Wil je daarmee zeggen dat je van sommigen de naam überhaupt nooit hebt geweten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:06 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
same! al weet ik niet van iedereen de naam (meer)
geen commentaarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat je van sommigen de naam überhaupt nooit hebt geweten?.
Ik heb eitjes!.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat je van sommigen de naam überhaupt nooit hebt geweten?.
2 meergranen boterhammen met light mayo, gebakken kipfiletstukjes, komkommer, tomaat en paprikaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
2 meergranen boterhammen met zaanse mayo, gekookt ei, komkommer, kaas en ham
even for the record: van de mensen met wie ik het bed heb gedeeld weet ik wel hoe ze heten hoorquote:
Okequote:
Okequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Okemaar daar hebben we het nog weleens over tijdens een meeting ofzo. niets voor online dit onderwerp
Ik dus nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
even for the record: van de mensen met wie ik het bed heb gedeeld weet ik wel hoe ze heten hoor
Ik van eentje niet, tussen al die Italiaanse crap is vast d'r naam wel voorbij gekomen, maar ik was meer bezig met de non verbale communicatie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
even for the record: van de mensen met wie ik het bed heb gedeeld weet ik wel hoe ze heten hoor
Ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:30 schreef laziness het volgende:
In de kredietcrisis een contract voor onbepaalde tijd en salarisverhoging terwijl ik in december nog zonder baan zat.
Ik zeg![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:30 schreef laziness het volgende:
In de kredietcrisis een contract voor onbepaalde tijd en salarisverhoging terwijl ik in december nog zonder baan zat.
Ik zeg![]()
![]()
![]()
![]()
M'n kleine zusje, in m'n Zimbabwe topic!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef Fems het volgende:
Zo,
Ik vind dat ik hier ook wel even een opmerking mag plaatsen, aangezien ik sommige reacties die je hier krijgt in dit topic belachelijk vind.
Als naaste en liefhebbende zal ik dan maar even meedelen dat ik het volste vertrouwen heb dat je weer heel thuiskomt en dat je het aan kan.
En ik ben nog nooit met iemand naar bed geweest zonder dat daar een (soort van) relatie bijhoorde. En er zijn maar twee jongens (en één meisje voor de lolquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:04 schreef Merel het volgende:
Het aantal mensen met wie ik gezoend heb is op twee handen te tellen. Het aantal mensen met wie ik naar bed ben geweest op één. Ik ben zo braaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |