Ookquote:
yeah, maybe.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie meer prijs stelt op een verrassing.
[/flauw]
Hulde voor alle slettebakjes hierquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oooooh, ik smelt.. M'n nichtje van 10 maanden is hier en m'n vriend is helemaal dol op d'r. Zo leuk om hen samen te zien.
.
En Breda is tof!
En ik heb sinds m'n 16e nooit langer dan 3 weken geen vriendje/seks gehad..
alhoewel hij het verschil in het Nederlands niet snapt, en gelukkig maar!quote:
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vaderrr maakt wel eens koolrolletjes, dan maakt hij gehaktballen (geen hele grote) en daar wikkelt hij chinese kool omheen. Dat doet hij in een ovenschaal en daar gaat (ik geloof) zoete tomatensaus overheen. En dan net zolang totdat het gehakt gaar is. Erg lekker maar ik weet niet hoe slank het is?
http://www.channel4.com/f(...)rcel-recipe_p_1.html deze?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jamie O heeft een recept voor gestoomde koolrolletjes met kip. Ik vond het waanzinnig lekker klinken, maar het was niet zoooooo speciaal. Wel lekker, though.
Rammel, rammelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oooooh, ik smelt.. M'n nichtje van 10 maanden is hier en m'n vriend is helemaal dol op d'r. Zo leuk om hen samen te zien.
.
Dat moet je uiteraard te allen tijde zien te voorkomen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ooken nog wat meer steden heurrrr.
Dadelijk denkt men dat ik in slechts drie steden ben geweest
ik ben niet zo'n fan van gemberquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:40 schreef Tinkepink het volgende:
Heel makkelijk (maar niet iedereen vindt het lekker); chinese kool met gemberuitje snijden in magnetronschaal doen met een beetje olie en 2 minuten op vol vermogen chinese kool snijden en in de magnetronschaal doen bolletje (of 2) stemgember uitpersen in knoflookpers of snijden bij de chinese kool en ui doen eetlepel "gembersuikerwater" uit het potje over de kool doen magnetron een minuut of 5 op vol vermogen klaar
Preciesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat moet je uiteraard te allen tijde zien te voorkomen!
Cranberrythee.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Precies![]()
Zo ben ik ook in de wereldstad Tiel geweest. True story.
Nee sorryquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
klinkt lekkerheb je er toevallig een recept van?
[..]
http://www.channel4.com/f(...)rcel-recipe_p_1.html deze?
Komt Jomanda daar niet vandaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
no way! daar ben ik ook een keer geweest!
Ben je wel eens in Hippolytushoef geweest? Nou nou...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn jullie ook allemaal in Zutphen geweest?En in Kampen?
's-Heerenberg?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Hippolytushoef geweest? Nou nou...
Ja. En in Tiel ook. En Breda. En Tilburg. En Den Bosch en in zo ongeveer iedere andere stad in NL (lang leve de OV-studentenkaartquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn jullie ook allemaal in Zutphen geweest?En in Kampen?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Hippolytushoef geweest? Nou nou...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |