Ik heb gisterenavond geconcludeerd dat ik iedereen wel aardig vind, en dat het me niet zoveel uitmaakt wie er wint.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, Eline wordt te populair dus nu ga je je weer afzetten tegen haar?
quote:Overwegend bewolkt,(onweers)buien. Morgen af en toe zon en overwegend droog
Het is over het algemeen bewolkt en er zijn in het gehele land (onweers)buien aanwezig, waarbij ook hagel mogelijk is. Lokaal kunnen weer aanzienlijke hoeveelheden vallen, mogelijk meer dan 20 mm. De wind is in het noorden en midden eerst nog matig uit het oosten en wordt vanuit het zuiden zwak en veranderlijk, in de avond draait de wind in het zuiden naar zuidwest en neemt toe tot matig of vrij krachtig, langs de westkust tot krachtig.
Komende nacht zijn er vooral in het noordoosten nog buien. Het wordt een graad of 10 en de wind neemt iets af.
Morgen is het wisselend bewolkt met nog een kleine kans op een bui. De wind is zuidwestelijk, zwak tot matig. De temperatuur loopt op tot ongeveer 17 graden.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:12 schreef kahaarin het volgende:
Deze was eerst, andere kan dicht volgens mij.
Ja, jij bent wel een echte nachtspammer zeg !quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:50 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon betaald FOK!ker worden?
Dat ik 's nachts je servers warm hou door te posten
Ik hoorde Marielin net zo'n hele rits Aldi-tabak opnoemen, dus volgens mij niet.quote:
Ik vind Marielin nu wel anders praten nu zij 24 uur privilege krijgt. gelukkig nu even geen geklaag meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:07 schreef BobbyRond het volgende:
off-topic: het hoost hier als een malle... Bij jullie ook?
Haha, het proefschrift.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gisterenavond geconcludeerd dat ik iedereen wel aardig vind, en dat het me niet zoveel uitmaakt wie er wint.![]()
Volgens mij is het programma te kort om echt een parasociale relatie met een favoriet op te bouwen.
Heel goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:12 schreef NrTH het volgende:
[..]
Vandaar het linkje naar dit topic in mijn OP
Ja, ook onweer erbij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:07 schreef BobbyRond het volgende:
ff hier kijken, kun je zien wanneer het veilig is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind Marielin nu wel anders praten nu zij 24 uur privilege krijgt. gelukkig nu even geen geklaag meer
*Yep hier ook en ik moet nog naar de AH toe
En dat bakkie pleur moeten we maar verschuiven naar een ander moment, ik ben nu net een uur wakker en moet zo werken...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, jij bent wel een echte nachtspammer zeg !
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik hoorde Marielin net zo'n hele rits Aldi-tabak opnoemen, dus volgens mij niet.
Maar hey, who cares, minder ongezond is het toch niet.
*steekt nog maar een chesterfield aan*
Thanx ik kijk altijd op Windguruquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ff hier kijken, kun je zien wanneer het veilig is.
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem1x1
Dat las ik in de eerste week ergens in een Cosquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dido nogal geschrokken was van haar gedrag ? Wanneer was dat dan ?
Volgens mij was ze toen juist heel trots op "die kleine"quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat las ik in de eerste week ergens in een Cos
Dan zal ik het wel weer helemaal verkeerd gelezen hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij was ze toen juist heel trots op "die kleine"
Nee, geen druppel. maar het waait wel behoorlijk, dus wellicht iets op komst.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:07 schreef BobbyRond het volgende:
Voor lauwwarm vet hadden ze getekend denk ik, deze is gebakken zonder enige vorm van boter/vet/oliequote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo'n biefstuk moet je fel bakken in goed hete boter. Deze lijkt wel langszaam gegaard in lauwwarm vet, een soort van geglaceerd !
En iedereen maar denken dat het te rustig zou worden zonder Jeroen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt nu, zonder Peter, net een soort van familie. Alles is "Pais en Vree"
Dat zal wel Marielin worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is voor hen ook de "the Day after". De groep moet zich even herpakken zonder Peter? Jeroen moet nu ook een nieuw slachtoffer zoeken, dat zal hij met een dag of twee wel weer gevonden hebben.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:19 schreef snetje het volgende:
kan iemand even een zaag naar beneden sturen ... Pim komt haast niet door zijn biefstuk heen
Het moet wel nút hebben, dat jennen. Jeroen is berekenend. Zomaar iemand jennen heeft geen zin. Dadelijk loopt hij/zij de deur uit en gaat er weer een fiks bedrag van de winst af.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Op Eline zal hij geen vat krijgen.
Vaker zo, rond boodschappen- / etenstijd.quote:
quote:
ja idd van 8 uur lang.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:31 schreef blomst het volgende:
Jeroen is erg moe, geef hem nu maar een sta opdracht
waarom gaan de meesten er toch vanuit dat de andere 3 maar een paar sulletjes zijn die dan ook maar gelijk een slachtofferrol aan gaan nemen? ... en eigenlijk vind ik Jeroen al dagen tam .... al vanaf dat Eline in de matrix zat ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is voor hen ook de "the Day after". De groep moet zich even herpakken zonder Peter? Jeroen moet nu ook een nieuw slachtoffer zoeken, dat zal hij met een dag of twee wel weer gevonden hebben.
ze zijn nu allemaal even slachtoffer van Marilienquote:
Mede daarom vind ik het ook jammer dat Peter eruit is ipv Pim. Nu blijven er voor Jeroen weinig kandidaten meer over om uit de tent te lokken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het moet wel nút hebben, dat jennen. Jeroen is berekenend. Zomaar iemand jennen heeft geen zin. Dadelijk loopt hij/zij de deur uit en gaat er weer een fiks bedrag van de winst af.
Dus wat kan klieren dan tot doel hebben: De goedkeuring van de kijker en dús extra stemmen.
Bij Peter was het wel duidelijk dat het gunstig zou kunnen uitpakken om die te gaan jennen. Maar bij zowel Pim, Marlielin als Eline ligt dat een stuk moeilijker. Ik vraag me af of hij überhaupt nog op die toer gaat. Maar áls hij het doet, zal hij een zwak punt bij een ander pakken waarvan Jeroen denkt dat de kijker zich er aan ergert. En dat zal dan wel het zeuren van Marielin worden ja.
tot dat haar sigaretten op zijn, dan is ze weer niet te genieten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:54 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zijn nu allemaal even slachtoffer van Marilienna dagen lang gezeur van haar aangehoord te hebben moeten ze nu inene omschakelen naar een kijkdan!!kijkdan!!kijkdan!!kijkdan!!kijk mij dan vrolijk zijn Marilien .... zoiets zuigt energie...
Vertel, Vertel, Vertel!quote:
Ze krijgt nu toch onbeperkt alles wat haar hartje begeert? Dus het is zaak voor Marielin dat ze deze opdracht goed uitvoert, ze heeft er veel belang bij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:57 schreef moha het volgende:
[..]
tot dat haar sigaretten op zijn, dan is ze weer niet te genieten.
oohhhhh wat zieligquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kan alleen vertellen dat ze het slechter gaan krijgen.
En dat is leukerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Leuk! Allemaal toch he?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
en dat gaat rap .. ze heeft er nog maar 17 ....ah! alweer nieuwe besteld...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:57 schreef moha het volgende:
[..]
tot dat haar sigaretten op zijn, dan is ze weer niet te genieten.
En kamervragen.quote:
kom maar op dan met fase 3..nu is het saai.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, kennelijk wel.... RLS nieuwe generatie; the worse, the better
wie zei dat ookalweer? Slechte publiciteit = ook publiciteit?quote:
Ik ben ook hier, alleen een andere hier dan jouw hierquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook hier, alleen een andere hier dan jouw hier
Dan hadden ze wat meer spraakmakender mensen moeten uitkiezen. In ieder geval geen Pim en geen Elinequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
wie zei dat ookalweer? Slechte publiciteit = ook publiciteit?![]()
TBO 2 zou een kijkcijferkanon worden!
Ik luister en af en toe kijk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:09 schreef Kinga het volgende:
Kijken mensen in de COS uberhaupt nog naar de stream?
Alle spraakmakende mensen zijn eruit gestemd, op Jeroen na.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hadden ze wat meer spraakmakender mensen moeten uitkiezen. In ieder geval geen Pim en geen Eline
daarom juist ik vind dat bij Fase III niemand meer geheime opdrachten moet krijgen, laat ze het maar zwaar hebben, kijken wie dan de echte overlever is. dus niemand meer een beloning.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze krijgt nu toch onbeperkt alles wat haar hartje begeert? Dus het is zaak voor Marielin dat ze deze opdracht goed uitvoert, ze heeft er veel belang bij.
totaal geen tijdsbesef hebben is wel weer leuke voor fase IIIquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:11 schreef Toverheks het volgende:
En laten ze even de Klok van de computer een paar uur weer achteruit zetten, geen besef van tijd, kijken wat dat weer opleverd.
Jeroen gaat er waarschijnlijk de volgende keer uit. Dan zitten er alleen nog nietszeggende figuren in.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alle spraakmakende mensen zijn eruit gestemd, op Jeroen na.![]()
De brave, weinig originele burgertjes schoppen het blijkbaar ver in de waardering van de meeste mensen.
Jeroen probeert in ieder geval nog de gesprekken op gang te krijgen ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De brave, weinig originele burgertjes schoppen het blijkbaar ver in de waardering van de meeste mensen.
Hij krijgt alleen geen respons van die dooie diendersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Jeroen probeert in ieder geval nog de gesprekken op gang te krijgen ...
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:11 schreef mazaru het volgende:
Waarom zit in hemelsnaam die Calimero daar binnen? Wat een vreselijke miscast is dat toch.
klopt, overdag doe ik er ook vaak nog tig dingen naast, maar cos'en volgen als er stemmingen zijn ga je niet reddenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Vaker zo, rond boodschappen- / etenstijd.![]()
Die COS per uur van gisteren heb ik op een gegeven moment maar opgegeven. Niet meer bij te lezen als je er nog andere dingen naast doet.
ja leuk! 24 uur per dag kijken naar verveelde, hongerende mensen met hier en daar een schermutseling door frustratiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:13 schreef moha het volgende:
[..]
daarom juist ik vind dat bij Fase III niemand meer geheime opdrachten moet krijgen, laat ze het maar zwaar hebben, kijken wie dan de echte overlever is. dus niemand meer een beloning.
alleen de achterban blijft dan nog kijken naar hun toppertjes!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeroen gaat er waarschijnlijk de volgende keer uit. Dan zitten er alleen nog nietszeggende figuren in.
Gelukkig voor de programmamakers is het dan ook bijna afgelopen.
En wat voor geweldige bijdrage had Peter ook alweer geleverd?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ben benieuwd of hij dat ook 6 dagen volhoudt met dat gebrek aan responsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Jeroen probeert in ieder geval nog de gesprekken op gang te krijgen ...
wat mij betreft schakelen ze die hele klok gewoon uit. maargoed, dan kunnen ze als ze slim zijn via explorer alsnog de tijd achterhalen en jeroen is zo'n whizzkid dat ie ook wel weer weet hoe je dat in moet schakelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:11 schreef Toverheks het volgende:
En laten ze even de Klok van de computer een paar uur weer achteruit zetten, geen besef van tijd, kijken wat dat weer opleverd.
Hoop om over te zeiken op FOK? Reuring in de tent? In elk geval een stuk meer boeiende streams?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat voor geweldige bijdrage had Peter ook alweer geleverd?
Ze weten dat de klok 3 uur voorloopt. Ze stonden er met hun neus bovenop.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:16 schreef swarmahoer het volgende:
de klok is doorgegeven, die loopt al niet meer goed btw
aan de andere kant is het ook de meest zielige mannelijke persoon die ik ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoop om over te zeiken op FOK? Reuring in de tent? In elk geval een stuk meer boeiende streams?
lol... gewoon scherm los trekken volgende keer en pas weer aansluiten als de klok verzet isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze weten dat de klok 3 uur voorloopt. Ze stonden er met hun neus bovenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |