Dankje.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iemand met wie gij de vleeschelijke lusten heeft ervaren, maar waarmee je geen relatie hebt gehad.
oeh, een hele grote rib-eye, met heerlijke knapperige frieten erbij.. Ja hoor, die vleselijke lusten deel ik niet metquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:20 schreef Muis006 het volgende:
Nou goed ik ben weleens naar een Steakhouse gegaan met vrienden. Telt dat ook als vleeschelijke lusten?
Lekker hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, een hele grote rib-eye, met heerlijke knapperige frieten erbij.. Ja hoor, die vleselijke lusten deel ik niet metmaar heb ik wel heel vaak!
ooh, zo goddelijk. Misschien ga ik vavond gewoon wel heel veel geld uitgeven en in de supermarkt een entrecote kopen. Maar, dat kost dan wel 6 euro! Nog even over nadenken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lekker he![]()
Hoewel ik liever een T bone dan een ribeye heb! In een ribeye zitten wat meer pezen.
HAHAHAAAAAAAAAAAAA!quote:TELEAC QUIZ 'DE TAALMEESTERS'
Ik ga deelnemen aan de nieuwe taalquiz ‘ De Taalmeester’, die de educatieve omroep TELEAC dit jaar gaat uitzenden in de avond op Nederland 2.
Het programma behelst vijf ronden en een finalespel en de presentatie is in handen van Marit van Bohemen. Taalmeester’ is een spel voor iedereen die van taal en taalspelletjes houdt. Ik speel mee in een aflevering waarin zangers het tegen elkaar opnemen.
Samen met twee andere bekende zangers wordt ik getest op mijn taalkennis en ga ik strijden om de eretitel ‘De Taalmeester’. De quiz zal in de derde week van mei worden opgenomen in studio 31 op het Mediapark in Hilversum.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
Op de website van Bill van Dijk, in zijn weblog:
[..]
HAHAHAAAAAAAAAAAAA!
Is dat nou echt nodig?quote:
Disclaimer: vleeschelijke lusten begint al bij gewoon een potje tongzoenen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iemand met wie gij de vleeschelijke lusten heeft ervaren, maar waarmee je geen relatie hebt gehad.
same! al weet ik niet van iedereen de naam (meer)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:04 schreef Merel het volgende:
Het aantal mensen met wie ik gezoend heb is op twee handen te tellen. Het aantal mensen met wie ik naar bed ben geweest op één. Ik ben zo braaf
Zo bedoelde ik het ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Disclaimer: vleeschelijke lusten begint al bij gewoon een potje tongzoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |