker klinken, maar het was niet zoooooo speciaal. Wel lekker, though.
Rammel, rammelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oooooh, ik smelt.. M'n nichtje van 10 maanden is hier en m'n vriend is helemaal dol op d'r. Zo leuk om hen samen te zien.
.
Dat moet je uiteraard te allen tijde zien te voorkomen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ooken nog wat meer steden heurrrr.
Dadelijk denkt men dat ik in slechts drie steden ben geweest
ik ben niet zo'n fan van gemberquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:40 schreef Tinkepink het volgende:
Heel makkelijk (maar niet iedereen vindt het lekker); chinese kool met gemberuitje snijden in magnetronschaal doen met een beetje olie en 2 minuten op vol vermogen chinese kool snijden en in de magnetronschaal doen bolletje (of 2) stemgember uitpersen in knoflookpers of snijden bij de chinese kool en ui doen eetlepel "gembersuikerwater" uit het potje over de kool doen magnetron een minuut of 5 op vol vermogen klaar
Preciesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat moet je uiteraard te allen tijde zien te voorkomen!
Cranberrythee.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Precies![]()
Zo ben ik ook in de wereldstad Tiel geweest. True story.
Nee sorryquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
klinkt lekkerheb je er toevallig een recept van?
[..]
http://www.channel4.com/f(...)rcel-recipe_p_1.html deze?
Komt Jomanda daar niet vandaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
no way! daar ben ik ook een keer geweest!
Ben je wel eens in Hippolytushoef geweest? Nou nou...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn jullie ook allemaal in Zutphen geweest?En in Kampen?
's-Heerenberg?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Hippolytushoef geweest? Nou nou...
Ja. En in Tiel ook. En Breda. En Tilburg. En Den Bosch en in zo ongeveer iedere andere stad in NL (lang leve de OV-studentenkaartquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja!! Daar heb ik heeeerlijke zeetong gegeten. Was ik in Friesland geweest en op de weg terug hadden we honger!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef laziness het volgende:
[..]
ja! zutphen is heel erg tof!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
Hell yeah. Gaan we nu patsen over steden die we bezocht hebben? Dan heb ik er nog wel wat in de aanbieding...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
De volleybalclub van Zelhem heet Sparta-Zelhem! Just so you know it!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja! zutphen is heel erg tof!
ben je weleens in zelhem geweest?
Waar en hoelang?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! Daar heb ik heeeerlijke zeetong gegeten. Was ik in Friesland geweest en op de weg terug hadden we honger!!!
Ik heb een reis naar Egypte geboekt! In oktober. Spannend!!
Quoted for leuke spelfoutquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:03 schreef laziness het volgende:
Ik ben vier op u mensen. Zoveel allemaal in de kop van Noord-Holland geweest. Het is wat.
/einde sarcasme modus
Is de vrijdagmiddag al voorbij?
wat liefquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee sorryhoelaat eet je? Mijn vader is om half 5 thuis dus ik kan het hem dan wel vragen?
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
Dat recept, ja. Denk ik. Wel heel makkelijk en anders-dan-anders. En best lekker
DaD, je ziet 'm al helemaal als de vader van je kroost, hè?Zal ik vast beginnen met breien?
Daar heb ik nog eens 2 weken opgegraven!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Precies![]()
Zo ben ik ook in de wereldstad Tiel geweest. True story.
Patsertquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daar heb ik nog eens 2 weken opgegraven!
Je had het bericht van Co moeten quoten, dat was veel interessanter geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daar heb ik nog eens 2 weken opgegraven!
Dan woon jij zeker in die wereldstad met roze brug?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:59 schreef Tinkepink het volgende:
En in 's Heerenberg heb ik mijn postbus.
Ja precies, dat dacht ik ook!! Geloof dat de temperautuur dan gemiddeld zo'n 28 graden is. Perfect!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:20 schreef Phaidra het volgende:
Wat leuk Co!Egypte
. Oktober is volgens mij ook wel perfect! Niet meer te warm tijdens excursies, maar nog wel lekker genoeg om op het strand te kunnen liggen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |